Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Doncs que la Generalitat agafi el toro per les banyes i rescati la concessió a AUTEMA enlloc de pagar-li la diferència dels peatges bonificats.
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 23 de març de 2017 wrote: Territori diu que la C-55 té menys sinistres malgrat que les xifres mostren el contrari
En una resposta a la plataforma, Rull apel·la al suposat descens d'accidents per descartar el desdoblament
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 4 de maig de 2017 wrote: Convoquen un nou tall de trànsit a la C-55 després del darrer accident mortal a Collbató
L'acte, impulsat per la plataforma No Més Morts a la C-55, serà el 14 de maig a 2/4 de 12 del migdia
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
El país on la culpa és sempre d'altri
Continuo sense entendre per què en aquest país, quan passa una desgràcia, es llencen sempre pilotes fora i no es busca primer la responsabilitat on queda més a prop: en un mateix.
L'any passat vaig utilitzar força sovint la C-55 entre Abrera i Manresa. Què voleu que us digui, no em sembla una carretera en absolut perillosa si fas la cosa més elemental quan condueixes un cotxe: respectar els senyals. Que hi ha un vehicle lent i no pots avançar? T'esperes fins un tram on sigui permès i rarament perdràs més de 5 minuts.
En lloc de fer alarmisme amb el nombre de morts, potser que comencéssim a mirar-nos, cas per cas, la causa de tots els accidents mortals que hi ha hagut aquests darrers anys. No m'estranyaria en absolut que la immensa majoria -per no dir tots- ha sigut causada per conductes humanes del tot inadequades. Fer-nos pagar a tots un desdoblament seria tan absurd com soterrar vies ferroviàries perquè la gent no sap esperar-se amb la barrera del pas a nivell abaixada. Calla, que això darrer em sona d'algun lloc...
L'any passat vaig utilitzar força sovint la C-55 entre Abrera i Manresa. Què voleu que us digui, no em sembla una carretera en absolut perillosa si fas la cosa més elemental quan condueixes un cotxe: respectar els senyals. Que hi ha un vehicle lent i no pots avançar? T'esperes fins un tram on sigui permès i rarament perdràs més de 5 minuts.
En lloc de fer alarmisme amb el nombre de morts, potser que comencéssim a mirar-nos, cas per cas, la causa de tots els accidents mortals que hi ha hagut aquests darrers anys. No m'estranyaria en absolut que la immensa majoria -per no dir tots- ha sigut causada per conductes humanes del tot inadequades. Fer-nos pagar a tots un desdoblament seria tan absurd com soterrar vies ferroviàries perquè la gent no sap esperar-se amb la barrera del pas a nivell abaixada. Calla, que això darrer em sona d'algun lloc...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
El problema no és tant l'accidentalitat en si mateixa sinó les repercussions en la no-fluïdesa que impliquen. Cada cop que hi ha la més mínima a la C-55, especialment en el tram on hi ha una tanca separant els dos carrils de circulació, es provoca un embús monumental, a més del problema que tenen els serveis d'emergència (SEM, Bombers, Mossos ...) per arribar al lloc de l'accident. Mira't la IMD de la C-55 per trams i compara-la amb els llindars de trànsit a partir dels quals es recomana la conversió a autovia/autopista.
I sí, estic d'acord, si tothom respectés els senyals i les normes de trànsit no hi hauria d'haver accidents.
Però passa com amb els intermitents, l'ús del carril dret de les autovies i autopistes, la distància de seguretat, etc, etc, etc...
Gràcies.
I sí, estic d'acord, si tothom respectés els senyals i les normes de trànsit no hi hauria d'haver accidents.
Però passa com amb els intermitents, l'ús del carril dret de les autovies i autopistes, la distància de seguretat, etc, etc, etc...
Gràcies.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
A part de tot això, aquest diumenge a la tarda, es tallarà la C-55, per retirar el camió accidentat la setmana passada, en el qual el conductor va morir.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 18 de maig de 2017 wrote: El director de Mobilitat del Govern donarà explicacions sobre la C-55 a Manresa
L'acte, englobat dins del certamen Veïnàlia, també tindrà les intervencions de l'alcalde de Manresa i del de Castellgalí
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
És la incorporació a la C-55 sentit Nord dels vehicles provinents del polígon Bufalvent de Manresa i la seva zona comercial (antic Pryca i altres comerços, cinemes, restaurants, mossos, etc...). En aquesta incorporació no hi ha carril d'acceleració, tot i que la C-55 és una autovia en aquest punt on, a més, els vehicles circulen força ràpid. Ja era hora que solucionessin aquest punt conflictiu. Vista de la incorporació a la C-55: google street viewComencen les obres de millora de l'accés a la C-55 des del polígon de Bufalvent
Els treballs tenen un pressupost de 105.000 euros i han d'estar acabats a finals d'agost
[...]
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 6 de febrer de 2018 wrote: Urbanisme desencalla que es pugui fer l'enllaç pendent de Sant Vicenç [de Castellet] amb la C-55
La Comissió ha acceptat que per tirar endavant el projecte no cal una modificació del POUM del poble veí de Castellbell
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 11 de gener de 2023 wrote: ‘No més morts’ diu que el desdoblament de la C-55 és l’única solució per al trànsit
La plataforma considera que les noves mesures en els descomptes a l’autopista no aporten res
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 16 de febrer de 2023 wrote: C-55: una dècada de giravolts esquivant el desdoblament
El 2019 el Govern deia que no caldria executar el projecte d'autovia, redactat des del 2013, perquè s'alliberarien peatges; ara el focus es posa en retocar el traçat actual
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 17 de febrer de 2023 wrote: La Generalitat busca l’encaix per traçar una nova variant de la C-55 a Castellgalí
S’analitza passar per la zona entre el recorregut actual i el Cardener per evitar l’impacte de creuar el riu
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 24 de febrer de 2023 wrote: Vint anys d’obres i 90 milions d’inversió per a una C-55 discutida
Des que, el 2007, es va construir l’enllaç a Sant Vicenç, al tram sud s’hi han fet una quinzena d’actuacions i ara se’n faran de noves, però es manté la controvèrsia per la situació d’aquesta via
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 15 de juny de 2023 wrote: Territori licita la creació d’un nou carril d’avançament a la C-55, a Castellbell
Es farà en sentit Barcelona, entre el pont de la riera de Marganell i el túnel de Bogunyà
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 21 de juny de 2023 wrote: Un nou tercer carril a la C-55 a Castellbell compensarà el que es va 'perdre' a Monistrol
El nou vial es va projectar després que el s'havia d'obrir fa tres anys al tram de la Colònia Gomis es descartés en plena execució per la inestabilitat del terreny
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 28 d'agost de 2023 wrote: Territori ha compromès prop 60 milions d’euros a la C-55 en cinc obres fins al 2030
Des del febrer, s’han adjudicat les obres o les redaccions de projectes d’intervencions des de Castellbell fins a Sant Joan, les primeres de les quals s’haurien d’executar a partir d’enguany
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 18 de setembre de 2023 wrote: Convoquen un nou tall de la C-55 a Manresa per reclamar-ne el desdoblament
La plataforma No+Morts a la C-55 i la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa han organitzat la concentració en memòria de la víctima de l'accident mortal del passat agost
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 21 de setembre de 2023 wrote: OPINIÓ: TRIBUNA
Fina Casals Font
PRESIDENTA DE LA PLATAFORMA CIUTADANA NO MÉS MORTS A LA C-55
C-55: La petita i encongida Frankestein
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 23 de setembre de 2023 wrote: Les entitats convocants lamenten la poca participació en el tall de la C-55
Vora una seixantena de persones s'han reunit a la cruïlla de Can Poc Oli, lloc on hi va haver el darrer accident mortal
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Regió-7, 10 d'octubre de 2023 wrote: El tram sud de la C-55 segueix molt per sobre dels 30.000 vehicles diaris tot i els descomptes de l’autopista
Al tram de Castellgalí, en dies feiners la mitjana és de més de 34.000, i tot el corredor amb la C-16 en suma 50.000
[...]
Regió-7, 10 d'octubre de 2023 wrote: C-55: Una carretera d'autogestió de l'usuari
Els conductors habituals ja han adquirit costums per fer menys feixuga la circulació, com per exemple no utilitzar un carril d'avançament quan hi ha retencions, o crear una comunitat a les xarxes
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.