És curiós. Aquest cas es podria comparar amb la situació que va viure l'antiga L8 Balàfia-Gualda just després d'ampliar el seu recorregut cap a Gualda. Tenia temps de volta teòric de 40 minuts, amb dos vehicles (dels més antics, per cert) i freqüencia de pas de 20 minuts. Doncs era absolutament impossible complir amb aquest horari, i els busos perdien 1 o fins i tot 2 voltes al llarg de la jornada. De lo malament que anava la linia, jo he arribat a estar 35-40 minuts esperant a Bisbe Ruano a que passés un L8.Sky wrote: L7, la pitjor línia d’autobusos de la història
Sóc un usuari de la Línia 7 dels autobusos de Lleida i puc dir, amb certesa, que és la pitjor línia de la història. Comprèn els barris de Bordeta, Secà De Sant Pere I Magraners. Com l’autobús és articulat hi ha llocs on no pot passar, i està destinat als més petits. Són barris amb una gran massa d’usuaris i en hores punta, aquesta gran afluència implica que, fins i tot, el transport de porcí, sigui un luxe al seu costat.
La teoria és que passen cada 13 minuts, no obstant i molt sovint ho fan cada vint o trenta, com avui que usuaris com jo, hem hagut d’esperar el pròxim (tres quarts d’hora), ja que no hi entrava més gent i només deixaven baixar, no pujar. Alguns s’han queixat. El xofer ha deixat pujar la meitat dels usuaris, jo he preferit esperar perquè era indescriptible com anava. Potser hauria pogut fer-ho i gravar un vídeo en directe a Instagram, animo a tot aquell que es trobi en aquesta situació ho faci.
Ens hauríem de plantejar perquè la gent encara continua agafant el cotxe per anar a llocs on no caldria, si hi hagués una bona infraestructura.
No podem estar sense fer-hi res en aquestes situacions! No podem queixar-nos només a les parades i després com si no passes res! D’acord que contra el tràfic no es pot lluitar. D’acord que els conductors no en tenen la culpa. Jo no tinc la solució. Si més no, aquesta línia, per la seva magnitud, s’hauria de tractar com la L-1, que molt sovint va sense quasi usuaris i, tot i així, hi ha autobús cada 5 o 7 minuts.
Fa uns dies vaig llegir un article que diu que el Govern destina unes subvencions per al transport públic perquè assumeixin les seves pèrdues:
L’única pèrdua que hi ha en aquesta línia és la dignitat de les persones que l’utilitzem.
Lleidatans per Lleida
http://www.holalleida.com/l7-la-pitjor- ... -historia/
L'agonía es va prolongar fins que uns anys després es va incorporar un vehicle més i es va ampliar el temps de volta a 45 minuts (freqüència de pas de 15').