Samarretes del nen punki (PREUS A LA PAGINA 8!!!)
- Mortadel·lo
- N9
Samarretes del nen punki (PREUS A LA PAGINA 8!!!)
A veure, per a fer les samarretes cal saber:
1) quantes samarretes s'han de fer (és a dir qui en vol)
2) de quines talles
3) de quin color les fem
4) quin disseny?
aleshores, s'ha de trobar un lloc on les facin a un preu raonable i amb bona qualitat (tant d'impressió com de la samarreta en sí), es pot fer per transfer o per serigrafiat, el serigrafiat és de molt més bona qualitat, però més car lògicament) i a més ha de ser un lloc que ens vulguin fer una sèrie molt curta, perquè no crec que en volgueu 25 cada u oi?
ah, i també cal dir que la imatge de l'enganxina en sí l'he hagut de "restaurar" amb photoshop, perquè tenia un "flashasu" al centre, així que he fet una mica de Coloréalo tú mismo, però ja us aviso que no sóc dissenyador gràfic precisament
1) quantes samarretes s'han de fer (és a dir qui en vol)
2) de quines talles
3) de quin color les fem
4) quin disseny?
aleshores, s'ha de trobar un lloc on les facin a un preu raonable i amb bona qualitat (tant d'impressió com de la samarreta en sí), es pot fer per transfer o per serigrafiat, el serigrafiat és de molt més bona qualitat, però més car lògicament) i a més ha de ser un lloc que ens vulguin fer una sèrie molt curta, perquè no crec que en volgueu 25 cada u oi?
ah, i també cal dir que la imatge de l'enganxina en sí l'he hagut de "restaurar" amb photoshop, perquè tenia un "flashasu" al centre, així que he fet una mica de Coloréalo tú mismo, però ja us aviso que no sóc dissenyador gràfic precisament
Last edited by Mortadel·lo on Tuesday 25/07/2006 9:58, edited 2 times in total.
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Jo en voldré una XL (si la XL és de l'escala que té també XXL; si la XL fos la més gran de l'escala, potser amb una L m'apanyaria)
Què us semblaria buscar un to blau-1000 (de l'original) i que algú una mica "manyós" fes un disseny envolvent tot recordant els clàssics "enjoliveurs" que tenien aquests trens?
Què us semblaria buscar un to blau-1000 (de l'original) i que algú una mica "manyós" fes un disseny envolvent tot recordant els clàssics "enjoliveurs" que tenien aquests trens?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
La de Liceu serà maca, val... però, de sortir alguna, penso que hauria de ser la de Dos de Maigaarongilp wrote:Em demano una XXXL (o superior)...els que em coneixeu ja sabeu perquè...i una cosa...si a més a més del Nen Punki porta altres motius del metro (1000, Boca de Liceu...)? Què us sembla?
Jo en vull dues, amb el dibuix del 300, devant i radera l'estació-carrer del dos de Maig-
Amb manigues llargues. El tamany XL.
En serio, (dic aixó pq encara us ho pendre-ho a "xirigotes")
Amb manigues llargues. El tamany XL.
En serio, (dic aixó pq encara us ho pendre-ho a "xirigotes")
Last edited by abegot on Tuesday 23/05/2006 13:32, edited 3 times in total.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
És que no he vist mai la boca de Dos de Maig...(i no, no m'hi he fixat a trenscat...). Però ja m'has entès la idea...Fran-Ikarus wrote:La de Liceu serà maca, val... però, de sortir alguna, penso que hauria de ser la de Dos de Maigaarongilp wrote:Em demano una XXXL (o superior)...els que em coneixeu ja sabeu perquè...i una cosa...si a més a més del Nen Punki porta altres motius del metro (1000, Boca de Liceu...)? Què us sembla?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Mortadel·lo
- N9
El nen punki no m'agrada gens, i sent per tú, pq no hi poses, .....Mortadel·lo wrote:XXL: 1 (aarongilp)
XL:1 (Fran-Ikarus)
L:1 (Mortadel·lo)
M:
S:
nois, si voleu altres samarretes us les haureu de fer vatros, jo només penso fer la samarreta del nen punki
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Fran-Ikarus
- N11
Bona idea. Primer es fa la normal, i si té èxit (us imagineu que comenci a ser una cosa de moda d'aquestes que es fan populars gràcies al boca-orella?) es pot parlar amb Ediciones B, perquè facin la versió mortadelesca, amb Mortadelo disfressat de nen punki, de la mà d'en Filemón.abegot wrote:El nen punki no m'agrada gens, i sent per tú, pq no hi poses, .....
Hola:
Apunta una talla XXXXXXXXXXL per a un servidor, la mes gran, es a dir, que es que si no, no hi podre ficar la panxa.
Icloem el logo rodo que va fer (ai, ara no em recordo) aquell classic de lletres grogues sobre fons negre?. Penso que quedaria maco. El nen punki al mig i el logo al pit, a l'alçada de la butxaca o a la maniga.
Sal.lutacions:
Serie600
Apunta una talla XXXXXXXXXXL per a un servidor, la mes gran, es a dir, que es que si no, no hi podre ficar la panxa.
Icloem el logo rodo que va fer (ai, ara no em recordo) aquell classic de lletres grogues sobre fons negre?. Penso que quedaria maco. El nen punki al mig i el logo al pit, a l'alçada de la butxaca o a la maniga.
Sal.lutacions:
Serie600
Jo també vull, a poder ser, una més gran que la XL, ja que no hi quebo ni boig!!!Serie600 wrote:Hola:
Sal.lutacions:
Serie600
I lo del logo...stocolmès...me da a mi que no, almenys en aquesta ocasió...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Mortadel·lo
- N9
- Mortadel·lo
- N9
- Mortadel·lo
- N9