A Montcada i Reixac-Manresa (R4/R7):
[des del tren]
-instal.lats nous teleindicadors a ambdues andanes, mateixa marca que a Rubí, Sant Cugat, Cerdanyola-Universitat, Montcada-Santa Maria. Funcionen, i la pantalla és en color.
A Montcada i Reixac-Santa Maria (R4/R7):
[des del tren]
-instal.lats nous teleindicadors a ambdues andanes, mateixa marca que a Rubí, Sant Cugat, Cerdanyola-Universitat, Montcada-Manresa. Funcionen, i la pantalla és en color.
A Sabadell-Centre (R4):
[des del tren]
-estan portant material, hi ha un palet amb vores d'andana a un dels extrems de l'andana direcció Barcelona, i a l'altre hi ha una tanca amb un paquet d'alguna cosa (ciment?). Obres iniciades, suposo...
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]
-estan intentant arreglar l'esvoranc del carrer paral.lel a les vies a l'entrada de l'estació costat Terrassa que es va empassar un cotxe i que va obligar a tallar el tràfic ferroviari. El forat és bastant enorme. Desconec si hauran pogut treure el cotxe.
-obres de l'estació encara no iniciades.
A Viladecavalls (R4):
-hi ha una limitació a 30 per ambdues vies al pas per l'estació.
-els trens paren a la part nova de totes dues andanes, i a l'andana provisional de ciment de l'extrem costat Sant Miquel de Gonteres. Crec que ja hi cap una doble de 447 (justeta).
-tallada la part antiga de de les andanes altes, les estan renovant per a uniformitzar-les amb la part nova.
-a més, estan empenyent el calaix del futur pas inferior, l'accés a ambdues andanes es realitza per un camí provisional.
-han traslladat el pas a nivell entre andanes a l'extrem costat Sant Miquel de Gonteres.
-la part nova de les andanes, ja elevada i acabada, ha quedat genial, ja té el nou enllumenat de LEDs funcionant, i les noves tanques anti-frau (que no sé de què serviran si no hi posen barreres tarifàries, pero això ja és una altra història, ja s'anirà veient...), fins i tot hi han instal.lat ja part de la nova cartelleria.
-tret de per la falta de pas a desnivell entre andanes (qüestió de temps), Viladecavalls ja no és una estació perillosa pel passatger.
A Castellbell i el Vilar (R4):
[des del tren]
-instal.lada nova cartelleria de Rodalies.
A Sant Vicenç de Castellet (R4):
-el pas il.legal que continua el pas a nivell entre andanes i dóna al tros de tanca trencada costat Llobregat es fa servir tant (més que l'entrada oficial de l'estació!), que hi han instal.lat una travessa de fusta, per a que la gent no s'entrebanqui al pujar i baixar de l'andana direcció Barcelona. Demana a crits un pas inferior des del carrer costat muntanya fins al carrer costat Llobregat, estalvia molt de temps i és el camí més ràpid per anar des de l'estació de Renfe a la de FGC.
A Martorell (R4/R8):
-han instal.lat una nova pantalla al vestíbul, ja funciona. És semblant a les noves que hi ha a les andanes de Sants.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-el tren ha parat a l'extrem costat La Granada de l'andana, ja acabat.
-no he pogut veure si ja han desmuntat les andanes provisionals de bastides.
-gran part d'ambdues andanes ja acabades, i amb el nou enllumenat de LEDs en servei, i les noves tanques anti-frau (que no sé de què serviran si no hi posen barreres tarifàries...), el canvi és espectacular.
-el pas a nivell entre andanes s'ha traslladat a l'extrem costat La Granada.
-la zona propera a l'edifici de viatgers d'ambdues andanes està tallada, ja l'estan elevant.
-el pas inferior va progressant, està més avançat que el de Viladecavalls, pero encara li queda temps per acabar-lo.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-ens han colocat a contravia entre Vilafranca i L'Arboç per les obres del pas inferior.
-es veia als operaris treballant a la zona del pas inferior de l'andana direcció Sant Vicenç.