Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Reforma de Passeig de Gràcia (R2)
Bones.
Si us digués que Passeig de Gràcia es quedarà sense bancs, i només amb reposa-culs, què dirieu?
Si us digués que Passeig de Gràcia es quedarà sense bancs, i només amb reposa-culs, què dirieu?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Mantenen el nivell
Que estaria en la línia de com he conegut sempre aquell baixador (des dels anys 70): inhòspit.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Acabo de passar-hi. Un desastre total, sense bancs i sense ampliar gens l'espai, què costaria fer zona de seients allí on abans hi havia bars i tendes a l'andana?
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
Re: Mantenen el nivell
Curiosament, a mi mai m'ha semblat tant inhòspita com Arc de Triomf, Plaça Catalunya (les dues), Plaça Espanya i no cal ni dir les altres (excepte Sants). Qüestió de gustos...Guigui wrote:Que estaria en la línia de com he conegut sempre aquell baixador (des dels anys 70): inhòspit.
No sé si els bars els voldran reobrir. Abans, sempre tenien gent...Lluis wrote:Acabo de passar-hi. Un desastre total, sense bancs i sense ampliar gens l'espai, què costaria fer zona de seients allí on abans hi havia bars i tendes a l'andana?
Em sembla que a ca l'Adif han volgut fer una reforma com la de Recoletos o Laguna (i no recordo quina altra de les subterrànies de Madrid, no sé si Embajadores), on també han tret tots els bancs i els han substituït per reposa-culs.
Però crec que no han calculat bé la cosa: Passeig de Gràcia no és només una estació de Rodalies, com les estacions madrilenyes que he citat, sinó que també és una estació de Regionals, i no sabria dir si genera més passatgers de Regionals que Sants i tot.
Què vol dir això? Doncs que a Recoletos o Laguna, la gent arriba, s'espera als reposa-culs, i en cinc minuts arriba el rodalies cap a la destinació desitjada.
En canvi, a Passeig de Gràcia, els temps d'espera són més llargs, fins i tot per als passatgers dels extrems de la R2, no cal ni dir per als passatgers de Regionals (que n'hi ha que fan Barcelona-València o Barcelona-Madrid i tot!!), que acostumen a arribar a l'estació amb més antel.lació que els de Rodalies.
Crec que hi haurà queixes. Justificades.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
I què costa agafar el local que ocupava el bar, posar-hi una porta de vidre, bancs, aire condicionat, una pantalla de sortides i arribades, uns quants endolls i ja tens una sala d'espera la mar de cuca? Mira que arriben a ser burros a cal adif. Per cert, si algú els hi vol posar una queixa, en aquest email solen respondre bastant ràpid :prensa.noreste@adif.es
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Mal negoci això de suprimir els bancs a Passeig de Gràcia, com bé heu dit, en una estació on conflueixen diverses línies de Rodalia i Regionals, sent aquestes darreres les que tenen intervals d'espera més llargs, no poden treure'ls, sobretot en casos de que hi hagi gent gran que no pugui estar-se dempeus molta estona. Ho trobo una mala decisió de can Adif.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
La R12 apareix a la cartelleria perquè l'últim tren sentit Lleida hi para. Tot i que només siga un al dia, Rodalies marca la parada als plànols i a les estacions. Passa el mateix amb la R15 a Bellvitge, El Prat de Llobregat i Viladecans.Miquel wrote:Una cosa que no he entès de la cartelleria que s'està posant a Viladecavalls, es que indiquen que paren els R12 direcció Lleida a la seva andana corresponent437.001 wrote:Escales i ascensors.Trenscat wrote:Ahir vaig treure el nas per Viladecavalls. Ja tenen el calaix de formigó del pas inferior ubicat a sota les vies. Els trens paren al tram nou d'andana ubicat al costat Terrassa del nou pas inferior, que s'ha prolongat uns metres a mode provisional per donar cabuda a una doble de 447. Es fa servir un nou pas a nivell entre andanes ubicat al final del tram nou d'andana extrem Terrassa. La resta d'andana (des del pas inferior nou i davant de l'edifici de viatgers direcció Manresa) ja està recrescut i amb noves lluminàries instal·lades. Ja hi ha nova senyalètica parcialment instal·lada de Viladecavalls. Ara faltarà acabar d'adequar el pas inferior, sobretot els accessos que no sé si van amb escales+rampa o escales+ascensors i com quedarà l'estació, entenc que oberta per facilitar també el pas des de la urbanització del costat nord de l'estació cap al centre de Viladecavalls.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
No. Només hi para el darrer R12 del dia direcció Hospitalet. Però a l'estació no fa parada comercial cap R12 direcció Lleida, tot i que aquest si que està indicat com a "R12 Lleida" a la cartelleria de l'andana direcció Manresa/Lleida.fgc113 wrote:La R12 apareix a la cartelleria perquè l'últim tren sentit Lleida hi para. Tot i que només siga un al dia, Rodalies marca la parada als plànols i a les estacions. Passa el mateix amb la R15 a Bellvitge, El Prat de Llobregat i Viladecans.Miquel wrote:Una cosa que no he entès de la cartelleria que s'està posant a Viladecavalls, es que indiquen que paren els R12 direcció Lleida a la seva andana corresponent
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Tens raó, m'havia confós. Doncs deu ser un error (de tants) de la cartelleria de Rodalies.Miquel wrote:No. Només hi para el darrer R12 del dia direcció Hospitalet. Però a l'estació no fa parada comercial cap R12 direcció Lleida, tot i que aquest si que està indicat com a "R12 Lleida" a la cartelleria de l'andana direcció Manresa/Lleida.fgc113 wrote:La R12 apareix a la cartelleria perquè l'últim tren sentit Lleida hi para. Tot i que només siga un al dia, Rodalies marca la parada als plànols i a les estacions. Passa el mateix amb la R15 a Bellvitge, El Prat de Llobregat i Viladecans.Miquel wrote:Una cosa que no he entès de la cartelleria que s'està posant a Viladecavalls, es que indiquen que paren els R12 direcció Lleida a la seva andana corresponent
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
En licitació:
Licitaciones de Adif
Número anuncio/expediente: 3.17/24610.0042
OBRAS DE EJECUCIÓN DEL PROYECTO CONSTRUCTIVO DE LAS OBRAS DE RECRECIDO DE CUATRO ANDENES Y ADECUACIÓN DEL PAVIMENTO DE LA CABECERA DE LA ESTACIÓN DE FRANÇA, BARCELONA.
Tipo de procedimiento: Abierto
Criterios de Adjudicación: UN SOLO CRITERIO: PRECIO
Presupuesto de Licitación: 2.585.951,09 Euros
Valor Estimado del Contrato: 2.585.951,09 Euros
Plazo de Ejecución / F.Entrega: 9 meses
Lugar de Ejecución / Entrega: Barcelona
Última modificación: 08/06/2017
Fecha Publicación: 08/06/2017
Ver documentos adjuntos
Pliego de prescripciones técnicas
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2017
Estacions recentment reformades:
-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecans (R2)
-Rubí (R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2) -finalitzant-se-
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Barcelona-Estació de França (R2)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecans (R2)
-Rubí (R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2) -finalitzant-se-
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Barcelona-Estació de França (R2)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
Last edited by 437.001 on Friday 09/06/2017 4:48, edited 1 time in total.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Una duda .. que tipo de obra harán en la estació de frança ??
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Y en Gava las obras están casi terminadas ya han puesto los carriles nuevos .. que estaban un par de noches en Garraf
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Recrecido de cuatro andenes y renovación de algunas baldosas.RogBcn07 wrote:Una duda .. que tipo de obra harán en la estació de frança ??
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Ahir (08/06/2017)
A L'Hospitalet de Llobregat (R1/R3/R4):
-nova cartelleria de Rodalies instal.lada.
-crec que han tret un panell que hi havia a l'andana de les vies 2/3/4 i que anunciava les properes sortides, però no sé si em faig idees.
-no he sabut veure les noves pantalles, si és que n'hi ha.
-els teleindicadors (model antic) de l'andana de les vies 2/3/4 no funcionen.
-les vies 15 i 16 han estat renovades amb via en placa i rails encastats.
-l'estació dóna bona impressió, està en bon estat, però és una mica caòtica si vas direcció Barcelona o més enllà, no queda clar del tot per quina via sortirà el proper tren.
-em fa l'efecte que necessita més pantalles i nous teleindicadors, i millor enllumenat.
A Cornellà (R1/R4):
[des del tren]
-instal.lats quatre nou teleindicadors del Grupo Elecnor, dos per andana. Encara no funcionen.
-crec que a aquesta estació li fa falta tenir marquesines, i més llum.
A Sant Joan Despí (R1/R4):
[des del tren]
-crec que han instal.lat nova cartelleria de Rodalies, però no sabria dir si ja la van posar quan van acabar la reforma o si és nova, no ho recordo.
-de tota manera, ara que ja està amb la nova cartelleria i la reforma i tot, ha quedat de conya.
A Sant Feliu de Llobregat (R1/R4):
[des del tren]
-han instal.lat quatre nous teleindicadors del Grupo Elecnor (dos per andana), estan en proves.
-el frau en aquesta estació és absolutament massiu.
Al Papiol (R4):
[des del tren]
-han instal.lat quatre nous teleindicadors del Grupo Elecnor (dos per andana), crec que ja estan en proves, però no ho podria assegurar.
A Castellbisbal (R4/R8):
-avui he fet transbordament a Castellbisbal, i hi he observat una curiositat: ha aparegut des del Port el tren de FGC de la Seat amb doble tracció de 310 (per cap i per cua), i s'ha estacionat a la via 2. Efectivament hi havia un adelantament (un R4 direcció Sant Vicenç). Però clar, estacionant a via 2, els R4 direcció Barcelona han hagut de parar a via 4. Què passa? Que a via 4 no hi ha teleindicador (no hi ha espai, l'andana de les vies 2/4 és estreta i no hi cap un segon teleindicador). Doncs bé, tot i que la megafonia ha anunciat els trens correctament, una persona (una mica desorientada, suposo) ha perdut un R4 Terrassa, i s'ha hagut d'esperar uns minuts a que passés un R4 Manresa. Després el mercaderies ha seguit camí direcció Martorell-Seat, i tot ha tornat a la normalitat.
A Rubí (R8):
[des del tren]
-els teleindicadors de la via 3 estan en posició permanent de "Martorell 1 min". Els teleindicadors de les altres vies funcionen correctament.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-l'ascensor de l'andana de via 1 (direcció Martorell) segueix sense posar-se en servei.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
-aproximadament 2/3 de l'andana estan ja acabats, i com es venia comentant, han tret els bancs i només hi han deixat barres horitzontals reposa-culs. No m'agrada gens.
-queden alguns bancs al terç d'andana que no està acabat encara (costat Clot/Estació de França). Espero que vegin la llum a Adif (la reforma la fa Adif), i hi tornin a posar bancs, o molt em temo que hi haurà més d'una carta al director.
-confirmo que han volgut fer una reforma "estil Laguna" (bona intenció, a una estació com Laguna està bé una cosa així), però no han caigut en els temps d'espera de Passeig de Gràcia, molt més llargs que a Laguna.
-quant a la reforma en sí, queda tot més de color blanc, ja es veu la nova cartelleria. En sí està bé, però llàstima de bancs...
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-obres ja en fase final.
-estan acabant d'instal.lar les tanques anti-frau.
-andanes aparentment finalitzades.
-ascensors instal.lats.
-escales del pas inferior ja amb barana (òbviament no he pogut veure el pas inferior en sí).
-encara no hi ha cartelleria (i em sembla que tampoc han començat amb les marquesines, que en teoria n'hi hauria d'haver)
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-ja es veu clarament el forat del pas inferior a l'andana de l'edifici de viatgers, d'aquí a poc suposo que construiran el calaix i el faran passar cap a sota les vies.
Al Vendrell (R4):
[des del tren]
-hi havia obres a l'andana de l'edifici de viatgers, al costat de les taquilles.
-nova cartelleria de Rodalies instal.lada.
-crec que han tret un panell que hi havia a l'andana de les vies 2/3/4 i que anunciava les properes sortides, però no sé si em faig idees.
-no he sabut veure les noves pantalles, si és que n'hi ha.
-els teleindicadors (model antic) de l'andana de les vies 2/3/4 no funcionen.
-les vies 15 i 16 han estat renovades amb via en placa i rails encastats.
-l'estació dóna bona impressió, està en bon estat, però és una mica caòtica si vas direcció Barcelona o més enllà, no queda clar del tot per quina via sortirà el proper tren.
-em fa l'efecte que necessita més pantalles i nous teleindicadors, i millor enllumenat.
A Cornellà (R1/R4):
[des del tren]
-instal.lats quatre nou teleindicadors del Grupo Elecnor, dos per andana. Encara no funcionen.
-crec que a aquesta estació li fa falta tenir marquesines, i més llum.
A Sant Joan Despí (R1/R4):
[des del tren]
-crec que han instal.lat nova cartelleria de Rodalies, però no sabria dir si ja la van posar quan van acabar la reforma o si és nova, no ho recordo.
-de tota manera, ara que ja està amb la nova cartelleria i la reforma i tot, ha quedat de conya.
A Sant Feliu de Llobregat (R1/R4):
[des del tren]
-han instal.lat quatre nous teleindicadors del Grupo Elecnor (dos per andana), estan en proves.
-el frau en aquesta estació és absolutament massiu.
Al Papiol (R4):
[des del tren]
-han instal.lat quatre nous teleindicadors del Grupo Elecnor (dos per andana), crec que ja estan en proves, però no ho podria assegurar.
A Castellbisbal (R4/R8):
-avui he fet transbordament a Castellbisbal, i hi he observat una curiositat: ha aparegut des del Port el tren de FGC de la Seat amb doble tracció de 310 (per cap i per cua), i s'ha estacionat a la via 2. Efectivament hi havia un adelantament (un R4 direcció Sant Vicenç). Però clar, estacionant a via 2, els R4 direcció Barcelona han hagut de parar a via 4. Què passa? Que a via 4 no hi ha teleindicador (no hi ha espai, l'andana de les vies 2/4 és estreta i no hi cap un segon teleindicador). Doncs bé, tot i que la megafonia ha anunciat els trens correctament, una persona (una mica desorientada, suposo) ha perdut un R4 Terrassa, i s'ha hagut d'esperar uns minuts a que passés un R4 Manresa. Després el mercaderies ha seguit camí direcció Martorell-Seat, i tot ha tornat a la normalitat.
A Rubí (R8):
[des del tren]
-els teleindicadors de la via 3 estan en posició permanent de "Martorell 1 min". Els teleindicadors de les altres vies funcionen correctament.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-l'ascensor de l'andana de via 1 (direcció Martorell) segueix sense posar-se en servei.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
-aproximadament 2/3 de l'andana estan ja acabats, i com es venia comentant, han tret els bancs i només hi han deixat barres horitzontals reposa-culs. No m'agrada gens.
-queden alguns bancs al terç d'andana que no està acabat encara (costat Clot/Estació de França). Espero que vegin la llum a Adif (la reforma la fa Adif), i hi tornin a posar bancs, o molt em temo que hi haurà més d'una carta al director.
-confirmo que han volgut fer una reforma "estil Laguna" (bona intenció, a una estació com Laguna està bé una cosa així), però no han caigut en els temps d'espera de Passeig de Gràcia, molt més llargs que a Laguna.
-quant a la reforma en sí, queda tot més de color blanc, ja es veu la nova cartelleria. En sí està bé, però llàstima de bancs...
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-obres ja en fase final.
-estan acabant d'instal.lar les tanques anti-frau.
-andanes aparentment finalitzades.
-ascensors instal.lats.
-escales del pas inferior ja amb barana (òbviament no he pogut veure el pas inferior en sí).
-encara no hi ha cartelleria (i em sembla que tampoc han començat amb les marquesines, que en teoria n'hi hauria d'haver)
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-ja es veu clarament el forat del pas inferior a l'andana de l'edifici de viatgers, d'aquí a poc suposo que construiran el calaix i el faran passar cap a sota les vies.
Al Vendrell (R4):
[des del tren]
-hi havia obres a l'andana de l'edifici de viatgers, al costat de les taquilles.
Re: Ahir (08/06/2017)
La nova cartelleria de Rodalies ja la van instal·lar amb la reforma. I crec que la pantalla del vestíbul també.437.001 wrote:A Sant Joan Despí (R1/R4):
[des del tren]
-crec que han instal.lat nova cartelleria de Rodalies, però no sabria dir si ja la van posar quan van acabar la reforma o si és nova, no ho recordo.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Avui (09/06/2017)
A Gavà (R2):
[des del tren]
-ja estan començant a reposar les obres a l'andana costat mar. Simplement estaven tirant canal per cablejat (telecomunicacions, senyalització, etc).
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]
-han enretirat completament les tanques i xarxes a totes dues andanes, els nous revestiments de les parets són completament visibles ja.
-no hi ha barres horitzontals reposa-culs a tota la longitud de l'andana. Potser deixaran una zona amb bancs?
A Granollers-Centre (R2/R8):
-el tren ha parat amb la darrera porta fora d'andana, quasi que em mato saltant.
-les capçaleres costat Les Franqueses de les andanes de les vies 1/3, 3 i 2/4 estan tallades.
-a les andanes de les vies 1/3 i 2/4 han tallat i eliminat la part de les marquesines més propera al pas inferior. Sembla que no toquen els pals d'electrificació, doncs...
-a l'andana de les vies 3/5 s'hi està instal.lant una nova marquesina entre el porxo de l'edifici de viatgers i i la vora de l'andana (i s'ha eliminat l'antiga entre el pas inferior i el porxo).
-no es veu gran cosa de les obres dels passos inferiors.
-l'andana de les vies 2/4 no està completament reformada encara: falta precisament la zona del pas inferior.
-la gent gran esbufega bastant per les escales del pas superior provisional, que juraria que és més alt que el que hi havia a Sant Joan Despí durant les obres.
-ara mateix l'estació està sense cartelleria.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-he hagut d'ajudar a baixar a una senyora que també volia baixar per la darrera porta (andana baixa)...
-sense més novetats.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-a l'andana direcció Barcelona queda una miqueta de tanca anti-frau pendent d'instal.lar.
Al Vendrell (R4):
[des del tren]
-m'ha semblat que avui ja havien acabat les obres, però no n'estic segur. Ni idea de què hi deuen estar fent.
[des del tren]
-ja estan començant a reposar les obres a l'andana costat mar. Simplement estaven tirant canal per cablejat (telecomunicacions, senyalització, etc).
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]
-han enretirat completament les tanques i xarxes a totes dues andanes, els nous revestiments de les parets són completament visibles ja.
-no hi ha barres horitzontals reposa-culs a tota la longitud de l'andana. Potser deixaran una zona amb bancs?
A Granollers-Centre (R2/R8):
-el tren ha parat amb la darrera porta fora d'andana, quasi que em mato saltant.
-les capçaleres costat Les Franqueses de les andanes de les vies 1/3, 3 i 2/4 estan tallades.
-a les andanes de les vies 1/3 i 2/4 han tallat i eliminat la part de les marquesines més propera al pas inferior. Sembla que no toquen els pals d'electrificació, doncs...
-a l'andana de les vies 3/5 s'hi està instal.lant una nova marquesina entre el porxo de l'edifici de viatgers i i la vora de l'andana (i s'ha eliminat l'antiga entre el pas inferior i el porxo).
-no es veu gran cosa de les obres dels passos inferiors.
-l'andana de les vies 2/4 no està completament reformada encara: falta precisament la zona del pas inferior.
-la gent gran esbufega bastant per les escales del pas superior provisional, que juraria que és més alt que el que hi havia a Sant Joan Despí durant les obres.
-ara mateix l'estació està sense cartelleria.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-he hagut d'ajudar a baixar a una senyora que també volia baixar per la darrera porta (andana baixa)...
-sense més novetats.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-a l'andana direcció Barcelona queda una miqueta de tanca anti-frau pendent d'instal.lar.
Al Vendrell (R4):
[des del tren]
-m'ha semblat que avui ja havien acabat les obres, però no n'estic segur. Ni idea de què hi deuen estar fent.
Last edited by 437.001 on Saturday 10/06/2017 2:32, edited 1 time in total.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Sí, des de fa setmanes. No es pot utilitzar el pas entre vies.437.001 wrote:A Granollers-Centre (R2/R8):
-les capçaleres costat Les Franqueses de les andanes de les vies 1/3, 3 i 2/4 estan tallades.
Es refarà l'escala sencera, d'aquí que el pas inferior resti fora de servei.-a les andanes de les vies 1/3 i 2/4 han tallat i eliminat la part de les marquesines més propera al pas inferior. Sembla que no toquen els pals d'electrificació, doncs...
Suposo que vols dir l'andana principal, la que dona servei a les vies 3, 5 i 7.-a l'andana de les vies 1/5 s'hi està instal.lant una nova marquesina entre el porxo de l'edifici de viatgers i i la vora de l'andana (i s'ha eliminat l'antiga entre el pas inferior i el porxo).
Com he dit, s'està refent l'escala d'accés al pas inferior, i per tant el tram no reformat l'ocuparà l'escala (serà més llarga que l'actual).-l'andana de les vies 2/4 no està completament reformada encara: falta precisament la zona del pas inferior.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Lapsus. Edito.Granolleri wrote:Suposo que vols dir l'andana principal, la que dona servei a les vies 3, 5 i 7.-a l'andana de les vies 1/5 s'hi està instal.lant una nova marquesina entre el porxo de l'edifici de viatgers i i la vora de l'andana (i s'ha eliminat l'antiga entre el pas inferior i el porxo).