Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies). Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Diari de Girona, 4 d'abril de 2014 wrote:
Mor una veïna de Blanes en un xoc a la N-II a Tordera Els conductors van resultar ferits menys greu i la víctima era una de les acompanyants en un dels vehicles implicats
[...]
Al revolt de la benzinera que hi ha en el tram de tres carrils sortint de Tordera cap a Girona, a uns 2 quilòmetres de la rotonda de «Can Bartolí».
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 14 d'abril de 2014 wrote:
Les restriccions desvien a l´AP-7 el 90% dels tràilers que abans circulaven per la N-II Generalitat i Abertis corregiran els greuges que patien els camioners que feien recorreguts interns
[...]
El conseller de Territori i el director general d'Abertis han visitat aquest dilluns el nou enllaç nord de l'AP-7 a Figueres. Aquí, l'obra ja està completament acabada, i per posar-lo en servei s'està pendent d'un darrer tràmit: rebre l'auditoria vial que ha d'emetre el Ministeri de Foment. Un cop aquest document arribi, l'enllaç s'obrirà al trànsit.
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 17 d'abril de 2014 wrote:
Foment posa avui en servei l´enllaç nord de l´AP-7 de Figueres L'obra permetrà entrar i sortir a l'autopista en les dues direccions (fins ara només es podia en una) i treure trànsit del centre de la ciutat
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
genissimon wrote:Les obres a dos punts negres de la N-II a l'Alt Empordà estan aturades des de fa mig any
Com totes les obres de Fomento. Les van recomençar per les eleccions, van treballar un parell de mesos i ja està: l'enllaç de la B-30, La Sagrera, etc.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 13 de gener de 2017 wrote:
L'Estat planteja traspassar la N-II de Maçanet a Tordera al Govern (de la Generalitat) En unes respostes al diputat del PDECat, Jordi Xuclà, l'Executiu del PP també admet que pretén cedir la titularitat de la variant de Sant Daniel
El traspàs reobre l'opció del desdoblament Maçanet-Tordera
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 5 d'abril de 2017 wrote:
L'Estat segueix oblidant l'N-II a l'Alt Empordà als pressupostos del 2017 Els comptes preveuen destinar 130,62 milions d'euros en inversions a les comarques gironines, el doble que el 2016, però bona part sense concreció
El 30% del total va a l'N-II, sobretot als dos trams Sils-Maçanet i Medinyà-Orriols on ja treballen
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 6 d'abril de 2017 wrote:
Maçanet-Sils: Els 4,7 km d'obra més llargs de la història Els pressupostos de l´Estat han promès inversions a l´N-II des del 2004. En els últims 14 anys la majoria de partides no es van executar i el tram, de menys de 5 km i actualment en obres, es preveu acabar el 2019
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 24 d'abril de 2017 wrote:
Prop de 5.000 multes en 4 anys de restricció de pas de tràilers a l'N-II Les sancions han crescut prop d'un 32% entre 2015 i 2016 i enguany ja se n'han tramitat 54 de fermes
La mortalitat ha caigut a la via i des del 2013 hi han perdut la vida en accident 38 persones
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 28 de juny de 2017 wrote:
Nou abocament d'euros a l'N-II? Fixar el talús de Vilademuls exigiria més expropiacions i una inversió que fonts coneixedores de l'obra xifren en 4 o 5 milions
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.