Redistribució de línies a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Redistribució de línies a FGC

Post by davroca5 »

Salut!
#volemL9
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by Renfe445 »

davroca5 wrote:Que esperpèntic XD

Image

http://doc.atm.cat/ca/xarxa_ferrov_global.pdf
Al menos han cambiado el nombre del servicio S33 a S3. :twisted:

Lo más gracioso es que no muestran las tipografías utilizadas en las propiedades del documento, que seguro que es la Frutiger (y en menor medida, Helvetica).

Pero en algún lugar de la oficina de la ATM hay un iMac. :D
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by fgc113 »

La línia del Llobregat-Anoia em dóna por. No sé si encara més que la zona 1. :)

El millor és la S9 Quatre Camins - Plaça d'Espanya per a tres trens diaris. Amb tanta línia han hagut de repetir números (L6 i S6 i L7 i S7).
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by albert28 »

Jo trobo bé es diferenciin.

Tot i que aquests de l'ATM quina mala jugada de cara a can TMB, com aquests últims són tan ràpids modificant la cartelleria del metro no donarà temps i es canviarà totes en un període de 5 anys o algo semblant :) :)
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by Carlos González »

La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by albert28 »

A l'estació de Gràcia estan col·locant cartelleria provisional amb les línies actuals, suposu ja hauran canviat la fixa i el dia que es faci el canvi retiren la cartelleria provisional.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

En cuanto a Llobregat-Anoia

Post by Renfe445 »

Carlos González wrote:La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Pienso que tienes razón, además, yo voy a ir unos cuantos pasos más allá: a mí me parece estúpido que haya demasiada nomenclatura. Acaso el sistema de destinos que había antes de transformarlo todo en "metro del nosequé" no funcionaba? Yo pienso que en la actualidad funcionaría de maravilla. Más simple y claro.

Pienso que todo esto es para aparentar que tenemos un sistema super rico de líneas, cuando en realidad es una línea sola.

Lo mismo digo para la B-V.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: En cuanto a Llobregat-Anoia

Post by Miquel »

Renfe445 wrote:
Carlos González wrote:La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Pienso que tienes razón, además, yo voy a ir unos cuantos pasos más allá: a mí me parece estúpido que haya demasiada nomenclatura. Acaso el sistema de destinos que había antes de transformarlo todo en "metro del nosequé" no funcionaba? Yo pienso que en la actualidad funcionaría de maravilla. Más simple y claro.

Pienso que todo esto es para aparentar que tenemos un sistema super rico de líneas, cuando en realidad es una línea sola.

Lo mismo digo para la B-V.
Però així és menys confús que en una sola nomenclatura, ja que aquesta tindria cinquanta serveis amb origen i/o destins diferents, i amb parades que uns paren i d'altres no.

Com més ordenadet, més clar per tothom. Si vols anar a La Bonanova, saps que tens o S5 o L6, i no has de preocupar-te si l'hipotètic S1 que has d'agafar te com a destí Sant Cugat, Sarrià, Rubí o Terrassa, i si para a totes o no, i si aquest és el cas, a quines para per estar pendent de la teva.

No hi ha color. :x
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by Carlos González »

Miquel wrote:Però així és menys confús que en una sola nomenclatura, ja que aquesta tindria cinquanta serveis amb origen i/o destins diferents, i amb parades que uns paren i d'altres no.

Com més ordenadet, més clar per tothom. Si vols anar a La Bonanova, saps que tens o S5 o L6, i no has de preocupar-te si l'hipotètic S1 que has d'agafar te com a destí Sant Cugat, Sarrià, Rubí o Terrassa, i si para a totes o no, i si aquest és el cas, a quines para per estar pendent de la teva.

No hi ha color.
Potser si, es cert que estarà ordenat, però no es el cas amb el tema parades, en el mapa dibuixat no canvia els serveis ja que fan parar a totes les estacions (Llobregat-Anoia). Els S3 (o S9) podrien parar a Quatre Camins si està pensat com a futura destinació, i els S9 (o S3) podrien anar cap a Sant Esteve Sesrovires o a Piera (preferible la primera opció) fent com tu vas proposar els S4, un suburbà semidirecte.....
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
User avatar
593Dromedario
N6
N6
Posts: 225
Joined: Monday 21/04/2008 19:29
Location: BCN Sant Andreu

Re: En cuanto a Llobregat-Anoia

Post by 593Dromedario »

Miquel wrote:
Renfe445 wrote:
Carlos González wrote:La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Pienso que tienes razón, además, yo voy a ir unos cuantos pasos más allá: a mí me parece estúpido que haya demasiada nomenclatura. Acaso el sistema de destinos que había antes de transformarlo todo en "metro del nosequé" no funcionaba? Yo pienso que en la actualidad funcionaría de maravilla. Más simple y claro.

Pienso que todo esto es para aparentar que tenemos un sistema super rico de líneas, cuando en realidad es una línea sola.

Lo mismo digo para la B-V.
Però així és menys confús que en una sola nomenclatura, ja que aquesta tindria cinquanta serveis amb origen i/o destins diferents, i amb parades que uns paren i d'altres no.

Com més ordenadet, més clar per tothom. Si vols anar a La Bonanova, saps que tens o S5 o L6, i no has de preocupar-te si l'hipotètic S1 que has d'agafar te com a destí Sant Cugat, Sarrià, Rubí o Terrassa, i si para a totes o no, i si aquest és el cas, a quines para per estar pendent de la teva.

No hi ha color. :x
Jo també uniria S3, S8 i S9 en una de sola com a mínim, de forma semblant a que hi hagi uns R1 que acaben a Mataró i altres que acaben a Blanes. I els R50 i R60, per tres o quatre trens al dia, es pot indicar en pantalles informatives i/o megafonia que fan menys parades, però no cal posar tanta línia.
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by Carlos González »

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... es-tren.do

FGC canvia el nom i dota d'identitat pròpia a quatre línies de tren

A partir del 20 de juliol els usuaris podran viatjar en els trens de les noves línies S3 Can Ros, S6 U. Autònoma, S7 Rubí i S9 Quatre Camins
Aquests canvis eviten la duplicitat en les nomenclatures actuals i milloren la comprensió general de la xarxa de Ferrocarrils.


Això és el que posa la pàgina de gencat, em sembla bé tot això, però la S9 em sembla un "xist", ja que a més de fer les mateixes parades que la S3 excepte a la destinació de la futura S9, són només tres trens diaris, podria parar la S3 a Quatre Camins.

O bé potser, a llarg termini faran que la S3 en el futur deixi de parar ja a Can Ros i amplin la línia fins a Sant Esteve Sesrovires o Piera potser...
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by Renfe445 »

Premsa wrote:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... es-tren.do

FGC canvia el nom i dota d'identitat pròpia a quatre línies de tren

Línies? Seran "serveis". :x
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by Miquel »

L'única pega de tot plegat, són els colors triats, que els veig tots excessivament semblants.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by Renfe445 »

Miquel wrote:L'única pega de tot plegat, són els colors triats, que els veig tots excessivament semblants.
Bueno, mientras dos líneas con el mismo color no se toquen, no pasa nada. Cuando hay que representar en un plano esquemático más de 25 líneas, es un buen recurso.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by ferroviario_catalan »

Madre De Dios! Viendo el esquema de líneas de la LL-A, cualquiera que no la conozca, pensará que es una operadora con una demanda de la leche! Y por no hablar de que yo almenos, veo eso, y pienso en red de trenes cada minuto, dobles, y llenos! :) :) :) :)
Desde luego es aplicable lo de: no tienes hambre? pues toma más pan
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by Ecomobisostrans »

Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
User avatar
vermer3
N6
N6
Posts: 300
Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by vermer3 »

Ecomobisostrans wrote:Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
Aquest forat ja existeix desde la retallada del 2012 a la Llobregat-Anoia.
El que ara s'ha fet es rebatejar i canviar el color de la S33 com a S3, i batejar els S33 que van a Quatre Camins com a S9.
Pitjor la S5, que nomes comprèn els dos Sant Cugat-Barcelona del matí, és a dir, només dos serveis i únicament en un dels dos sentits.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by Miquel »

vermer3 wrote:
Ecomobisostrans wrote:Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
Aquest forat ja existeix desde la retallada del 2012 a la Llobregat-Anoia.
El que ara s'ha fet es rebatejar i canviar el color de la S33 com a S3, i batejar els S33 que van a Quatre Camins com a S9.
Pitjor la S5, que nomes comprèn els dos Sant Cugat-Barcelona del matí, és a dir, només dos serveis i únicament en un dels dos sentits.
Amb els horaris no lectius, hi ha més circulacions de la S5 entre Barcelona i Sant Cugat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
vermer3
N6
N6
Posts: 300
Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by vermer3 »

Miquel wrote:
vermer3 wrote:
Ecomobisostrans wrote:Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
Aquest forat ja existeix desde la retallada del 2012 a la Llobregat-Anoia.
El que ara s'ha fet es rebatejar i canviar el color de la S33 com a S3, i batejar els S33 que van a Quatre Camins com a S9.
Pitjor la S5, que nomes comprèn els dos Sant Cugat-Barcelona del matí, és a dir, només dos serveis i únicament en un dels dos sentits.
Amb els horaris no lectius, hi ha més circulacions de la S5 entre Barcelona i Sant Cugat.
No m'hi havia fixat :x
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
User avatar
asegurpe
N1
N1
Posts: 3
Joined: Friday 11/08/2006 1:05

Re: Redistribució de línies a FGC

Post by asegurpe »

Jo, com a veí de Sant Vicenç de Castellet, el que encara no entenc és que no indiquin com a enllaç a aquesta població entre la R5 (FGC) i la R4 (Renfe), quan a Sant Cugat (Renfe) i Valloperes (FGC), on la distancia real que les separa és més gran, si ho indiquen.

A més:
- L'estació de Sant Vicenç - Castellgalí (FGC), està al marge dret del riu, i no pas a l'esquerra.
- Les estacions a Manresa de FGC estarien a la dreta i no pas a l'esquerra de la de Renfe.

Image
Attachments
enllaç
enllaç
enllaç.png (254.65 KiB) Viewed 7964 times
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”