l'idea proposada per la gent que estimem el Tren es d'Igualada a Sant Guim de Freixenet, d'igualada a Barcelona es va proposar fer linia nova fins Martorell i allà conectar a la via AVE per fer trens rapids entre Barcelona e Igualada deixant la linia metrica per us Local, tot plegat en ample UIC i amb l'eix transversal Ferroviari fet de LLeida a Manresa com a minim.Carlos González wrote:Sobre una línia nova que arribi fins a Igualada-Cervera la compro, tot i que no sé si pot ser per tren convencional o per trens d'alta velocitat....
per altra banda els R50/R60 antics eren per poder fer trens cada hora els R5/R6 eren directes i amb els R50/R60 tenies que fer transbord a Martorell, gracies a aixo es va pasar de 1 Tren cada 2h a 1 tren cada hora per anar o tornar de Barcelona a Manresa e Igualada.
Com ja sabeu ara aixo ja no es necesari però per les frequencies de Martorell a Barcelona i l'augment de parades cada cop el temps de viatge s'ha fet mes gran d'Igualada i Manresa a Barcelona.
Salutacions