LAV Olmedo-Zamora
Re: LAV Olmedo-Zamora
30 viatgers no és tant poc per un servei inaugural, tenint en compte que el nou Alvia Zamora-Madrid (un al dia, els altres són els Madrid-Zamora-Galicia), s'ha posat en servei sense avisar.
Per altra banda, només era el primer dia, que quan la gent se n'ha adonat...
https://mobile.twitter.com/diegodh92/st ... 7088172032
http://www.trenzamora.es
I això ja no són "només 30, quina m.erda".
I per altra banda, evidentment no es té en compte que això només és un tram d'una línia que encara està en construcció.
Però clar, ens encanta obrir la boca.
Per altra banda, només era el primer dia, que quan la gent se n'ha adonat...
https://mobile.twitter.com/diegodh92/st ... 7088172032
http://www.trenzamora.es
I això ja no són "només 30, quina m.erda".
I per altra banda, evidentment no es té en compte que això només és un tram d'una línia que encara està en construcció.
Però clar, ens encanta obrir la boca.
-
- N6
- Posts: 299
- Joined: Friday 20/05/2011 20:27
Re: LAV Olmedo-Zamora
Gracias por el seguimiento. Los nueve vagones llenos, como era de esperar atendidos los resultados de las anteriores ampliaciones de la AV.
Pero eso no será óbice para que cuando llegue la próxima ampliación el grupo crítico habitual vuelva a despotricar y a invocar agravios como si la realidad no les hubiera desmentido siempre anteriormente.
Auguro el renacimiento del tren en Zamora, después de décadas de vía única no electrificada.
Por cierto que estoy en Murcia y la expectación social ante el próximo fin del subdesarrollo ferroviario es máxima.
Pero eso no será óbice para que cuando llegue la próxima ampliación el grupo crítico habitual vuelva a despotricar y a invocar agravios como si la realidad no les hubiera desmentido siempre anteriormente.
Auguro el renacimiento del tren en Zamora, después de décadas de vía única no electrificada.
Por cierto que estoy en Murcia y la expectación social ante el próximo fin del subdesarrollo ferroviario es máxima.
Re: LAV Olmedo-Zamora
Jo crec que és massa prompte per a traure conclusions. És cert que el servei es va posar a a la venta amb pocs dies d'antelació, però només hi ha un servei al dia per sentit circulant per la nova línia (que no LAV). Haurem d'esperar que s'acaben les tarifes promocionals i els Alvia gallecs circulen per la nova línia a partir de gener.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: LAV Olmedo-Zamora
Però si és exactament això el que han fet a la línia Alacant-Múrcia...Granolleri wrote:si jo fos Murcià hauria preferit que els diners del AVE s'haguessin gastat en electrificar les actuals línies i fer desdoblaments parcials i tenir un servei digne de rodalia, que és el que realment neccesiten
Re: LAV Olmedo-Zamora
Electrificar-la, no. Però la línia C1 Alacant-Múrcia es mereix un servei més digne. I això passa per electrificar-la primer i si és necessari desdoblar-la, després.javi82 wrote:Però si és exactament això el que han fet a la línia Alacant-Múrcia...Granolleri wrote:si jo fos Murcià hauria preferit que els diners del AVE s'haguessin gastat en electrificar les actuals línies i fer desdoblaments parcials i tenir un servei digne de rodalia, que és el que realment neccesiten
Re: LAV Olmedo-Zamora
Y despues nuestros grandes politicos hubieran echo como con el Zaragoza-Huesca.Renfe451 wrote:Electrificar-la, no. Però la línia C1 Alacant-Múrcia es mereix un servei més digne. I això passa per electrificar-la primer i si és necessari desdoblar-la, després.javi82 wrote:Però si és exactament això el que han fet a la línia Alacant-Múrcia...Granolleri wrote:si jo fos Murcià hauria preferit que els diners del AVE s'haguessin gastat en electrificar les actuals línies i fer desdoblaments parcials i tenir un servei digne de rodalia, que és el que realment neccesiten
Primero Electrificar poner UT448 y a los 6 meses meterte los UT592 y decir que ahora en electrico solo llegara el AVE.
Por tal de que llegue el AVE a Murcia haran lo que sea aunque ello conlleve dar un peor servicio de cercanias aunque creo que eso es imposible por que peor ya no se puede.
Re: LAV Olmedo-Zamora
Despues de mi offtpoic hablare de Zamora.
Zamora tenemos que reconocer que renfe no dijo ni mu al poner este servicio y claro solo 60 viajeros el primer dia pensar que solo hay un Alvia al dia No podemos decir que fue un fracaso lo que fue una mala planificacion.
Ahora os explicare esa foto por que veo a muchos valientes subiendola pero sin dar datos que ayuden a entender por que vino lleno pues sencillo la oferta de plazas de 20 euros desde Madrid.
Es como decir que el AVE de Barcelona a Lleida lo pongo a 10 euros 2 meses y seguro que crece el numero de pasajeros de forma explosiva.
Darle tiempo a estos nuevos AVE's o ALVIAS llamarles como querais seguro que habra mas usuarios que antes solo que el gobierno de España a priorizado en unas lineas y en otras como el CM seguimos esperando a que de una vez por todas se hagan las cosas bien, dificil en este pais por cierto.
Saludos.
Zamora tenemos que reconocer que renfe no dijo ni mu al poner este servicio y claro solo 60 viajeros el primer dia pensar que solo hay un Alvia al dia No podemos decir que fue un fracaso lo que fue una mala planificacion.
Ahora os explicare esa foto por que veo a muchos valientes subiendola pero sin dar datos que ayuden a entender por que vino lleno pues sencillo la oferta de plazas de 20 euros desde Madrid.
Es como decir que el AVE de Barcelona a Lleida lo pongo a 10 euros 2 meses y seguro que crece el numero de pasajeros de forma explosiva.
Darle tiempo a estos nuevos AVE's o ALVIAS llamarles como querais seguro que habra mas usuarios que antes solo que el gobierno de España a priorizado en unas lineas y en otras como el CM seguimos esperando a que de una vez por todas se hagan las cosas bien, dificil en este pais por cierto.
Saludos.
Re: LAV Olmedo-Zamora
Com passa el temps...ortegote wrote:Despues de mi offtpoic hablare de Zamora.
Zamora tenemos que reconocer que renfe no dijo ni mu al poner este servicio y claro solo 60 viajeros el primer dia pensar que solo hay un Alvia al dia No podemos decir que fue un fracaso lo que fue una mala planificacion.
Ahora os explicare esa foto por que veo a muchos valientes subiendola pero sin dar datos que ayuden a entender por que vino lleno pues sencillo la oferta de plazas de 20 euros desde Madrid.
Es como decir que el AVE de Barcelona a Lleida lo pongo a 10 euros 2 meses y seguro que crece el numero de pasajeros de forma explosiva.
Darle tiempo a estos nuevos AVE's o ALVIAS llamarles como querais seguro que habra mas usuarios que antes solo que el gobierno de España a priorizado en unas lineas y en otras como el CM seguimos esperando a que de una vez por todas se hagan las cosas bien, dificil en este pais por cierto.
Saludos.
Avui en dia ja hi ha seriosos problemes de manca de places als serveis Madrid-Zamora-Galicia.
Trobar un bitllet Madrid-Zamora en dia de pont no és gens fàcil si no el busques amb prou antel.lació.
Per cert, el següent tram que obrirà serà Zamora-Pedralba de la Pradería, amb la famosa estació al poblet Otero de Sanabria, que de fet, se suposa que serà l'estació no oficial de la ciutat de Bragança (Portugal), principal població de la zona. A més de la de Puebla de Sanabria, clar.
Per altra banda, continuen construïnt l'edifici de viatgers de la nova estació de Medina del Campo-AV.
Aquesta estació va obrir sense edifici de viatgers, només amb barracons.
Re: LAV Olmedo-Zamora
Si pasas de unos trenes lentos a unos rapidos a unos precios normales, lo normal es que la demanda suba y la gente deje el bus y se pase al Tren.437.001 wrote:
Com passa el temps...
Avui en dia ja hi ha seriosos problemes de manca de places als serveis Madrid-Zamora-Galicia.
Trobar un bitllet Madrid-Zamora en dia de pont no és gens fàcil si no el busques amb prou antel.lació.
Per cert, el següent tram que obrirà serà Zamora-Pedralba de la Pradería, amb la famosa estació al poblet Otero de Sanabria, que de fet, se suposa que serà l'estació no oficial de la ciutat de Bragança (Portugal), principal població de la zona. A més de la de Puebla de Sanabria, clar.
Per altra banda, continuen construïnt l'edifici de viatgers de la nova estació de Medina del Campo-AV.
Aquesta estació va obrir sense edifici de viatgers, només amb barracons.
El problema en renfe es que deje morir a los Regionales convencionales como suele hacer con la llegada del AVE, este tema esta por verse.
La otra posibilidad es que aumenten los precios una barbaridad y aunque en momentos puntuales vaya lleno pueda flaquear en otros dias, pero eso pasa en todas las lineas.
Si renfe se lo trabaja tendran buena aceptación otra cosa es la rentabilidad pero ya sabemos que el tgren en este pais es Social y por lo tanto poco rentable.
Saludos.
Re: LAV Olmedo-Zamora
Inaugurada el 23/07/2021 l'estació de Sanabria-AV (amb considerable retard, i amb uns accessos provisionals).
Fa uns mesos ja havien obert el tram de la LAV entre Zamora i el nou canviador de Pedralba de la Pradería.
Quatre Alvias al dia, de moment (el mateix servei que hi havia a l'estació de Puebla de Sanabria).
L'Alcalde de Bragança, la ciutat portuguesa més propera a l'estació, ja ha reclamat a la nova ministra, Raquel Sánchez, que es millori la carretera que uneix Bragança amb Puebla de Sanabria.
Si són llestos i tenen una mica de vista, posaran un bus llançadora entre Sanabria-AV i Bragança.
En els propers mesos se suposa que obrirà el tram "difícil" (60 km de túnel...) entre Pedralba i Taboadela (estació col.lateral d'Ourense a la línia convencional), que incoourà la nova estació de A Gudiña-Porta de Galicia-AV (que donarà servei a la zona de Xinzo de Limia, Allariz, i la vila portuguesa de Chaves), reduïnt encara més el temps de trajecte, i quasi completant la LAV Galícia.
Ja està en proves, per cert.
Es calcula un temps de trajecte Madrid-Ourense de 2h 30min (crec recordar, potser pugui ser inferior).
Quedarà pendent el by-pass d'Olmedo, essencial per millorar els serveis amb Valladolid-Burgos, el País Basc, i tota la Vall de l'Ebre des de Burgos a Saragossa (i en menor mesura Catalunya, clar -tot i que per a un Catalunya-Galícia, incloent Saragossa-Galícia, és més ràpid canviar a Madrid-).
Però estranyament, a Galícia semblen tenir ulls només per reclamar la variant AV d'Ourense, que estalviaria uns pocs minuts.
Per cert, que també hi ha bastanta murga des de Vigo, diuen que es senten "perjudicats" perquè la LAV els obliga a fer una volta llarga per Santiago, cosa que allarga el temps de trajecte Vigo-Ourense.
Reclamen una LAV Vigo-Ourense que sobretot no passi per Santiago... i si pot ser, que tampoc passi per Pontevedra.
Per ara, els intents de fer-los entendre que el Ministeri s'ha gastat un dineral en fer la LAV Galícia, i que el temps de trajecte de Vigo a Madrid s'ha reduït moltíssim respecte al desastre que tenien abans han estat infructuosos.
També els intents de fer-los entendre que ara Pontevedra i Vilagarcía tenen un servei a Madrid molt millorat (crec que guanyen més d'una hora amb el pas dels Alvias per Vilagarcía de Arousa en lloc de via Guillarei).
Em sembla que hi ha alguna part de coentor perquè ara es triga menys en tren de Pontevedra a Madrid que de Vigo a Madrid.
Això sí, part de les reclamacions també tenen a veure amb la famosa "sortida sud de Vigo", que milloraria els temps de trajecte entre Vigo i Porto (i de rebot, Coimbra i Lisboa).
Recordar que recenment s'ha electrificat el corredor internacional Guillarei-Tui-Valença-Viana do Castelo, amb la qual cosa hi ha continuïtat elèctrica (en diferents tensions) entre Vigo i Faro (sud de Portugal).
CP ha creat serveis directes Lisboa-Valença i Coimbra-Valença, que no poden entrar a Vigo per problemes d'homologació.
CP també ha comprat cotxes Arco a Renfe, els està reformant per posar-los en servei als trens Intercidades.
Fa uns mesos ja havien obert el tram de la LAV entre Zamora i el nou canviador de Pedralba de la Pradería.
Quatre Alvias al dia, de moment (el mateix servei que hi havia a l'estació de Puebla de Sanabria).
L'Alcalde de Bragança, la ciutat portuguesa més propera a l'estació, ja ha reclamat a la nova ministra, Raquel Sánchez, que es millori la carretera que uneix Bragança amb Puebla de Sanabria.
Si són llestos i tenen una mica de vista, posaran un bus llançadora entre Sanabria-AV i Bragança.
En els propers mesos se suposa que obrirà el tram "difícil" (60 km de túnel...) entre Pedralba i Taboadela (estació col.lateral d'Ourense a la línia convencional), que incoourà la nova estació de A Gudiña-Porta de Galicia-AV (que donarà servei a la zona de Xinzo de Limia, Allariz, i la vila portuguesa de Chaves), reduïnt encara més el temps de trajecte, i quasi completant la LAV Galícia.
Ja està en proves, per cert.
Es calcula un temps de trajecte Madrid-Ourense de 2h 30min (crec recordar, potser pugui ser inferior).
Quedarà pendent el by-pass d'Olmedo, essencial per millorar els serveis amb Valladolid-Burgos, el País Basc, i tota la Vall de l'Ebre des de Burgos a Saragossa (i en menor mesura Catalunya, clar -tot i que per a un Catalunya-Galícia, incloent Saragossa-Galícia, és més ràpid canviar a Madrid-).
Però estranyament, a Galícia semblen tenir ulls només per reclamar la variant AV d'Ourense, que estalviaria uns pocs minuts.
Per cert, que també hi ha bastanta murga des de Vigo, diuen que es senten "perjudicats" perquè la LAV els obliga a fer una volta llarga per Santiago, cosa que allarga el temps de trajecte Vigo-Ourense.
Reclamen una LAV Vigo-Ourense que sobretot no passi per Santiago... i si pot ser, que tampoc passi per Pontevedra.
Per ara, els intents de fer-los entendre que el Ministeri s'ha gastat un dineral en fer la LAV Galícia, i que el temps de trajecte de Vigo a Madrid s'ha reduït moltíssim respecte al desastre que tenien abans han estat infructuosos.
També els intents de fer-los entendre que ara Pontevedra i Vilagarcía tenen un servei a Madrid molt millorat (crec que guanyen més d'una hora amb el pas dels Alvias per Vilagarcía de Arousa en lloc de via Guillarei).
Em sembla que hi ha alguna part de coentor perquè ara es triga menys en tren de Pontevedra a Madrid que de Vigo a Madrid.
Això sí, part de les reclamacions també tenen a veure amb la famosa "sortida sud de Vigo", que milloraria els temps de trajecte entre Vigo i Porto (i de rebot, Coimbra i Lisboa).
Recordar que recenment s'ha electrificat el corredor internacional Guillarei-Tui-Valença-Viana do Castelo, amb la qual cosa hi ha continuïtat elèctrica (en diferents tensions) entre Vigo i Faro (sud de Portugal).
CP ha creat serveis directes Lisboa-Valença i Coimbra-Valença, que no poden entrar a Vigo per problemes d'homologació.
CP també ha comprat cotxes Arco a Renfe, els està reformant per posar-los en servei als trens Intercidades.
Last edited by 437.001 on Monday 26/07/2021 20:04, edited 1 time in total.
Re: LAV Olmedo-Zamora
Una proposta per als moderadors...
Es pot canviar el títol del fil de "LAV Olmedo-Zamora" a "LAV Galícia"?
És que el títol actual del fil s'ha quedat antiquat...
Es pot canviar el títol del fil de "LAV Olmedo-Zamora" a "LAV Galícia"?
És que el títol actual del fil s'ha quedat antiquat...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Fil sobre LAV a Galícia
De la LAV a Galícia, ja hi ha un fil obert: viewtopic.php?f=4&t=12162&hilit=gal%C3% ... 034ab5d444
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.