Autobusos de Lleida
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Autobusos de Lleida
Així que era el famós 4122? Oh, ara ja no sabran com omplir els carrusels quan faltin busos per avaria!
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Autobusos de Lleida
La Paeria canvia la norma per deixar pujar mascotes a l'autobús
L'Ajuntament adopta la mesura després que una passatgera va iniciar una recollida de signatures fa tot just 15 dies
http://www.lamanyana.cat/detall-noticie ... -lautobus/
L'Ajuntament adopta la mesura després que una passatgera va iniciar una recollida de signatures fa tot just 15 dies
http://www.lamanyana.cat/detall-noticie ... -lautobus/
Re: Autobusos de Lleida
Avui venen al Segre declaracions d'ahir de l'alcalde al seu Xat mensual
- A partir del 26 de juny ampliació del 5 per Cappont
- Revisió de normativa tema mascotes en vigor per mitjans juliol
- A partir del 26 de juny ampliació del 5 per Cappont
- Revisió de normativa tema mascotes en vigor per mitjans juliol
Re: Autobusos de Lleida
Unes 5.000 persones de Cappont es beneficiaran de l’ampliació del recorregut de la L5 del servei de bus urbà
La Paeria amplia el recorregut de la L5 per donar resposta a les necessitats dels veïns i veïnes de les zones d’expansió de Cappont, així com dels tres centres educatius del barri i d’equipaments esportius com l’Atlètic Segre
El servei de bus arriba a 6.500.000 viatgers anuals i continua creixent
L’Ajuntament de Lleida amplia a partir del proper 26 de juny el recorregut de la L5 del servei de bus urbà per donar un millor servei al barri de Cappont. L’alcalde de Lleida, acompanyat de la tinenta d’alcalde i regidora Montse Mínguez, i el tinent d’alcalde i regidor d’Hàbitat Urbà, Rural i la Sostenibilitat, Fèlix Larrosa, ha donat a conèixer avui els canvis en el recorregut de la línia, que donaran resposta a una reivindicació veïnal històrica de les zones d’expansió del barri de Cappont, densament poblades.
El paer en cap ha destacat que “la nova ampliació de la línia 5 oferirà un millor servei de bus a uns 1.600 habitatges de les zones del Carrer Agustins-Pont de Suert-Doctor Trueta i de l’Avinguda de Barcelona, que corresponen a unes 5.000 persones, que ara quedaven allunyades de les parades actuals”. A més a més, segons ha explicat l’alcalde, “es cobriran les necessitats del servei de bus dels tres centres educatius de Cappont –Frederic Godàs, Camps Elisis i Francesco Tonnuci-, a més a més d’altres equipaments esportius com l’Atlètic Segre”. La presidenta de l’Associació de Veïns, Veni Ros, s’ha mostrat satisfeta amb l’ampliació de la línia i ha agraït la Paeria el fet de donar resposta a les reivindicacions veïnals.
L’autobús, una vegada hagi passat el Pont Vell i hagi entrat a l’Avinguda de les Garrigues, circularà per l’Avinguda Camí de Picos, Pont de Suert, Carrer Agustins, Avinguda Barcelona i es tornarà a incorporar a l’Avinguda de l’Estudi General per recuperar el traçat actual. Durant aquest nou recorregut es realitzaran cinc parades, que s’anomenaran Alacant-Garrigues, Pont de Suert, Agustins-Garrigues, Barcelona-Riu Ebre, Estudi General-Joan Fuster. Així, en el seu recorregut actual pel barri de Cappont, la línia actual disposa de cinc parades i, amb la modificació, passarà a disposar-ne de set.
Per altra banda la freqüència de la línia augmenta en 2-3 minuts en dies feiners, passant dels 17-18 minuts als 15 minuts, amb la qual cosa l’afectació als usuaris actuals serà mínima.
La L5 és la sisena amb nombre de passatgers de tota la xarxa urbana, i dóna cobertura als barris de Cappont, Centre Històric, Noguerola, Pardinyes, Balàfia, Xalets-Humbert Torres, Camp d’Esports i la zona d’Hospitals.
El nombre de viatgers d’Autobusos de Lleida assolirà un creixement aproximat d’un 3,5% des del 2015
Durant el decurs de l’acte, Àngel Ros ha destacat que el nombre de viatgers de la xarxa de bus urbà continua creixent. En aquest sentit, l’alcalde ha explicat que l’any 2016 va registrar un increment d’un 1,7% i que, enguany, s’espera un increment d’aproximadament un 2%. Segons aquestes dades, “des del 2015 hi haurà un 3,5% d’increment, arribant als 6.500.000 de viatgers anuals”. “Des de que es va fer el canvi en la xarxa d’autobús, el nombre de viatgers s’ha anat incrementant any rere any i ara, justament, aquest canvi en la L5 implica arribar a més persones”, ha conclòs el paer en cap.
L'acte de posada en funcionament de l'ampliació de la L5 ha comptat també amb l'assistència dels regidors Carme Culleré, Jose Luis Osorio, Josep Maria Baiget, Joan Vilella i Carlos González.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=28410
La Paeria amplia el recorregut de la L5 per donar resposta a les necessitats dels veïns i veïnes de les zones d’expansió de Cappont, així com dels tres centres educatius del barri i d’equipaments esportius com l’Atlètic Segre
El servei de bus arriba a 6.500.000 viatgers anuals i continua creixent
L’Ajuntament de Lleida amplia a partir del proper 26 de juny el recorregut de la L5 del servei de bus urbà per donar un millor servei al barri de Cappont. L’alcalde de Lleida, acompanyat de la tinenta d’alcalde i regidora Montse Mínguez, i el tinent d’alcalde i regidor d’Hàbitat Urbà, Rural i la Sostenibilitat, Fèlix Larrosa, ha donat a conèixer avui els canvis en el recorregut de la línia, que donaran resposta a una reivindicació veïnal històrica de les zones d’expansió del barri de Cappont, densament poblades.
El paer en cap ha destacat que “la nova ampliació de la línia 5 oferirà un millor servei de bus a uns 1.600 habitatges de les zones del Carrer Agustins-Pont de Suert-Doctor Trueta i de l’Avinguda de Barcelona, que corresponen a unes 5.000 persones, que ara quedaven allunyades de les parades actuals”. A més a més, segons ha explicat l’alcalde, “es cobriran les necessitats del servei de bus dels tres centres educatius de Cappont –Frederic Godàs, Camps Elisis i Francesco Tonnuci-, a més a més d’altres equipaments esportius com l’Atlètic Segre”. La presidenta de l’Associació de Veïns, Veni Ros, s’ha mostrat satisfeta amb l’ampliació de la línia i ha agraït la Paeria el fet de donar resposta a les reivindicacions veïnals.
L’autobús, una vegada hagi passat el Pont Vell i hagi entrat a l’Avinguda de les Garrigues, circularà per l’Avinguda Camí de Picos, Pont de Suert, Carrer Agustins, Avinguda Barcelona i es tornarà a incorporar a l’Avinguda de l’Estudi General per recuperar el traçat actual. Durant aquest nou recorregut es realitzaran cinc parades, que s’anomenaran Alacant-Garrigues, Pont de Suert, Agustins-Garrigues, Barcelona-Riu Ebre, Estudi General-Joan Fuster. Així, en el seu recorregut actual pel barri de Cappont, la línia actual disposa de cinc parades i, amb la modificació, passarà a disposar-ne de set.
Per altra banda la freqüència de la línia augmenta en 2-3 minuts en dies feiners, passant dels 17-18 minuts als 15 minuts, amb la qual cosa l’afectació als usuaris actuals serà mínima.
La L5 és la sisena amb nombre de passatgers de tota la xarxa urbana, i dóna cobertura als barris de Cappont, Centre Històric, Noguerola, Pardinyes, Balàfia, Xalets-Humbert Torres, Camp d’Esports i la zona d’Hospitals.
El nombre de viatgers d’Autobusos de Lleida assolirà un creixement aproximat d’un 3,5% des del 2015
Durant el decurs de l’acte, Àngel Ros ha destacat que el nombre de viatgers de la xarxa de bus urbà continua creixent. En aquest sentit, l’alcalde ha explicat que l’any 2016 va registrar un increment d’un 1,7% i que, enguany, s’espera un increment d’aproximadament un 2%. Segons aquestes dades, “des del 2015 hi haurà un 3,5% d’increment, arribant als 6.500.000 de viatgers anuals”. “Des de que es va fer el canvi en la xarxa d’autobús, el nombre de viatgers s’ha anat incrementant any rere any i ara, justament, aquest canvi en la L5 implica arribar a més persones”, ha conclòs el paer en cap.
L'acte de posada en funcionament de l'ampliació de la L5 ha comptat també amb l'assistència dels regidors Carme Culleré, Jose Luis Osorio, Josep Maria Baiget, Joan Vilella i Carlos González.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=28410
Re: Autobusos de Lleida
La línia L5 d’autobús urbà inicia aquest dilluns el nou recorregut
La Paeria ha ampliat el servei d’aquesta línia del qual se’n beneficiaran unes 5.000 persones de Cappont, sobretot de les zones d’expansió del barri, dels tres centres educatius i d’equipaments esportius com l’Atlètic Segre
L’Ajuntament de Lleida ha iniciat aquest dilluns l’ampliació del recorregut de la L5 del servei de bus urbà per donar un millor servei al barri de Cappont. En aquest sentit, la nova ampliació de la línia 5 ofereix un millor servei de bus a uns 1.600 habitatges de les zones del Carrer Agustins-Pont de Suert-Doctor Trueta i de l’Avinguda de Barcelona, que corresponen a unes 5.000 persones, que ara quedaven allunyades de les parades actuals. A més, es cobreixen les necessitats del servei de bus dels tres centres educatius de Cappont –Frederic Godàs, Camps Elisis i Francesco Tonnuci-, així com d’altres equipaments esportius com l’Atlètic Segre.
L’autobús, una vegada ha passat el Pont Vell i ha entrat a l’avinguda de les Garrigues, circula per l’avinguda Camí de Picos, carrer Pont de Suert, carrer Agustins, avinguda Barcelona i es torna a incorporar a l’avinguda de l’Estudi General per recuperar el traçat actual. Durant aquest nou recorregut es realitzen cinc parades, que s’anomenen Alacant-Garrigues, Pont de Suert, Agustins-Garrigues, Barcelona-Riu Ebre, Estudi General-Joan Fuster. Així, en el seu recorregut actual pel barri de Cappont, la línia actual disposava de cinc parades i, amb la modificació, passa a disposar-ne de set.
Per altra banda la freqüència de la línia augmenta en 2-3 minuts en dies feiners, passant dels 17-18 minuts als 15 minuts, amb la qual cosa l’afectació als usuaris actuals serà mínima.
La L5 és la sisena amb nombre de passatgers de tota la xarxa urbana, i dóna cobertura als barris de Cappont, Centre Històric, Noguerola, Pardinyes, Balàfia, Xalets-Humbert Torres, Camp d’Esports i la zona d’Hospitals.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=28497
Per cert, segons l'app de Moventis la línia ara s'anomena "Cappont - Arnau de Vilanova".
La Paeria ha ampliat el servei d’aquesta línia del qual se’n beneficiaran unes 5.000 persones de Cappont, sobretot de les zones d’expansió del barri, dels tres centres educatius i d’equipaments esportius com l’Atlètic Segre
L’Ajuntament de Lleida ha iniciat aquest dilluns l’ampliació del recorregut de la L5 del servei de bus urbà per donar un millor servei al barri de Cappont. En aquest sentit, la nova ampliació de la línia 5 ofereix un millor servei de bus a uns 1.600 habitatges de les zones del Carrer Agustins-Pont de Suert-Doctor Trueta i de l’Avinguda de Barcelona, que corresponen a unes 5.000 persones, que ara quedaven allunyades de les parades actuals. A més, es cobreixen les necessitats del servei de bus dels tres centres educatius de Cappont –Frederic Godàs, Camps Elisis i Francesco Tonnuci-, així com d’altres equipaments esportius com l’Atlètic Segre.
L’autobús, una vegada ha passat el Pont Vell i ha entrat a l’avinguda de les Garrigues, circula per l’avinguda Camí de Picos, carrer Pont de Suert, carrer Agustins, avinguda Barcelona i es torna a incorporar a l’avinguda de l’Estudi General per recuperar el traçat actual. Durant aquest nou recorregut es realitzen cinc parades, que s’anomenen Alacant-Garrigues, Pont de Suert, Agustins-Garrigues, Barcelona-Riu Ebre, Estudi General-Joan Fuster. Així, en el seu recorregut actual pel barri de Cappont, la línia actual disposava de cinc parades i, amb la modificació, passa a disposar-ne de set.
Per altra banda la freqüència de la línia augmenta en 2-3 minuts en dies feiners, passant dels 17-18 minuts als 15 minuts, amb la qual cosa l’afectació als usuaris actuals serà mínima.
La L5 és la sisena amb nombre de passatgers de tota la xarxa urbana, i dóna cobertura als barris de Cappont, Centre Històric, Noguerola, Pardinyes, Balàfia, Xalets-Humbert Torres, Camp d’Esports i la zona d’Hospitals.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=28497
Per cert, segons l'app de Moventis la línia ara s'anomena "Cappont - Arnau de Vilanova".
Re: Autobusos de Lleida
Té sentit que deixi de dir-se "Doctora Castells" ja que deixa de circular per aquest carrer
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Autobusos de Lleida
Ja n'he vist algun, porten el cartell així:
CAP PONT
ARNAU DE VILANOVA
CAP PONT
ARNAU DE VILANOVA
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Autobusos de Lleida
Les assignacions de busos semblen cada cop més una tòmbola : aquesta tarda el 4162 a la 20
(Primer cop que hi posen un cityruido?)
(Primer cop que hi posen un cityruido?)
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Autobusos de Lleida
I ahir vaig veure un solaris tot el dia a la 6 fent el servei de Vila-Montcada. Una tòmbola, mai millor dit...
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
El solaris es el 4164 a partir de dilluns el tenim rodant a la 6...bigcoaster wrote:I ahir vaig veure un solaris tot el dia a la 6 fent el servei de Vila-Montcada. Una tòmbola, mai millor dit...
Avui avistats a la 6 4157 4162 4164 i el quart per confirmar...
Ahir el 4153 a la 5!
Avui a la 2 4150!
Re: Autobusos de Lleida
Per cert, fa la tira que no veig per enlloc el 4134 (el habit protitip en el seu dia, amb motor més petit que la resta)
Les vegades que m'he creuat amb la linia del polígon sempre hi era el 4159 (Heuliez)
Segueix viu com l'últim cotxe de la casa o l'han donat de baixa?
Les vegades que m'he creuat amb la linia del polígon sempre hi era el 4159 (Heuliez)
Segueix viu com l'últim cotxe de la casa o l'han donat de baixa?
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Encara segueix viu el 4134; fa el que feia el 4122 al seu dia... reforç de la 10 amb feiners de calendari escolar i ara el tenen descansant a cotxeres.albe6 wrote:Per cert, fa la tira que no veig per enlloc el 4134 (el habit protitip en el seu dia, amb motor més petit que la resta)
Les vegades que m'he creuat amb la linia del polígon sempre hi era el 4159 (Heuliez)
Segueix viu com l'últim cotxe de la casa o l'han donat de baixa?
El 4133 tambe encara dona servei... esta de suplent del 4167 quan peta a la 11... i el 4056 encara el tenim aqui tambe.
Re: Autobusos de Lleida
Més parades d'autobús amb marquesina i plataforma
La Paeria millora l’accessibilitat i el confort d’una sèrie de parades d’autobús de la ciutat. D’una banda, construeix noves plataformes que facilitaran l’accés als vehicles i reduiran el temps que fan servir els usuaris a pujar i baixar de l’autobús.
La primera s’està habilitant a la parada Baró de Maials-Vic, a Balàfia, i consisteix a substituir l’antiga plataforma prefabricada col·locada a la calçada per una d’obra, i ampliar la vorera perquè els usuaris disposin de més espai. Per la seua banda, està previst instal·lar durant els propers mesos una desena de marquesines per millorar la comoditat de les persones que esperen l’autobús.
Fonts municipals van assenyalar que s’atendran peticions rebudes en aquest sentit i es col·locaran a les parades que compten amb més afluència d’usuaris.
https://www.segre.com/noticies/lleida/2 ... _1092.html
La Paeria millora l’accessibilitat i el confort d’una sèrie de parades d’autobús de la ciutat. D’una banda, construeix noves plataformes que facilitaran l’accés als vehicles i reduiran el temps que fan servir els usuaris a pujar i baixar de l’autobús.
La primera s’està habilitant a la parada Baró de Maials-Vic, a Balàfia, i consisteix a substituir l’antiga plataforma prefabricada col·locada a la calçada per una d’obra, i ampliar la vorera perquè els usuaris disposin de més espai. Per la seua banda, està previst instal·lar durant els propers mesos una desena de marquesines per millorar la comoditat de les persones que esperen l’autobús.
Fonts municipals van assenyalar que s’atendran peticions rebudes en aquest sentit i es col·locaran a les parades que compten amb més afluència d’usuaris.
https://www.segre.com/noticies/lleida/2 ... _1092.html
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Amb aquestes parades no han pensat que paren mes d'una linia? A la de la foto de la noticia fan parada la 5 i la 7 i sol hi ha lloc per un bus... quan arriben dos a la vegada un fa parada i el altre te d'esperar a que marxi del del davant... caldria fer lloc per dos articulats a les parades amb mes d'una linia...
Re: Autobusos de Lleida
Parades dobles
Només n'hi ha una de pintada (Estació Renfe -> Plaça Europa) però en molts llocs paren 2 de cop tot i no estar senyalitzat ni al terra ni amb un pal extra
No costaria gaire (ni en temps ni en diners) pintar al terra parades dobles en la zona cèntrica
Només n'hi ha una de pintada (Estació Renfe -> Plaça Europa) però en molts llocs paren 2 de cop tot i no estar senyalitzat ni al terra ni amb un pal extra
No costaria gaire (ni en temps ni en diners) pintar al terra parades dobles en la zona cèntrica
Re: Autobusos de Lleida
Avui hi teniem corrent el 4163 (Urbino)bigcoaster wrote: 15/02
Com a observació, la línia 7 encara no ha tocat cap dels busos nous, ni híbrid ni diésel. Moitiu? Nidea.
Primer cop?
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Tot aixo ho gestionen el jefe de taller... la linia 7 es la marginada!... no porta ni el 4160 ni algun citaro ni que fos...albe6 wrote:Avui hi teniem corrent el 4163 (Urbino)bigcoaster wrote: 15/02
Com a observació, la línia 7 encara no ha tocat cap dels busos nous, ni híbrid ni diésel. Moitiu? Nidea.
Primer cop?
Algun cop tambe he vist el 4164 a la 7 esporadicament...
Re: Autobusos de Lleida
El 4160 abans era fix a la 7, després va tenir una temporada que queia sovint al 8 i ara és el fix de la 10
Amb l'antiga xarxa la L6 rebia millors cotxes pels especials de Tots Sants que ara ni això, simplement Habits i Cityruidos
Amb l'antiga xarxa la L6 rebia millors cotxes pels especials de Tots Sants que ara ni això, simplement Habits i Cityruidos
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Els cityclass estan pitjor que els habit... avui el 4148 a la 7 feia una sorollada!albe6 wrote:El 4160 abans era fix a la 7, després va tenir una temporada que queia sovint al 8 i ara és el fix de la 10
Amb l'antiga xarxa la L6 rebia millors cotxes pels especials de Tots Sants que ara ni això, simplement Habits i Cityruidos
Re: Autobusos de Lleida
Per cert, estan provant un nou sistema de megafonia als busos, oi? L'altre dia vaig agafar un Volvo de la L3 i sonava una nova megafonia amb veu femenina. Diria que era veu "sintètica" però tampoc no ho podria assegurar perquè només se sentia bé de vegades.