Nous trens per a la Línia de La Pobla
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Nono, comprar-li, no llogar-lo.
Si FGC hagués comprat tres o quatre 592 quan va obtenir el trasspas, no s'hagués pagat el que s'ha pagat de lloguer. Però ja sabem que li era més rentable a Renfe, després aquests no tenen gaires problemes per vendre-les a Portugal
Clar està, un cop comprat el nou material, l'assenyat eren 3 trens i no dos.
Si FGC hagués comprat tres o quatre 592 quan va obtenir el trasspas, no s'hagués pagat el que s'ha pagat de lloguer. Però ja sabem que li era més rentable a Renfe, després aquests no tenen gaires problemes per vendre-les a Portugal
Clar està, un cop comprat el nou material, l'assenyat eren 3 trens i no dos.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Jo els 592 en la meva opinió els veia massa grans per la línia de La Pobla. A nivell d'aficionat et podria dir-te que són molt bonics sobretot de cara a les fotos i tot això. Però des d'una altra òptica per una línia de baixa densitat no són massa aptes. Ha fet bé FGC en comprar els GTW, perquè Stadler té una tradició des de fa anys en dissenyar trens en línies de baixa densitat arreu d'Europa, i penso que han encertat en triar un tren com aquest, ja que s'adapta perfectament a les característiques de la línia. El problema és que no hagin fet abans, molt abans...Miquel wrote:Nono, comprar-li, no llogar-lo.
Si FGC hagués comprat tres o quatre 592 quan va obtenir el trasspas, no s'hagués pagat el que s'ha pagat de lloguer. Però ja sabem que li era més rentable a Renfe, després aquests no tenen gaires problemes per vendre-les a Portugal
Clar està, un cop comprat el nou material, l'assenyat eren 3 trens i no dos.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Qui diu un 592, diu un parell de 596, que aquests també van estar circulant un temps.Renfe451 wrote:Jo els 592 en la meva opinió els veia massa grans per la línia de La Pobla. A nivell d'aficionat et podria dir-te que són molt bonics sobretot de cara a les fotos i tot això. Però des d'una altra òptica per una línia de baixa densitat no són massa aptes. Ha fet bé FGC en comprar els GTW, perquè Stadler té una tradició des de fa anys en dissenyar trens en línies de baixa densitat arreu d'Europa, i penso que han encertat en triar un tren com aquest, ja que s'adapta perfectament a les característiques de la línia. El problema és que no hagin fet abans, molt abans...Miquel wrote:Nono, comprar-li, no llogar-lo.
Si FGC hagués comprat tres o quatre 592 quan va obtenir el trasspas, no s'hagués pagat el que s'ha pagat de lloguer. Però ja sabem que li era més rentable a Renfe, després aquests no tenen gaires problemes per vendre-les a Portugal
Clar està, un cop comprat el nou material, l'assenyat eren 3 trens i no dos.
El que vull referir-me, es que FGC havia de tenir un tercer tren, ja fos per la compra d'un 592 o 596 a Renfe per tenir-lo de reserva o un tercer 331. FGC hauria d'haver estat previsora fent una de les dos.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Tampoc sabem les condicions que calia complir per ampliar una comanda existent, potser 3 a Stadler no li interessava i 2 sí. Més vendes no vol dir més negoci per a una empresa
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
I el Atómico? Encara ronda per aquí.
No m'extranyaria que sigui el tren de reserva; sobretot que ara s'han posat en marxa més combinats en un únic bitllet (tots els destins possibles d'AV/LD des de Lleida)
Té unes necessitats de manteniment una mica diferents i superiors respecte a la resta de Supermans, el que fa que no sigui el millor candidat per anar a Portugal llogat a CP.
Segurament sigui el preservat de la sèrie, quan n'arribi el moment.
No m'extranyaria que sigui el tren de reserva; sobretot que ara s'han posat en marxa més combinats en un únic bitllet (tots els destins possibles d'AV/LD des de Lleida)
Té unes necessitats de manteniment una mica diferents i superiors respecte a la resta de Supermans, el que fa que no sigui el millor candidat per anar a Portugal llogat a CP.
Segurament sigui el preservat de la sèrie, quan n'arribi el moment.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Els atomico va marxar acoplat al altre 592... vaig veure un parell de fotos que va fer un amic el dilluns dia 25albe6 wrote:I el Atómico? Encara ronda per aquí.
No m'extranyaria que sigui el tren de reserva; sobretot que ara s'han posat en marxa més combinats en un únic bitllet (tots els destins possibles d'AV/LD des de Lleida)
Té unes necessitats de manteniment una mica diferents i superiors respecte a la resta de Supermans, el que fa que no sigui el millor candidat per anar a Portugal llogat a CP.
Segurament sigui el preservat de la sèrie, quan n'arribi el moment.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
L'Atómico el vaig veure al dipòsit de València el 29 de juliol.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Com bé ha dit fgc113, l'Atómico es troba ara mateix a València. Fa poc que hi va arribar, per les darreres imatges que he pogut veure diria que està fent els Xàtiva-Alcoi.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
I el altre 592 on esta?? Portugal?? Valencia??Renfe451 wrote:Com bé ha dit fgc113, l'Atómico es troba ara mateix a València. Fa poc que hi va arribar, per les darreres imatges que he pogut veure diria que està fent els Xàtiva-Alcoi.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Crec que a Portugal, però segur que algun foraire t'ho podrà confirmar.Danilleida wrote:I el altre 592 on esta?? Portugal?? Valencia??Renfe451 wrote:Com bé ha dit fgc113, l'Atómico es troba ara mateix a València. Fa poc que hi va arribar, per les darreres imatges que he pogut veure diria que està fent els Xàtiva-Alcoi.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
El que és evident és que el dia que falli un dels dos FGC té un problema.
Encara que tots sabem la solució que donaran: autobús. Però aleshores, si aquesta és la mentalitat que tenen, un es pregunta per què no han posat directament autobusos deixant la línia exclusivament per a serveis turístics.
Encara que tots sabem la solució que donaran: autobús. Però aleshores, si aquesta és la mentalitat que tenen, un es pregunta per què no han posat directament autobusos deixant la línia exclusivament per a serveis turístics.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Fa un cert temps vaig pujar un parell de fotos del germà bessó dels nostres Stadler de la línia de La Pobla, el d'Austin, TX; ara penjo dues fotos de l'altre germà bessó, també a Texas, a la ciutat de Denton, al nord de Dallas. Connecta el final del Tram (Light rail) de Dallas amb la ciutat de Denton a uns 30 Qm de Dallas. Salut!
- Attachments
-
- Denton, Tx. 16-07-2015, foto de Don Ross
- dcta111.jpg (51.79 KiB) Viewed 13272 times
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
M'agraden més com els han pintat aqui!
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Recupero el fil per informar-vos que FGC per fi comprarà a Stadler Rail una tercera unitat de la sèrie 331. En l'entrevista que li vam realitzar al president d'FGC, Enric Ticó per a Trenpassió (que ho podeu consultar sencera aquí), ens va confirmar que en un termini d'entre un any i mig i dos, la tindrem operant per la línia. Per tant, habemus 331.03 i en breu s'acabarà de posar servei de busos substitoris cada cop que hi ha revisió o avaria.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Lo de comprar un 3r tren lo tendrian que haver hecho desde el principio cuando se compraron los otros dos, porque esto es de logica, porque si uno se averia o tiene que pasar la revision o lo que sea solo quedaria 1 tren y no se podria hacer la linea... Luego lo hace renfe y , pero claro ahora son FGC y no pasa nada...Renfe451 wrote:Recupero el fil per informar-vos que FGC per fi comprarà a Stadler Rail una tercera unitat de la sèrie 331. En l'entrevista que li vam realitzar al president d'FGC, Enric Ticó per a Trenpassió (que ho podeu consultar sencera aquí), ens va confirmar que en un termini d'entre un any i mig i dos, la tindrem operant per la línia. Per tant, habemus 331.03 i en breu s'acabarà de posar servei de busos substitoris cada cop que hi ha revisió o avaria.
y cuando pasaron la revicion los dos trenes en vez de poner buses de substitucion podrian haverle alquilado los 592 a renfe por un tiempo mientras pasaban la revision.
-
- N5
- Posts: 112
- Joined: Saturday 21/12/2013 14:01
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
La pega es que alquilar trenes a Renfe no sale muy barato que digamos.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
No solo se hubiera que haber alquilado trenes, también los conductores. Sale más barato poner autobús.
El personal de FGC solo está habilitado para las 331.
De lo que hace dias que no se dice nada es de los futuros talleres en Balaguer. Tenemos novedades o seguiran yendo a Erion / ARMF una buena temporada?
El personal de FGC solo está habilitado para las 331.
De lo que hace dias que no se dice nada es de los futuros talleres en Balaguer. Tenemos novedades o seguiran yendo a Erion / ARMF una buena temporada?
-
- N4
- Posts: 57
- Joined: Saturday 28/07/2012 23:56
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Gran notícia això de la tercera unitat, tot i què ens anem al 2019. Considerant els terminis i que són gairebé 100 qms de línia, crec que encara faran curt i què l'ideal hauria de ser 4 ó 5 trens dels quals dos amb capacitat ampliada (tres cotxes). Donant per descomptat que cal fer algun lloc d'encreuament més.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Tambe es parlava de l'idea de fer-los a Tremp, potser estan en negociacions amb els municipis per arrribar a un acord i fer-se mal politicament parlant.albe6 wrote:No solo se hubiera que haber alquilado trenes, también los conductores. Sale más barato poner autobús.
El personal de FGC solo está habilitado para las 331.
De lo que hace dias que no se dice nada es de los futuros talleres en Balaguer. Tenemos novedades o seguiran yendo a Erion / ARMF una buena temporada?
Salutacions.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Em sembla recordar que ja s'havia decidit que anaven a uns terrenys propers a l'antiga paperera Inpacsa, a Balaguer