Civies: us convencen?
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Civies: us convencen?
Segueixo pensant igual, prefereixo les 447, igual que esmenta el company Sag470. El confort dels Civia es força desitjable, tot i que les 447 no reformades tipus regional o R3, no son gaire més còmodes, crec que en els últims anys s'ha demostrat que les 447 son un material força més polivalent que els Civia, i amb millors prestacions per a fer línies curtes, ja que al tancar portes arrenquen ràpidament, cosa que els Civia encara triguen una mica a arrencar, després de tancar portes. Exteriorment, suposo que després de 10 anys a casa nostra, ja ens hem acostumat al seu frontal "cara d'ou", i que han adaptat els seus germans grans 449, i demés material modern sorgit de CAF, adquirit per Renfe, ens els últims 10 anys, i ara ja a mi personalment, no em fan ni fred ni calor.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Civies: us convencen?
Els Civia em semblen uns trens que estan bé, sense més. Coses que m'agraden: modularitat, accés adaptat, bona acceleració, insonorització prou millor que a les 447, interior més diàfan, no separació entre cotxes, bany adaptat, megafonia molt més clara i, com a aficionat, que es puga vore a través del vidre de separació entre la cabina i la sala de passatgers.
Ara bé, també te aspectes negatius, com que només hi haja una porta adaptada per tren, es tarde prou en obrir i tancar les portes, les pantalles mostren poca informació (a més, s'avarien freqüentment i estan molt de temps apagades), els seients són més incòmodes encara que els de les 447 (als pròxims trens de rodalia no se quins els posaran, uns de plàstic d'autobús urbà?) i bany d'un tamany desproporcionat. I, encara que és comú a tot el material de Renfe, al principi estaven molt nets i es notava que eren nous. Ara ja estan plens de ronya a tots els cantons, igual que les 447 reformades.
Tot i això, crec que són uns trens que van bé al nucli de València, especialment a la C1 i la C2 on una 447 en simple és poc i una en doble és massa, i a certes hores a la C6.
Ara bé, també te aspectes negatius, com que només hi haja una porta adaptada per tren, es tarde prou en obrir i tancar les portes, les pantalles mostren poca informació (a més, s'avarien freqüentment i estan molt de temps apagades), els seients són més incòmodes encara que els de les 447 (als pròxims trens de rodalia no se quins els posaran, uns de plàstic d'autobús urbà?) i bany d'un tamany desproporcionat. I, encara que és comú a tot el material de Renfe, al principi estaven molt nets i es notava que eren nous. Ara ja estan plens de ronya a tots els cantons, igual que les 447 reformades.
Tot i això, crec que són uns trens que van bé al nucli de València, especialment a la C1 i la C2 on una 447 en simple és poc i una en doble és massa, i a certes hores a la C6.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Civies: us convencen?
Bones,
La Resposta es NO, no m'agraden gens.
No m'agrada la distribucio de seients, se que tenen molta capacitat els trens de 10 cotxes pero viatjo molt millor en una 450 i ja no dic en una 447 fent rodalies.
Salutacions.
La Resposta es NO, no m'agraden gens.
No m'agrada la distribucio de seients, se que tenen molta capacitat els trens de 10 cotxes pero viatjo molt millor en una 450 i ja no dic en una 447 fent rodalies.
Salutacions.