Perllongament d'FGC a Sabadell
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Segons la Generalitat, l'acte inaugural comença a les deu del matí.
Suposo que obriran un cop hagin acabat els actes inaugurals.
Font: http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... abadell.do
Suposo que obriran un cop hagin acabat els actes inaugurals.
Font: http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... abadell.do
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
I de pas, inauguren tren amb el nom de Muriel Casals
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Hui mateix havien dit que les estacions s'obririen a les 11.30 després de l'acte d'inauguració però que no hi hauria portes obertes.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
fgc113 wrote:Hui mateix havien dit que les estacions s'obririen a les 11.30 després de l'acte d'inauguració però que no hi hauria portes obertes.
I amb bitllets commemoratius.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Els termòmetres sembla que no han paït l'ampliació
Coincidència o no, avui he agafat un S2 de Sarrià a Gràcia. El termòmetre (ja ampliat amb el nou tram inaugurat) indicava que parava a totes les estacions (llevat de Peu del Funicular, en trobar-me a l'últim cotxe, on no obre portes, el tren era un 112), i així que hem sortit de Sarrià, el termòmetre i el teleindicador han anunciat Tres Torres. Així ens hem estat fins arribar a Muntaner, on el sistema ha fet un "reset" i de sobte ens trobàvem entre Sabadell Parc del Nord i Sabadell Nord.
Per cert, parlant d'aquestes dues darreres estacions, qui ha sigut el geni a qui s'ha acudit de posar-li dos noms tan semblants, i encara més tractant-se d'estacions contigües?
Per cert, parlant d'aquestes dues darreres estacions, qui ha sigut el geni a qui s'ha acudit de posar-li dos noms tan semblants, i encara més tractant-se d'estacions contigües?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
No es suposava que s'anomenaria Ca n'Oriac l'última estació???
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Els termòmetres sembla que no han paït l'ampliació
Ves a saber. Pel moment, per algun motiu, a les pantalles dels 113/114, "Sabadell Parc del Nord" ha estat batejada com a "Sabadell Parc".Guigui wrote:Per cert, parlant d'aquestes dues darreres estacions, qui ha sigut el geni a qui s'ha acudit de posar-li dos noms tan semblants, i encara més tractant-se d'estacions contigües?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Els veïns ja les han rebatejat
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
No hi han hagut billets conmemoratius. A mi m'han donat una T-Visita.
M'agradaria saber perquè en una obra que ha costat 430 ME. no s'han pogut gastar uns pocs euros en el recobriment de la parets i del sostre deixant a la vista el formigó.
M'agradaria saber perquè en una obra que ha costat 430 ME. no s'han pogut gastar uns pocs euros en el recobriment de la parets i del sostre deixant a la vista el formigó.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
És la moda d'aquesta décadaforonda 141 wrote:No hi han hagut billets conmemoratius. A mi m'han donat una T-Visita.
M'agradaria saber perquè en una obra que ha costat 430 ME. no s'han pogut gastar uns pocs euros en el recobriment de la parets i del sostre deixant a la vista el formigó.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Apa, què sosos!foronda 141 wrote:No hi han hagut billets conmemoratius. A mi m'han donat una T-Visita.
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
I la de l'enllaç amb Rodalies l'han bautitzat com Plaça Espanya!metring wrote:Els veïns ja les han rebatejat
Sí que n'hi ha hagut, però només pels que teniem invitació per assistir a la inauguració oficial. Ens han donat un bitllet conmemoratiu i la T-Visita. Quan s'ha obert al públic només han donat T-Visita.foronda 141 wrote:No hi han hagut billets conmemoratius. A mi m'han donat una T-Visita.
Bitllet conmemoratiu
És a dir: no n'hi ha hagut.trenesrenfe123 wrote: Sí que n'hi ha hagut, però només pels que teniem invitació per assistir a la inauguració oficial. Ens han donat un bitllet conmemoratiu i la T-Visita. Quan s'ha obert al públic només han donat T-Visita.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Per el que deieu respecte dels noms de les estacions:trenesrenfe123 wrote:I la de l'enllaç amb Rodalies l'han bautitzat com Plaça Espanya!metring wrote:Els veïns ja les han rebatejat
Sabadell Nord es troba a la Plaça Espanya de Sabadell, i de fet l'estació s'hauria de dir Sabadell-Plaça Espanya (la de RENFE també)
Sabadell Parc del Nord es troba a la frontera de diversos barris, entre d'ells el més proper la Plana del Pintor. El nom popular d'aquest darrer barri és la Explanada.
I la de la Creu Alta... doncs es troba darrera del Corte Inglés.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
De TiS. No, no és cap innocentada:
Territori i Sostenibilitat wrote:La Generalitat millorarà l'accessibilitat de les estacions d'FGC de Sabadell Plaça Major i la Creu Alta
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) executarà l’any vinent noves escales mecàniques a les dues estacions i un segon ascensor a Sabadell Plaça Major
Els treballs tenen un pressupost total d’1,5 milions d’euros
El Departament de Territori i Sostenibilitat millorarà l’accessibilitat de les estacions de Sabadell Plaça Major i la Creu Alta, amb una inversió total d’1,5 milions d’euros. Les obres, que executarà FGC, començaran abans de final d’any i finalitzaran el segon trimestre de 2018. Els treballs consistiran en la instal·lació de noves escales mecàniques a ambdues estacions i un ascensor addicional a la de Sabadell Plaça Major.
En concret, a l’estació de Sabadell Plaça Major, es duplicaran les dues escales mecàniques existents de carrer a vestíbul, amb un desnivell vertical de 30 metres, i s’instal·larà un segon ascensor per connectar el vestíbul i l’andana. Es preveu que l’obra tingui un pressupost d’uns 950.000 euros.
A l’estació de la Creu Alta, es preveu instal·lar escales mecàniques, que s’afegiran a les existents, per connectar el vestíbul amb l’andana. En aquest cas, els treballs comportaran una inversió d’uns 600.000 euros.
La programació i execució de les obres es durà a terme minimitzant les afectacions als usuaris.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Bé, del tema de les escales mecàniques ja havien deixat l'espai per a posar-les. Potser esperaven a veure la demanda real per a poder decidir si les construïen o no?
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
En teoria era per estalviar. Tard o d'hora les posarien. Amb el que em faig creus de veritat, es que ara calgui fer un nou ascensor en una estació nova de trinca. No m'entra al cap.oriolp13 wrote:Bé, del tema de les escales mecàniques ja havien deixat l'espai per a posar-les. Potser esperaven a veure la demanda real per a poder decidir si les construïen o no?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Senzill. L'estació està molt mal dissenyada. Escales mecàniques a una punta (i només de pujada), escales fixes a l'altra punta de l'andana, i l'ascensor (de tamany normal) al mig. Cap a on va la majoria de la gent? A agafar l'ascensor. Al final les escales mecàniques només són "còmodes" per aquells que els queden aprop al baixar del tren, ja que si et queden a l'altra punta has de creuar tota l'andana fins a arribar-hi, passant per el costat de l'ascensor.Miquel wrote:En teoria era per estalviar. Tard o d'hora les posarien. Amb el que em faig creus de veritat, es que ara calgui fer un nou ascensor en una estació nova de trinca. No m'entra al cap.oriolp13 wrote:Bé, del tema de les escales mecàniques ja havien deixat l'espai per a posar-les. Potser esperaven a veure la demanda real per a poder decidir si les construïen o no?
Salutacions,
Oriol
Oriol