Queixa per vici? Fums de superioritat dels usuaris habituals envers els inadvertits? Llegiu, llegiu...
https://www.theguardian.com/uk-news/201 ... open#img-1
Marques a l'andana del tube, menys "avantatge competitiu"?
- Guigui
- Administrador
Marques a l'andana del tube, menys "avantatge competitiu"?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
¡Seguro que se han basado en esto!
En nuestra línea 2 del metro habían marcas más discretas... (foto de Trenscat)Guigui wrote:Queixa per vici? Fums de superioritat dels usuaris habituals envers els inadvertits? Llegiu, llegiu...
https://www.theguardian.com/uk-news/201 ... open#img-1
¿Hay alguna fotografía donde se vean las marcas sin borrar?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Guigui
- Administrador
Cosa diferent
Però això era quan els trens eren més curts i senzillament servia per a indicar als passatgers on s'aturava el tren. En canvi, a Londres va d'indicar amb precisió cada porta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Re: Marques a l'andana del tube, menys "avantatge competitiu
A Londres ho han fet a l'estil de Japó, que marca exactament on s'aturarà cada porta.
Em sembla molt útil si es respecta, ja que permet agilitzar la baixada i pujada de passatgers del tren. També tinc del tot clar que aquí no es respectaria en absolut.
Em sembla molt útil si es respecta, ja que permet agilitzar la baixada i pujada de passatgers del tren. També tinc del tot clar que aquí no es respectaria en absolut.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- bigcoaster
- N8
Doncs jo també ho trobo una molt bona idea. Copiada del japó, és clar, però és que és una cosa que s'hauria de veure a molts més llocs d'europa. Sense anar més lluny, a Provença no li aniria gens malament.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
A Provença ja tens les portes d'andana que marquen on paren les portes dels trens.bigcoaster wrote:Doncs jo també ho trobo una molt bona idea. Copiada del japó, és clar, però és que és una cosa que s'hauria de veure a molts més llocs d'europa. Sense anar més lluny, a Provença no li aniria gens malament.
Per mi seria útil sobretot en estacions grans com Sants, on moltes vegades veus multitud de corregudes.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- bigcoaster
- N8
Sí, a 25 metres del total de 200 metres d'andana que hi ha. D'acord que és punt més problemàtic, però jo dic de posar-ho al llarg de totes dues andanes.oriolp13 wrote:A Provença ja tens les portes d'andana que marquen on paren les portes dels trens.bigcoaster wrote:Doncs jo també ho trobo una molt bona idea. Copiada del japó, és clar, però és que és una cosa que s'hauria de veure a molts més llocs d'europa. Sense anar més lluny, a Provença no li aniria gens malament.
Per mi seria útil sobretot en estacions grans com Sants, on moltes vegades veus multitud de corregudes.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Una puntualització: l'andana de Provença mesura 80 metres de llarg i hi ha portes d'andana a 40 metres.bigcoaster wrote:Sí, a 25 metres del total de 200 metres d'andana que hi ha. D'acord que és punt més problemàtic, però jo dic de posar-ho al llarg de totes dues andanes.oriolp13 wrote:A Provença ja tens les portes d'andana que marquen on paren les portes dels trens.bigcoaster wrote:Doncs jo també ho trobo una molt bona idea. Copiada del japó, és clar, però és que és una cosa que s'hauria de veure a molts més llocs d'europa. Sense anar més lluny, a Provença no li aniria gens malament.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Creo que las pusieron porque los pasajeros que querían ir a Gràcia y más allá se acumulaban en el principio del andén.fgc113 wrote:Una puntualització: l'andana de Provença mesura 80 metres de llarg i hi ha portes d'andana a 40 metres.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- bigcoaster
- N8
Moltes gràcies per la remarcable puntualització.fgc113 wrote:Una puntualització: l'andana de Provença mesura 80 metres de llarg i hi ha portes d'andana a 40 metres.bigcoaster wrote: Sí, a 25 metres del total de 200 metres d'andana que hi ha. D'acord que és punt més problemàtic, però jo dic de posar-ho al llarg de totes dues andanes.
Quan dic 200 metres em referia a 100m andana 1 +100m andana 2, -que es veu que son 80+80- no que l'andana tingui 200 metres de llarg, això es veu a leguas.
El que volia fer veure és que és una part petita de tots els metres d'andana que hi ha a Provença.