Número de Expediente: 3.17/24610.0042
OBRAS DE EJECUCIÓN DEL PROYECTO CONSTRUCTIVO DE LAS OBRAS DE RECRECIDO DE CUATRO ANDENES Y ADECUACIÓN DEL PAVIMENTO DE LA CABECERA DE LA ESTACIÓN DE FRANÇA, BARCELONA.
Adjudicatario: PROFORMA EJEC DE OBRAS RESTAURA SL
NIF Adjudicatario: B13434246
Nº Licitadores: 23
Plazo ejecución: 9 meses
Importe: €1,527,880.00
Tipo Contrato: OBRAS
Procedimiento: ABIERTO
Fecha Adjudicación: 15/09/2017
Fecha Publicación en Web: 21/09/2017
Ver documentos adjuntos
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Últimes adjudicacions:
Adjudicaciones de Adif
Last edited by 437.001 on Friday 22/09/2017 14:45, edited 3 times in total.
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2017
Estacions recentment reformades:
-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecans (R2)
-Rubí (R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2) -finalitzant-se-
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Viladecavalls (R4) -finalitzant-se-
-Granollers-Centre (R2/R8) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8) -pendent de confirmació d'inici d'obres-
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Estació de França (R2)
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Cornellà (R1/R4)
-Vacarisses (R4)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecans (R2)
-Rubí (R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2) -finalitzant-se-
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Viladecavalls (R4) -finalitzant-se-
-Granollers-Centre (R2/R8) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8) -pendent de confirmació d'inici d'obres-
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Estació de França (R2)
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Cornellà (R1/R4)
-Vacarisses (R4)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
Re: 11-M
11-S Suposo que per l'augment de passatge previst per la Diada.Javi M wrote:11-M?437.001 wrote:
-Han tornat a instal.lar bancs i papereres (pel què es veu, ja fa dies), es veu que les havien tret per l'11-M.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Ahir (23/09/2017)
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-Sense novetats visibles.
A L'Hospitalet de Llobregat (R1/R3/R4):
-Els teleindicadors (model antic) continuen sense funcionar.
A Cornellà (R1/R4):
-He observat l'estació amb deteniment, i l'únic lloc on trobo que hi falten tanques és al pas superior (que no és de l'estació, però vaja), que no està protegit amb tanques contra caigudes a la via.
-Els nous teleindicadors (quatre, dos per andana) funcionen.
-Hi han instal.lat també polsadors d'emergències (un per andana, crec).
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Sense novetats visibles.
A Vilafranca del Penedès (R4):
-Sense novetats als nous teleindicadors de les vies 1, 3 i 5 (actualment n'hi ha tres dels antics a la via 1, un a la via 3 i un a la via 5, de nous en posen de moment un a la via 3, un a la via 5, i dos a la via 1).
-A l'andana de la via 1, hi han instal.lat un polsador d'emergències.
-A l'andana de la via 2, hi han instal.lat suports per a dos nous teleindicadors (actualment n'hi ha tres dels antics).
Als Monjos (R4):
-A l'andana de la via 2 (direcció Barcelona), hi ha en curs d'instal.lació les noves tanques a la zona del perllongament d'andana (extrem costat L'Arboç).
-A l'andana de la via 1 (direcció Sant Vicenç de Calders), estan encofrant les escales del pas inferior. També han pavimentat un trosset més d'andana (extrem costat L'Arboç).
-La resta, sense novetats respecte a la darrera visita.
-Sense novetats visibles.
A L'Hospitalet de Llobregat (R1/R3/R4):
-Els teleindicadors (model antic) continuen sense funcionar.
A Cornellà (R1/R4):
-He observat l'estació amb deteniment, i l'únic lloc on trobo que hi falten tanques és al pas superior (que no és de l'estació, però vaja), que no està protegit amb tanques contra caigudes a la via.
-Els nous teleindicadors (quatre, dos per andana) funcionen.
-Hi han instal.lat també polsadors d'emergències (un per andana, crec).
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Sense novetats visibles.
A Vilafranca del Penedès (R4):
-Sense novetats als nous teleindicadors de les vies 1, 3 i 5 (actualment n'hi ha tres dels antics a la via 1, un a la via 3 i un a la via 5, de nous en posen de moment un a la via 3, un a la via 5, i dos a la via 1).
-A l'andana de la via 1, hi han instal.lat un polsador d'emergències.
-A l'andana de la via 2, hi han instal.lat suports per a dos nous teleindicadors (actualment n'hi ha tres dels antics).
Als Monjos (R4):
-A l'andana de la via 2 (direcció Barcelona), hi ha en curs d'instal.lació les noves tanques a la zona del perllongament d'andana (extrem costat L'Arboç).
-A l'andana de la via 1 (direcció Sant Vicenç de Calders), estan encofrant les escales del pas inferior. També han pavimentat un trosset més d'andana (extrem costat L'Arboç).
-La resta, sense novetats respecte a la darrera visita.
Fa cinc dies (20/09/2017)
A Rubí (R8):
[des del tren]
-Se m'havia oblidat. Han llogat part del pàrquing dissuassori (que era immens), i s'hi ha instal.lat el què sembla ser un dipòsit de camions o alguna cosa per l'estil). Segueix havent-hi una enormitat d'espai per aparcar i accedir al tren.
[des del tren]
-Se m'havia oblidat. Han llogat part del pàrquing dissuassori (que era immens), i s'hi ha instal.lat el què sembla ser un dipòsit de camions o alguna cosa per l'estil). Segueix havent-hi una enormitat d'espai per aparcar i accedir al tren.
Re: Ahir (23/09/2017)
A Hospitalet han col·locat 4 pantalles en gran agrupades al vestíbul i apareix els següents trens de forma més gran i clarificadora.437.001 wrote:A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-Sense novetats visibles.
A L'Hospitalet de Llobregat (R1/R3/R4):
-Els teleindicadors (model antic) continuen sense funcionar.
A Sants a les vies 7/8 a part de les pantalles que informen de pròximes circulacions a cada vía, ara als monitors on sortien incidencies surten tots els proxims trens de cada línia (R1, R3 i R4), com als monitors del vestíbul.
A Pl. Catalunya han posat les validadores de la banda de l'andana 1 d'entrada i les de l'andana 2 de sortida. La cartelleria està tapada i estan acabant de modificar les validadores.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Ja han estrenat la nova cartelleria al vestíbul de Pl Catalunya indicant totes les sortides i on agafar metro i FGC, etc
-
- N5
- Posts: 111
- Joined: Thursday 15/06/2017 17:57
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Un dubte que s'em passa pel cap es que perquè coll no reformen les estacions de Rodalies de Barcelona Ciutat (menys el Clot-Aragó i La Sagrera - Meridiana)
O almenys que posin els nous rètols d'estació blancs, que avui he agafat la R1 a Pl. Catalunya i a diversos cartells posava "R1 Aeroport/Molins de Rei"
O almenys que posin els nous rètols d'estació blancs, que avui he agafat la R1 a Pl. Catalunya i a diversos cartells posava "R1 Aeroport/Molins de Rei"
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Nou fil: obres a les línies
Els missatges que tractaven d'obres a les diferents línies de rodalia, sense afectar les estacions, han sigut traslladats a un nou fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=14543
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
No es podia instal·lar una rampa, enlloc d'ascensors? Ho dic perquè si han de ser provicionals...metring wrote:
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Tal i com està (de desastrosa) l'estació, complicat posar rampes, i si posen ascensors, per molt provisionals que siguin, és que les obres no les acabaran en dècades...
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Ja era hora, per fi! Després de tant de temps i veure que les obres de la remodelació no arribaven, finalment han optat per instal·lar ascensor que realment, feia molta falta.oriolp13 wrote:No es podia instal·lar una rampa, enlloc d'ascensors? Ho dic perquè si han de ser provicionals...metring wrote:
-
- N1
- Posts: 4
- Joined: Tuesday 10/10/2017 17:14
- Location: Terrassa
Re: Renovació d'estacions d'Adif
L'estació de Viladecavalls està sent renovada i remodelada, les andanes, accessos, etc des de fa uns mesos, i encara ara hi ha molta feina per fer, Adif està treballant per deixar-hi una estació amb total condicions i accesible a totes les persones. Abans havies de fer un salt de gairebé un metre per baixar del tren, tant a Viladecavalls, com Vacarisses, Sant Miquel de Gonteres i Vacarisses-Torreblanca.
Per altra banda, em van dir que hi posarien un bar a baix a l'estació, que em sembla que ja n'hi havia hagut un, i lavabos; molt bona idea aquestes dues apostes també. I totes les immediacions a l'estació quedaran remodelades i adequades. L'únic que espero que no facin és que destrossin l'estació, ja que és un edifici històric que s'ha de mantenir i tenir cura; i no derrumbar-lo com van fer amb Montcada i Reixac-Santa Maria, Montgat Nord (Montsolis) o Sant Andreu de Llavaneres, entre d'altres, que les van demoldre per posar-nos edificis d'arquitectura grisa i moderna, que des del meu punt de vista no és tan agradable a la vista com les originals.
Per tant, trobo una bona inversió per part d'Adif a l'estació vallesana de Viladecavalls, aixó farà que sigui més útil per a tothom.
Per altra banda, em van dir que hi posarien un bar a baix a l'estació, que em sembla que ja n'hi havia hagut un, i lavabos; molt bona idea aquestes dues apostes també. I totes les immediacions a l'estació quedaran remodelades i adequades. L'únic que espero que no facin és que destrossin l'estació, ja que és un edifici històric que s'ha de mantenir i tenir cura; i no derrumbar-lo com van fer amb Montcada i Reixac-Santa Maria, Montgat Nord (Montsolis) o Sant Andreu de Llavaneres, entre d'altres, que les van demoldre per posar-nos edificis d'arquitectura grisa i moderna, que des del meu punt de vista no és tan agradable a la vista com les originals.
Per tant, trobo una bona inversió per part d'Adif a l'estació vallesana de Viladecavalls, aixó farà que sigui més útil per a tothom.
U.M.M.TERRASSA
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
http://www.naciodigital.cat/sabadell/no ... mb/17/meur
Rodalies es compromet a remodelar tres estacions de Montcada amb 17'7 MEUR
De les altres dues parades de la ciutat una està adaptada i l’altra la soterrarà Adif
Els projectes funcionals es presentaran a la primavera de 2018
Albert Segura, Montcada i Reixac | 23/10/2017 a les 13:05h
Rodalies de Catalunya s’ha compromès a posar al dia les estacions de Montcada i Reixac, una ciutat que sembla un laberint si no es coneix prou bé. Amb cinc estacions, el projecte passa per invertir 17’7 milions d’euros en tres d’elles, donat que de les altres dues una ja està adaptada (Santa Maria) i l’altra la soterrarà l’Adif (Montcada i Reixac). Així, a la primavera de 2018 es preveu que es presentin els projectes funcionals per a les parades de Montcada Bifurcació, Montcada i Reixac Manresa i Montcada - Ripollet.
Amb 500 trens creuant el municipi, unes 17.000 persones pugen o baixen dels combois a diari en unes estacions on la parada es troba a l’altre cantó d’on hi ha el barri (Bifurcació) o han de fer veritables esforços per enfilar-se al tren (Manresa, al cor de la ciutat). Per tot plegat, Rodalies s’ha compromès a la inversió de 17’7 MEUR en el marc del pla de renovació d’unes 40 estacions a tot Catalunya, i on han destacat el cas extraordinari de Montcada.
“Hem posat fil a l’agulla per millora les estacions de l’àmbit de Montcada, es tracta d’una població important, a les portes de Barcelona, i cal que determinades estacions siguin millorades des d’un punt de vista de la seva accessibilitat”, apunta el director de Rodalies de Catalunya, Félix Martín. Aquest matí s’ha desplaçat, en tren, a Montcada per reunir-se amb l’alcaldessa, Laura Campos, i abordar de quina manera cal atacar un problema de vital importància per un municipi que està dividit per vies de tren, carreteres i autopistes.
Martín ha anunciat que l’empresa ferroviària i el consistori ja han començat a treballar en aquesta direcció i ha anunciat que la primavera del 2018 es presentaran els projectes funcionals que permetran posar fil a l’agulla per poder licitar les obres properament. Entre d’altres mesures, s’adequaran les tres estacions per fer-les accessibles, s’allargaran les andanes fins els 200 metres, s’adaptaran a l’alçada europea, i s’implantaran millores tecnològiques per proporcionar una informació més acurada als usuaris.
“Montcada té un problema endèmic per la sobreimplantació de decisions pensades des de fora del municipi, i que ara hi hagi un canvi de tarannà per asseure’s i trobar solucions urbanístiques per municipi és d’agrair”, ha assenyalat Campos. La previsió és que els plans funcionals, on s’estructurarà quines accions concretes es faran i com es procediran a cada estació, es presentin a la primavera de 2018.
Rodalies es compromet a remodelar tres estacions de Montcada amb 17'7 MEUR
De les altres dues parades de la ciutat una està adaptada i l’altra la soterrarà Adif
Els projectes funcionals es presentaran a la primavera de 2018
Albert Segura, Montcada i Reixac | 23/10/2017 a les 13:05h
Rodalies de Catalunya s’ha compromès a posar al dia les estacions de Montcada i Reixac, una ciutat que sembla un laberint si no es coneix prou bé. Amb cinc estacions, el projecte passa per invertir 17’7 milions d’euros en tres d’elles, donat que de les altres dues una ja està adaptada (Santa Maria) i l’altra la soterrarà l’Adif (Montcada i Reixac). Així, a la primavera de 2018 es preveu que es presentin els projectes funcionals per a les parades de Montcada Bifurcació, Montcada i Reixac Manresa i Montcada - Ripollet.
Amb 500 trens creuant el municipi, unes 17.000 persones pugen o baixen dels combois a diari en unes estacions on la parada es troba a l’altre cantó d’on hi ha el barri (Bifurcació) o han de fer veritables esforços per enfilar-se al tren (Manresa, al cor de la ciutat). Per tot plegat, Rodalies s’ha compromès a la inversió de 17’7 MEUR en el marc del pla de renovació d’unes 40 estacions a tot Catalunya, i on han destacat el cas extraordinari de Montcada.
“Hem posat fil a l’agulla per millora les estacions de l’àmbit de Montcada, es tracta d’una població important, a les portes de Barcelona, i cal que determinades estacions siguin millorades des d’un punt de vista de la seva accessibilitat”, apunta el director de Rodalies de Catalunya, Félix Martín. Aquest matí s’ha desplaçat, en tren, a Montcada per reunir-se amb l’alcaldessa, Laura Campos, i abordar de quina manera cal atacar un problema de vital importància per un municipi que està dividit per vies de tren, carreteres i autopistes.
Martín ha anunciat que l’empresa ferroviària i el consistori ja han començat a treballar en aquesta direcció i ha anunciat que la primavera del 2018 es presentaran els projectes funcionals que permetran posar fil a l’agulla per poder licitar les obres properament. Entre d’altres mesures, s’adequaran les tres estacions per fer-les accessibles, s’allargaran les andanes fins els 200 metres, s’adaptaran a l’alçada europea, i s’implantaran millores tecnològiques per proporcionar una informació més acurada als usuaris.
“Montcada té un problema endèmic per la sobreimplantació de decisions pensades des de fora del municipi, i que ara hi hagi un canvi de tarannà per asseure’s i trobar solucions urbanístiques per municipi és d’agrair”, ha assenyalat Campos. La previsió és que els plans funcionals, on s’estructurarà quines accions concretes es faran i com es procediran a cada estació, es presentin a la primavera de 2018.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
El que no entenc es que tornin a reformar Montcada Ripollet, quan té unes andanes acord a l'altura del tren. De què van servir doncs, aquelles obres l'any 2012?
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
No hi ha pas inferior.UT440_132M wrote:El que no entenc es que tornin a reformar Montcada Ripollet, quan té unes andanes acord a l'altura del tren. De què van servir doncs, aquelles obres l'any 2012?
De tota manera, això és un article de Nació Digital, no és cap nota de premsa oficial.
Donades les circumstàncies actuals, millor prendre's aquestes notícies amb una certa distància.
Last edited by 437.001 on Thursday 02/11/2017 3:44, edited 2 times in total.
Ahir (01/11/2017)
Als Monjos (R4):
-Andanes: finalitzades, tot i que queden dos petits sectors costat L'Arboç encara amb tanques d'obra grogues, pendents d'assecar-se. Han desplaçat uns metres costat L'Arboç les dues senyals de "marche el tren" (o como es diguinl ara, aquelles que són una ratlla blanca vertical).
-Enllumenat: queda un fanal per acabar a l'andana de via 1 (direcció Sant Vicenç). La resta en servei.
-Pas inferior: ja finalitzánt-se, encara que li falta una miqueta. Encara sense enllumenat ni baranes (sí que ja hi ha baranes a les andanes).
-Pas a nivell entre vies: el de tota la vida encara en servei. El nou, ja finalitzat, però encara fora de servei.
-Tanques anti-frau: l'estació quedarà totalment tancada. Falten algunes tanque anti-frau por instal.lar costat L'Arboç, i també a la zona del pas inferior.
-Vestíbul: molt, molt brut (pipes, llaunes, bosses de patates...) i polsegós, i algú hi havia orinat. Sembla que està obert permanentement.
-Andanes: finalitzades, tot i que queden dos petits sectors costat L'Arboç encara amb tanques d'obra grogues, pendents d'assecar-se. Han desplaçat uns metres costat L'Arboç les dues senyals de "marche el tren" (o como es diguinl ara, aquelles que són una ratlla blanca vertical).
-Enllumenat: queda un fanal per acabar a l'andana de via 1 (direcció Sant Vicenç). La resta en servei.
-Pas inferior: ja finalitzánt-se, encara que li falta una miqueta. Encara sense enllumenat ni baranes (sí que ja hi ha baranes a les andanes).
-Pas a nivell entre vies: el de tota la vida encara en servei. El nou, ja finalitzat, però encara fora de servei.
-Tanques anti-frau: l'estació quedarà totalment tancada. Falten algunes tanque anti-frau por instal.lar costat L'Arboç, i també a la zona del pas inferior.
-Vestíbul: molt, molt brut (pipes, llaunes, bosses de patates...) i polsegós, i algú hi havia orinat. Sembla que està obert permanentement.