Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
trainman wrote:A las 13:40 ha pasado por Cerdanyola una 252 con un Trenhotel serie 7 sentido Montcada. Desconozco de dónde venía y a dónde iba.
Seguramente sea el Train and Breakfast yendo o viniendo de Can Tunis
Ha estado todo el verano con el Camino de Santiago de hecho, el lunes 25 sale el último de la temporada
El caso es que hasta Zaragoza unas veces lo mandan por LAV y otras por convencional
Deu fer cosa d'uns 15 dies que a la platja de vies de l'estació de França hi ha un Civia amb un parell de vidres trencats. En veure-ho vaig pensar que devia d'haver estat cosa del vandalisme, però deu fer un parell de dies hi vaig tornar a passar i he pogut veure que es tracta d'un tren que deu d'haver patit alguna mena d'accident: el frontal tenia un cop ben contundent, i els vidres trencats ho estaven com a conseqüència de la deformació del marc de la finestra i de l'estructura del tren en general (i no parlo només del primer cotxe, sinó del 2on-3er).
Deu ser el tren que va patir l'accident a aquesta mateixa estació fa alguns mesos?
Last edited by Javi M on Wednesday 04/10/2017 18:21, edited 1 time in total.
Javi M wrote:Deu fer cosa d'uns 15 que a la platja de vies de l'estació de França hi ha un Civia amb un parell de vidres trencats. En veure-ho vaig pensar que devia d'haver estat cosa del vandalisme, però deu fer un parell de dies hi vaig tornar a passar i he pogut veure que es tracta d'un tren que deu d'haver patit alguna mena d'accident: el frontal tenia un cop ben contundent, i els vidres trencats ho estaven com a conseqüència de la deformació del marc de la finestra i de l'estructura en general (i no parlo només del primer cotxe, sinó del 2on-3er).
Deu ser el tren que va patir l'accident a aquesta mateixa estació fa alguns mesos?
trainman wrote:A las 13:40 ha pasado por Cerdanyola una 252 con un Trenhotel serie 7 sentido Montcada. Desconozco de dónde venía y a dónde iba.
ùes tiene toda la pinta que a Bifurcación, SAC y EDF. Sobre las 14:30 llega a EdF un TH serie 7, así que podría ser ese.
¿Qué rama de Talgo VII llega a la Estación de Francia a las dos y media? Que yo sepa, la única que pisa la estación es la del "anaconda" (Euromed València - Barcelona - València, que llega a Sants a las 10:40 y sale a las 17:30) cuando vuelve del taller de Sant Andreu Comtal.
Lo más probable es que fuera la rama del Train&Breakfast Camino de Santiago, que haría algún movimiento de vacío. Y por cierto, el tren salió de Barcelona por la convencional vía Valls. ¿Cuánto tiempo llevaba sin pasar un tren de LD por allí?
Last edited by fgc113 on Monday 23/10/2017 16:29, edited 1 time in total.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
metring wrote:A Sagrera Meridiana a les 12 del migdia d' ahir, va ser vist una 447 a les pantalles del qual deia "proves" anava buit i no va aturar-se.
Possiblement un material buit, i per la raó que sigui el maquinista haurà posat el rètol de "En proves".
Aquest divendres al matí, a la R3, es va escapar un 465 en servei fins a Ribes de Freser. Concretament el 465 256M. És el primer 465 en servei comercial que va més enllà de Vic.
UT440_132M wrote:Aquest divendres al matí, a la R3, es va escapar un 465 en servei fins a Ribes de Freser. Concretament el 465 256M. És el primer 465 en servei comercial que va més enllà de Vic.
cualquier dia veremos un civia haciendo la R16: Barcelona / Tortosa
yo lo que no entiendo es para que utilizar un civia en un servicio regional haviendo ut's 447 de sobra para subir alli arriba.
aunque espero equivocarme y que no sea lo que yo me imagino que sera, que renfe este pensando en quitar las 447.
UT440_132M wrote:Aquest divendres al matí, a la R3, es va escapar un 465 en servei fins a Ribes de Freser. Concretament el 465 256M. És el primer 465 en servei comercial que va més enllà de Vic.
cualquier dia veremos un civia haciendo la R16: Barcelona / Tortosa
yo lo que no entiendo es para que utilizar un civia en un servicio regional haviendo ut's 447 de sobra para subir alli arriba.
aunque espero equivocarme y que no sea lo que yo me imagino que sera, que renfe este pensando en quitar las 447.
Com vols que treguin les 447? No hi ha trens suficients com per a cubrir el servei sense aquestes UT's.
UT440_132M wrote:Aquest divendres al matí, a la R3, es va escapar un 465 en servei fins a Ribes de Freser. Concretament el 465 256M. És el primer 465 en servei comercial que va més enllà de Vic.
cualquier dia veremos un civia haciendo la R16: Barcelona / Tortosa
yo lo que no entiendo es para que utilizar un civia en un servicio regional haviendo ut's 447 de sobra para subir alli arriba.
aunque espero equivocarme y que no sea lo que yo me imagino que sera, que renfe este pensando en quitar las 447.
Com vols que treguin les 447? No hi ha trens suficients com per a cubrir el servei sense aquestes UT's.
A més, les estan reformant totes. I si les retiraren, a Barcelona amb els Civia i els 450/451 no en teniu ni per a començar, i a València ens quedem amb sis trens elèctrics. Les 447 són un material molt bo que aguantaran molts anys més.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Vale, esque me hacia pensar eso ya que ultimamente se ven los civia hacer:
- R4: (martorell / terrassa), y algun (vilafranca / terrassa).
- R3: (hospitalet / granollers canovelles) y (hospitalet / vic) y ayer un (hospitalet / ribes de fresser), pues pense eso de que renfe las queria quitar. Me alegro de averme equivocado , y que no las quitan ya que contando las 470 y estas son las mejores unidades que hay en barcelona.
Has de pensar que moltes 447 aquests dies, estan anant en doble a la R3, cosa inusual, ja que habitualment van en simple compisició, en motiu del Mercat Medieval de Vic.
Imagino que deuria ser alguna manca de material, o simplement, el primer que van trobar a ma a l'Hospitalet per realitzar aquest servei.
Es quelcom habitual enviar el primer tren que troben a fer el servei següent, sigui on sigui, menys més amunt de Ribes, ja que només les 447 i alguns trens excepcionals (per exemple el Catalán Talgo en el seu dia), estan autoritzats a fer aquesta relació. Al igual que les mercaderies no estan autoritzades més amunt de Ripoll, excepte trens d'obra.
Ahir vaig veure un altre 465 a Puigcerdà i avui a un 465 RdC ja apareixien les línies S6 i S7 de Pl. Catalunya, i han canviat la imatge del tancament de Sabadell fins el març (la data en les imatges)
albert28 wrote:Ahir vaig veure un altre 465 a Puigcerdà i avui a un 465 RdC ja apareixien les línies S6 i S7 de Pl. Catalunya, i han canviat la imatge del tancament de Sabadell fins el març (la data en les imatges)
Aquesta tarda a la R8, la 447 068R ha realitzat el servei amb sortida de Martorell de les 18:22, destinació Granollers Centre. Al teleindicador de destinació del tester sentit Martorell, indicava "R2 Prat Llo".
Durant la resta del dia, ha estat realitzat per habituals unitats Civia 465. A la R7 durant tot avui, he vist un 463, cobrint la relació entre Cerdanyola Universitat i Barcelona Sant Andreu Arenal.
UT440_132M wrote:Aquesta tarda a la R8, la 447 068R ha realitzat el servei amb sortida de Martorell de les 18:22, destinació Granollers Centre. Al teleindicador de destinació del tester sentit Martorell, indicava "R2 Prat Llo".
Jo avui he anat amb aquesta 447 de Granollers Centre a Martorell, amb el tren que surt de Granollers Centre a les 15:32. Amb el teleindicador correcte.