Quizás, en este caso, el problema no sea otro que el de la legalidad. Quizás si no imponemos el civismo en lugar de sugerirlo, no podemos garantizar que las personas mayores, enfermas o embarazadas tengan su plaza en el autobús. Es un asunto lo suficientemente importante como para ser laxos con el mismo.metring wrote:Respuesta: el 47 hubiera venido sin asientos libres para gente que los necesita, no hay más. Cuando seas mayor, lo entenderás.
Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Porto informació sobre les línies noves:
D40
V5
V29
V31
136
191
Canvis H6, H14 i H16
Resum
Torns per línia (laborable/dissabte/festiu):
V29 13/9/6
D40 23/11/8
La línia V31 tindrà 30 serveis, però no sé el nº de torns
PD: No sé si són mapes definitius, són interns de TMB, però la quantitat d'errors que hi ha és preocupant
D40
V5
V29
V31
136
191
Canvis H6, H14 i H16
Resum
Torns per línia (laborable/dissabte/festiu):
V29 13/9/6
D40 23/11/8
La línia V31 tindrà 30 serveis, però no sé el nº de torns
PD: No sé si són mapes definitius, són interns de TMB, però la quantitat d'errors que hi ha és preocupant
tipos
Sobretodo tipográficos, en los que mezclan la Helvetica con la fea de la Arial.
Y a la "xarxa convencional", ¿no podrían darle un nombre más bonico, por ejemplo "Xarxa Clàssica"?
Y a la "xarxa convencional", ¿no podrían darle un nombre más bonico, por ejemplo "Xarxa Clàssica"?
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Crec que deuen d'haver assolit una nova fita històrica: la 136 serà la línia de bus que millor ducplica el traçat d'una altra de metro?
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Teniu algun detall dels canvis a las línies convencionals 13, 27, etc. ?????
Sabeu l'intinerari definitiu de la B20 i B25, que tene que pasar per Pujades/Llull ????
Gràcies.
Sabeu l'intinerari definitiu de la B20 i B25, que tene que pasar per Pujades/Llull ????
Gràcies.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
És divertit veure com les línies de nova creació es defineixen com a... noves, però les eliminades es defineixen com a "reconvertides" en comptes de com eliminades.
Quan intenten amagar coses amb el llenguatge és que alguna cosa saben que estan fent malament.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
No sé fins a quin punt serà fiable... He vist la D40 en doble direcció per Travessera de Gràcia, entre Balmes i Casanova???
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
No ho veig descabellat. Què ocorre amb la V21 l'alçada del Carrer Marina a Monumental? Un carril unic per bus en direcció contraria. Es treu un carril de Travessera i problema solucionat.Sanato wrote:No sé fins a quin punt serà fiable... He vist la D40 en doble direcció per Travessera de Gràcia, entre Balmes i Casanova???
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Es que eso fue lo que yo dije. La D40 por Travessera de Grácia en ambos sentidos. Si lo han puesto es porque debe ser viable. Como bien decís, los planos están plagados de horrores. En la V29 me encuentro así a botepronto sentido Roquetes, las dos paradas de Artesanía actuales, una tercera bajo la Ronda, una cuarta pasada la Ronda, la de Alcántara/Garigliano que hace correspondencia con la 27 y dos en Mina: la primera, en el cruce con Las Torres y la de Plaza de las Roquetes: se cargan la del medio de Pla de Fornells, si bien era cierto que estaban muy juntas ambas.Sanato wrote:No sé fins a quin punt serà fiable... He vist la D40 en doble direcció per Travessera de Gràcia, entre Balmes i Casanova???
Sentido Diagonal Mar, una vez que coge la Ronda, es un cachondeo: hace años quitaron la parada del Mercado de Nou Barris y ahora la vuelven a poner. Luego meten la del cruce antes de Jaume Pinent, y ya directamente coge Almansa. Tenía entendido que la 32 y la 11 se iban hasta Almagro para hacer un cambio de sentido porque desde la Ronda sentido V Hebrón no se podía girar a Almansa. ¿Han hecho algún tipo de reforma en el puente?
Lo de hacer el área d'intercanvi con el D40 en dos puntos distintos en ambas direcciones, tendré que hacer algún tipo de curso vudú para entenderlo. Tenía entendido que una vez que se intercambia con una determinada línea, no vuelve a salir más esa línea en otro punto distinto, aunque haga correspondencia.
Me ha encantado que en Diagonal Mar, justo en la salida desde el interior del Centro Comercial a Carrer Josep Plá, está la parada de regulación de línea.
Lo que ya no me ha gustado nada es que pone que esa parada hará área d'intercanvi con el H16.
He visto las paradas nuevas del H16 en la zona de Campus Diagonal Besós. Han situado una en Taulat enfrente de la actual "segunda parada sentido ZF", y que en Google me dice que es Taulat Num 291-293. Y esa es la parada que hará "área d'intercanvi" con el V29. La parada de regulación del V29, Google me dice que es Josep Plá Num 32. La ruta a pie sin pasar por el Centro Comercial entre estos dos puntos es de 450 metros. Lo que oís, 450 metros. Poca broma. Y a eso lo van a llamar "área d'intercanvi", aunque en vista de lo que hicieron en Lesseps con el H6,
y cuidado, que ahora viene el D40 con su parada enfrente de la Plaza de Lesseps y la Biblioteca, (la que era común con la 27) y cuando mande a los usuarios a la del H6, les va hacer una gracia... Si la del V17 ya era mala, esta es todavía peor!!!!!!!
PD: Lo del 47 lo descartó también gente joven. Está claro que el civismo se tiene que mejorar, pero al margen de eso, simplemente era el tema de que se planteó desviar por el Congrés una de las líneas que pasase por Paseo de Maragall de las que quedaban, y se eligió la de mayor frecuencia. Que por cierto, los fines de semana circula con coches articulados. Y que al pasar a absorber el tramo de la 45 gozará de articulados y aumento de frecuencia y refuerzos en verano. Vamos, que la idea de meter la 47 por Felipe II y Olesa la aplaudí hasta yo, pero los vecinos dijeron que no. Todavía están a tiempo de pedir que la desvíen por su tramo propuesto original. Incluso así te ahorras el 191. No entiendo por qué aparte de lo de los asientos cedidos, hay tanto rechazo a meter la 47 por el Congrés. Lo que sí que tMB ha aprendido de las quejas del V27 y han empezado a meterle articulados, pero el 47 era la mejor opción que tenía el Congrés, y se aferraron al 20 con uñas y dientes. ¿Qué ha pasado? Que se han quedado sin 47.
Hay otros puntos de Barcelona donde ha sucedido lo mismo. la gente se ha aferrado a una línea convencional y han rechazado cualquier propuesta alternativa de una línea medianamente decente. ¿Resultado? Darle un bodrio de un bus de barri que no sirve para nada o no darles nada. Un antiguo amigo de Madrid decía que por cosas así "se quejan de vicio". Pues no me queda más que darle la razón en este caso.
En Ciutat Vella se protestó por el recorte del 39 y se argumentó que iba a pasar la V19. La rechazaron de plano y alguien dijo algo de "poner la V19 con una frecuencia de 18 minutos en hora punta un laborable". Siempre recordaré los ojos de fuego que puse a todo el tumulto que sólo pedía dejar el 39 como está, porque eso significaba perjudicar a toda la Barceloneta y el Borne con una vergüenza de frecuencia. En Roquetas todos chillaron la eliminación del 32 y nadie excepto yo defendió la V29. Vamos a ver los 13 turnos del V29 cuánto nos da en hora punta. De entrada hay la mitad de turnos en la V29 que en la D40, lo que quiere decir que a Mina de la Ciutat no va a subir un bus cada 4 minutos ni de coña. A ver quién se apunta ahora a pedir más frecuencia a la línea cuando en su momento todos la miraron con cara de asco.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
En principi, seria similar al del plànol que es va presentar de l'àrea de Sant Martí https://decidim-barcelona.s3.amazonaws. ... _Marti.pdf Però, anirien per Pujades i no per Almogàvers en sentit Llobregat (com la 136)foronda 141 wrote:Sabeu l'intinerari definitiu de la B20 i B25, que tene que pasar per Pujades/Llull ????
És a dir, B20 per Pujades/Llull entre Marina i Rbla. Prim i B25 també entre Marina i Bac de Roda/Selva de Mar (i des d'allà continua per Pere IV).
És a dir, l'H14 actual queda suplida amb les B20, B25 i 136.
Espero, d'altra banda, que la B25 sentit BCN segueixi per Pere IV fins Espronceda, ja que baixar per Selva de Mar deixa desatesa la zona de La Escocesa/Sagrat Cor en un sentit. I això sí que no té sentit.
Salvem l'Estació de França!
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Penso que la B20 i B25 per tractar-se de línies metropolitanes tindrien que conectar Badalona i Santa Coloma de la manera mes directe i rápida posible, i no que las facin donar unas voltes innecesarias per BCN, servei que per altre banda, tindria que cubrir TMB.
Entre la H12 i la H16 només hi ha una línia la H14, i lo correcte te que ser que n'hi hagin dues una per Pere IV/Tánger i l'altre per Pujades/Llull.
Entre la H12 i la H16 només hi ha una línia la H14, i lo correcte te que ser que n'hi hagin dues una per Pere IV/Tánger i l'altre per Pujades/Llull.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
¿Por qué la H14 y la 42 pasarán por Tànger enteramente en lugar de girar a Almogàvers via Àvila como actualmente realizan 40, 42, B20 y B25? Veis los punticos de las paradas pero no pasa ninguna línea?
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Por cierto. ¿Os habéis fijado en el plano de la V29, lo que pone en la parte superior a la derecha?
Eso es lo que todos los vecinos de roquetas quisieran, que la L3 ya llegara a Trinitat Vella...
Eso es lo que todos los vecinos de roquetas quisieran, que la L3 ya llegara a Trinitat Vella...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Y la línea 1 no sale.França451 wrote:Por cierto. ¿Os habéis fijado en el plano de la V29, lo que pone en la parte superior a la derecha?
Eso es lo que todos los vecinos de roquetas quisieran, que la L3 ya llegara a Trinitat Vella...
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
França451 wrote:Sanato wrote:No sé fins a quin punt serà fiable... He vist la D40 en doble direcció per Travessera de Gràcia, entre Balmes i Casanova???
PD: Lo del 47 lo descartó también gente joven. Está claro que el civismo se tiene que mejorar, pero al margen de eso, simplemente era el tema de que se planteó desviar por el Congrés una de las líneas que pasase por Paseo de Maragall de las que quedaban, y se eligió la de mayor frecuencia. Que por cierto, los fines de semana circula con coches articulados. Y que al pasar a absorber el tramo de la 45 gozará de articulados y aumento de frecuencia y refuerzos en verano. Vamos, que la idea de meter la 47 por Felipe II y Olesa la aplaudí hasta yo, pero los vecinos dijeron que no. Todavía están a tiempo de pedir que la desvíen por su tramo propuesto original. Incluso así te ahorras el 191. No entiendo por qué aparte de lo de los asientos cedidos, hay tanto rechazo a meter la 47 por el Congrés. Lo que sí que tMB ha aprendido de las quejas del V27 y han empezado a meterle articulados, pero el 47 era la mejor opción que tenía el Congrés, y se aferraron al 20 con uñas y dientes. ¿Qué ha pasado? Que se han quedado sin 47.
Si era yo quien estaba aquel día en la mesa, llevas bastante razón en lo que dices; si no recuerdo mal tu nombre es Miquel, y si te acuerdas acabé comentándole a un técnico... al menos si dejáis este busito a cambio del 20 no lo pongáis a media hora y que sea un coche modernito y respetable u contestó que suponía mucho coste y los recursos no los tenían garantizados o algo parecido..., pues bien parece que al menos la Asociación de vecinos lo ha conseguido,
Publicación extraída del facebook de Congrés-Indians
Associació De Veïns Congrés-Indians
Seguint amb el Bus 20, i en compliment del previst, el proper dia 25 comença la campanya informativa per la substitució del bus 20 pel bus 191,i des del dia 2 de novembre, informadors a les parades. (recordeu, cada 15 minuts un bus gran sortira de plça congres fins a Hopital de Sant Pau tal i com es va acordar amb l'ajuntament). En els propers dies l'avv tenim reunió amb mobilitat. Ara toca treballar per que la nova linia D50 passi pel barri i ens porti al centre de la ciutat.
Properament us informarem i reunirem la taula de treball per tal d'acordar l'estratègia a seguir per aconseguir un transport public de qualitat per al BARRI.
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Re: 136 (a.k.a. L4)
És cert, sí. Però tingues en compte que:Javi M wrote:Crec que deuen d'haver assolit una nova fita històrica: la 136 serà la línia de bus que millor ducplica el traçat d'una altra de metro?
1. Ciutadella / Vila Olímpica no està adaptada
2. L'Hospital del Mar queda a una estona caminant de l'estació de metro, i això per persones amb problemes de mobilitat és un problema gran.
Tot i això, tenint el V31 fins a Espronceda (amb capacitat de fer enllaç amb el V27) no justifica l'existència del 136. Tenint 136, hagués fet acabar el V31 a Fòrum.
Permeteu-me l'offtopic, però caldria fer alguna cosa amb l'estació de Ciutadella, a part d'adaptar-la, és clar.
Es podria de mirar de fer un passadís que creués la Ronda per sota amb cintes mecàniques o alguna cosa per l'estil que apropés a la gent al Passeig Marítim.
O fer vestíbul nou direcció Barceloneta, aprofitant per fer noves sortides al Zoo (millorant el transbord al TRAM) i una altre just davant l'Hospital del Mar (costat muntanya).
Last edited by oscsanchez6 on Sunday 22/10/2017 14:32, edited 1 time in total.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Recopilació d'errors:França451 wrote:Por cierto. ¿Os habéis fijado en el plano de la V29, lo que pone en la parte superior a la derecha?
Eso es lo que todos los vecinos de roquetas quisieran, que la L3 ya llegara a Trinitat Vella...
Parades de TRAM a Zona Universitària
Nom d'estació de La Sagrera
Estació de Guinardó|Hospital de Sant Pau
Trinitat Vella (L3?????)
Plaça de Sants (L3 i L5?????)
Parada de TRAM del Maresme a mapa V29
CAP Borrel i no CAP Borrell
I segur que me'n deixo
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
La meva primera reflexió de la nova fase 5.1:
- D40: dubto que millori la 32. Crec que haurien d'haver deixat la 32 tal qual.
- V5: recorregut molt interessant per l'interior de Sants. Jo hauria fet baixar directament per Joan Güell desde Maria Cristina (pujada per Galileu) en lloc de G.V.Carles III.Crec que milloria aprofitant que la V3 i V5 coincideixen a M.Cristina permutar les línies, la V5 cap a Sarrià i la V3 cap a Pedralbes.
- V29: bon recorregut ràpid. Potser el pitjor molts algunes àrees d'intercanvi, com Llucmajor, que no queden molt a prop. Esperem que tingui èxit per no baixi freqüències.
- V31: Encara que la volta de Triangle desapareixi amb la Sagrera, perdrà minuts a aquella zona. No entenc el recorregut fins la Mar Bella i no deixar-ho a Fórum, com l'antic terminal de la 41 a Taulat. Hauria sigut interessant fer-la arribar fins C.Meridiana a partir de pl. J.A.Abelló per Trinitat Nova.
- H6: Molta regularitat guanyarà per rda.Guinardó.
- H14: Crec que perdrà molt passatge per Pere IV. Es una zona industrial i el Besos només té una parada.
- H16: El pas per Manso esperem que no asignin estandar per no sobrecarregar més la línia. Una pena que en direcció Forum no modifiqui a Parlament per quedar més aprop.
- 136: garanteix la conexió de tot Sant Martí amb l'hospital. Potser haurien de apropar més equipaments, encara que la línia no sigui tan lineal.
- 191: com bus de barri fins l'hospital i de llançadora a la H8 va be.
- D40: dubto que millori la 32. Crec que haurien d'haver deixat la 32 tal qual.
- V5: recorregut molt interessant per l'interior de Sants. Jo hauria fet baixar directament per Joan Güell desde Maria Cristina (pujada per Galileu) en lloc de G.V.Carles III.Crec que milloria aprofitant que la V3 i V5 coincideixen a M.Cristina permutar les línies, la V5 cap a Sarrià i la V3 cap a Pedralbes.
- V29: bon recorregut ràpid. Potser el pitjor molts algunes àrees d'intercanvi, com Llucmajor, que no queden molt a prop. Esperem que tingui èxit per no baixi freqüències.
- V31: Encara que la volta de Triangle desapareixi amb la Sagrera, perdrà minuts a aquella zona. No entenc el recorregut fins la Mar Bella i no deixar-ho a Fórum, com l'antic terminal de la 41 a Taulat. Hauria sigut interessant fer-la arribar fins C.Meridiana a partir de pl. J.A.Abelló per Trinitat Nova.
- H6: Molta regularitat guanyarà per rda.Guinardó.
- H14: Crec que perdrà molt passatge per Pere IV. Es una zona industrial i el Besos només té una parada.
- H16: El pas per Manso esperem que no asignin estandar per no sobrecarregar més la línia. Una pena que en direcció Forum no modifiqui a Parlament per quedar més aprop.
- 136: garanteix la conexió de tot Sant Martí amb l'hospital. Potser haurien de apropar més equipaments, encara que la línia no sigui tan lineal.
- 191: com bus de barri fins l'hospital i de llançadora a la H8 va be.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
No se que pensen guanyar amb la D50 respecte la 47. Són pràcticament igual. Només les diferencies que una anirà per Tetuan/S.Familia i l'altre per la Casa de les Punxes.Eduardo wrote:PD: Lo del 47 lo descartó también gente joven. Está claro que el civismo se tiene que mejorar, pero al margen de eso, simplemente era el tema de que se planteó desviar por el Congrés una de las líneas que pasase por Paseo de Maragall de las que quedaban, y se eligió la de mayor frecuencia. Que por cierto, los fines de semana circula con coches articulados. Y que al pasar a absorber el tramo de la 45 gozará de articulados y aumento de frecuencia y refuerzos en verano. Vamos, que la idea de meter la 47 por Felipe II y Olesa la aplaudí hasta yo, pero los vecinos dijeron que no. Todavía están a tiempo de pedir que la desvíen por su tramo propuesto original. Incluso así te ahorras el 191. No entiendo por qué aparte de lo de los asientos cedidos, hay tanto rechazo a meter la 47 por el Congrés. Lo que sí que tMB ha aprendido de las quejas del V27 y han empezado a meterle articulados, pero el 47 era la mejor opción que tenía el Congrés, y se aferraron al 20 con uñas y dientes. ¿Qué ha pasado? Que se han quedado sin 47.
Si era yo quien estaba aquel día en la mesa, llevas bastante razón en lo que dices; si no recuerdo mal tu nombre es Miquel, y si te acuerdas acabé comentándole a un técnico... al menos si dejáis este busito a cambio del 20 no lo pongáis a media hora y que sea un coche modernito y respetable u contestó que suponía mucho coste y los recursos no los tenían garantizados o algo parecido..., pues bien parece que al menos la Asociación de vecinos lo ha conseguido,
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Properament us informarem i reunirem la taula de treball per tal d'acordar l'estratègia a seguir per aconseguir un transport public de qualitat per al BARRI.
Compte amb la 191, perque pasarà com la 143, el més vell i algun 44 caurà.
Creo que la mejor para el Congrés, con la supresión de la 20, era la 47 cada 8 min con articulados (Canyelles-Pl.Catalunya -próximamente pg.Maritim-) y la V27 cada 7 min con articulados (Canyelles-Pg.Maritim -Mar Bella cuando alargen la 47 con la supresión de la 45-)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Algú té pensat manera d'acomiadar les línies?
Sobre informadors de la supressió del 20,millor que vagin amb compte, que alguns veïns de les reunions, tela...
Sobre informadors de la supressió del 20,millor que vagin amb compte, que alguns veïns de les reunions, tela...