Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Nova enquesta: us sembla que la darrera fase completa bé la implantació de la NXB?

Si, la xarxa queda ben implementada
16
46%
No, haurien d'haver escoltat més les propostes dels veïns
15
43%
No, que tornin ja les antigues línies
2
6%
Altres (expliqueu)
2
6%
 
Total votes: 35

User avatar
foronda 141
N8
N8
Posts: 852
Joined: Monday 14/08/2006 21:14
Location: Poblenou

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by foronda 141 »

Y por qué no indican las paradas de la B20 y B25 en el nuevo eje, lo quiero saber pero no me dejan!!
Suposo que seran las mateixes que hi han instaladas actualment, mes una de nova tan a Pujades com Llull a l'altura de Joan d'Austria compartida amb el 136.
adriaesc
N7
N7
Posts: 490
Joined: Sunday 04/05/2014 18:54
Location: Llucmajor (L4)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by adriaesc »

Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
iFercat
N7
N7
Posts: 388
Joined: Thursday 22/07/2010 16:04

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by iFercat »

adriaesc wrote:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
Home un articulat arriba segurament al terminal de l'actual 32, sortir-hi ja ho te bastant mes impossible. Perque la definicio de roquetes es bastant amplia.
ferran6420
N6
N6
Posts: 283
Joined: Sunday 11/01/2015 18:45

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by ferran6420 »

adriaesc wrote:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
I és que no caben a Roquetes. El 3008 estava fent la H6 i possiblement li han dit al conductor que fes una mica de traçat de la 27 (a vegades passa) quan l'has vist.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Fran-Ikarus »

adriaesc wrote:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat.
Ostres, tot torna! :o Veurem novament segrestaments d'autobusos?
Last edited by Fran-Ikarus on Saturday 11/11/2017 15:59, edited 1 time in total.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
oscsanchez6
N5
N5
Posts: 158
Joined: Sunday 17/11/2013 21:15
Location: Barcelona, Catalunya

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by oscsanchez6 »

Torns per a les noves línies en laborables i freqüències durant el dia
D40: 17 que circulen durant tot el dia; 4 només al matí; 2 només a la tarda (cada 6-8 min)
V5: 11 torns, sense reforços (cada 8 min)
V29: 12 durant tot el dia; 1 només al matí; 1 només a la tarda (cada 8-9 min)
V31: 14 torns, sense reforços (cada 9 min)
136: 3 torns (cada 30 min)
191: 2 torns (cada 17 min)
User avatar
El Maño amañado
N7
N7
Posts: 463
Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
Location: Sant Martí (Barcelona).

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by El Maño amañado »

oscsanchez6 wrote:Torns per a les noves línies en laborables i freqüències durant el dia
D40: 17 que circulen durant tot el dia; 4 només al matí; 2 només a la tarda (cada 6-8 min)
V5: 11 torns, sense reforços (cada 8 min)
V29: 12 durant tot el dia; 1 només al matí; 1 només a la tarda (cada 8-9 min)
V31: 14 torns, sense reforços (cada 9 min)
136: 3 torns (cada 30 min)
191: 2 torns (cada 17 min)
Habrá que ver si se cumplen las frecuencias de la V29 y de la V31...
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by sag470 »

Son justas pero deberian cumplirse. Les han dado 45 min a la V29. La V31 va un poco más sobrada con 55 min.

A ver que asignan a cada línea.
Mi apuesta:
V5: 1420-1434 o 1200-1209.
V29 y V31: 2419-2450 si asignan los 7810-7831 a la 24.
D40: 2451-2460 y 3420-3435.
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by m.h.t. »

Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??

Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).

Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.
Salvem l'Estació de França!
User avatar
oscsanchez6
N5
N5
Posts: 158
Joined: Sunday 17/11/2013 21:15
Location: Barcelona, Catalunya

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by oscsanchez6 »

m.h.t. wrote:Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??

Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).

Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.
Demà es trobaran amb la sorpresa... a veure quant triguen en aparèixer les protestes per l'H14
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Renfe445 »

m.h.t. wrote:Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??

Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).

Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.
Seguro que lo hacen para que el texto no quede apretadísimo. Con el sistema que tienen ahora, para meter todas las paradas de una línea que tiene un montón, por ejemplo la N4, se vería una pastilla negra gigante. :x
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by jlr »

Els avisos a les parades els han posat a la zona dels canvis, no a totes. I tampoc a tota la flota, almenys divendres era així
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by m.h.t. »

El que faltava!! :!: La "nova" H14 s'estrena limitada a La Catalana provisionalment (sense creuar el Besòs). La 143 també restarà limitada a La Catalana uns dies. No s'ha explicat el motiu i no té data de fi. (info al web de TMB).

Els nous horaris i les noves línies ja hi són al web de TMB des de les 00h. El web de l'AMB ha retirat les línies B20, B23 i B25 (fins demà al mati, és de suposar) per la modificació.
Salvem l'Estació de França!
iFercat
N7
N7
Posts: 388
Joined: Thursday 22/07/2010 16:04

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by iFercat »

Els nous indicadors de retols de les noves linies de la nova xarxa, nomes inclouran la destinacio.
Veurem si ens en-recordem de canviar el retol a cada final...
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by metring »

Comencem bé, retallant hores d'estranquis
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Renfe445 »

m.h.t. wrote:El que faltava!! :!: La "nova" H14 s'estrena limitada a La Catalana provisionalment (sense creuar el Besòs). La 143 també restarà limitada a La Catalana uns dies. No s'ha explicat el motiu i no té data de fi. (info al web de TMB).

Els nous horaris i les noves línies ja hi són al web de TMB des de les 00h. El web de l'AMB ha retirat les línies B20, B23 i B25 (fins demà al mati, és de suposar) per la modificació.
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by França451 »

ferran6420 wrote:
adriaesc wrote:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
I és que no caben a Roquetes. El 3008 estava fent la H6 i possiblement li han dit al conductor que fes una mica de traçat de la 27 (a vegades passa) quan l'has vist.
Para los que no conocen la zona, no sé si alguna vez se dijo en el foro que la terminal del 27 no tiene absolutamente nada que ver con la de la Ex-32. La Calle de las Torres, uno de los ejes centrales que cruza el pueblo en diagonal (es la Diagonal de Barcelona) tiene un punto de corte en la calle Alcántara, donde confluyen las calles Alcántara, Mina de la Ciudad y Las Torres. La parte superior de Las Torres (Zona Universitaria de Barcelona, para entendernos) es la terminal del 27, mientras que Mina de la ciudad (La Ronda del Mig de Barcelona) la cubren la 11 y la ex-32.
Desde les Torres, un articulado puede perfectamente girar Artesanía y bajar a Vía Favencia. Desde Mina de la Ciudad evidentemente un articulado no puede bajar a la Trini ni a ninguna parte.
Precisamente ese tres mil ha demostrado que la terminal de la 27 podía ir la D40, como dijimos y repetimos muchos ese día y los siguientes. Desde Artesanía, no costaba nada que el articulado subiera Alcántara-Garigliano y girase a la izquierda, como hace el 27 a la zona superior de Les Torres, para bajar por Artensanía a Vía Favéncia y a su ruta.
Y la parte superior de Les Torres todavía es Roquetes, aunque sea una punta del barrio, como Zona Universitária es Barcelona, aunque sea sólo una punta.

Imagino que TMB hará los deberes.

Otra cuestión es si la calle de Les Torres en el tramo entre Artesanía y Alcántara, caben un articulado (o dos) y un estándard estacionados uno tras el otro y queda espacio para girar y maniobrar en el cruce de Alcántara con Mina. Eso ya es otra cosa. No medí la longitud de ese tramo de calle, pero no debe ser muy difícil con google maps averiguarlo.

Google Maps dice que hay 110 metros, 102 posibles para estacionar buses. La parada está a 90 metros del cruce de Alcántara. Tenemos pues, esa longitud para meter a las malas, dos articulados y dos estándard. 20+20, 40 metros, más 30, 70 metros, pongamos diez más para dejar espacio y nos sobran todavía 10 metros.

Hay de sobra par llevar la D40 a Roquetes-Les Torres.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by davida »

Acabo de veure un V5 baixant Joan Güell pero l'indicador era Pedralbes...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

BKB només amb destinació, al fil corresponent

Post by Guigui »

Els missatges que tractaven sobre els BKBs dels autobusos (Noxarbus i no-Noxarbus) que només indiquen la destinació han sigut traslladats al fil corresponent: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=9773
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
adriaesc
N7
N7
Posts: 490
Joined: Sunday 04/05/2014 18:54
Location: Llucmajor (L4)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by adriaesc »

La línia 191 havia de servir-se amb estàndards, oi? Doncs mireu el vídeo del tweet:
Dia 2 i ja incomplint.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”