Suposo que seran las mateixes que hi han instaladas actualment, mes una de nova tan a Pujades com Llull a l'altura de Joan d'Austria compartida amb el 136.Y por qué no indican las paradas de la B20 y B25 en el nuevo eje, lo quiero saber pero no me dejan!!
Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Home un articulat arriba segurament al terminal de l'actual 32, sortir-hi ja ho te bastant mes impossible. Perque la definicio de roquetes es bastant amplia.adriaesc wrote:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
-
- N6
- Posts: 283
- Joined: Sunday 11/01/2015 18:45
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
I és que no caben a Roquetes. El 3008 estava fent la H6 i possiblement li han dit al conductor que fes una mica de traçat de la 27 (a vegades passa) quan l'has vist.adriaesc wrote:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ostres, tot torna! Veurem novament segrestaments d'autobusos?adriaesc wrote:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat.
Last edited by Fran-Ikarus on Saturday 11/11/2017 15:59, edited 1 time in total.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- oscsanchez6
- N5
- Posts: 158
- Joined: Sunday 17/11/2013 21:15
- Location: Barcelona, Catalunya
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Torns per a les noves línies en laborables i freqüències durant el dia
D40: 17 que circulen durant tot el dia; 4 només al matí; 2 només a la tarda (cada 6-8 min)
V5: 11 torns, sense reforços (cada 8 min)
V29: 12 durant tot el dia; 1 només al matí; 1 només a la tarda (cada 8-9 min)
V31: 14 torns, sense reforços (cada 9 min)
136: 3 torns (cada 30 min)
191: 2 torns (cada 17 min)
D40: 17 que circulen durant tot el dia; 4 només al matí; 2 només a la tarda (cada 6-8 min)
V5: 11 torns, sense reforços (cada 8 min)
V29: 12 durant tot el dia; 1 només al matí; 1 només a la tarda (cada 8-9 min)
V31: 14 torns, sense reforços (cada 9 min)
136: 3 torns (cada 30 min)
191: 2 torns (cada 17 min)
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Habrá que ver si se cumplen las frecuencias de la V29 y de la V31...oscsanchez6 wrote:Torns per a les noves línies en laborables i freqüències durant el dia
D40: 17 que circulen durant tot el dia; 4 només al matí; 2 només a la tarda (cada 6-8 min)
V5: 11 torns, sense reforços (cada 8 min)
V29: 12 durant tot el dia; 1 només al matí; 1 només a la tarda (cada 8-9 min)
V31: 14 torns, sense reforços (cada 9 min)
136: 3 torns (cada 30 min)
191: 2 torns (cada 17 min)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Son justas pero deberian cumplirse. Les han dado 45 min a la V29. La V31 va un poco más sobrada con 55 min.
A ver que asignan a cada línea.
Mi apuesta:
V5: 1420-1434 o 1200-1209.
V29 y V31: 2419-2450 si asignan los 7810-7831 a la 24.
D40: 2451-2460 y 3420-3435.
A ver que asignan a cada línea.
Mi apuesta:
V5: 1420-1434 o 1200-1209.
V29 y V31: 2419-2450 si asignan los 7810-7831 a la 24.
D40: 2451-2460 y 3420-3435.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??
Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).
Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.
Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).
Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.
Salvem l'Estació de França!
- oscsanchez6
- N5
- Posts: 158
- Joined: Sunday 17/11/2013 21:15
- Location: Barcelona, Catalunya
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Demà es trobaran amb la sorpresa... a veure quant triguen en aparèixer les protestes per l'H14m.h.t. wrote:Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??
Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).
Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Seguro que lo hacen para que el texto no quede apretadísimo. Con el sistema que tienen ahora, para meter todas las paradas de una línea que tiene un montón, por ejemplo la N4, se vería una pastilla negra gigante.m.h.t. wrote:Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??
Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).
Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Els avisos a les parades els han posat a la zona dels canvis, no a totes. I tampoc a tota la flota, almenys divendres era així
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
El que faltava!! La "nova" H14 s'estrena limitada a La Catalana provisionalment (sense creuar el Besòs). La 143 també restarà limitada a La Catalana uns dies. No s'ha explicat el motiu i no té data de fi. (info al web de TMB).
Els nous horaris i les noves línies ja hi són al web de TMB des de les 00h. El web de l'AMB ha retirat les línies B20, B23 i B25 (fins demà al mati, és de suposar) per la modificació.
Els nous horaris i les noves línies ja hi són al web de TMB des de les 00h. El web de l'AMB ha retirat les línies B20, B23 i B25 (fins demà al mati, és de suposar) per la modificació.
Salvem l'Estació de França!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Els nous indicadors de retols de les noves linies de la nova xarxa, nomes inclouran la destinacio.
Veurem si ens en-recordem de canviar el retol a cada final...
Veurem si ens en-recordem de canviar el retol a cada final...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Comencem bé, retallant hores d'estranquis
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
m.h.t. wrote:El que faltava!! La "nova" H14 s'estrena limitada a La Catalana provisionalment (sense creuar el Besòs). La 143 també restarà limitada a La Catalana uns dies. No s'ha explicat el motiu i no té data de fi. (info al web de TMB).
Els nous horaris i les noves línies ja hi són al web de TMB des de les 00h. El web de l'AMB ha retirat les línies B20, B23 i B25 (fins demà al mati, és de suposar) per la modificació.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Para los que no conocen la zona, no sé si alguna vez se dijo en el foro que la terminal del 27 no tiene absolutamente nada que ver con la de la Ex-32. La Calle de las Torres, uno de los ejes centrales que cruza el pueblo en diagonal (es la Diagonal de Barcelona) tiene un punto de corte en la calle Alcántara, donde confluyen las calles Alcántara, Mina de la Ciudad y Las Torres. La parte superior de Las Torres (Zona Universitaria de Barcelona, para entendernos) es la terminal del 27, mientras que Mina de la ciudad (La Ronda del Mig de Barcelona) la cubren la 11 y la ex-32.ferran6420 wrote:I és que no caben a Roquetes. El 3008 estava fent la H6 i possiblement li han dit al conductor que fes una mica de traçat de la 27 (a vegades passa) quan l'has vist.adriaesc wrote:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
Desde les Torres, un articulado puede perfectamente girar Artesanía y bajar a Vía Favencia. Desde Mina de la Ciudad evidentemente un articulado no puede bajar a la Trini ni a ninguna parte.
Precisamente ese tres mil ha demostrado que la terminal de la 27 podía ir la D40, como dijimos y repetimos muchos ese día y los siguientes. Desde Artesanía, no costaba nada que el articulado subiera Alcántara-Garigliano y girase a la izquierda, como hace el 27 a la zona superior de Les Torres, para bajar por Artensanía a Vía Favéncia y a su ruta.
Y la parte superior de Les Torres todavía es Roquetes, aunque sea una punta del barrio, como Zona Universitária es Barcelona, aunque sea sólo una punta.
Imagino que TMB hará los deberes.
Otra cuestión es si la calle de Les Torres en el tramo entre Artesanía y Alcántara, caben un articulado (o dos) y un estándard estacionados uno tras el otro y queda espacio para girar y maniobrar en el cruce de Alcántara con Mina. Eso ya es otra cosa. No medí la longitud de ese tramo de calle, pero no debe ser muy difícil con google maps averiguarlo.
Google Maps dice que hay 110 metros, 102 posibles para estacionar buses. La parada está a 90 metros del cruce de Alcántara. Tenemos pues, esa longitud para meter a las malas, dos articulados y dos estándard. 20+20, 40 metros, más 30, 70 metros, pongamos diez más para dejar espacio y nos sobran todavía 10 metros.
Hay de sobra par llevar la D40 a Roquetes-Les Torres.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Acabo de veure un V5 baixant Joan Güell pero l'indicador era Pedralbes...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
BKB només amb destinació, al fil corresponent
Els missatges que tractaven sobre els BKBs dels autobusos (Noxarbus i no-Noxarbus) que només indiquen la destinació han sigut traslladats al fil corresponent: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=9773
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
La línia 191 havia de servir-se amb estàndards, oi? Doncs mireu el vídeo del tweet:
Dia 2 i ja incomplint.
Dia 2 i ja incomplint.