Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
En la D40 he visto dos 30. También he visto 24 y 67 circulando por la línea.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ahir vaig probar el V5, de Magòria a Zona Franca i viceversa. Era standard, el vaig agafar a les 21:15 a Magòria i hi havia unes 20 persones, i d'allà ja va anar baixant gent i a partir de la penúltima parada ja vaig anar sol. Vam fer el temps de regulació i vam sortir a les 21:40 i ja vaig anar sol tota l'estona fins que vaig baixar a Olzinelles-Constitució. Es sorprenent que sent el 2n dia portés 20 persones que a més l'han tingut que agafar expresament ja que no hi ha cap parada abans de Magòria on coincideixi amb els altres que van a ZF
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Nomes per el fet de caminar 5 minutets mes, la gent ho vol tot a la porta de casa seva.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
He rebut aquest correu de l'Ajuntament de Barcelona:
Ajuntament de Barcelona <ajuntamentbarcelona@informacio.e-bcn.cat>
El barri estrena línia de bus: la D40
Des de dilluns 13 de novembre la nova xarxa de bus compta amb 4 noves línies entre les quals destaca una nova diagonal, la D40, que connecta el barri de Canyelles amb la plaça d’Espanya.
La D40 (Plaça Espanya/Via Favència), inicia el recorregut, direcció a plaça d’Espanya, al carrer d’Antonio Machado i acaba al carrer de Tarragona, amb parades a punts destacats com la Via Júlia, la plaça de Lesseps, la travessera de Gràcia i l’Estació de Sants.
En direcció a Via Favència, el recorregut és molt similar, però circula pels carrers de Buenos Aires, les Camèlies, la ronda del Guinardó i el carrer Ramón Albó fins al carrer de l’Artesania.
I jo els hi he contestat: Perdoneu, però de nova línia res, és la 32 rebatejada, res més.
Ben cordialment
R. O.
Ajuntament de Barcelona <ajuntamentbarcelona@informacio.e-bcn.cat>
El barri estrena línia de bus: la D40
Des de dilluns 13 de novembre la nova xarxa de bus compta amb 4 noves línies entre les quals destaca una nova diagonal, la D40, que connecta el barri de Canyelles amb la plaça d’Espanya.
La D40 (Plaça Espanya/Via Favència), inicia el recorregut, direcció a plaça d’Espanya, al carrer d’Antonio Machado i acaba al carrer de Tarragona, amb parades a punts destacats com la Via Júlia, la plaça de Lesseps, la travessera de Gràcia i l’Estació de Sants.
En direcció a Via Favència, el recorregut és molt similar, però circula pels carrers de Buenos Aires, les Camèlies, la ronda del Guinardó i el carrer Ramón Albó fins al carrer de l’Artesania.
I jo els hi he contestat: Perdoneu, però de nova línia res, és la 32 rebatejada, res més.
Ben cordialment
R. O.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
El carril bus a travesera de gracia destinacio via augusta es un autentic desastre, l'he estat utilitzant avui amb la 27 i es impracticable, han deixat tan poc espai per aparcar a les motos que totes envaeixin el carril bus en estar aparcades per lo qual no es pot anar per ell i et tens que menjar un tros del carril de cotxes havent d'anar al seu ritme i deixant per totalment inutil la funcio del carril bus.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Pel camí que faig coincideixo amb el V5 molts dies, i tant a les 8:30-8:45 com entre les 18:00 i les 20:00 no hi he comptat mai més de 4 persones a dins.Ecomobisostrans wrote:Ahir vaig probar el V5, de Magòria a Zona Franca i viceversa. Era standard, el vaig agafar a les 21:15 a Magòria i hi havia unes 20 persones, i d'allà ja va anar baixant gent i a partir de la penúltima parada ja vaig anar sol. Vam fer el temps de regulació i vam sortir a les 21:40 i ja vaig anar sol tota l'estona fins que vaig baixar a Olzinelles-Constitució. Es sorprenent que sent el 2n dia portés 20 persones que a més l'han tingut que agafar expresament ja que no hi ha cap parada abans de Magòria on coincideixi amb els altres que van a ZF
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Si ho dius pel sentit Pl.Espanya, sol ser per motos mal aparcades on no toca, sobretot a les cantonades de Travessera amb els carrers perpendicularsiFercat wrote:El carril bus a travesera de gracia destinacio via augusta es un autentic desastre, l'he estat utilitzant avui amb la 27 i es impracticable, han deixat tan poc espai per aparcar a les motos que totes envaeixin el carril bus en estar aparcades per lo qual no es pot anar per ell i et tens que menjar un tros del carril de cotxes havent d'anar al seu ritme i deixant per totalment inutil la funcio del carril bus.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Curiosamente, hace dos semanas y media hice un experimento en dos días: la ruta de los túneles (a desarrollar en su hilo correspondiente), y en el trayecto de ZF a Carmel alto, (Pl. Estatut), el H6 circuló en superficie, sin recoger viajeros en Lesseps, pero paró en un punto de la plaza (no había ni palo ni marquesina) para dejar salir a un par de personas. Por supuesto, nos tragamos a las dos y media de la tarde de un lunes 5 minutacos de atascazo.El Maño amañado wrote:Justament, he agafat l'H6 a Trav. de Dalt i m'he trobat a un conductor conegut de la mateixa línia i m'ha comentat que el dijous i el divendres passat van estar fent proves, però que la cosa no va anar bé i diu que allò no tindria molt de futur.oscsanchez6 wrote:En principi havia de ser dilluns. Al web de TMB, si mires l'H6, no apareix que hagin canviat de recorregut ni afegit cap parada a Lesseps, però a mi TMB a Twitter va dir-me que sí, que hi havia una parada nova... Algú sap si realment han canviat el recorregut?El Maño amañado wrote:No sé si se me habrá ido la olla o no, pero... ¿Para cuándo iban a poner en servicio las paradas del H6 en la misma Pl. Lesseps?
Com a curiositat, al mapa de l'àrea d'intercanvi de Lesseps apareixen les noves parades de l'H6 a la plaça.
A la parada de l'H6 banda muntanya i a la nova parada banda mar de Lesseps, no consta res sobre l'H6: ni enganxines, ni mapes unitaris ni generals... Res de res en cap de les dues.
El viernes de la misma semana hice la vuelta a las 19:15 y el H6 circuló bajo la plaza.
Después de eso no volví a cogerlo, por lo que no he vuelto a tener noticias.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- oscsanchez6
- N5
- Posts: 158
- Joined: Sunday 17/11/2013 21:15
- Location: Barcelona, Catalunya
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ahir vaig voler anar al Diagonal Mar, i vaig fer H12+V29. Doncs bé, sabia que la V29 para a Selva de Mar-Gran Via, i per tant, vaig baixar a Gran Via-Selva de Mar de l'H12. Aquestes parades deuen estar si fa o no fa a 30 metres... Però NO les consideren àrea d'intercanvi, i sí que ho fan amb la següent de l'H12, que està a més de 100 metres de les parades de la V29 (en ambdós sentits).
El trajecte va ser força lent, es va menjar molts semàfors (des que vaig veure el bus a Selva de Mar-Concili de Trento fins que va creuar la Gran Via es va menjar dos semàfors i va trigar 2 minuts... Tot per creuar la Gran Via...). De fet, hi havia un altre V29 just darrere al que vaig pujar. Al nostre autobús potser hi haurien 10 persones, per ser un divendres al vespre (vora les 20h) em va semblar poc, comptant que acaba a un centre comercial important com Diagonal Mar (encara que tingui molts locals tancats per reforma).
El trajecte va ser força lent, es va menjar molts semàfors (des que vaig veure el bus a Selva de Mar-Concili de Trento fins que va creuar la Gran Via es va menjar dos semàfors i va trigar 2 minuts... Tot per creuar la Gran Via...). De fet, hi havia un altre V29 just darrere al que vaig pujar. Al nostre autobús potser hi haurien 10 persones, per ser un divendres al vespre (vora les 20h) em va semblar poc, comptant que acaba a un centre comercial important com Diagonal Mar (encara que tingui molts locals tancats per reforma).
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Han desaparegut els plànols de les àrees d'intercanvi del web de TMB? No hi ha manera que els trobe.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Te paso los más escandalosos de la D40:fgc113 wrote:Han desaparegut els plànols de les àrees d'intercanvi del web de TMB? No hi ha manera que els trobe.
https://www.tmb.cat/documents/100914/0/ ... 28178ed301
Lesseps sigue saliendo a pesar de que te manda
a Mitre-Berna a buscar al H6. Y se quedan tan anchos.
https://www.tmb.cat/documents/100914/0/ ... 0e705e6f5e
Un intercambiador doble. Al ladito mismo, vaya.
Y el más gordo de todos es...
https://www.tmb.cat/documents/100914/0/ ... ee08df94fc
Por supuesto, ese no lo vas a encontrar en las paradas del D40 ni del V11. En ambos casos han puesto un palote con placa solar muy mono pero sin el plano de intercambiador, por lo que la fumada te la tienes que tragar a patita y con San Google Maps, si hay un milagro.
Desde luego, la D40 tiene que ser la leche en hora punta en días de diario. Era domingo a las siete de la tarde y pasaban cada 10 minutos o menos por la terminal llegando los buses de 2 en 2. Y bravo por la coordinación!!!!!
Pasan, efectivamente un D40 y un V29 juntos, pero mientras que sentido Roquetes el D40 va siempre delante, en todos los casos que me he encontrado en la zona sentido Virrei Amat, es el D40 el que va delante, por lo que los que vengan de Roquetes se deben quedar con cara de idiotas viendo que se les escapa delante de las narices, ya que no hay en todo el trazado ni una santa parada doble donde poder hacer el intercambio.
Esta tarde he ido en dos ocasiones en el V29, a falta de una. En ambos casos el bus iba repleto a reventar. Mientras el D40, circulaba con articulados citaros, que tanto en el mío como en los que nos hemos cruzado en su mayor parte transportaban aire. Entre eso y las joyas de intercambiadores que tienen, más el de Gala Placidia, que no está precisamente al lado, más la hora de camino que me he tragado con el D40 (con el culo plano), el resultado ha sido:
V29: un 10
D40: Pésimos intercambiadores, prioridad semafórica cero, muy mal, un cero patatero a la línea. (Y todavía habrá quien diga que esa línea es útil... Ponen tibio al V29 que es el que vale, y defienden uno de los bodrios de NXB... Sin comentarios)
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ya que hablas del D40, vaya bluf, a las 14 horas, al inicio de la línea frente a Las Arenas (no había un sitio mejor?) se nos escapa uno y vemos que el siguiente tardaba... 35 minutos, vaya línea de altas prestaciones! Por muy domingo que sea, es una vergüenza!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
También está mal que en la parada 1122 pare el H6. Solo paran el D40 y el 24. El H6 a cogerlo en Mitre-Pàdua. ¿Al final pasa por arriba? Porqué con esta distancia entre paradas podría circular por el túnel.França451 wrote: https://www.tmb.cat/documents/100914/0/ ... 28178ed301
Lesseps sigue saliendo a pesar de que te manda
a Mitre-Berna a buscar al H6. Y se quedan tan anchos.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
No no, parlo sentit via augusta osigui de francesc macia cap a gal·la placidia , els nous parquins de motos son un infern ja qe son molt petits e invaeixen el carril bus.albert28 wrote:Si ho dius pel sentit Pl.Espanya, sol ser per motos mal aparcades on no toca, sobretot a les cantonades de Travessera amb els carrers perpendicularsiFercat wrote:El carril bus a travesera de gracia destinacio via augusta es un autentic desastre, l'he estat utilitzant avui amb la 27 i es impracticable, han deixat tan poc espai per aparcar a les motos que totes envaeixin el carril bus en estar aparcades per lo qual no es pot anar per ell i et tens que menjar un tros del carril de cotxes havent d'anar al seu ritme i deixant per totalment inutil la funcio del carril bus.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Yo lo que sé de la D40 es que va descompensadísima. Te puede que el siguiente te pase a 35 minutos o que el siguiente esté justo detrás.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Pues hoy acabo de ver otra megachapuza de las propias de tMB.
Sentido "Campus Besós", el H16, en la parada de Taulat enfrente de Diagonal Mar CC, había instalado un palote a la salida de un párking y delante de un aparcamiento de motos.
Bien, pues para hacer que el H16 pare y evitar que las motos estorben, cogen planchas de cemento de esas blancas que ponen ahora en las paradas nuevas para ponerles un "andén", las ponen encima de las líneas de aparcamiento de motos, sin clavar ni nada, sólo ponen las planchas dejando debajo ver el extremo las marcas blancas en el suelo de las rayas de aparcamiento y listo. Fácil, rápido y barato. Un par de planchas y tapamos veinte plazas de motos. Y hale, ya tenemos la parada instalada.
Alguien puede de mi parte darle un par de pescozones al iluminado que permite eso?
Sentido "Campus Besós", el H16, en la parada de Taulat enfrente de Diagonal Mar CC, había instalado un palote a la salida de un párking y delante de un aparcamiento de motos.
Bien, pues para hacer que el H16 pare y evitar que las motos estorben, cogen planchas de cemento de esas blancas que ponen ahora en las paradas nuevas para ponerles un "andén", las ponen encima de las líneas de aparcamiento de motos, sin clavar ni nada, sólo ponen las planchas dejando debajo ver el extremo las marcas blancas en el suelo de las rayas de aparcamiento y listo. Fácil, rápido y barato. Un par de planchas y tapamos veinte plazas de motos. Y hale, ya tenemos la parada instalada.
Alguien puede de mi parte darle un par de pescozones al iluminado que permite eso?
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ahir vaig provar per 1r cop el nou carril bus de Trav.Gracia dir. Francesc Macià i estava ple de cotxes aparcats que sobresortien, a la cantonada amb Muntaner el bus s'havia de ficar quasi del tot al carril contrari per esquivar-los
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
La que han dejado con un servicio vergonzoso es la 91. Un solo coche y frecuencia de 45 minutos.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Y tu queja es?França451 wrote:Pues hoy acabo de ver otra megachapuza de las propias de tMB.
Sentido "Campus Besós", el H16, en la parada de Taulat enfrente de Diagonal Mar CC, había instalado un palote a la salida de un párking y delante de un aparcamiento de motos.
Bien, pues para hacer que el H16 pare y evitar que las motos estorben, cogen planchas de cemento de esas blancas que ponen ahora en las paradas nuevas para ponerles un "andén", las ponen encima de las líneas de aparcamiento de motos, sin clavar ni nada, sólo ponen las planchas dejando debajo ver el extremo las marcas blancas en el suelo de las rayas de aparcamiento y listo. Fácil, rápido y barato. Un par de planchas y tapamos veinte plazas de motos. Y hale, ya tenemos la parada instalada.
Alguien puede de mi parte darle un par de pescozones al iluminado que permite eso?