Soler i Sauret.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Soler i Sauret.

Post by albert28 »

Des de quan circulen alguns L51 per la part central de la Diagonal fins l'illa on agafa ja el lateral? Porto dies veient algun L51 que ho fa i que jo sàpiga circulen des de la B23 fins Francesc Macià pel lateral.
User avatar
local
N5
N5
Posts: 85
Joined: Tuesday 31/03/2015 9:57
Location: ÀMB

Re: Soler i Sauret.

Post by local »

albert28 wrote:Des de quan circulen alguns L51 per la part central de la Diagonal fins l'illa on agafa ja el lateral? Porto dies veient algun L51 que ho fa i que jo sàpiga circulen des de la B23 fins Francesc Macià pel lateral.
No només L51. De vegades, en casos de trànsit dens a la Diagonal i per la impossibilitat de canviar als carrils laterals, els autobusos paren al mateix lloc on ho fa l'H6 (ETSAB i Pl. Reina Maria Cristina). A l'Illa para on normalment ho fa.
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

L51 pel carril central

Post by Javi M »

Jo sóc usuari molt habitual (pràcticament diari) de les L51, L61 i L64, tant en hora punta com en hora vall, i mai m'havia trobat amb això. Deu ser, per tant, quelcom que han començat a fer ara, o una cosa puntual i molt poc freqüent.

D'altra banda, cert és que l'altre dia anava al bus i vaig sentir que una passatgera que anava xarrant amb el conductor li deia que li havien comentat pel WhatsApp que hi havia un bus avariat al carril lateral, al que el conductor va contestar que llavors és estrany que no l'hagin avisat per la ràdio que continués pel carril del H6.
User avatar
local
N5
N5
Posts: 85
Joined: Tuesday 31/03/2015 9:57
Location: ÀMB

Re: L51 pel carril central

Post by local »

Javi M wrote:Jo sóc usuari molt habitual (pràcticament diari) de les L51, L61 i L64, tant en hora punta com en hora vall, i mai m'havia trobat amb això. Deu ser, per tant, quelcom que han començat a fer ara, o una cosa puntual i molt poc freqüent.

D'altra banda, cert és que l'altre dia anava al bus i vaig sentir que una passatgera que anava xarrant amb el conductor li deia que li havien comentat pel WhatsApp que hi havia un bus avariat al carril lateral, al que el conductor va contestar que llavors és estrany que no l'hagin avisat per la ràdio que continués pel carril del H6.
Jo també sóc usuari diari d'aquestes línies a qualsevol hora del dia i hi ha hagut diverses vegades, sobretot al vespre, que aquest fet ha tingut lloc quan anava dins del bus, però tampoc crec que passi cada dia ni a tots els serveis que entren per la Diagonal.
Em sembla que estaria molt bé canviar aquestes dues parades per les que fa l'H6 per afavorir la intermodalitat i així s'estalvia temps de viatge perquè no ha d'esperar semàfors per creuar, per exemple, el tram a Zona Universitària.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Soler i Sauret.

Post by trainman »

Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 2 midis híbridos de piso bajo integral de entre 9,5 m y 9,9 m de longitud, 1 midi diesel Euro VI o superior de piso bajo integral de entre 9 m y 9,55 m de longitud y 3 estándar híbridos de piso bajo integral de entre 11 m y 12 m de longitud.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Soler i Sauret.

Post by Renfe445 »

trainman wrote:Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 2 midis híbridos de piso bajo integral de entre 9,5 m y 9,9 m de longitud, 1 midi diesel Euro VI o superior de piso bajo integral de entre 9 m y 9,55 m de longitud y 3 estándar híbridos de piso bajo integral de entre 11 m y 12 m de longitud.
Es la primera vez que veo el concepto "midi híbrido", siempre he visto los híbridos en estándar y articulados pero nunca en midis! :)
Last edited by Renfe445 on Friday 17/11/2017 22:04, edited 1 time in total.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Soler i Sauret.

Post by sag470 »

Pues también Oliveras compra un par, un midi y un midi corto. No conozco muchos modelos que se ajuste a la licitación: Vectia Teris.10 (de 9.6m y 10.6m), Volvo 7900 de 10.6m, VanHool A309Hyb y King Long E10.
Parece que los largos irán a la JM, el midi reemplazará al E4 y los midis hibridos para Sant Feliu.
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

Adéu esquema "Transports Públics de Catalunya"

Post by Javi M »

Fa unes setmanes que veig circular cotxes de Soler i Sauret amb un esquema de pintura diferent. Conretament, han perdut el gran triangle vermell que porten a la part posterior i que identifica els vehícles de "Transports Públics de Catalunya". Ara, la franja platejada lateral arriba fins el final.

És pràcticament el mateix esquema neutral que duen els busos vells que fan les substitucions a les línies urbanes. Però ho he vist a cotxes dels més nous de la flota, amb el que no és possible que el motiu sigui que passen a la reserva.

Pot ser indicatiu d'un inminent transpás a l'AMB de la L51?
Granolleri

Re: Soler i Sauret.

Post by Granolleri »

Javi M wrote:Pot ser indicatiu d'un inminent transpás a l'AMB de la L51?
No. Amb el desaparició de la marca "Transports Púbics de Catalunya" per l'actual "Generalitat de Catalunya. Transports públics" els autobusos ja no porten la part de darrera vermella, sinó que és la decoració de l'operador, amb els indicatius de Gencat TP només al frontal i lateral de l'autobús.

Per exemple, els autobusos nous que ha comprat Sagalés són tots així.
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

Transports Públics de Catalunya

Post by Javi M »

Doncs quina inversió econòmica més absurda...

A sobre, en el cas de SiS, la decoració queda ben estranya i lletjota sense el triangle vermell. El disseny el vàren fer integrant aquesta part, i així queda molt simple i buit.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Soler i Sauret.

Post by Fran-Ikarus »

Granolleri wrote:No. Amb el desaparició de la marca "Transports Púbics de Catalunya"
Potser no hagi desaparegut, sinó quedat restringida a majors d'edat :riure
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Granolleri

Re: Soler i Sauret.

Post by Granolleri »

Potser sí... :x
marc_bcn_2
N5
N5
Posts: 117
Joined: Friday 07/06/2013 16:28
Location: L1 Santa Coloma

Re: Soler i Sauret.

Post by marc_bcn_2 »

Doncs segons el manual d'identificació visual de la Generalitat, l'hauria de portar :|

http://identitatcorporativa.gencat.cat/ ... ual_TP.pdf(Pàgina 24)
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Soler i Sauret.

Post by Renfe445 »

marc_bcn_2 wrote:Doncs segons el manual d'identificació visual de la Generalitat, l'hauria de portar :|

http://identitatcorporativa.gencat.cat/ ... ual_TP.pdf(Pàgina 24)
Entonces en este caso también deberían de llevarlo los autobuses de TMB, TUSGSAL, Baixbus...
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Soler i Sauret.

Post by sag470 »

Porque? Las concesiones de TMB, Tusgsal... no son de la Generalitat, sino de la AMB.
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

Metro i tram

Post by Javi M »

En el cas del Metro i del Tram també és la Generalitat qui administra les concessions? Al document també consta que tots dos han de portar el logotip en qüestió.

En tot cas, les concessions de SiS sí que són de la generalitat, i estan retirant la imatge corporativa de "Transports Públics de Catalunya" però no l'estan substituint pas per la de "Generatitat de Catalunya. Transport Públic"

Jo tinc la lleugera sospita de què té quelcom a veure amb la L51. He vist decorats sense el triangle vermell algun dels Castrosua nous habituals per aquesta línia. L'empresa fa anys que tramita la integració de la línia dins l'AMB i potser ja ho tenen a punt.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Soler i Sauret.

Post by sag470 »

Granolleri wrote:Per exemple, els autobusos nous que ha comprat Sagalés són tots així.
No és del tot cert. L'últim que ha arrivat porta trasera vermella.
User avatar
victor273
N4
N4
Posts: 69
Joined: Sunday 22/10/2017 15:46
Location: Mollet del Vallès

Re: Soler i Sauret.

Post by victor273 »

Quin és aquest últim bus que ha arribat a Sagalés?

I se sap res de la renovació de flota del Santvi bus?
Víctor Molina, responsable de mobilitat a la plataforma MolletOpina; promovent la mobilitat sostenible i el transport públic a Mollet del Vallès.
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Soler i Sauret.

Post by Carlos González »

He vist que han canviat almenys per algunes parades del meu municipi, el rètol informatiu de la L61... Diu el rètol que para tant a Sant Feliu i Sant Just. Però a la web no diu que paren a Sant Feliu i Sant Just

WTF?? La veritat que no entenc res... O estàn "encara" milloran les freqüències o el que sigui, o ens prenen el pèl??
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

L61

Post by Javi M »

La web ja ho crec que ho indica, que paren a Sant Feliu i Sant Just. Això sí, com bé saps, algunes expedicions durant el matí van directes per la B-23 entre Molins i la Diagonal, i per tant sí que se salten les parades de Sant Feliu i Sant Just (que al mateix temps queden cobertes pel reforç durant aquestes hores del L51).
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”