Imagino que serà per l'interior d'algun dels túnels?Javi M wrote:De fusta?
Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
Re: Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
No podria la Generalitat adquirir aquesta línia i fer-li un tractament estil La Pobla de Segur?
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Re: Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
Nop. És RFIG de competència exclusiva del MinisterioAeduh wrote:No podria la Generalitat adquirir aquesta línia i fer-li un tractament estil La Pobla de Segur?
Re: Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
I la línia de la Pobla no era part de la RFIG abans?
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Re: Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
Només fins al triangle existent (pk 1.927)Aeduh wrote:I la línia de la Pobla no era part de la RFIG abans?
Re: Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
Que era doncs? Una linia privada gestionada per Renfe? Sembla raro
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Re: Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
Per a renfe i adif era una línia secundaria (i deficitària) que la volien tancar com sigui, ja que no hi tenien cap interès d'explotar-la. La Generalitat no volia que es tanqués i durant molts anys van lluitar per evitar el tancament i alhora obtenir el traspas (gratuït) de la línia.Aeduh wrote:Que era doncs? Una linia privada gestionada per Renfe? Sembla raro
Finalment això es va produir al 2005.
Adif va cedir la línia sencera des de la punta del Triangle de Vilanoveta fins la Pobla.
Amb la línia que usa la R15, no passarà ja que no deixa de ser una línia principal de la xarxa. De fet, aquesta línia (la 210 d'Adif, Miraflores - Tarragona), forma part de la línia 200, que és la principal de Madrid - Barcelona Est. França.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
La línia 200 és Barcelona-Estació de França - Madrid-Chamartín via Vilanova i la Geltrú, Valls i Monzón.Miquel wrote:Aeduh wrote: Amb la línia que usa la R15, no passarà ja que no deixa de ser una línia principal de la xarxa. De fet, aquesta línia (la 210 d'Adif, Miraflores - Tarragona), forma part de la línia 200, que és la principal de Madrid - Barcelona Est. França.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
NOTA DE PREMSA | Pla de substitució de travesses
Adif (08/10/2017)
Renovación y mejora de la red ferroviaria convencional
Adif aprueba un plan de sustitución de traviesas con una inversión de 175,5 M€ hasta 2021
• El plan, que beneficiará a diferentes líneas de la red convencional, contempla un presupuesto global de 346,45 M€ (IVA incluido) hasta el año 2030
• Los trabajos consistirán en la sustitución de traviesas bibloque RS por traviesas monobloque, lo que mejorará y aumentará la seguridad, fiabilidad y regularidad de las circulaciones, y supondrá un menor coste de mantenimiento
08/10/2018. Adif ha aprobado un plan de sustitución de traviesas en diferentes líneas de la red convencional con una inversión de 175.531.266,7 euros (IVA incluido) hasta el año 2021 y 170.919.622,7 euros (IVA incluido) para el resto de anualidades hasta 2030, lo que supone un presupuesto total de 346.450.889,3 euros (IVA incluido).
Los trabajos consistirán en la sustitución de traviesas bibloque RS (formadas por dos cabezas de hormigón unidas por una pieza de acero) por traviesas monobloque (un único bloque de hormigón), lo que mejorará y aumentará la seguridad, fiabilidad y regularidad de las circulaciones, y supondrá un menor coste de mantenimiento.
Los principales trayectos en los que se van a realizar estas actuaciones son los siguientes:
- Manzanares - Santa Cruz de Mudela.
- Villaluenga-Yuncler - Oropesa de Toledo.
- Ávila- Medina del Campo - Salamanca.
- Quintana Raneros - Astorga.
- Bembibre - Toral de los Vados.
- Bifurcación Los Naranjos - Huelva Término.
- Bifurcación Utrera - Fuente de Piedra.
- Llerena - Jabugo-Galaroza.
- Castuera - Villanueva de la Serena.
- Barcelona - Molins de Rei.
- Selgua - Lleida.
- Quintana del Puente - Quintanilleja.
- Aranda de Duero-Montecillo - Bifurcación Aranda.
- Mingorría - Medina del Campo.
- Castejón del Ebro - Cortes de Navarra.
- Calatayud - Zaragoza.
- Zaragoza - Tarragona.
La planificación de las inversiones para la renovación de las traviesas para los próximos años es la siguiente:
PLAN DE SUSTITUCIÓN DE TRAVIESAS (importes en € con IVA)
2019 - 1.396.352,1
2020 - 88.016.194,1
2021 - 86.118.720,5
Resto - 170.919.622,7
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Ha d'haver-hi una desgràcia perquè arreglin la R15
https://www.naciodigital.cat/tarragona/noticia/30412
INFRAESTRUCTURES
Les inversions a l'R-15 estan garantides per blindar-la d'un futur desmantellament
El subdelegat del govern espanyol a Tarragona traslladarà les peticions de Trens Dignes perquè la nova R-16 connecti amb l'aeroport del Prat
per Redacció, Tarragona, 27 de desembre de 2018 a les 21:00 |
El subdelegat del govern espanyol a Tarragona, Joan Sabaté, ha recollit, aquest dijous, les propostes de la plataforma Trens Dignes perquè la posada en marxa del nou tram ferroviari del Corredor Mediterrani no desarticuli la connectivitat interna del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre. Per una banda, s'ha compromès a defensar davant Adif i Renfe que la R-16 i la R-15 estiguin connectades amb els aeroports del Prat i Reus i garanteixin la intermodalitat entre elles al Camp de Tarragona. Sabaté ha assegurat a la plataforma que les inversions de manteniment i adequació de la R-15 estan garantides per blindar-la d'un futur desmantellament.
El subdelegat de govern espanyol a Tarragona, Joan Sabaté, s'ha reunit amb representants de la plataforma Trens Dignes Terres de l'Ebre i els Amics del Ferrocarril de Móra la Nova. Josep Casadó i Wifredo Miró, portaveus de la plataforma, han traslladat a Sabaté les demandes sobre el futur de la R-15 i la R-16. Sabaté ha assegurat que la primera, compta amb un pla de millora que li garantirà l'adequació a llarg termini per blindar-la i no pugui acabar sent desmantellada.
"L'objectiu sempre és de millorar la connectivitat i la comunicació de les Terres de l'Ebre, igual que en la línia R-15 per millorar les opcions de futur. Compartim la voluntat d'avançar i no retrocedir i estic d'acord que cal no desmantellar sinó implementar millores que permeten aquesta connectivitat", ha defensat el subdelegat.
Com ha apuntat el subdelegat, pel que fa a la R-16 Adif encara no ha concretat quan es posarà en marxa la nova variant. De moment es fan les proves de seguretat per obtenir la certificació. Miró ha destacat que aquest és un moment "fonamental i cabdal" per establir uns serveis i unes interconnexions que no deixen aïllats municipis del territori com Ulldecona, al Montsià. La plataforma ha advertit que seguirà insistint a les administracions competents perquè es tinguin en compte les necessitats de les persones i el territori. "Que no facin política de campanar", ha dit el portaveu de la plataforma.
INFRAESTRUCTURES
Les inversions a l'R-15 estan garantides per blindar-la d'un futur desmantellament
El subdelegat del govern espanyol a Tarragona traslladarà les peticions de Trens Dignes perquè la nova R-16 connecti amb l'aeroport del Prat
per Redacció, Tarragona, 27 de desembre de 2018 a les 21:00 |
El subdelegat del govern espanyol a Tarragona, Joan Sabaté, ha recollit, aquest dijous, les propostes de la plataforma Trens Dignes perquè la posada en marxa del nou tram ferroviari del Corredor Mediterrani no desarticuli la connectivitat interna del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre. Per una banda, s'ha compromès a defensar davant Adif i Renfe que la R-16 i la R-15 estiguin connectades amb els aeroports del Prat i Reus i garanteixin la intermodalitat entre elles al Camp de Tarragona. Sabaté ha assegurat a la plataforma que les inversions de manteniment i adequació de la R-15 estan garantides per blindar-la d'un futur desmantellament.
El subdelegat de govern espanyol a Tarragona, Joan Sabaté, s'ha reunit amb representants de la plataforma Trens Dignes Terres de l'Ebre i els Amics del Ferrocarril de Móra la Nova. Josep Casadó i Wifredo Miró, portaveus de la plataforma, han traslladat a Sabaté les demandes sobre el futur de la R-15 i la R-16. Sabaté ha assegurat que la primera, compta amb un pla de millora que li garantirà l'adequació a llarg termini per blindar-la i no pugui acabar sent desmantellada.
"L'objectiu sempre és de millorar la connectivitat i la comunicació de les Terres de l'Ebre, igual que en la línia R-15 per millorar les opcions de futur. Compartim la voluntat d'avançar i no retrocedir i estic d'acord que cal no desmantellar sinó implementar millores que permeten aquesta connectivitat", ha defensat el subdelegat.
Com ha apuntat el subdelegat, pel que fa a la R-16 Adif encara no ha concretat quan es posarà en marxa la nova variant. De moment es fan les proves de seguretat per obtenir la certificació. Miró ha destacat que aquest és un moment "fonamental i cabdal" per establir uns serveis i unes interconnexions que no deixen aïllats municipis del territori com Ulldecona, al Montsià. La plataforma ha advertit que seguirà insistint a les administracions competents perquè es tinguin en compte les necessitats de les persones i el territori. "Que no facin política de campanar", ha dit el portaveu de la plataforma.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a