Carlos González wrote:Perdona, xato, però dels busos de Soler i Sauret que passen per Torreblanca paren alguns per la Diagonal de BCN.... compartint tant bus i TRAM, i compartir bus amb TRAM amb un trajecte molt demandat com per exemple la Gran Via no crec que sigui un crim (excepte als busos de la T2 de Sant Joan Despí que això si que no té molt de sentit
)
Vale, aquí doncs m'estas parlant que els busos no segueixen el mateix recorregut que el tramvia. D'acord, doncs aquí no pots eliminar els busos ja que no comparteixen recorregut. De fet, no ho fan.
És el cas del tram El Prat - Plaça Espanya? No.
Carlos González wrote:Crec que vols entendre el que vols, Miquel..... He dit sense fer-te demagògia que crec que no fa falta fer-la, almenys per ara.... i no perquè digui la frase de "no hi calers", perquè això és relatiu. Primer, perquè hi han altres infraestructures promeses i promeses que encara no s'han fet i dubto que es facin amb l'actitud de guanyar vots. Segon, si ja hi ha fums amb fer el tramvia per Diagonal, per Gran Via hi haurà també. Tercer, que és una opinió, si es errònea per tu doncs felicitats.
Aviam si ho entenc.
Preguntes el següent:
Carlos González wrote:Si s'arriba a fer el tramvia per la Gran Via, em pregunto on pararà com a recorregut final, per on para el H12 o per l'Hospital de Bellvitge, per on creieu millor??? Salutacions
Molt bé, doncs jo et dic que aquí no, que continuin fins al Prat, que es la sortida natural de tota línia de bus que passa per allà. I ara em dius no se què de que no hi ha calers, que hi ha altres preferències i promeses, que si guanyar vots... Hola? Però si has preguntat tu fins on creiem que ens semblava millor! Per 2Km més de recorregut canviem totalment el sentit?
Carlos González wrote:
En cap moment he dit que estigui en contra del tramvia per la Gran Via, el que estic en contra és que tallis el traçat de sempre dels busos del Baix Llobregat direcció Pl. Espanya....
Per què? No argumentes res, i poses exemples confosos de coses que no tenen res a veure. I jo el que interpreto del que dius es que no vols al cap i a la fi per nostàlgia, i no per cap altre criteri més tècnic.
Què agafes? L70 per anar a Ildefons Cerdà ara, doncs demà agafaràs el L70 fins al Prat, i canviaràs al tramvia fins a Ildefons Cerdà. Tramvia que com només n'hi haurà d'una línia i amb una freqüència de 3-4-5 minuts, arribaries abans i tot que amb bus actualment. I fins a Plaça Espanya ni t'explico. Baixes del bus al Prat, vas a prendre un cafè i tornes a per el tramvia i tot i així arribes abans que amb el bus avui dia.
Insisteixo, llevat del component emocional de "m'han escapçat la meva línia", on és el problema si milloraria infinitament el temps de trajecte, la puntualitat i la capacitat del corredor entre El Prat i Plaça Espanya? (A banda de crear un intercanviador com Déu mana de Bus-Metro-Rodalies).
Podriem estar parlant de si es pot posar una línia de tramvia per la C31 o no, que si el descampat ja te amo o no i per tant impossible, que si el trànsit o l'entrada a Hospitalet i bla bla bla. Però no, en comptes de fixar-te amb els detalls i la complexitat real d'aquesta proposta per dir que no. Marxes a Sant Feliu a posar-me un exemple d'alguna cosa que no te res a veure amb el que parlo. Passes per la Diagonal on te el mateix problema que a la Gran Via i aquí sí però al Prat no. I a dir-me que dues línies d'aquestes les uses per anar a x lloc i tal.
De veritat?
Carlos González wrote:
Punt i final.
Sense comentaris....