Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Ahir (05/01/2018)
Al Vendrell (R4):
-Instal.lats nous teleindicadors marca Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys. Dos per via (per a las tres vies d'andana). Apagats per ara.
-Em fa l'efecte que estan substituïnt les bombetes de l'enllumenat per LEDs. No produeixen el mateix efecte que a les estacions recentment renovades, però hi ha més llum a les andanes.
A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):
-Em fa l'efecte que estan substituïnt les bombetes de l'enllumenat per LEDs. No produeixen el mateix efecte que a les estacions recentment renovades, però hi ha més llum a les andanes.
-Instal.lats nous teleindicadors marca Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys. Dos per via (per a las tres vies d'andana). Apagats per ara.
-Em fa l'efecte que estan substituïnt les bombetes de l'enllumenat per LEDs. No produeixen el mateix efecte que a les estacions recentment renovades, però hi ha més llum a les andanes.
A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):
-Em fa l'efecte que estan substituïnt les bombetes de l'enllumenat per LEDs. No produeixen el mateix efecte que a les estacions recentment renovades, però hi ha més llum a les andanes.
Ahir (20/01/2017)
A Platja de Castelldefels (R2):
[des del tren]
Han instal.lat teleindicadors nous marca Grupo Elecnor. model Deimos/Aesys, de color taronja. Dos per andana.
Hi vaig passar sense parada i bastant de pressa, i no vaig poder distingir bé si estaven en proves o si ja funcionaven (només vaig veure la llum taronja).
[des del tren]
Han instal.lat teleindicadors nous marca Grupo Elecnor. model Deimos/Aesys, de color taronja. Dos per andana.
Hi vaig passar sense parada i bastant de pressa, i no vaig poder distingir bé si estaven en proves o si ja funcionaven (només vaig veure la llum taronja).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A St Joan Despí han col·locat una pantalla de l'AMB indicant els horaris de les dues parades de bus més properes a l'Av Barcelona .
Ahir (26/01/2018)
A Sabadell-Centre (R4):
[des del tren]
-Poc avenç a la zona d'andanes.
-Veient les fotos que s'han anat postejant per aquí i per allà i l'estat de les obres, tinc seriosos dubtes de que acabin el març.
A Terrassa-Est (R4):
-Em sembla que han canviat les bombetes de l'enllumenat per LED's, però no ho podria assegurar.
-L'escala mecànica de l'andana direcció Barcelona no funcionava avui. La veritat és que és un pal que no ho faci, perquè a aquesta estació, per accedir al vestíbul des de l'andana s'han de pujar bastantes escales. I encara gràcies, perquè la de l'andana direcció Terrassa/Manresa, que es la més utilitzada, sí que funcionava...
A Terrassa (R4):
[des del tren]
-Han instal.lat nous teleindicadors Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys en color. Dos per via i andana. Avui funcionaven... però no tots, només els de l'andana direcció Barcelona.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]
-Estava tot molt fosc, però de la darrera vegada que hi vaig passar, he detectat molt poca evolució, si es que n'hi ha hagut.
A Viladecavalls (R4):
-Tots dos ascensors funcionant.
-La barana que faltava ha estat instal.lada.
-El carreró sense sortida d'accés a l'estació pel costat del casc urbà ha estat asfaltat.
-Instal.lats teleindicadors a les andanes, model antic (lletres vermelles), dos per andana. Estaven apagats.
-Instal.lada nova megafonia també, pero encara no funciona.
-Amb això, l'obra de reforma es pot donar per acabada. Quina metamorfosi!!
Encara que:
-Falta per instal.lar la MAE (la caixa hi és, però no hi ha res a dintre).
-També falta per instal.lar una o dues validadores de bitllets.
-Part de la cartelleria no està instal.lada (zona edifici i marquesines, extrem d'andanes costat Vacarisses-Torreblanca).
-Els extrems de totes dues andanes segueixen estant amb una tanca d'obra, com si hi anéssin a instal.lar alguna cosa (sospito que monitors per a que el maquinista pugui veure tota l'andana).
A Sant Joan Despí (R1/R4):
[des del tren]
-El teleindicador de l'andana direcció Molins/Martorell feia un efecte estrany avui, les lletres només sortien en vermell i no feia l'habitual scroll de parades.
A Gelida (R4):
[des del tren]
-Teleindicadors funcionant (Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys, color taronja).
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Teleindicadors funcionant (Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys, en color).
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Sense canvis. Ascensors sense estrenar i un d'ells vandalitzat, teleindicadors apagats.
Als Monjos (R4):
-Ascensors sense instal.lar, la constructora va posar unes planxes metàliques recobrint les caixes dels dos ascensors, i allí ho va deixar.
-Instal.lats quatre teleindicadors (Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys, color taronja). Funcionen.
-Un dels fanals de LED's ja s'ha fós...
-Resta de l'estació acabada (però no hi ha bancs ni papereres nous, a tota l'estació només hi ha una paperera vella, no hi ha cap lloc per seure).
-Vestíbul obert, però a fosques.
-Estació molt bruta: orina al vestíbul. Orina i excrements humans al pas inferior.
A L'Arboç (R4):
[des del tren]
-Teleindicadors funcionant (model antic, lletres vermelles).
[des del tren]
-Poc avenç a la zona d'andanes.
-Veient les fotos que s'han anat postejant per aquí i per allà i l'estat de les obres, tinc seriosos dubtes de que acabin el març.
A Terrassa-Est (R4):
-Em sembla que han canviat les bombetes de l'enllumenat per LED's, però no ho podria assegurar.
-L'escala mecànica de l'andana direcció Barcelona no funcionava avui. La veritat és que és un pal que no ho faci, perquè a aquesta estació, per accedir al vestíbul des de l'andana s'han de pujar bastantes escales. I encara gràcies, perquè la de l'andana direcció Terrassa/Manresa, que es la més utilitzada, sí que funcionava...
A Terrassa (R4):
[des del tren]
-Han instal.lat nous teleindicadors Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys en color. Dos per via i andana. Avui funcionaven... però no tots, només els de l'andana direcció Barcelona.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]
-Estava tot molt fosc, però de la darrera vegada que hi vaig passar, he detectat molt poca evolució, si es que n'hi ha hagut.
A Viladecavalls (R4):
-Tots dos ascensors funcionant.
-La barana que faltava ha estat instal.lada.
-El carreró sense sortida d'accés a l'estació pel costat del casc urbà ha estat asfaltat.
-Instal.lats teleindicadors a les andanes, model antic (lletres vermelles), dos per andana. Estaven apagats.
-Instal.lada nova megafonia també, pero encara no funciona.
-Amb això, l'obra de reforma es pot donar per acabada. Quina metamorfosi!!
Encara que:
-Falta per instal.lar la MAE (la caixa hi és, però no hi ha res a dintre).
-També falta per instal.lar una o dues validadores de bitllets.
-Part de la cartelleria no està instal.lada (zona edifici i marquesines, extrem d'andanes costat Vacarisses-Torreblanca).
-Els extrems de totes dues andanes segueixen estant amb una tanca d'obra, com si hi anéssin a instal.lar alguna cosa (sospito que monitors per a que el maquinista pugui veure tota l'andana).
A Sant Joan Despí (R1/R4):
[des del tren]
-El teleindicador de l'andana direcció Molins/Martorell feia un efecte estrany avui, les lletres només sortien en vermell i no feia l'habitual scroll de parades.
A Gelida (R4):
[des del tren]
-Teleindicadors funcionant (Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys, color taronja).
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Teleindicadors funcionant (Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys, en color).
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Sense canvis. Ascensors sense estrenar i un d'ells vandalitzat, teleindicadors apagats.
Als Monjos (R4):
-Ascensors sense instal.lar, la constructora va posar unes planxes metàliques recobrint les caixes dels dos ascensors, i allí ho va deixar.
-Instal.lats quatre teleindicadors (Grupo Elecnor, model Deimos/Aesys, color taronja). Funcionen.
-Un dels fanals de LED's ja s'ha fós...
-Resta de l'estació acabada (però no hi ha bancs ni papereres nous, a tota l'estació només hi ha una paperera vella, no hi ha cap lloc per seure).
-Vestíbul obert, però a fosques.
-Estació molt bruta: orina al vestíbul. Orina i excrements humans al pas inferior.
A L'Arboç (R4):
[des del tren]
-Teleindicadors funcionant (model antic, lletres vermelles).
Últimes adjudicacions:
Adjudicaciones de Renfe
Els ascensors?Número de Expediente: 2017-00875
OBRAS DE ADECUACIÓN DE INSTALACIONES EN ESTACIÓN DE ELS MONJOS RODALIES DE BARCELONA
Adjudicatario: INSCLIMA S.A.
CIF: A58468380
Contrato: 4500027662
Importe (sin Iva): 51.424,29
Plazo Ejecución (Meses): 2
Fecha Adjudicación: 29/11/2017
Fecha Publicación en Web: 13/12/2017
També a Sant Feliu
A Sant Feliu també n'hi han posat una. Molt bona pensada, gran utilitat a baix cost.albert28 wrote:A St Joan Despí han col·locat una pantalla de l'AMB indicant els horaris de les dues parades de bus més properes a l'Av Barcelona .
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
No és sobre estacions, però bé. Adif està substituïnt els tradicionals focus taronges dels túnels per tubs de LED blancs. Ja s'han canviat les lluminàries del túnel d'Aragó (entre Sants i Pg. Gràcia) i el túnel de la Vila Olímpica (d'accés a l'Est. de França).
Salvem l'Estació de França!
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Espero que no sea como en las vías 1-2: R11 Cerbere: Paradas: Montcada i Reixac, La Llagosta, Mollet SF, Montmeló, Franqueses G, Cardedeu, Llinars del Vallés, Palautordera. Olé tus h****!!!!!m.h.t. wrote:No és sobre estacions, però bé. Adif està substituïnt els tradicionals focus taronges dels túnels per tubs de LED blancs. Ja s'han canviat les lluminàries del túnel d'Aragó (entre Sants i Pg. Gràcia) i el túnel de la Vila Olímpica (d'accés a l'Est. de França).
Pel que fa a estacions, tots els panells d'andana nous instal•lats a la R1/RG1 (entre Clot-Aragó i Mataró) ja funcionen.
R11 Barcelona Sants. Paradas: Bellvitge
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Cert.m.h.t. wrote:No és sobre estacions, però bé. Adif està substituïnt els tradicionals focus taronges dels túnels per tubs de LED blancs. Ja s'han canviat les lluminàries del túnel d'Aragó (entre Sants i Pg. Gràcia) i el túnel de la Vila Olímpica (d'accés a l'Est. de França).
També entre Sants i el Calaix... i em sembla que també al túnel de Plaça Catalunya.
De fet (a veure si us hi podeu fixar, que no ho puc assegurar), em sembla que a Sants també han canviat enllumenat de les andanes per LEDs (tot o part).
Sí hay algunos teleindicadores que funcionan como si tuvieran un Critter dentro, sí.França451 wrote:Espero que no sea como en las vías 1-2: R11 Cerbere: Paradas: Montcada i Reixac, La Llagosta, Mollet SF, Montmeló, Franqueses G, Cardedeu, Llinars del Vallés, Palautordera. Olé tus h****!!!!!m.h.t. wrote:que fa a estacions, tots els panells d'andana nous instal•lats a la R1/RG1 (entre Clot-Aragó i Mataró) ja funcionen.
R11 Barcelona Sants. Paradas: Bellvitge
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
El R11 a cerbere si que estará loco, pero el que va a BCN Sants, técnicamente van hasta Bellvitge (en la App de Adif consta) solo que servicio comercial hasta Sants. Los paneles deben coger datos de ADIFFrança451 wrote:Espero que no sea como en las vías 1-2: R11 Cerbere: Paradas: Montcada i Reixac, La Llagosta, Mollet SF, Montmeló, Franqueses G, Cardedeu, Llinars del Vallés, Palautordera. Olé tus h****!!!!!m.h.t. wrote:No és sobre estacions, però bé. Adif està substituïnt els tradicionals focus taronges dels túnels per tubs de LED blancs. Ja s'han canviat les lluminàries del túnel d'Aragó (entre Sants i Pg. Gràcia) i el túnel de la Vila Olímpica (d'accés a l'Est. de França).
Pel que fa a estacions, tots els panells d'andana nous instal•lats a la R1/RG1 (entre Clot-Aragó i Mataró) ja funcionen.
R11 Barcelona Sants. Paradas: Bellvitge
-
- N4
- Posts: 47
- Joined: Monday 11/12/2017 8:42
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A St. Andreu Comtal diuen R11 Barcelona Sants no para a BellvitgeFrança451 wrote:Espero que no sea como en las vías 1-2: R11 Cerbere: Paradas: Montcada i Reixac, La Llagosta, Mollet SF, Montmeló, Franqueses G, Cardedeu, Llinars del Vallés, Palautordera. Olé tus h****!!!!!m.h.t. wrote:No és sobre estacions, però bé. Adif està substituïnt els tradicionals focus taronges dels túnels per tubs de LED blancs. Ja s'han canviat les lluminàries del túnel d'Aragó (entre Sants i Pg. Gràcia) i el túnel de la Vila Olímpica (d'accés a l'Est. de França).
Pel que fa a estacions, tots els panells d'andana nous instal•lats a la R1/RG1 (entre Clot-Aragó i Mataró) ja funcionen.
R11 Barcelona Sants. Paradas: Bellvitge
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Les dos vegades que he agafat un R11 s'anunciava el tren a l'estació de Montmeló tot i no tindre-hi parada.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Això passava a totes les estacions on no parava un tren... però ja ho han arreclat i ara simplement ja posa només "tren sin parada".fgc113 wrote:Les dos vegades que he agafat un R11 s'anunciava el tren a l'estació de Montmeló tot i no tindre-hi parada.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Doncs només m'hauria fixat a Montmeló a l'estar en túnel. Gràcies per la informació.Granolleri wrote:Això passava a totes les estacions on no parava un tren... però ja ho han arreclat i ara simplement ja posa només "tren sin parada".fgc113 wrote:Les dos vegades que he agafat un R11 s'anunciava el tren a l'estació de Montmeló tot i no tindre-hi parada.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Ahir (30/01/2018)
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-Segueixo sense recordar-me de parar una estona a fixar-me des de l'andana en si ja han canviat l'enllumenat de les andanes por LED's o no.
-A la tornada, des del tren, m'hi he intentat fixar, pero no he aconseguit distingir-ho bé.
A Montcada-Ripollet (R3):
[des del tren]
-Sense novetat. Segueix havent-hi baranes inacabades, com sempre.
A Mollet-Santa Rosa (R3):
-Comença a prendre forma l'escala de l'andana de vies 1/3 (la general, i la desviada cap a ex-Caldes de Montbui i l'Alstom). Pel què sembla, fan una operació força semblant a la de Mollet-Sant Fost. Em sembla que estan tornant a instal.lar la via 3 (crec, només m'ho sembla, no ho asseguro), i amb els mateixos rails i travesses, només que ara li posen una plataforma decent (crec), i balast (encara no, però n'hi haurà). Em pregunto si al final, si un dia desdoblen en superfície, no ho hauran de modificar un altre cop...
A Parets del Vallès (R3):
[des del tren]
-Hi havia una dresina a la via en cul de sac.
Granollers-Canovelles (R3):
[des del tren]
-Em fa l'efecte que han demolit les cisternes?
La Garriga (R3):
[des del tren]
-Detectades unes tanques anti-frau, entre la via en cul de sac i el carrer. Ara com ara no poden ser de massa ajuda, però és millor que res. Ara bé, no recordo si ja les havia vistes o no.
Sant Martí de Centelles (R3):
[des del tren]
-Estació en obres!
-Estan instal.lant una marquesina nova a l'andana de via 1 (desviada de l'edifici de viatgers).
Centelles (R3):
-Estació en obres, tal i com ens havia informat UT440_132M .
-Estan instal.lant una marquesina nova a l'andana de via 1 (general).
-També han instal.lat nou paviment podotàctil a la zona entre la part alta de l'andana que ja havia estat recrescuda i les escales i rampes de pujada a l'edifici de viatgers i el carrer, ara aquesta zona queda anivellada amb l'andana, eliminant dos graons que hi havia.
-Alguna cosa estan fent també a la capçalera de l'andana costat Balenyà, però estava fosc i no m'hi he pogut fixar bé. Hi havia tanques vermelles de plàstic vorejant dos suports dels pòrtics de la catenària.
Balenyà-Els Hostalets (R3):
-Primera vegada que utilitzo aquesta estació? Si ja l'havia fet servir, feia tantíssims anys que ni me'n recordava. Si no, aquesta és la darrera estació de Rodalies Barcelona que em faltava (de Renfe, de FGC me'n queden tres). Feia temps que volia passar-hi, però mai trobava el moment, sobretot des que la van reformar.
-L'estació està en una rampa considerable, i en corba, cosa que fa que hi hagin instal.lat monitors per tal que els maquinistes puguin veure les andanes.
-L'andana ara és 100% alta, i està ben il.luminada.
-L'edifici ha estat ben restaurat, particularment la marquesina de fusta de la teulada.
-Té bar amb una MAE i validadora. El bar-taquilla tanca a les 20:00.
-Si algun dia desdoblen entre Centelles i Balenyà-Tona-Seva, la masia que hi ha a l'altre costat de la via no sé si pot quedar retallada, o si està catalogada.
Mollet-Sant Fost (R2):
-Sense novetat.
Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
[des del tren]
-No he pogut veure res, era fosc.
Barcelona-El Clot-Aragó (R1/R2):
[des del tren]
-No sé si havia vist els nous teleindicadors des que els van canviar o no. En fi, que ja els he vist, i funcionen. Per cert, anunciaven un R11 Figueres, i correctament.
-L'escala mecànica de l'andana de la R2 estava espatllada.
Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
-En fi... dóno les obres per acabades. No hi ha cap moviment, i està clar que les escales mecàniques no les canviaran sense gastar-se un caleram gran. Cutre és poc, tenir-ho així.
Platja de Castelldefels (R2):
[des del tren]
-Confirmo que els teleindicadors (Deimos/Aesys de color taronja, dos per andana), funcionen correctament, amb scroll de parades, i donant l'hora quan no ve cap tren.
A Sitges (R2):
[des del tren]
-Observada una dresina a la via en cul de sac més propera al mercat. Amb treballadors a dins i a fora de la mateixa.
Vilanova i la Geltrú (R2):
-L'accés costat mar segueix tancat permanentment. No m'hi havia fixat, però les barreres tarifàries estan trencades. No sé si és del darrer cop, que no les han canviat, o què... o si són les de Segur de Calafell.
Segur de Calafell (R2):
[des del tren]
-M'ha semblat entreveure que les barreres tarifàries ja no estan trencades (van quedar destrossades arran de la darrera incidència per vandalisme, que va acabar amb detinguts i agressions a vigilants, i no sé si policia local i tot, no me'n recordo bé). Una de dues: o les han reparat, o les han canviat per les de l'accés mar de Vilanova.
-Segueixo sense recordar-me de parar una estona a fixar-me des de l'andana en si ja han canviat l'enllumenat de les andanes por LED's o no.
-A la tornada, des del tren, m'hi he intentat fixar, pero no he aconseguit distingir-ho bé.
A Montcada-Ripollet (R3):
[des del tren]
-Sense novetat. Segueix havent-hi baranes inacabades, com sempre.
A Mollet-Santa Rosa (R3):
-Comença a prendre forma l'escala de l'andana de vies 1/3 (la general, i la desviada cap a ex-Caldes de Montbui i l'Alstom). Pel què sembla, fan una operació força semblant a la de Mollet-Sant Fost. Em sembla que estan tornant a instal.lar la via 3 (crec, només m'ho sembla, no ho asseguro), i amb els mateixos rails i travesses, només que ara li posen una plataforma decent (crec), i balast (encara no, però n'hi haurà). Em pregunto si al final, si un dia desdoblen en superfície, no ho hauran de modificar un altre cop...
A Parets del Vallès (R3):
[des del tren]
-Hi havia una dresina a la via en cul de sac.
Granollers-Canovelles (R3):
[des del tren]
-Em fa l'efecte que han demolit les cisternes?
La Garriga (R3):
[des del tren]
-Detectades unes tanques anti-frau, entre la via en cul de sac i el carrer. Ara com ara no poden ser de massa ajuda, però és millor que res. Ara bé, no recordo si ja les havia vistes o no.
Sant Martí de Centelles (R3):
[des del tren]
-Estació en obres!
-Estan instal.lant una marquesina nova a l'andana de via 1 (desviada de l'edifici de viatgers).
Centelles (R3):
-Estació en obres, tal i com ens havia informat UT440_132M .
-Estan instal.lant una marquesina nova a l'andana de via 1 (general).
-També han instal.lat nou paviment podotàctil a la zona entre la part alta de l'andana que ja havia estat recrescuda i les escales i rampes de pujada a l'edifici de viatgers i el carrer, ara aquesta zona queda anivellada amb l'andana, eliminant dos graons que hi havia.
-Alguna cosa estan fent també a la capçalera de l'andana costat Balenyà, però estava fosc i no m'hi he pogut fixar bé. Hi havia tanques vermelles de plàstic vorejant dos suports dels pòrtics de la catenària.
Balenyà-Els Hostalets (R3):
-Primera vegada que utilitzo aquesta estació? Si ja l'havia fet servir, feia tantíssims anys que ni me'n recordava. Si no, aquesta és la darrera estació de Rodalies Barcelona que em faltava (de Renfe, de FGC me'n queden tres). Feia temps que volia passar-hi, però mai trobava el moment, sobretot des que la van reformar.
-L'estació està en una rampa considerable, i en corba, cosa que fa que hi hagin instal.lat monitors per tal que els maquinistes puguin veure les andanes.
-L'andana ara és 100% alta, i està ben il.luminada.
-L'edifici ha estat ben restaurat, particularment la marquesina de fusta de la teulada.
-Té bar amb una MAE i validadora. El bar-taquilla tanca a les 20:00.
-Si algun dia desdoblen entre Centelles i Balenyà-Tona-Seva, la masia que hi ha a l'altre costat de la via no sé si pot quedar retallada, o si està catalogada.
Mollet-Sant Fost (R2):
-Sense novetat.
Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
[des del tren]
-No he pogut veure res, era fosc.
Barcelona-El Clot-Aragó (R1/R2):
[des del tren]
-No sé si havia vist els nous teleindicadors des que els van canviar o no. En fi, que ja els he vist, i funcionen. Per cert, anunciaven un R11 Figueres, i correctament.
-L'escala mecànica de l'andana de la R2 estava espatllada.
Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
-En fi... dóno les obres per acabades. No hi ha cap moviment, i està clar que les escales mecàniques no les canviaran sense gastar-se un caleram gran. Cutre és poc, tenir-ho així.
Platja de Castelldefels (R2):
[des del tren]
-Confirmo que els teleindicadors (Deimos/Aesys de color taronja, dos per andana), funcionen correctament, amb scroll de parades, i donant l'hora quan no ve cap tren.
A Sitges (R2):
[des del tren]
-Observada una dresina a la via en cul de sac més propera al mercat. Amb treballadors a dins i a fora de la mateixa.
Vilanova i la Geltrú (R2):
-L'accés costat mar segueix tancat permanentment. No m'hi havia fixat, però les barreres tarifàries estan trencades. No sé si és del darrer cop, que no les han canviat, o què... o si són les de Segur de Calafell.
Segur de Calafell (R2):
[des del tren]
-M'ha semblat entreveure que les barreres tarifàries ja no estan trencades (van quedar destrossades arran de la darrera incidència per vandalisme, que va acabar amb detinguts i agressions a vigilants, i no sé si policia local i tot, no me'n recordo bé). Una de dues: o les han reparat, o les han canviat per les de l'accés mar de Vilanova.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Ahir (30/01/2018)
En efecte, deu fer un parell d'anys que les van demolir.437.001 wrote: Granollers-Canovelles (R3):
[des del tren]
-Em fa l'efecte que han demolit les cisternes?
En una estona hi passo, i si puc, intentaré fer fotos.437.001 wrote:
Centelles (R3):
-Estació en obres, tal i com ens havia informat UT440_132M .
-Estan instal.lant una marquesina nova a l'andana de via 1 (general).
-També han instal.lat nou paviment podotàctil a la zona entre la part alta de l'andana que ja havia estat recrescuda i les escales i rampes de pujada a l'edifici de viatgers i el carrer, ara aquesta zona queda anivellada amb l'andana, eliminant dos graons que hi havia.
-Alguna cosa estan fent també a la capçalera de l'andana costat Balenyà, però estava fosc i no m'hi he pogut fixar bé. Hi havia tanques vermelles de plàstic vorejant dos suports dels pòrtics de la catenària.
Crec que és habitada, caldrà expropiar una part de la finca per poder encaixar una hipotètica segona via. Sortint cap a Vic, també caldrà demolir una part del carrer que accedeix al centre de la població, i fer com un calaix, per tornar a construir el carrer. El pont sota l'antiga N-152, en principi està preparat per encabir una segona via. (I fa gairebé 70 anys que es va construir!)437.001 wrote: Balenyà-Els Hostalets (R3):
-Primera vegada que utilitzo aquesta estació? Si ja l'havia fet servir, feia tantíssims anys que ni me'n recordava. Si no, aquesta és la darrera estació de Rodalies Barcelona que em faltava (de Renfe, de FGC me'n queden tres). Feia temps que volia passar-hi, però mai trobava el moment, sobretot des que la van reformar.
-L'estació està en una rampa considerable, i en corba, cosa que fa que hi hagin instal.lat monitors per tal que els maquinistes puguin veure les andanes.
-L'andana ara és 100% alta, i està ben il.luminada.
-L'edifici ha estat ben restaurat, particularment la marquesina de fusta de la teulada.
-Té bar amb una MAE i validadora. El bar-taquilla tanca a les 20:00.
-Si algun dia desdoblen entre Centelles i Balenyà-Tona-Seva, la masia que hi ha a l'altre costat de la via no sé si pot quedar retallada, o si està catalogada.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Ahir (30/01/2018)
Sí, està habitada.UT440_132M wrote:Crec que és habitada, caldrà expropiar una part de la finca per poder encaixar una hipotètica segona via.437.001 wrote: Balenyà-Els Hostalets (R3):
-Primera vegada que utilitzo aquesta estació? Si ja l'havia fet servir, feia tantíssims anys que ni me'n recordava. Si no, aquesta és la darrera estació de Rodalies Barcelona que em faltava (de Renfe, de FGC me'n queden tres). Feia temps que volia passar-hi, però mai trobava el moment, sobretot des que la van reformar.
-L'estació està en una rampa considerable, i en corba, cosa que fa que hi hagin instal.lat monitors per tal que els maquinistes puguin veure les andanes.
-L'andana ara és 100% alta, i està ben il.luminada.
-L'edifici ha estat ben restaurat, particularment la marquesina de fusta de la teulada.
-Té bar amb una MAE i validadora. El bar-taquilla tanca a les 20:00.
-Si algun dia desdoblen entre Centelles i Balenyà-Tona-Seva, la masia que hi ha a l'altre costat de la via no sé si pot quedar retallada, o si està catalogada.
Efectivament. Per altra banda, crec que és possible que, si mai desdobléssin, s'anivellés la plataforma per tal de que l'estació quedi en pla (ara la rampa és considerable). Cosa que s'hauria de fer alhora que l'eixamplament de la plataforma al casc urbà de Balenyà.UT440_132M wrote:Sortint cap a Vic, també caldrà demolir una part del carrer que accedeix al centre de la població, i fer com un calaix, per tornar a construir el carrer.
No ho tinc clar, que sigui com dius. Potser només t'ho sembla?UT440_132M wrote:El pont sota l'antiga N-152, en principi està preparat per encabir una segona via. (I fa gairebé 70 anys que es va construir!)
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2018
Estacions recentment reformades:
-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecans (R2)
-Rubí (R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2) -FINALITZADA-
-Viladecavalls (R4) -FINALITZADA-
Estacions en obres:
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2)
-Centelles (R3)
-Sant Martí de Centelles (R3)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8) -pendent de confirmació d'inici d'obres-
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Estació de França (R2)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Cornellà (R1/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecans (R2)
-Rubí (R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2) -FINALITZADA-
-Viladecavalls (R4) -FINALITZADA-
Estacions en obres:
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2)
-Centelles (R3)
-Sant Martí de Centelles (R3)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8) -pendent de confirmació d'inici d'obres-
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Estació de França (R2)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Cornellà (R1/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Ahir (30/01/2018)
No ho sembla, perquè es va construir el pont als anys 40 del segle passat, i està construit sobre la paret de pedra costat mar.437.001 wrote:
No ho tinc clar, que sigui com dius. Potser només t'ho sembla?
En aquesta foto d'en Bernat Borràs, es veu més bé el que vull dir.
http://www.trenscat.com/renfe/images/li ... 180125.jpg
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Ahir (30/01/2018)
No, si ja t'havia entès. I tampoc tinc clar que hi càpiguen dues vies.UT440_132M wrote:No ho sembla, perquè es va construir el pont als anys 40 del segle passat, i està construit sobre la paret de pedra costat mar.
En aquesta foto d'en Bernat Borràs, es veu més bé el que vull dir.
http://www.trenscat.com/renfe/images/li ... 180125.jpg