Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelona)
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Com ja s'ha dit, tenint en compte que son 6 busos al dia per sentit. Jo faria només el tram de tren per Banyoles, optaria fer el tren per Olot per direcció Besalú com a segon perllongament o per a llarg termini.
Cal veure si es justifica un tren per allà. Salutacions
Cal veure si es justifica un tren per allà. Salutacions
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Tan sols comentar que, en gran part, els traçats que proposes són la unió dels antics traçats del Tramvia del Baix Empordà (Flaçà-Palamós-Girona-Banyoles, 1887-1956), el Sant Feliu de Guíxols - Girona (1892-1969) i l'Olot - Girona (1895-1969). Proposes algunes variants de traçat, com la d'Anglès a Santa Coloma, l'Aeroport i Riudellots, i tanques el vuit entre Banyoles-Besalú-Olot i entre Sant Feliu i Palamós.Aeduh wrote:TRAM GIRONA
He vist més d'una vegada una proposta de tren/tram en forma de 8 des de Girona fins a Olot i Palamós a ambdós costats.
[...]
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Ho se . Això és així per varies raons. Primer, que en moltes parts aquest traçat és el més natural i menys disruptiu per les comarques on passa. A més, aquests antics traçats son pero on passen avui dia les carreteres provincials, i en aquest projecte el tram de llarga distància va paral·lel i tocant algunes d'aquestes carreteres. A més, quan faig aquests projectes, estic mirant constantment https://www.openrailwaymap.org/ a part de google maps i allà surten per on passen els trajectes abandonats.
Edit: He retocat algun trajecte i afegit salts de moltó.
Edit 2: Acabo de veure un google maps antic de Carlos Gonzalez on aquest tram fa un trajecte Girona - Aeroport - Costa que no havia pensat, i l'he posat ara. Mersi per la idea
Edit: He retocat algun trajecte i afegit salts de moltó.
Edit 2: Acabo de veure un google maps antic de Carlos Gonzalez on aquest tram fa un trajecte Girona - Aeroport - Costa que no havia pensat, i l'he posat ara. Mersi per la idea
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
TRAM EBRE
Crec que a estas alturas es nota que m'agraden els trams. Aquesta proposta de tram de llarga (o mitja més ben dit) distància serveix per les Terres de l'Ebre.
És una proposta maximalista.
Es tracta d'un conjunt de 6 linies a diferents parts de les comarques de l'Ebre amb centre a l'estació de l'Aldea. L'idea no és tant connectar la comarca entre sí, que també, si no més be apropar-la a la linia regional.
Aquesta linia que creua la regió de sud a nord fa d'artèria principal. El tram tindria que aprofitar aquesta linia quan pugui i al moment de separarse ser probablement de via única i ample UIC.
He posat salts de moltó a tots els encreuaments i un tercer carril de maniobres a l'Ametlla de Mar per què aquesta xarxa de tram sigui el menys invasiva possible pels AVE, Regionals, Rodalies, etc. que passen i passaran per allà.
https://drive.google.com/open?id=1y906e ... sp=sharing
Crec que a estas alturas es nota que m'agraden els trams. Aquesta proposta de tram de llarga (o mitja més ben dit) distància serveix per les Terres de l'Ebre.
És una proposta maximalista.
Es tracta d'un conjunt de 6 linies a diferents parts de les comarques de l'Ebre amb centre a l'estació de l'Aldea. L'idea no és tant connectar la comarca entre sí, que també, si no més be apropar-la a la linia regional.
Aquesta linia que creua la regió de sud a nord fa d'artèria principal. El tram tindria que aprofitar aquesta linia quan pugui i al moment de separarse ser probablement de via única i ample UIC.
He posat salts de moltó a tots els encreuaments i un tercer carril de maniobres a l'Ametlla de Mar per què aquesta xarxa de tram sigui el menys invasiva possible pels AVE, Regionals, Rodalies, etc. que passen i passaran per allà.
https://drive.google.com/open?id=1y906e ... sp=sharing
Last edited by Aeduh on Saturday 27/01/2018 17:57, edited 1 time in total.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Estic d'acord en què Sant Carles de la Ràpita i a Amposta tinguin una infraestructura ferroviària... La resta no les sé ben bé, crec que tampóc es justifiquen ja que l'empresa Hife hi fan servir a aquests municipis a traves del bus
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... b2e725.PDF
Mira't els horaris del bus de Riumar-Tortosa per exemple, són 7 expedicions diàries d’anada i tornada i les freqüències de pas són cada 2h o 1h 30m.
Alguna vegada he dit si calia fer un tren llançadora des de Tortosa per Sant Carles de la Ràpita, que em sembla raonable com a opinió personal... Salutacions
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... b2e725.PDF
Mira't els horaris del bus de Riumar-Tortosa per exemple, són 7 expedicions diàries d’anada i tornada i les freqüències de pas són cada 2h o 1h 30m.
Alguna vegada he dit si calia fer un tren llançadora des de Tortosa per Sant Carles de la Ràpita, que em sembla raonable com a opinió personal... Salutacions
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Ho tinc en compte, per això havia dit que era una proposta maximalista. Tram a Alcanar, Santa Barbara, Deltebre... son dubtosos, però els he posat per curiositat, veure com quedarien.
Edit: He afegit una connexió Tortosa - Via principal direcció Amposta sense passar per l'Aldea.
Edit: He afegit una connexió Tortosa - Via principal direcció Amposta sense passar per l'Aldea.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Crec que millor que el tren tram, s'hauria o es podria treballar en dues direccions: augmentar el número de vies, de manera que es puguin introduir trens que facin de "regionals" i, si de cas introduir tren, o tren tram entre Tortosa (o Jesús) fins a Sant Carles de la Ràpita.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Volia preguntar-vos una cosa, és sobre el Carrilet, i és sobre els ramals R6 i R5...
-Sempre he pensat que per la R5 s'hauria de canviar el traçat de Sant Vicenç de Castellet per fer un "hub" i que hi hagi allà un intercanviador de RENFE i FGC, però tampóc crec que sigui "molt prioritari", ja que son 8 o 5 minuts caminant entre el baixador d'FGC i RENFE.
-Per la R6 faria falta un nou baixador entre Masquefa i Piera, per Can Bonastre estaria bé que hi hagués una parada (sempre hi quan, hi vulgui els habitants d'allà)
Creieu que això seria bona idea?
-Sempre he pensat que per la R5 s'hauria de canviar el traçat de Sant Vicenç de Castellet per fer un "hub" i que hi hagi allà un intercanviador de RENFE i FGC, però tampóc crec que sigui "molt prioritari", ja que son 8 o 5 minuts caminant entre el baixador d'FGC i RENFE.
-Per la R6 faria falta un nou baixador entre Masquefa i Piera, per Can Bonastre estaria bé que hi hagués una parada (sempre hi quan, hi vulgui els habitants d'allà)
Creieu que això seria bona idea?
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Per la R5 R6 a llarg termini espero que:
-Es fagi una renovació del traçat de la R6, com vaig comentar i ensenyar en un mapa fa un temps. De la R5 també es podria refer alguna traçat, però és menys dur.
-Posar-hi trens nous de la sèrie 331 o semblant (com els de la Línia de la Pobla), i augmentar les freqüències.
-Amb aquest trens més petits seria possible tramviaritzar el passeig Mossèn Jacint Verdaguer a Igualada i posar-hi fins a dos estacions més a la ciutat.
-Allargar després la via més enllà de la ciutat per una connexió amb una hipotètica via nova de Rodalies que passi al nord de la ciutat (Esparreguera, el Bruc, Igualada, Cervera...)
-Estacions noves a Can Bonastre, La Venta-Can Mussarro, Sant Jordi-Can Mas, Vallserrat a la R6.
-Apropar al sud l'estació de Castellbell i El Villar, fer un pont a la presa.
-Que algunes estacions siguin facultatives.
-Coninuar la S4 fins a Monistrol de Montserrat, oferta de bitllets conjunts de dos viatges amb els funiculars/telefèric a Montserrat per a turistes.
-Posar les estacions de FGC i Renfe de Sant Vicenç de Castellet una mica més al nord on les vies es toquen just a la sortida del poble.
-Telefèric a Esparraguera, però no on ara sino que acabi al mig del poble com hauria d'haver sigut, i a Capellades, potser avançant una mica l'estació.
Més a llarg termini encara
-Encara que realment no sigui necessari, Ample UIC.
-Nou traçat soterrat a Manresa amb noves estacions, amb forma de Y, tal com està en un mapa fet fa un temps aquí.
-Electrificar les vies a Súria i Sallent. Nova estació a Sant Joan de Vilatorrada.
-Noves linies Súria-Solsona i Sallent-Berga.
-Es fagi una renovació del traçat de la R6, com vaig comentar i ensenyar en un mapa fa un temps. De la R5 també es podria refer alguna traçat, però és menys dur.
-Posar-hi trens nous de la sèrie 331 o semblant (com els de la Línia de la Pobla), i augmentar les freqüències.
-Amb aquest trens més petits seria possible tramviaritzar el passeig Mossèn Jacint Verdaguer a Igualada i posar-hi fins a dos estacions més a la ciutat.
-Allargar després la via més enllà de la ciutat per una connexió amb una hipotètica via nova de Rodalies que passi al nord de la ciutat (Esparreguera, el Bruc, Igualada, Cervera...)
-Estacions noves a Can Bonastre, La Venta-Can Mussarro, Sant Jordi-Can Mas, Vallserrat a la R6.
-Apropar al sud l'estació de Castellbell i El Villar, fer un pont a la presa.
-Que algunes estacions siguin facultatives.
-Coninuar la S4 fins a Monistrol de Montserrat, oferta de bitllets conjunts de dos viatges amb els funiculars/telefèric a Montserrat per a turistes.
-Posar les estacions de FGC i Renfe de Sant Vicenç de Castellet una mica més al nord on les vies es toquen just a la sortida del poble.
-Telefèric a Esparraguera, però no on ara sino que acabi al mig del poble com hauria d'haver sigut, i a Capellades, potser avançant una mica l'estació.
Més a llarg termini encara
-Encara que realment no sigui necessari, Ample UIC.
-Nou traçat soterrat a Manresa amb noves estacions, amb forma de Y, tal com està en un mapa fet fa un temps aquí.
-Electrificar les vies a Súria i Sallent. Nova estació a Sant Joan de Vilatorrada.
-Noves linies Súria-Solsona i Sallent-Berga.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Totalment d'acordAeduh wrote:Per la R5 R6 a llarg termini espero que:
-Es fagi una renovació del traçat de la R6, com vaig comentar i ensenyar en un mapa fa un temps. De la R5 també es podria refer alguna traçat, però és menys dur.
Estaria béAeduh wrote:-Posar-hi trens nous de la sèrie 331 o semblant (com els de la Línia de la Pobla), i augmentar les freqüències.
Jo optaria per un viaducte allà, però no sé ben bé com està pensat, ja que ho tenen pensat en què fos tramviaritzat el tren d'Igualada.Aeduh wrote:-Amb aquest trens més petits seria possible tramviaritzar el passeig Mossèn Jacint Verdaguer a Igualada i posar-hi fins a dos estacions més a la ciutat.
Si et refereixes a una nova estació per Igualada a FGC i fer un tram de Cervera-Igualada-Martorell de Rodalies, estic d'acord... Però abans d'això, que millorin els traçats de la R6.Aeduh wrote:-Allargar després la via més enllà de la ciutat per una connexió amb una hipotètica via nova de Rodalies que passi al nord de la ciutat (Esparreguera, el Bruc, Igualada, Cervera...)
Només Can Bonastre.Aeduh wrote:-Estacions noves a Can Bonastre, La Venta-Can Mussarro, Sant Jordi-Can Mas, Vallserrat a la R6.
Millor no, millor deixar les estacions com estan... l'orografia és complicada allà.Aeduh wrote:-Apropar al sud l'estació de Castellbell i El Villar, fer un pont a la presa.
Optaria més això a serveis com a Lleida-La Pobla i haurien de fer això en algunes estacions de la R15 i la R3 per Puigcerdà...Aeduh wrote:-Que algunes estacions siguin facultatives.
No seria mala idea, però caldria desdoblar aquest traçat per a que puguin fer això.Aeduh wrote:-Coninuar la S4 fins a Monistrol de Montserrat, oferta de bitllets conjunts de dos viatges amb els funiculars/telefèric a Montserrat per a turistes.
Em sembla bé, potser ara no es "molt prioritari" com he dit abansAeduh wrote:-Posar les estacions de FGC i Renfe de Sant Vicenç de Castellet una mica més al nord on les vies es toquen just a la sortida del poble.
El telefèric no va tenir els passatgers que es pensava, el descartaria, perquè hi ha a més el bus M3 Olesa-Esparreguera.Aeduh wrote:-Telefèric a Esparraguera, però no on ara sino que acabi al mig del poble com hauria d'haver sigut, i a Capellades, potser avançant una mica l'estació.
Més a llarg termini encara
Deixa això a llarg terminiAeduh wrote:-Encara que realment no sigui necessari, Ample UIC.
Abans d'això, cal veure si n'és de demandat o no, i si serà desmantellat o no, ja que un dels ramals ha deixat de ser tren de potasa i sal o alguna cosa relacionada. Jo faria com has dit, electrificació als ramals de Súria i Sallent, però fent serveis llançaderes de Manresa-Súria/Sallent amb el traçat que existeix actualment, i a partir d'aquí... Pensant després fer serveis de Súria/Sallent per Pl. Espanya i pensant després de perllongar a Berga... Per Solsona s'ha de parlar perquè és més complicat per l'orografia.Aeduh wrote:-Nou traçat soterrat a Manresa amb noves estacions, amb forma de Y, tal com està en un mapa fet fa un temps aquí.
-Electrificar les vies a Súria i Sallent. Nova estació a Sant Joan de Vilatorrada.
-Noves linies Súria-Solsona i Sallent-Berga.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Em refereixo més bé a la connexió radial entre la linia orbital i la transversal que tu mateix has comentat més d'un cop (i posat un mapa). Encara que prollongar la R6 fins a Cervera tampoc és mala idea.Carlos González wrote:Aeduh wrote: Si et refereixes a una nova estació per Igualada a FGC i fer un tram de Cervera-Igualada-Martorell de Rodalies, estic d'acord... Però abans d'això, que millorin els traçats de la R6.
Les estacions noves que dic serien facultatives o no serien. Ja es veuen que son en pobles petitons.
Sobre Castellbell és que l'estació està realment allunyada del poble, fins a 30 mins caminant.
La R3 i la R15 ho necessiten també, sí. Parlant de la R15, m'agradaria moltíssim que FGC li fés un tractament estil linia de la Pobla (ara li hem de dir RL1-RL2 suposo). Té moltíssims punts de simetria en quant a la seva situació. Encara que sé que no és possible perque ADIF mai ho permetria...
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
XARXA PIRINEUS
Continuo amb la meva sèrie i crec que ja no em queda casi cap lloc més per revisar a part del super complicat nús del Camp de Tarragona que mai he terminat d'entendre del tot i alguns llocs de l'àrea metropolitana de Barcelona, suposo.
Hi ha dos colors. La xarxa nova i la construida. La nova és un anàlisi de totes les propostes que he vist en general de per on es tindria que ampliar el tren pels pirineus. A vegades, com aquesta, no tinc una opinió molt concreta abans d'haver vist els estudis de demanda que hi ha al Gencat i haver estat revisat el terreny pam per pam, com faig, per fer un traçat bastant exacte sobre on les vies podrien circular.
He de dir, totes les ampliacions en aquest mapa són dubtoses. Molt dubtoses. Seria casi impossible que fossin rentables i encara menys amb els grans costs de construir les vies per les estretes valls pirenaiques. A més, com a comentari, fent passar una via per molts d'aquest llocs desnaturalitzaria molt el paisatge, que té una pinta bastant fràgil, les valls bàsicament. De les vies noves, no sé si ni tan sols la de la Cerdanya-Andorra valdria la pena. Crec que no.
La connexió La Pobla de Segur - França m'estranyaria molt que es fés. La Vall d'Aran, amb els seus 10k habitants només, no crec que tingui volum suficient per demanar un tren propi. No al menys fins que algun dia tota la resta d'infrastructura ferroviària a Catalunya estigui construida i en bon estat.
Una cosa bastant interessant que he descobert ha sigut veure dos funiculars abandonats a Llavorsí i Gueró (al nord de Tavascan) sobre els que casi no hi ha cap informació en internet. Van servir per moure obrers i material per a unes obres hidràuliques massives a dins les muntanyes fa uns 50 anys. Com que estan dins ningú les veu però es veu que es un treball d'ingenieria enorme. El funicular de Gueró pujava més de 800 metres amb una pendent molt bèstia i està al mig del no-res
Una forma que veig una situació de rentabilitat en aquesta zona és un futur, més llunyà que proper, en el que els horaris dels trens estiguin calculats per una intel·ligència artificial i vagin cambiant constantment per adaptar-se de la forma més eficient possible a la demanda de la zona, basant-se en algoritmes, experiència i reservacions online de la gent d'allà, tot això servit per molt trens molt molt petits i automàtics, tot creant un sistema de transport que sembli que estigui viu, que 'respiri'. El problema més gran veig a això es que les vies son úniques, no dobles... però bueno.
https://drive.google.com/open?id=1CwiGv ... sp=sharing
Continuo amb la meva sèrie i crec que ja no em queda casi cap lloc més per revisar a part del super complicat nús del Camp de Tarragona que mai he terminat d'entendre del tot i alguns llocs de l'àrea metropolitana de Barcelona, suposo.
Hi ha dos colors. La xarxa nova i la construida. La nova és un anàlisi de totes les propostes que he vist en general de per on es tindria que ampliar el tren pels pirineus. A vegades, com aquesta, no tinc una opinió molt concreta abans d'haver vist els estudis de demanda que hi ha al Gencat i haver estat revisat el terreny pam per pam, com faig, per fer un traçat bastant exacte sobre on les vies podrien circular.
He de dir, totes les ampliacions en aquest mapa són dubtoses. Molt dubtoses. Seria casi impossible que fossin rentables i encara menys amb els grans costs de construir les vies per les estretes valls pirenaiques. A més, com a comentari, fent passar una via per molts d'aquest llocs desnaturalitzaria molt el paisatge, que té una pinta bastant fràgil, les valls bàsicament. De les vies noves, no sé si ni tan sols la de la Cerdanya-Andorra valdria la pena. Crec que no.
La connexió La Pobla de Segur - França m'estranyaria molt que es fés. La Vall d'Aran, amb els seus 10k habitants només, no crec que tingui volum suficient per demanar un tren propi. No al menys fins que algun dia tota la resta d'infrastructura ferroviària a Catalunya estigui construida i en bon estat.
Una cosa bastant interessant que he descobert ha sigut veure dos funiculars abandonats a Llavorsí i Gueró (al nord de Tavascan) sobre els que casi no hi ha cap informació en internet. Van servir per moure obrers i material per a unes obres hidràuliques massives a dins les muntanyes fa uns 50 anys. Com que estan dins ningú les veu però es veu que es un treball d'ingenieria enorme. El funicular de Gueró pujava més de 800 metres amb una pendent molt bèstia i està al mig del no-res
Una forma que veig una situació de rentabilitat en aquesta zona és un futur, més llunyà que proper, en el que els horaris dels trens estiguin calculats per una intel·ligència artificial i vagin cambiant constantment per adaptar-se de la forma més eficient possible a la demanda de la zona, basant-se en algoritmes, experiència i reservacions online de la gent d'allà, tot això servit per molt trens molt molt petits i automàtics, tot creant un sistema de transport que sembli que estigui viu, que 'respiri'. El problema més gran veig a això es que les vies son úniques, no dobles... però bueno.
https://drive.google.com/open?id=1CwiGv ... sp=sharing
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Bueno... fa temps es va parlar de fer un perllongament de la Lleida-La Pobla arribant a Andorra... però es va deixar com a suposada idea per la manca de diners i no se sap com de demandat és una proposta que em sembla arriscada per fer passar a més muntanyes...
Jo optaria per fer el perllongament de la Pobla només per Vielha-Marinhac i per Puigcerdà fins a la Seu i Andorra.
Jo optaria per fer el perllongament de la Pobla només per Vielha-Marinhac i per Puigcerdà fins a la Seu i Andorra.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Creieu que la RG1 hauria de fer menys parades o que hi hagin serveis que es saltin unes quantes parades per el tram de Barcelona-Blanes?? Salutacions
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Hombre, hace unos cuantos años la 1 se saltaba Cabrera de Mar y alguna más.Carlos González wrote:Creieu que la RG1 hauria de fer menys parades o que hi hagin serveis que es saltin unes quantes parades per el tram de Barcelona-Blanes?? Salutacions
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
No, la RG1 no esta pensada per per serveis de punta a punta sino per atendre la demanda local entre la província de Girona i el Maresme. Si treus parades al Maresme treus gran part de la raó de ser a la línia.Carlos González wrote:Creieu que la RG1 hauria de fer menys parades o que hi hagin serveis que es saltin unes quantes parades per el tram de Barcelona-Blanes?? Salutacions
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
I de perllongar la R11 a l'Aeroport??
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
És una de les opcions de cara a enviar-hi els trens a rebotar quan se soterri Bellvitge (l'altra és Gavà) i estigui fet el nou ramal soterrat a l'AeroportCarlos González wrote:I de perllongar la R11 a l'Aeroport??
Si hi van, millor en servei comercial
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
I perquè cal soterrar a Bellvitge??
La veritat... no ho entenc.
La veritat... no ho entenc.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Si con las obras de Soterramiento del AVE en esa zona se cayo encima de FGC no creo que soterren las vias en Bellvitge, podria ser una nueva pesadilla.
El problema fue eliminar 2 vias en ese corredor de entrada a Sants si se soterra ese tramo y se hace a 2 vias, os aseguro que esta gente solo soterraria 2 vias se estaria lapidando el futuro de la entrada a sants y su funcioanlidad.
Ultimamente el gobierno de España a empezado a hablar y prometer muchos soterramientos que estaban paradados y hablados y prometidos, asi que no me fio de sus palabras luego se parara todo y no se hara nada como siempre.
En fin estaremos atentos a las chapuzas de ADIF.
Saludos.
El problema fue eliminar 2 vias en ese corredor de entrada a Sants si se soterra ese tramo y se hace a 2 vias, os aseguro que esta gente solo soterraria 2 vias se estaria lapidando el futuro de la entrada a sants y su funcioanlidad.
Ultimamente el gobierno de España a empezado a hablar y prometer muchos soterramientos que estaban paradados y hablados y prometidos, asi que no me fio de sus palabras luego se parara todo y no se hara nada como siempre.
En fin estaremos atentos a las chapuzas de ADIF.
Saludos.