Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelona)
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Las del AVE iban deprisa y corriendo a raíz de que se pusiera el grito al cielo de usar de terminal del AVE El Prat de mientras no se acababa el dichoso túnel.
Cuando se cambió de empresa, no hubo problemas. No generemos alarmismo innecesario
Obviamente si se toca esa línea, habría que pensar en cuadruplicar mínimo hasta Castelldefels
Y en un escenario de S130 del CM en UIC los Talgos, por Vilanova o por Vilafranca?
Cuando se cambió de empresa, no hubo problemas. No generemos alarmismo innecesario
Obviamente si se toca esa línea, habría que pensar en cuadruplicar mínimo hasta Castelldefels
Y en un escenario de S130 del CM en UIC los Talgos, por Vilanova o por Vilafranca?
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Els Talgo també poden anar per UIC.albe6 wrote:Las del AVE iban deprisa y corriendo a raíz de que se pusiera el grito al cielo de usar de terminal del AVE El Prat de mientras no se acababa el dichoso túnel.
Cuando se cambió de empresa, no hubo problemas. No generemos alarmismo innecesario
Obviamente si se toca esa línea, habría que pensar en cuadruplicar mínimo hasta Castelldefels
Y en un escenario de S130 del CM en UIC los Talgos, por Vilanova o por Vilafranca?
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Considero que del tram entre Barcelona i Mataró se'n podria saltar unes quantes, el problema, tanmateix és la via única i la via doble, que no permetria fer avançaments.Carlos González wrote:Creieu que la RG1 hauria de fer menys parades o que hi hagin serveis que es saltin unes quantes parades per el tram de Barcelona-Blanes?? Salutacions
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Fora d'hora punta (de 7:30 a 8:30h, de Mataró a Barcelona; i de 18:30 a 19:30 de Barcelona a Mataró) es podrien dur a terme perfectament serveis semi-directes que no s'aturessin a Cabrera, Ocata i Montgat Nord. Si tenim en compte que la freqüència ronda els 8-10 minuts no caldria fer cap avançament, el que caldria és fer pedagogia a les poblacions del Baix Maresme ja que resulta ridícul que un tren que ha d'anar a Girona, Maçanet o a Blanes hagi d'efectuar dues parades comercials a Montgat o a El Masnou...mpn90 wrote:Considero que del tram entre Barcelona i Mataró se'n podria saltar unes quantes, el problema, tanmateix és la via única i la via doble, que no permetria fer avançaments.Carlos González wrote:Creieu que la RG1 hauria de fer menys parades o que hi hagin serveis que es saltin unes quantes parades per el tram de Barcelona-Blanes?? Salutacions
Es podria fer demà mateix, el que no hi ha són ganes. De fet, fa 10 anys, tots els trens amb destinació Blanes o Maçanet no s'aturaven a Cabrera, Montgat Nord i Montgat i que jo recordi aleshores tampoc hi havia tercera via... A més, Cabrera i Montgat Nord, no generen la mateixa demanda de viatgers en relació a les altres estacions del Baix Maresme, seria lògica una reestructuració en aquest sentit.
Baixador a Premià de Mar ja!
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Laura abans a la línia R1 havien trens semi directes que feien el trajecte entre L'Hospitalet - Blanes - Maçanet i no se per quin motiu els van treure, jo penso que la R1 es l'unica línia de Rodalies que no te serveis semi directes per desgracia.laura wrote:Fora d'hora punta (de 7:30 a 8:30h, de Mataró a Barcelona; i de 18:30 a 19:30 de Barcelona a Mataró) es podrien dur a terme perfectament serveis semi-directes que no s'aturessin a Cabrera, Ocata i Montgat Nord. Si tenim en compte que la freqüència ronda els 8-10 minuts no caldria fer cap avançament, el que caldria és fer pedagogia a les poblacions del Baix Maresme ja que resulta ridícul que un tren que ha d'anar a Girona, Maçanet o a Blanes hagi d'efectuar dues parades comercials a Montgat o a El Masnou...mpn90 wrote:Considero que del tram entre Barcelona i Mataró se'n podria saltar unes quantes, el problema, tanmateix és la via única i la via doble, que no permetria fer avançaments.Carlos González wrote:Creieu que la RG1 hauria de fer menys parades o que hi hagin serveis que es saltin unes quantes parades per el tram de Barcelona-Blanes?? Salutacions
Es podria fer demà mateix, el que no hi ha són ganes. De fet, fa 10 anys, tots els trens amb destinació Blanes o Maçanet no s'aturaven a Cabrera, Montgat Nord i Montgat i que jo recordi aleshores tampoc hi havia tercera via... A més, Cabrera i Montgat Nord, no generen la mateixa demanda de viatgers en relació a les altres estacions del Baix Maresme, seria lògica una reestructuració en aquest sentit.
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Creo que el semidirecto se saltaba sólo los apeaderos de Montgat-Nord y Cabrera de Mar/Vilassar de Mar.trensmat wrote:Laura abans a la línia R1 havien trens semi directes que feien el trajecte entre L'Hospitalet - Blanes - Maçanet i no se per quin motiu els van treure, jo penso que la R1 es l'unica línia de Rodalies que no te serveis semi directes per desgracia.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Als anys 80 (i suposo que 70 i 90) els trens a Blanes, Maçanet i Girona/Figueres/Portbou/Cerbère (cada dues hores hi havia un Barcelona-Girona per la costa, i algun que arribava fins a Cerbère) només paraven a Badalona en el tram BCN-Mataró. A partir de Mataró s'aturaven a totes (tret d'alguns trens a alguns baixadors de Girona). Ja al segle XXI és com diu el company: només se saltaven Montgat Nord i Cabrera de Mar (no sé si Montgat també), ja finalitzant a Maçanet com a molt. Els caps de setmana sí s'aturaven a totes. A partir del 2008 o 2009 ja s'aturaven a totes les estacions tots els dies.Renfe445 wrote:Creo que el semidirecto se saltaba sólo los apeaderos de Montgat-Nord y Cabrera de Mar/Vilassar de Mar.trensmat wrote:Laura abans a la línia R1 havien trens semi directes que feien el trajecte entre L'Hospitalet - Blanes - Maçanet i no se per quin motiu els van treure, jo penso que la R1 es l'unica línia de Rodalies que no te serveis semi directes per desgracia.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
También Montgat.vermer3 wrote:Als anys 80 (i suposo que 70 i 90) els trens a Blanes, Maçanet i Girona/Figueres/Portbou/Cerbère (cada dues hores hi havia un Barcelona-Girona per la costa, i algun que arribava fins a Cerbère) només paraven a Badalona en el tram BCN-Mataró. A partir de Mataró s'aturaven a totes (tret d'alguns trens a alguns baixadors de Girona). Ja al segle XXI és com diu el company: només se saltaven Montgat Nord i Cabrera de Mar (no sé si Montgat també), ja finalitzant a Maçanet com a molt. Els caps de setmana sí s'aturaven a totes. A partir del 2008 o 2009 ja s'aturaven a totes les estacions tots els dies.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Això com ja s'ha dit, es pot fer demà mateix si hi ha ganes, evidentment per ser més viable i millor el tema de semidirectes al Maresme, quan em refereixo de fer semidirectes a la R1 i sobretot a la RG1... és quan estigui desdoblat la R1.mpn90 wrote:Considero que del tram entre Barcelona i Mataró se'n podria saltar unes quantes, el problema, tanmateix és la via única i la via doble, que no permetria fer avançaments.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Fuera como fuera 6 meses con transbordo a metro desde hospitalet, no es alarmismo podria volver a pasar, por que ya paso.albe6 wrote:Las del AVE iban deprisa y corriendo a raíz de que se pusiera el grito al cielo de usar de terminal del AVE El Prat de mientras no se acababa el dichoso túnel.
Cuando se cambió de empresa, no hubo problemas. No generemos alarmismo innecesario
Saludos.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Els trens de Blanes i de més al nord només paraven a Badalona entre Mataró i Barcelona. Això fou fins al canvi d'horari d'estiu del 1992. Des de llavors i fins fa relativament poc, només es saltaven Montgat i Montgat Nord (abans Monsolís).vermer3 wrote:Als anys 80 (i suposo que 70 i 90) els trens a Blanes, Maçanet i Girona/Figueres/Portbou/Cerbère (cada dues hores hi havia un Barcelona-Girona per la costa, i algun que arribava fins a Cerbère) només paraven a Badalona en el tram BCN-Mataró. A partir de Mataró s'aturaven a totes (tret d'alguns trens a alguns baixadors de Girona). Ja al segle XXI és com diu el company: només se saltaven Montgat Nord i Cabrera de Mar (no sé si Montgat també), ja finalitzant a Maçanet com a molt. Els caps de setmana sí s'aturaven a totes. A partir del 2008 o 2009 ja s'aturaven a totes les estacions tots els dies.Renfe445 wrote:Creo que el semidirecto se saltaba sólo los apeaderos de Montgat-Nord y Cabrera de Mar/Vilassar de Mar.trensmat wrote:Laura abans a la línia R1 havien trens semi directes que feien el trajecte entre L'Hospitalet - Blanes - Maçanet i no se per quin motiu els van treure, jo penso que la R1 es l'unica línia de Rodalies que no te serveis semi directes per desgracia.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Ja que està en perill de ser desmantellat el tram de Salou-Vandellòs per culpa d'uns alcaldes tan "macos"....
Sempre m'he preguntat que si ja volien treure el tren des de fa temps, i volen fer el TRAMCamp aquest... Per què no aprofiten part del tram de Cambrils-Tarragona??? Ja que la part de Miami no vol les vies al seu nucli urbà i volen fer una via verda... I en canvi... per allà, si no m'equivoco, la part de Salou i Cambrils deien de voler fer un tramvia o tren-tramvia.
Ja moltes vegades ho hauré dit... jo personalment prefereixo que es mantingui el tram fent millores a aquesta (a les estacions o baixadors i millorant les freqüències i els passos de via i etc)
Però malgrat la indiferència de fotre viatgers de les línies en aquest cas, la R16 i RT2... no se sap què serà d'aquell tram.
Sempre m'he preguntat que si ja volien treure el tren des de fa temps, i volen fer el TRAMCamp aquest... Per què no aprofiten part del tram de Cambrils-Tarragona??? Ja que la part de Miami no vol les vies al seu nucli urbà i volen fer una via verda... I en canvi... per allà, si no m'equivoco, la part de Salou i Cambrils deien de voler fer un tramvia o tren-tramvia.
Ja moltes vegades ho hauré dit... jo personalment prefereixo que es mantingui el tram fent millores a aquesta (a les estacions o baixadors i millorant les freqüències i els passos de via i etc)
Però malgrat la indiferència de fotre viatgers de les línies en aquest cas, la R16 i RT2... no se sap què serà d'aquell tram.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Molt fàcil Carlos. Quan es completi el desmantellament, l alcalde ja ha dit que les àrees desafectades s asfaltaràn (o sigui canviaràn les vies per cotxes) i que el Tramvia doncs ja es mirarà per on es pot fer passar (paraules textuals). Això a mi em diu que en realitat no vol el tramvia, ja que quan toqui fer-lo m hi jugo calers que rebutjarà totes les alternatives de traçat que li proposin
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Doncs pitjor per ells robertotlh, la veritat.
Quan no tinguin turisme ni res. Després que no plorin.
Quan no tinguin turisme ni res. Després que no plorin.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Aquí teniu el meu projecte de la nova línia R18 Vinaros - Tortosa - Lleida Pirineus i la nova línia de TramCamp per la costa daurada espero que us agradi molt.
- Attachments
-
- Projecte R18.png (31.5 KiB) Viewed 7623 times
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Home, és millor això que no tenir res després de que es vol desmantellar tota la via.trensmat wrote:Aquí teniu el meu projecte de la nova línia R18 Vinaros - Tortosa - Lleida Pirineus i la nova línia de TramCamp per la costa daurada espero que us agradi molt.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Exactament ho he pensat que no es pot deixar sense transport públic als habitants de L'Hospitalet de l'Infant, Mont-roig del Camp, Cambrils i Salou.Carlos González wrote:Home, és millor això que no tenir res després de que es vol desmantellar tota la via.trensmat wrote:Aquí teniu el meu projecte de la nova línia R18 Vinaros - Tortosa - Lleida Pirineus i la nova línia de TramCamp per la costa daurada espero que us agradi molt.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Estic d'acord, sí..... estaria més d'acord en que tots dos siguin com tren, només que un podria ser per regionals regulars i rodalies de Tarragona, i l'altre per serveis semidirectes, trens d'alta velocitat i sobretot mercaderies.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Guai, però crec que es podria construir un enllaç entre la linia del corredor mediterrani i la linia entre Reus i Tarragona. De fet, quedaria com un creuament d'autopistes, aquests que son com diamants. S'estan terminant de fer l'enllaç a la vora sud de la via del corr med, cap a Tarragona. Així que també es podria fer la vora nord per que la linia pari al menys en una estació del camp de Tarragona (Reus). Després d'Alcover es necessitaria un altre enllaç.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Jo ho he fet Desde el corredor del mediterrani perquè hi ha un Bypass que conecta amb el tram de l'AVE Madrid - Barcelona, hi ha una desviació en direcció Lleida i Saragossa.Aeduh wrote:Guai, però crec que es podria construir un enllaç entre la linia del corredor mediterrani i la linia entre Reus i Tarragona. De fet, quedaria com un creuament d'autopistes, aquests que son com diamants. S'estan terminant de fer l'enllaç a la vora sud de la via del corr med, cap a Tarragona. Així que també es podria fer la vora nord per que la linia pari al menys en una estació del camp de Tarragona (Reus). Després d'Alcover es necessitaria un altre enllaç.