Doncs digue-li identitat corporativa: La identitat corporativa o identitat visual (IVC) es la manifestació física d'una marca, en aquest cas FGC (antiga FSB i FCC). I fa referència als aspectes visuals de la identitat d'una organització. I la seva màxima expessió es el logotipus i d'altres elements de suport, que s'apleguen generalment en el manual d'identitat corporativa.437.001 wrote:Cap cartell té identitat pròpia.122-042-132 wrote:Entre d'altres consideracions no existeixen per esnobisme, tenen identitat pròpia i des de fa uns setanta quatre anys, cap al 1944, com a mìnim.
Un cartell és més pràctic que un altre, o no ho és.
I els cartells de FGC Llobregat són millors que els de FGC Vallès, sota qualsevol punt de vista neutral i no sentimental/esnob.
Si fós així, els cartells romboidals de TMB encara hi serien. I ningú els troba a faltar.
I digue-li al Tube "Underground" de Londres que el seu logo no te identitat pròpia. I el nostre amb més de 74 anys, doncs que vols que et digui. Salut!