Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
En UT440_132M té raó, jo sempre he conegut el pas superior de Centelles tancat i barrat.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
L'Alzheimer me la deu començar a jugar...Granolleri wrote:En UT440_132M té raó, jo sempre he conegut el pas superior de Centelles tancat i barrat.
No pot ser que s'hi hagi colat algú, no?
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2018
Estacions recentment reformades:
-Viladecavalls (R4)
Estacions en obres:
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2)
-Centelles (R3) -finalitzant-se-
-Sant Martí de Centelles (R3) -finalitzant-se-
-Barcelona-Estació de França (R2)
-Manresa (R4)
-Sant Celoni (R2)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8, adjudicada el 2017, pendent de confirmació d'inici d'obres)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Montcada-Ripollet (R3)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Cornellà (R1/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
-Viladecavalls (R4)
Estacions en obres:
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2)
-Centelles (R3) -finalitzant-se-
-Sant Martí de Centelles (R3) -finalitzant-se-
-Barcelona-Estació de França (R2)
-Manresa (R4)
-Sant Celoni (R2)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8, adjudicada el 2017, pendent de confirmació d'inici d'obres)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Montcada-Ripollet (R3)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Cornellà (R1/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Què s'està fent a Sant Cugat?
Gràcies per tot el seguiment, per cert. Molt curradu
Gràcies per tot el seguiment, per cert. Molt curradu
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Que jo sàpiga, ara mateix, no res.Aeduh wrote:Què s'està fent a Sant Cugat?
Falta per acabar l'ascensor de l'andana direcció Martorell, que des que el van fer, no ha funcionat mai, amb la qual cosa no es pot considerar la reforma com a finalitzada... el retard ja és catedralici. Estacions que han començat obres de reforma molt després han estat acabades, però Sant Cugat no.
Tot s'ha de dir, entre l'ascensor, i el nyap de l'esglaó que hi ha entre andana i vestíbul, aquesta reforma és de les menys afortunades que recordi.
En canvi, l'estació de Rubí, que era idèntica a la de Sant Cugat, ha quedat força bé, l'han acabat bastant abans, i no té cap problema...
A Sant Cugat també està licitada la reforma de les tanques de l'estació, juntament amb 8 estacions més, però per alguna raó, al contrari que les altres 8, Sant Cugat no ha estat adjudicada...
Hi ha dues estacions més amb retards considerables, però no tan enormes com el de Sant Cugat, que són Lavern-Subirats (que estava quasi finalitzada quan van vandalitzar els ascensors, teleindicadors i megafonia nova, que no han arribat a funcionar mai, amb la qual cosa no es pot considerar que la reforma hagi acabat, i des de llavors no han fet res), i Els Monjos (on els ascensors no estan instal.lats encara, i porten tant de retard que s'han cobert les caixes amb planxes metàliques).
Les altres estacions en obres porten un ritme més o menys normal.
Hi ha tres estacions més que es poden considerar paral.litzades (la nova de Sagrera, la nova de Sant Andreu Comtal, i la de Santa Perpètua a la R8).
De res.Aeduh wrote:Gràcies per tot el seguiment, per cert.
En licitació:
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2018-00108
OBRA DE ADECUACIÓN DEL PASO INFERIOR EN LA ESTACIÓN DE VILASSAR DE MAR.
Valor estimado del contrato: 227.904,39 EUR.
Importe: 275.764,31 EUR.
Importe (sin impuestos): 227.904,39 EUR.
Plazo de Ejecución: 3 Mes(es)
Clasificación CPV: 45300000 - Trabajos de instalación en edificios.
Tipo de Contrato: Obras
Subtipo: Construcción
Lugar de ejecución: ES51 Cataluña Cataluña
Última Modificación: 07/03/2018
Fecha Publicación: 07/03/2018
Ver documentos adjuntos
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Força complicat, fa anys que els accessos son barrats amb una malla de ferro, d'uns dos metres d'alçada aproximadament.437.001 wrote:L'Alzheimer me la deu començar a jugar...Granolleri wrote:En UT440_132M té raó, jo sempre he conegut el pas superior de Centelles tancat i barrat.
No pot ser que s'hi hagi colat algú, no?
Potser era algun tècnic d'Adif, o de l'ajuntament per valorar l'estat del pas, de cara a una possible restauració en el futur.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Sí, ja la vaig veure...UT440_132M wrote:Força complicat, fa anys que els accessos son barrats amb una malla de ferro, d'uns dos metres d'alçada aproximadament.437.001 wrote:L'Alzheimer me la deu començar a jugar...Granolleri wrote:En UT440_132M té raó, jo sempre he conegut el pas superior de Centelles tancat i barrat.
No pot ser que s'hi hagi colat algú, no?
No ho crec, eren passades les 20:00.UT440_132M wrote:Potser era algun tècnic d'Adif, o de l'ajuntament per valorar l'estat del pas, de cara a una possible restauració en el futur.
Em dec confondre...
Últimament veig tantes estacions, que a vegades no sé si se'm barregen coses. Crec que amb la R1 també em va passar.
M'hauré de comprar una llibreta i un boli per apuntar què veig.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Què se sap de la reforma de Arc de Triomf?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Encara res de res. No et preocupis, que ja l'anunciaran. Igual que la de Torre Baró.albert28 wrote:Què se sap de la reforma de Arc de Triomf?
El què no tinc clar és quina mena de reforma hi faran, perquè no poden perllongar andanes a 200m sense fer un mega-tall (que potser inclouria la L1 i tot), i l'adjudicació és per una quantitat no gaire alta (milió i mig, crec).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Hoy me he pasado por Sant Andreu Comtal y parece ser que el ascensor del andén enganchado al edificio está listo para funcionar, a lo mejor faltará calibrar algo. Los accesos al mismo están vallados.
Después al salir había algunos energúmenos haciendo el paripé, como siempre.
Después al salir había algunos energúmenos haciendo el paripé, como siempre.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.expresdesantandreu.cat/notic ... rs-comtal/Renfe445 wrote:Hoy me he pasado por Sant Andreu Comtal y parece ser que el ascensor del andén enganchado al edificio está listo para funcionar, a lo mejor faltará calibrar algo. Los accesos al mismo están vallados.
Después al salir había algunos energúmenos haciendo el paripé, como siempre.
Malditos papeles...
Vamos, que está todo hecho pero que falta el tema burocrático.albert28 wrote:http://www.expresdesantandreu.cat/notic ... rs-comtal/
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Ahir (11/03/2018)
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Andana de via 10: res de nou.
-Andana de via 14: han obert una rasa a la zona tancada per les obres.
A Gavà (R2):
[des del tren]
-Detectada una zona amb un quadrat de tanques a l'andana de via 4. Teleindicador? En observació.
-Detectada una zona amb tanques d'obra a l'andana de via 3, costat Castelldefels.
A Castelldefels (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sitges (R2):
-Segueixen canviant el cablejat de l'estació per instal.lar-hi la nova megafonia, videovigilància i teleindicadors.
-A l'andana de via 2, a sota la marquesina, just al costat de la porta del vestíbul, al lloc on hi havia aquella baixant hi han instal.lat el suport d'un altre teleindicador, que anirà enganxat a la paret. Per a poder-lo instal.lar, han hagut de desplaçar uns centímetres més amunt un cartell que indica la direcció dels trens que paren a l'andana.
-A l'andana de via 1/3, a sota la marquesina, més o menys en front de la porta d'accés al vestíbul, es veu cablejat que probablement sigui per a un segon teleindicador a aquesta andana (que probablement només sigui per a via 1).
-Reobert l'accés secundari de l'estació, costat muntanya. Barreres tarifàries reparades. Com a Vilanova, portava mesos tancat per vandalisme constant. Veurem quant de temps dura aquesta vegada...
-Andana de via 10: res de nou.
-Andana de via 14: han obert una rasa a la zona tancada per les obres.
A Gavà (R2):
[des del tren]
-Detectada una zona amb un quadrat de tanques a l'andana de via 4. Teleindicador? En observació.
-Detectada una zona amb tanques d'obra a l'andana de via 3, costat Castelldefels.
A Castelldefels (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sitges (R2):
-Segueixen canviant el cablejat de l'estació per instal.lar-hi la nova megafonia, videovigilància i teleindicadors.
-A l'andana de via 2, a sota la marquesina, just al costat de la porta del vestíbul, al lloc on hi havia aquella baixant hi han instal.lat el suport d'un altre teleindicador, que anirà enganxat a la paret. Per a poder-lo instal.lar, han hagut de desplaçar uns centímetres més amunt un cartell que indica la direcció dels trens que paren a l'andana.
-A l'andana de via 1/3, a sota la marquesina, més o menys en front de la porta d'accés al vestíbul, es veu cablejat que probablement sigui per a un segon teleindicador a aquesta andana (que probablement només sigui per a via 1).
-Reobert l'accés secundari de l'estació, costat muntanya. Barreres tarifàries reparades. Com a Vilanova, portava mesos tancat per vandalisme constant. Veurem quant de temps dura aquesta vegada...
En licitació:
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2017-ING-00073
CESIÓN DE ESPACIO DE APARCAMIENTO EN LA ESTACION DE RUBI
Última Modificación: 12/03/2018
Fecha Publicación: 12/03/2018
Ver documentos adjuntos
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
S'apropa el 19 de març, com van les obres de Sabadell... Alguna ampliació de plaç prevista?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Sembla que ara si, l'obriran dilluns!albert28 wrote:S'apropa el 19 de març, com van les obres de Sabadell... Alguna ampliació de plaç prevista?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Por fin!! A lo mejor como he pasado por ahí el fin de semana habré dejado la magia no?metring wrote:
frankrodriguez.net
signatura
signatura
NOTA DE PREMSA | Estació de Barcelona-St. Andreu Comtal (R2)
Rodalies de Catalunya (13/03/2018)
Adif Alta Velocidad y Renfe ponen en funcionamiento dos nuevos ascensores en la estación de Sant Andreu Comtal
Esta actuación se suma al plan de mejora de las estaciones de cercanías de Barcelona que están desarrollando Renfe.
Con una capacidad máxima para 8 personas, comunicarán los andenes con el paso elevado y con el edificio de viajeros, garantizando así la plena accesibilidad de las instalaciones.
Adif Alta Velocidad y Renfe han puesto en servicio hoy martes 13 de marzo, dos nuevos ascensores a la estación de cercanías de Sant Andreu Comtal. Esta actuación, con una inversión a cargo de Adif Alta Velocitat de 294.121,2 euros (IVA incluido), permitirá garantizar la plena accesibilidad de las instalaciones de manera transitoria mientras se reactiva el proyecto de construcción de la nueva estación, de acuerdo con el compromiso expresado de manera reiterada por el Ministerio de Fomento.
Los ascensores, con una capacidad máxima de 8 personas, están situados en cada uno de los andenes. El del andén 1 tiene tres niveles de parada correspondientes al propio andén, a la salida del vestíbulo del edificio de viajeros, por lo que se ha ejecutado una pasarela metálica de conexión, y al paso superior existente. Mientras tanto, el ascensor del andén 2 tiene dos paradas y comunica el propio andén con el paso superior.
La estructura de los nuevos ascensores, que en la medida del posible se podrá reutilizar por la construcción de la nueva estación, está formada por perfiles metálicos, acero inoxidable y revestimientos de vidrio.
De manera complementaria se han ejecutado trabajos de accès en el andén 1 para hacer más accesible la bajada, la sustitución del pavimento del paso superior con nuevos encaminamientos, nuevos cierres y la adecuación del alumbrado. En total, se ha actualizado en un ámbito de 160,1 m2 de superficie.
Esta inversión se añade al plan de accesibilidad en estaciones de cercanías que está desarrollando Renfe con una inversión prevista de 100 millones de euros. Entre otras estaciones se ha adecuado a Granollers Centre, Sabadell Centre, Sant Pol de Mar, Mollet Santa Rosa, Sant Miquel de Gonteres o Lavern-Subirats.
Cerca de 5.500 clientes diarios
La estación de Sant Andreu Condal es utilizada por cerca de 5.500 clientes diarios, y cuenta con servicios de la línea R2, así como trenes de la línea R11 de los servicios Regionales, que permiten ofrecer una frecuencia de paso de un tren cada 10 minutos en hora punta y cada 15 minutos en hora valle.
Diariamente, cerca de 200 trenes de cercanías de Cataluña dan servicio a esta estación, conectando el distrito de Sant Andreu con el centro de Barcelona en sólo 10 minutos, y con el Aeropuerto en 35 minutos. Además, esta estación dispone de correspondencia con los servicios de la línea 1 de Metro de Barcelona.