Al fer la una reparació d'una unitat, han detectat que aquests trens porten components amb amiant. A veure que passa ara amb ells.
http://ferroguia.es/alertan-del-peligro ... omponente/
Salutacions.
Troben amiant a les UT 442
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Troben amiant a les UT 442
Jo optaria per la mateixa solució que va optar FGC fa uns anys. Llogar material suís de segona mà per mantenir el servei mentre es licita nou material per la línia
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- Ganz
- N7
- Posts: 330
- Joined: Monday 07/05/2012 13:30
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Location: Puigcerdà
Re: Troben amiant a les UT 442
El problema, llavors, és que és molt probable que el material suís també porti amiant. Cal no oblidar que les 442 estan basades directament de les Be 4/4 del LEB, a Lausanne, per exemple...robertotlh wrote:Jo optaria per la mateixa solució que va optar FGC fa uns anys. Llogar material suís de segona mà per mantenir el servei mentre es licita nou material per la línia
En el cas que no es pogués desamiantar la unitat per ser massa complicat, realment la millor opció seria, al meu parer, comprar material nou per la línia i enviar una 442 al museu. Per tal de preservar l'atractiu turístic de la línia, comprar a Stadler material derivat de les ABDeh 8/8 comprades recentment pel BOB (Interlaken), amb finestres practicables, adaptades a PMR, amb furgó i amb un cert grau de comfort podria ser una opció a tenir present...
Re: Troben amiant a les UT 442
A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.
El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.
No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.
No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
Re: Troben amiant a les UT 442
No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.sag470 wrote:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.
El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.
No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
Salutacions.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Troben amiant a les UT 442
Que no facin provatures com quan, als anys 60 del segle XX, van provar un automotor Naval (*) a la línia i la cosa, de ben poc, no acaba en tragèdia.ortegote wrote:No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.sag470 wrote:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.
El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.
No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
Salutacions.
* Un dels unificats de la línia Catalans, de les línies del País Basc o dels de Linares.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Troben amiant a les UT 442
Buenas,genissimon wrote:Que no facin provatures com quan, als anys 60 del segle XX, van provar un automotor Naval (*) a la línia i la cosa, de ben poc, no acaba en tragèdia.ortegote wrote:No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.sag470 wrote:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.
El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.
No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
Salutacions.
* Un dels unificats de la línia Catalans, de les línies del País Basc o dels de Linares.
Salut !!
No probaron uno, tuvieron 6 automotores matriculados del 3006 al 3011 y debido a esos problemas de Freno solo los usaron en el tramo de Navacerrada a Los Cotos.
Saludos.
-
- N5
- Posts: 125
- Joined: Monday 15/01/2018 17:48
Re: Troben amiant a les UT 442
A les 442 ara s'hi han de sumar les 470 i les 448 (i suposo que la 444 de Mora pero son pures suposicions). La presència en si no suposa un perill pel passatger, el problema es a l'hora de fer el manteniment si es manipula l'element que el conté. Suposo que a les properes R que es passin les tindran més temps per substituir les resistències que el contenen i descontaminar.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Troben amiant a les UT 442
Han arribat avui imatges de cotxes 442 sent desballestats (bé, més aviat caldria dir "engolits a mossegades", com per exemple els 1000/1100)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan