Nitbus
Re: Nitbus
si, no publicaron el concurso en el boletin europeo, pero si hubiera ganado Tusgsal seguramente nadie habria dicho nada..... En el mismo punto estan en Terrassa por el mismo motivo y una concesion que gano moventis sigue prologada "sine die" y discutiendo como debe de ser el futuro de la administracion del transporte.
Por lo que se ve solo hay problemas cuando el que pierde la concesion es el que la estaba llevando.
En cuanto a que si Alsa seria peor o mejor que Tusgsal, es verdad que no tienen muy buena prensa pero Tusgsal no le va muy detras, pero para eso se supone que hay mecanismos para retirar concesiones si el servicio no se corresponde con lo contratado.
Por lo que se ve solo hay problemas cuando el que pierde la concesion es el que la estaba llevando.
En cuanto a que si Alsa seria peor o mejor que Tusgsal, es verdad que no tienen muy buena prensa pero Tusgsal no le va muy detras, pero para eso se supone que hay mecanismos para retirar concesiones si el servicio no se corresponde con lo contratado.
-
- N3
- Posts: 22
- Joined: Friday 14/10/2016 10:10
Re: Nitbus
PRIMER MAZAZO CONTRA LA ANULACIÓN DEL CONCURSO DEL NITBÚS
El Tribunal Català de Contratación del Sector Público, que ya ratificacó en 2015 la correcta exclusión de TUSGSAL del concurso del Nitbús, admitió ayer a trámite el recurso especial en materia de contratación público que ALSA ha interpuesto contra la decisión del AMB de desistir en la adjudicación del concurso.
El Tribunal Català de Contratación del Sector Público, que ya ratificacó en 2015 la correcta exclusión de TUSGSAL del concurso del Nitbús, admitió ayer a trámite el recurso especial en materia de contratación público que ALSA ha interpuesto contra la decisión del AMB de desistir en la adjudicación del concurso.
-
- N3
- Posts: 22
- Joined: Friday 14/10/2016 10:10
Re: Nitbus
La font és molt bona, sembla que a l'AMB se li complica la complicitat fora de tota lògica amb una empresa privada
- Attachments
-
- C0b_cOCXUAAYTnz.jpg large.jpg (50.01 KiB) Viewed 21954 times
-
- N3
- Posts: 22
- Joined: Friday 14/10/2016 10:10
Re: Nitbus
EL CONSELL METROPOLITÀ DEIXA SUSPESA LA DECISIÓ SOBRE EL NITBÚS
En el primer punt de l'ordre del dia del passat 31 de gener, el Consell Metropolità deixa sense efecte el desistiment sobre l'adjudicació del Nitbús que havia aprovat el 22 de novembre del 2016 per ordre del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic. Això significa que fins que aquest tribunal no decideixi sobre el cas la desició de l'AMB està en dubte, no hi ha anul·lació, ja que el tribunal ha generat mesures cautelars fins al seu pronunciament. Aquest fet no és menor, com el Sr. Balmon va expressar en el consell, ja que el tribunal té la potestat de no donar-les. Senyal que alguna cosa estranya hi deu haver. Ara la incògnita serà què faran els senyors polítics del PSC que maneguen las castanyes de l'AMB quan el tribunal resolgui, ja que, si aquest resol que l'AMB no pot desistir i que per tant el procés estava correctament administrat i cursat, haurà d'adjudicar a ALSA. Aquest fet, lluny d'incomodar-los hauria de deixar tanquils als senyors polítics de l'AMB, ja que com molt bé ells saben, el seu argument per viciar aquest concurs era el dubte de si s'havia incorregut en un error al no publicat lalicitació al DOUE. Aquest tribunal administratiu, plenament especialitzat en sector públic, ens dirà si això és un requesit a cumplir en el cas del Nitbús així com de la resta de serveis de gestió indirecta de l'AMB. La meva opinió és que clarament resoldran que el procés era correcte ja que aquest tipus de contracte no cal publicar-lo al DOUE de manera obligatòria.
A més, si tenen tants dubtes i són tan escrupulosos amb el tema d'europa, perquè van concvocar el dilluns d'aquesta setmana un concurs per a la gestió de la N10 de Vallvidrera i les Planes sense publicar-lo al DOUE? Jajajajaaa, favors als seus amiguets de partit politic, que tenen família en alguna empresa del sector, a més de militants, càrrecs orgànics del partit....jajajajja...etc. Ves a saber què li hauran dit al pobre Balmon perquè canviés d'opinió respecte a l'adjudicació a ALSA d'una manera tan soptada.
Per cert, per als qui en tinguin dubtes o poca experiència en la matèria, el concurs de Terrassa no té res a veure amb el NItbús per un fet molt clar. El contracte de Terrassa és un contracte de concessió "a risc i ventura" de l'adjudicatari i per tant està subjecte a anunci previ al DOUE un any abanas de la licitació, i per tant, va estar ben anul·lat, per cert, pel mateix tribunal que estic explicant. En canvi, el Nitbús i la resta de serveis de gestió indirecte de l'AMB són contractes de gestió de servei públic on no hi ha risc operacional per l'adjudicatari, i per tant, no estan obligats a la publicació al DOUE.
A veure com acaba......
El que segur veurem és als "defensors dels treballadors" fent algun altre numeret per seguir amb les seves pràctiques poc transparents: encadenrase a l'AMB o alguna d'aquestes tonteries.
En el primer punt de l'ordre del dia del passat 31 de gener, el Consell Metropolità deixa sense efecte el desistiment sobre l'adjudicació del Nitbús que havia aprovat el 22 de novembre del 2016 per ordre del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic. Això significa que fins que aquest tribunal no decideixi sobre el cas la desició de l'AMB està en dubte, no hi ha anul·lació, ja que el tribunal ha generat mesures cautelars fins al seu pronunciament. Aquest fet no és menor, com el Sr. Balmon va expressar en el consell, ja que el tribunal té la potestat de no donar-les. Senyal que alguna cosa estranya hi deu haver. Ara la incògnita serà què faran els senyors polítics del PSC que maneguen las castanyes de l'AMB quan el tribunal resolgui, ja que, si aquest resol que l'AMB no pot desistir i que per tant el procés estava correctament administrat i cursat, haurà d'adjudicar a ALSA. Aquest fet, lluny d'incomodar-los hauria de deixar tanquils als senyors polítics de l'AMB, ja que com molt bé ells saben, el seu argument per viciar aquest concurs era el dubte de si s'havia incorregut en un error al no publicat lalicitació al DOUE. Aquest tribunal administratiu, plenament especialitzat en sector públic, ens dirà si això és un requesit a cumplir en el cas del Nitbús així com de la resta de serveis de gestió indirecta de l'AMB. La meva opinió és que clarament resoldran que el procés era correcte ja que aquest tipus de contracte no cal publicar-lo al DOUE de manera obligatòria.
A més, si tenen tants dubtes i són tan escrupulosos amb el tema d'europa, perquè van concvocar el dilluns d'aquesta setmana un concurs per a la gestió de la N10 de Vallvidrera i les Planes sense publicar-lo al DOUE? Jajajajaaa, favors als seus amiguets de partit politic, que tenen família en alguna empresa del sector, a més de militants, càrrecs orgànics del partit....jajajajja...etc. Ves a saber què li hauran dit al pobre Balmon perquè canviés d'opinió respecte a l'adjudicació a ALSA d'una manera tan soptada.
Per cert, per als qui en tinguin dubtes o poca experiència en la matèria, el concurs de Terrassa no té res a veure amb el NItbús per un fet molt clar. El contracte de Terrassa és un contracte de concessió "a risc i ventura" de l'adjudicatari i per tant està subjecte a anunci previ al DOUE un any abanas de la licitació, i per tant, va estar ben anul·lat, per cert, pel mateix tribunal que estic explicant. En canvi, el Nitbús i la resta de serveis de gestió indirecte de l'AMB són contractes de gestió de servei públic on no hi ha risc operacional per l'adjudicatari, i per tant, no estan obligats a la publicació al DOUE.
A veure com acaba......
El que segur veurem és als "defensors dels treballadors" fent algun altre numeret per seguir amb les seves pràctiques poc transparents: encadenrase a l'AMB o alguna d'aquestes tonteries.
- Attachments
-
- Acta Consell Metropolità 31 gener
- consell.jpg (383.39 KiB) Viewed 21800 times
Last edited by Jordi Ferrer Vidal on Thursday 09/02/2017 16:03, edited 1 time in total.
Re: Nitbus
Cambiará de operador la N10? Yo lo veo dificil. No veo muchas empresas pequeñas que tengan microbus de piso bajo y tener un midi de reserva. A ver quien se presenta: Tusgsal? Moventis? Baixbus? Sagalés?
Es raro que salga sola cuando se puede incluir en la concesión del Nitbus Barcelona + Barcelonés Nord, aunque esté en litigio.
Es raro que salga sola cuando se puede incluir en la concesión del Nitbus Barcelona + Barcelonés Nord, aunque esté en litigio.
Re: Nitbus
Ja tenim la resposta: la N10 seguirà operada per TUSGSAL. Ha estat l'única empresa que s'ha presentat per gestionar la línia. [Resolució de l'AMB]sag470 wrote:Cambiará de operador la N10? Yo lo veo dificil.
Suposo que s'ha hagut de treure per separat a l'estar aturat el concurs i no poder modificar-se les bases mentre aquest estigui bloquejat.
Salvem l'Estació de França!
-
- N3
- Posts: 26
- Joined: Tuesday 17/02/2015 14:13
Re: Nitbus
http://www.miniautobusero.com/index.php ... -linea-n18
LA AMB CREA LA LINEA N18
PARA Dar respuesta a la alta demanda veraniega para ir al Aeropuerto por la madrugada, y hasta que el Aerobús no funcione las 24h.
La AMB y Mohn han creado la línea N18, que unirá Plaça Catalunya con la terminal T1 del Aeropuerto de manera directa desde La Campana.
El servicio solo funciona Los viernes de 2:05 a 4:45 cada 20 minutos y de domingo a jueves de junio a septiembre y en perdiodos vacacionales de 0:00 a 4:45 cada 20 minutos.
Es una línea tan extraña, que (de momento) la web de Mohn y la AMB no han salido publicados los horarios.
LA AMB CREA LA LINEA N18
PARA Dar respuesta a la alta demanda veraniega para ir al Aeropuerto por la madrugada, y hasta que el Aerobús no funcione las 24h.
La AMB y Mohn han creado la línea N18, que unirá Plaça Catalunya con la terminal T1 del Aeropuerto de manera directa desde La Campana.
El servicio solo funciona Los viernes de 2:05 a 4:45 cada 20 minutos y de domingo a jueves de junio a septiembre y en perdiodos vacacionales de 0:00 a 4:45 cada 20 minutos.
Es una línea tan extraña, que (de momento) la web de Mohn y la AMB no han salido publicados los horarios.
Re: Nitbus
Sorpresa inesperada!! L`AMB crea la linia de reforç N28 (Collblanc-Port Olímpic) a partir de dilluns. Entre Pl. Catalunya i Sants/Collblanc reforça a les línies N2 i N14, i entre Pl. Catalunya i Barceloneta/Port Olímpic reforça a la línia N8. Operada per TUSGSAL.
NOVA LINIA N28 (COLLBLANC - PORT OLÍMPIC)
A partir del dilluns dia 17 de juliol de 2017, una nova línia nocturna donarà servei a la ciutat de Barcelona i a la ciutat de l'Hospitalet de Llobregat, la línia N28, que unirà el Port Olímpic de Barcelona amb el barri de Collblanc de l'Hospitalet de Llobregat.
N28 Tira Informativa [PNG]
FONT: AMB
NOVA LINIA N28 (COLLBLANC - PORT OLÍMPIC)
A partir del dilluns dia 17 de juliol de 2017, una nova línia nocturna donarà servei a la ciutat de Barcelona i a la ciutat de l'Hospitalet de Llobregat, la línia N28, que unirà el Port Olímpic de Barcelona amb el barri de Collblanc de l'Hospitalet de Llobregat.
N28 Tira Informativa [PNG]
FONT: AMB
Salvem l'Estació de França!
Re: Nitbus
28? Los números del 18 al 27 dan mala suerte a los chóferes o qué?m.h.t. wrote:Sorpresa inesperada!! L`AMB crea la linia de reforç N28 (Collblanc-Port Olímpic) a partir de dilluns. Entre Pl. Catalunya i Sants/Collblanc reforça a les línies N2 i N14, i entre Pl. Catalunya i Barceloneta/Port Olímpic reforça a la línia N8. Operada per TUSGSAL.
NOVA LINIA N28 (COLLBLANC - PORT OLÍMPIC)
A partir del dilluns dia 17 de juliol de 2017, una nova línia nocturna donarà servei a la ciutat de Barcelona i a la ciutat de l'Hospitalet de Llobregat, la línia N28, que unirà el Port Olímpic de Barcelona amb el barri de Collblanc de l'Hospitalet de Llobregat.
N28 Tira Informativa [PNG]
FONT: AMB
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N5
- Posts: 112
- Joined: Saturday 21/12/2013 14:01
Re: Nitbus
Supongo que ese número lo han puesto por que la N28 hará una parte de la N2 y de la N8, si no no tiene sentido.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Nitbus
Una altra kagada que no deixo sense resposta !!!
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Nitbus
Però què esperàveu tractant-se del Nitbus? Que pensessin una mica?
A més, N0 a banda, una línia que no passa per Pl. Catalunya? Uff sacrilegi...
A més, N0 a banda, una línia que no passa per Pl. Catalunya? Uff sacrilegi...
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Nitbus
M'estic passant per l'Assamblea de Joves de Vallvidrera i en els missatges del 2016 es veu tota la crònica de com han aconseguit l'N10, fins i tot van fer un curtmetratge per cridar l'atenció de les autoritats i ho van aconseguir!!! https://www.facebook.com/Assemblea-de-J ... 612456412/
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Nitbus
Potser estan preveient què passarà un cop eliminin la H10 i la 50 de les rodalies del Camp Nou. Recordem que hi han molts partits al llarg de l'any, sobretot entre setmana, que acaben pels volts de les 23:00 hores, i que el metro és insuficient per absorbir en un primer moment. Moltes d'aquestes persones, van al centre, i estan agafant N2 i N14 per anar-hi ja que el D20 hi ha vegades que ja no circula. Si treuen, com sembla per les reformes, les dos línies que més s'acosten a Collblanc, els hauran de treure d'alguna manera d'allà.Ecomobisostrans wrote:Una altra kagada que no deixo sense resposta !!!
Re: Nitbus
Torna a sortir a concurs el NitBus. Segons informa Expansión, l'AMB el tornarà a licitar el juny per 240M €. L'article només ha sortit en paper i al servei Orbyt, però diverses webs empresarials s'en fan ressò:
https://www.einforma.com/informacion-em ... -generalesExpansión wrote:El ÁREA METROPOLITANA DE BARCELONA (AMB) ha reanudado el proceso para licitar el grueso del servicio del NitBus. El servicio está en manos actualmente de TUSGSAL. El AMB ha hecho público el anuncio de información previa relativo a un contrato de servicio público. Con ello se da cumplimiento a uno de los defectos que llevó al anterior concurso a la impugnación por parte de TUSGSAL y su posterior anulación. La documentación detalla que se trata de un contrato de diez años de duración y con un valor económico de 240,51 millones (sin IVA) y una estimación de 52 millones de kilómetros recorridos. El período de licitación comenzará el 01/06/18.
Salvem l'Estació de França!
Re: Nitbus
L'AMB ha encetat un estudi de mobilitat a les línies del NitBus. Ahir em vaig trobar a la N11 amb el control d'entrada/sortida de passatge, amb la targeta que et donen a l'entrada (amb el nº de parada marcat) i que has d'entregar a la sortida (i apunten el nº de parada de sortida). També comproven el títol amb el que has val·lidat (o si compres bitllet senzill).
Tots els busos de l'N11 que ens vam creuar duien 3 operaris de l'estudi. Li vaig preguntar a un si el feia l'empresa o l'AMB; em va dir que es un encàrrec de l'AMB als operadors de NitBus (TUSGSAL i Baixbus Mohn).
Tots els busos de l'N11 que ens vam creuar duien 3 operaris de l'estudi. Li vaig preguntar a un si el feia l'empresa o l'AMB; em va dir que es un encàrrec de l'AMB als operadors de NitBus (TUSGSAL i Baixbus Mohn).
Salvem l'Estació de França!
Re: Nitbus
POSADA EN FUNCIONAMENT DE LA N28 DE FORMA PERMANENT
A partir d’aquest dissabte, 24 de març, es posa de nou en funcionament la línia N28 tots els dies de la setmana. Aquesta línia, dóna servei a la ciutat de Barcelona i a la ciutat de l’Hospitalet de Llobregat i uneix el Port Olímpic de Barcelona amb el barri de Collblanc.
Tenint en compte l’actual increment de la demanda d’aquesta línia, el servei es mantindrà indefinidament durant tots els dies de la setmana amb el mateix horari i freqüència de pas habitual.
http://www.tusgsal.cat/cat/8-noticies/2 ... anent.html
A partir d’aquest dissabte, 24 de març, es posa de nou en funcionament la línia N28 tots els dies de la setmana. Aquesta línia, dóna servei a la ciutat de Barcelona i a la ciutat de l’Hospitalet de Llobregat i uneix el Port Olímpic de Barcelona amb el barri de Collblanc.
Tenint en compte l’actual increment de la demanda d’aquesta línia, el servei es mantindrà indefinidament durant tots els dies de la setmana amb el mateix horari i freqüència de pas habitual.
http://www.tusgsal.cat/cat/8-noticies/2 ... anent.html
Salvem l'Estació de França!
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Nitbus
http://www.tusgsal.cat/cat/8-noticies/2 ... itbus.htmlPROVA PILOT DE BAIXADA A DEMANDA AL NITBÚS
http://www.tusgsal.cat/images/Noticies/ ... 022018.jpg
A partir de la nit del 24 de febrer, es posa en marxa una prova pilot, dirigida especialment al col·lectiu de dones i menors, que permetrà baixar fora de les parades delimitades en uns trams determinats dins de la ruta de la línia.
Aquest tipus de parades permetran i facilitaran a aquests usuaris aproximar-se el màxim possible al seu punt de destinació i haver de caminar el menor temps possible soles. També s’intentarà atendre les peticions d’altres persones, en funció de les possibilitats del servei.
La prova pilot al bus nocturn metropolità, que ja s’està fent a d’altres ciutats espanyoles i europees, s’implementarà (tots els dies de la setmana) a la línia N1, al seu recorregut pel polígon industrial de la Zona Franca, i a la N9, al seu pas per Montgat i Tiana.
Concretament, a la línia N1 aquest servei a la demanda de parades intermèdies s’implantarà al recorregut pel polígon industrial de la Zona Franca i estarà disponible entre les parades Carrer A i Mercabarna. La poca densitat de població d’aquesta àrea i el fet de ser una zona no residencial, el gran nombre de treballadors nocturns que s’hi desplacen fins aquí i, en alguns casos, les notables distàncies entres les parades d’autobús i les indústries són els quatre factors rellevants que l’AMB ha tingut en compte a l’hora d’escollir aquesta línia i aquest tram per a la primera prova pilot del servei.
A la línia N9, el servei estarà disponible a les parades dels municipis de Montgat i Tiana, que coincideix amb una zona urbana amb poca densitat de població.
Com funciona?
El sistema de funcionament requerirà avisar al conductor del lloc aproximat on es vol fer la parada quan no sigui una parada programada en la línia nocturna. A continuació el conductor decidirà el lloc més segur per aturar-se. Es tracta d’efectuar parades intermèdies o a demanda, dins de la ruta oficial de la línia.
Per assegurar que es dugui a terme en llocs amb unes característiques mínimes de seguretat per a l’usuari, la baixada a la demanda fora de parades, es realitzarà per la porta davantera, i en trams urbans on el vehicle pugui parar adossat a la vorera o sobre passos de vianants (o just abans de la línia de detenció de vehicles prèvia al creuament del pas de vianants amb semàfor en vermell).