Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic. Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Miquel wrote:Jo només he vist un V17 indicant correctament el sentit. La resta malament.
Pel que servirà la broma, ja podrien deixar només el número, com a mínim no portarà confusions a ningú. La informació de la parada ja es suficient com per a que des d'ara l'autobús et vulgui fer un embolic.
Para las líneas que tienen una parada para ambos sentidos como la 109 en Sants, la 11 en Ciutat d'Asunción o la 76 en Ciutat Meridiana, está bien saber el sentido porque cabe la posibilidad que tomes el que va al sentido contrario.
Y lo que hay que hacer es quitar la consola de los carteles y que éstos se controlen en el SAE. ¿Si la megafonía de la próxima parada va automática por el GPS, por qué no los carteles del destino también? Un aparatejo menos en el puesto.
Fran-Ikarus wrote:Aquest matí he vist un 33 (3425) amb el Z. UNIVERSIT. ben gran, i m'ha alegrat el matí inesperadament (no havia llegit la notícia d'ahir)
Per a això ja podrien posar-hi "ZONA / UNIVERSITÀRIA" en dues línies.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Puedo preguntar a qué se debe que lleven el destino contrario?
En la Renfe, en muchas cabeceras de líneas lo he visto, justo antes de salir, el maqui salía de la cabina y se asomaba al testero para asegurarse de que el indicador de LED marcaba línea y destino correcto.
¿Por qué no hacen eso en TMB? ¿A qué se debe que lleven el destino contrario? ¿Es un descuido o que la máquina se bloquea?
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Tot i que els canvis no s'han fet a tots els vehicles, a veure si els han aplicat a una cotxera en concret. He vist diversos 34 amb la forma antiga i la nova
França451 wrote:Puedo preguntar a qué se debe que lleven el destino contrario?
En la Renfe, en muchas cabeceras de líneas lo he visto, justo antes de salir, el maqui salía de la cabina y se asomaba al testero para asegurarse de que el indicador de LED marcaba línea y destino correcto.
¿Por qué no hacen eso en TMB? ¿A qué se debe que lleven el destino contrario? ¿Es un descuido o que la máquina se bloquea?
Perquè la gran majoria de conductors de TB han ignorat el botonet de ida/vuelta per invertir l'origen/destinació dels cartells electrònics. Doncs com ja sortien tots dos doncs "pa que" deurien pensar i no es respectava el fet de que l'origen va a la part superior i el destí a la inferior.
Des de el canvi de format, imagino que TB ha comunicat al seu personal que facin el favor de fer ús del botonet, que ara ja "no dona igual". Però imagino que per costum encara molts "se n'obliden", ja sortir a mirar que portes al bkb...
França451 wrote:Puedo preguntar a qué se debe que lleven el destino contrario?
En la Renfe, en muchas cabeceras de líneas lo he visto, justo antes de salir, el maqui salía de la cabina y se asomaba al testero para asegurarse de que el indicador de LED marcaba línea y destino correcto.
¿Por qué no hacen eso en TMB? ¿A qué se debe que lleven el destino contrario? ¿Es un descuido o que la máquina se bloquea?
Perquè la gran majoria de conductors de TB han ignorat el botonet de ida/vuelta per invertir l'origen/destinació dels cartells electrònics. Doncs com ja sortien tots dos doncs "pa que" deurien pensar i no es respectava el fet de que l'origen va a la part superior i el destí a la inferior.
Des de el canvi de format, imagino que TB ha comunicat al seu personal que facin el favor de fer ús del botonet, que ara ja "no dona igual". Però imagino que per costum encara molts "se n'obliden", ja sortir a mirar que portes al bkb...
Pero es que hay casos sangrantes de buses en un origen en los que el conductor está Fuera del bus y delante del testero. Y he visto más de uno/una que con el letrero en sus narices se mete en el bus y no cambia el destino.
Vale, ya que se trata de darle a un botoncito, se lo recordaré a los buseros en las paradas de origen cuando vayan a arrancar con el letrero mal. Muchas gracias.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
França451 wrote:Puedo preguntar a qué se debe que lleven el destino contrario?
En la Renfe, en muchas cabeceras de líneas lo he visto, justo antes de salir, el maqui salía de la cabina y se asomaba al testero para asegurarse de que el indicador de LED marcaba línea y destino correcto.
¿Por qué no hacen eso en TMB? ¿A qué se debe que lleven el destino contrario? ¿Es un descuido o que la máquina se bloquea?
Perquè la gran majoria de conductors de TB han ignorat el botonet de ida/vuelta per invertir l'origen/destinació dels cartells electrònics. Doncs com ja sortien tots dos doncs "pa que" deurien pensar i no es respectava el fet de que l'origen va a la part superior i el destí a la inferior.
Des de el canvi de format, imagino que TB ha comunicat al seu personal que facin el favor de fer ús del botonet, que ara ja "no dona igual". Però imagino que per costum encara molts "se n'obliden", ja sortir a mirar que portes al bkb...
Pero es que hay casos sangrantes de buses en un origen en los que el conductor está Fuera del bus y delante del testero. Y he visto más de uno/una que con el letrero en sus narices se mete en el bus y no cambia el destino.
Vale, ya que se trata de darle a un botoncito, se lo recordaré a los buseros en las paradas de origen cuando vayan a arrancar con el letrero mal. Muchas gracias.
Es tal como ha comentado Miquel, muchos no han tocado eso en la vida, y cuando bajan por mucho que esten delante del bus ni se fijan en el cartel.
Hay algun bus en modo prueba (serie 54) que si lleva el BKB vinculado al SAE
SI que hay recordatorios a los conductores del nuevo formato, tanto en los diferentes CON en lso tablones, como en el carton horario, como avisos por SAE de tanto en tanto des del CRT recordando que cambiemos los frontales.
Corregit novament avui, a un H10 que anava en sentit Badalona y resava "BADAL". El conductor ha reaccionat ràpid i contrariat davant l'errada, "Vaja!, no es canvia", senyal que ningú des de Badal l'hi havia fet notar abans... (i ja anava per la Verneda)
Vull dir que quelcom tan senzill com donar un cop de mà quan notem quelcom d'incorrecte que té fàcil solució (tanta com avisar el conductor) es va fent menys i menys a mida que avancen els temps...
Fran-Ikarus wrote:Corregit novament avui, a un H10 que anava en sentit Badalona y resava "BADAL". El conductor ha reaccionat ràpid i contrariat davant l'errada, "Vaja!, no es canvia", senyal que ningú des de Badal l'hi havia fet notar abans... (i ja anava per la Verneda)
Vull dir que quelcom tan senzill com donar un cop de mà quan notem quelcom d'incorrecte que té fàcil solució (tanta com avisar el conductor) es va fent menys i menys a mida que avancen els temps...
A mí me pasó dos veces, una que el chófer era mala persona y me miraba mal y ni se molestó en cambiarlo.
Y en otra ocasión todo lo contrario, amabilidad absoluta.
I no hi hauria manera de vincular el BKB al sistema d'anunci de parades, que no sembla dependre de la memòria del conductor? És que amb el 20% (és la meva impressió subjectiva) de destinacions a l'inrevés, fa un aspecte ben poc professional.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Guigui wrote:I no hi hauria manera de vincular el BKB al sistema d'anunci de parades, que no sembla dependre de la memòria del conductor? És que amb el 20% (és la meva impressió subjectiva) de destinacions a l'inrevés, fa un aspecte ben poc professional.
Se supone que han hecho una prueba con un coche.
Llevamos como 20 años esperando a que llegue el momento.