Soler i Sauret.
Re: Soler i Sauret.
Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Son dos midis híbridos de piso bajo integral de entre 10,40 m y 10,70 m, un low entry diesel EURO VI o superior de entre 14,5 m y 15 m, dos low entry diesel EURO VI o superior de entre 12,7 m y 13 m y un piso bajo diesel EURO VI o superior de entre 12,7 m y 13 m.
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Son dos midis híbridos de piso bajo integral de entre 10,40 m y 10,70 m, un low entry diesel EURO VI o superior de entre 14,5 m y 15 m, dos low entry diesel EURO VI o superior de entre 12,7 m y 13 m y un piso bajo diesel EURO VI o superior de entre 12,7 m y 13 m.
Re: Soler i Sauret.
Son para interurbano. Si no hay sorpresa creo que serán: 2 Vectia Teris.10, 2 Man Castrosua Magnus E II, 1 Scania Castrosua Magnus E II y 1 Man Castrosua NewCity (o Versus). Creo que reemplazarán los 91, 92, 94, 95, 142 y 143.
Re: Soler i Sauret.
Fa dies vaig veure un L51 que estava per fora tot gris abans i ara està amb ratlles verdes corporatiu de SiS , algú sap si ho aplicaran a tots o potser nomès a la L51?
Re: Soler i Sauret.
Creo que la idea que tienen es:trainman wrote:Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Son 2 midis híbridos de piso bajo integral de entre 9,5 m y 9,9 m de longitud, 1 midi diesel Euro VI o superior de piso bajo integral de entre 9 m y 9,55 m de longitud y 3 estándar híbridos de piso bajo integral de entre 11 m y 12 m de longitud.
midi corto: un segundo Heuliez para la JT, y relevar la Sprinter.
midis híbrido: Teris.10 de 10.6m para Sant Feliu, e incluso Esplubus, que hace más falta.
híbrido estandar: Man Lion's City para la JM.
Re: Soler i Sauret.
La L51 es traspassa a l'AMB i surt a concurs Era la única línia de la Zona 1 en mans de la Generalitat (DGTM):
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... p=28027859&
Surt a concurs el proper 1 de juny conjuntament amb el NitBus Nord i les concessions d'Oliveras i Rosanbus.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... p=28027859&
Surt a concurs el proper 1 de juny conjuntament amb el NitBus Nord i les concessions d'Oliveras i Rosanbus.
Salvem l'Estació de França!
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Soler i Sauret.
Jo el veia venir això.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Esquema de pintura
Tal com comentava uns missatges més amunt, el canvi en la decoració dels busos que operen aquesta línia (perdent el logo de "Transports Públics de Catalunya"), feia sospitar l'imminent transpàs.m.h.t. wrote:La L51 es traspassa a l'AMB i surt a concurs Era la única línia de la Zona 1 en mans de la Generalitat (DGTM):
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... p=28027859&
Surt a concurs el proper 1 de juny conjuntament amb el NitBus Nord i les concessions d'Oliveras i Rosanbus.
El fet que hagin canviat la pintura abans de fer el concurs, també ens fa sospitar qui és l'únic candidat a guanyar-lo.
Re: Soler i Sauret.
El MolinsBus (línies MB1, MB2 i MB3) ja es troba disponible al web i a l'app de l'AMB.
Per tant, el seu traspàs és inminent. Les parades ja han rebut codi. Els serveis urbans són els primers en traspassar-se, al dependre dels Ajuntaments i no de la Generalitat.
Com a curiositat, la MB3 (Molins-La Floresta) no és servei urbà com a tal, sinó una interurbana finançada per Molins. Amb el traspàs a l'AMB el finançament canviarà.
Per tant, el seu traspàs és inminent. Les parades ja han rebut codi. Els serveis urbans són els primers en traspassar-se, al dependre dels Ajuntaments i no de la Generalitat.
Com a curiositat, la MB3 (Molins-La Floresta) no és servei urbà com a tal, sinó una interurbana finançada per Molins. Amb el traspàs a l'AMB el finançament canviarà.
Salvem l'Estació de França!
Re: Soler i Sauret.
Ja s'ha adjudicats i són:trainman wrote:Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Son 2 midis híbridos de piso bajo integral de entre 9,5 m y 9,9 m de longitud, 1 midi diesel Euro VI o superior de piso bajo integral de entre 9 m y 9,55 m de longitud y 3 estándar híbridos de piso bajo integral de entre 11 m y 12 m de longitud.
- 2 Vectia Teris.10 hybrid Castrosua
- 1 Iveco Heuliez GX137 Heuliez
- 3 Mercedes-Benz Citaro hybrid Mercedes-Benz
Re: Soler i Sauret.
Ja ha sortit la licitació de la concessió dels serveis urbans: https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ode=viewCn
La nova concessió engloba les EP1, EP2, JM, E44, JT, SF1, SF2, SF3, MB1, MB2, MB3 i opcionalment L30. Els serveis són com els actuals. Només la SF1 pasarà cada 15 min.
Els cotxes inclosos a la concessió seran 29 cotxes i inclouen els E7, E8, SF6, JM6, SF7, E9, JT2, E10, JM7, JM8, JM9, JT3, SF8, SF9 de Soler i Sauret i els nous que arribaran al octubre-novembre, i provisionalment els SF4, SF5, E3, E4, JM5, JT4 i MB3. S'han d'incorporar 9 cotxes nous (4 estandar, 4 midis i 1 microbus) que sustituiran als provisionals. L'antiguitat màxima de la flota serà de 14 anys.
La nova concessió engloba les EP1, EP2, JM, E44, JT, SF1, SF2, SF3, MB1, MB2, MB3 i opcionalment L30. Els serveis són com els actuals. Només la SF1 pasarà cada 15 min.
Els cotxes inclosos a la concessió seran 29 cotxes i inclouen els E7, E8, SF6, JM6, SF7, E9, JT2, E10, JM7, JM8, JM9, JT3, SF8, SF9 de Soler i Sauret i els nous que arribaran al octubre-novembre, i provisionalment els SF4, SF5, E3, E4, JM5, JT4 i MB3. S'han d'incorporar 9 cotxes nous (4 estandar, 4 midis i 1 microbus) que sustituiran als provisionals. L'antiguitat màxima de la flota serà de 14 anys.
Last edited by sag470 on Friday 25/05/2018 21:23, edited 1 time in total.
Re: Soler i Sauret.
Quin batibull de lletres aquestes línies de la Soler!sag470 wrote:Ja ha sortit la licitació de la concessió dels serveis urbans: https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ode=viewCn
La nova concessió engloba les EP1, EP2, JM, E44, JT, SF1, SF2, SF3, MB1, MB2, MB3 i opcionalment L30.
Els cotxes inclosos a la concessió seran 29 cotxes i inclouen els E7, E8, SF6, JM6, SF7, E9, JT2, E10, JM7, JM8, JM9, JT3, SF8, SF9 de Soler i Sauret i els nous que arribaran al octubre-novembre, i provisionalment els SF4, SF5, E3, E4, JM5, JT4 i MB3. S'han d'incorporar 9 cotxes nous (4 estandar, 4 midis i 1 microbus) que sustituiran als provisionals. L'antiguitat màxima de la flota serà de 14 anys.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Soler i Sauret.
No eren 6 els nous cotxes? Quins tres no estic comptant?sag470 wrote:[...] i provisionalment els SF4, SF5, E3, E4, JM5, JT4 i MB3. S'han d'incorporar 9 cotxes nous (4 estandar, 4 midis i 1 microbus) [...]
De provisionals a les urbanes en cites 7 però en total n'hi ha 9 de nous? Potser alguns estàndars dels que menciones aniran a la L51? D'aquestes línies l'única on és raonable posar un estàndar és la JM i en menor mesura la SF1, però sumen o bé una o bé tres substitucions.
Re: Soler i Sauret.
Els 6 nous d'aquest any ja estan inclusos al servei actual. Són 9 més que s'han d'afegir, i substitueixen els 7 més antics de 10 anys que poden aguantar. Els altres 2 són per ampliacions. Pel que he vist, la SF1 anirà amb un cotxe més.
Re: Soler i Sauret.
Gràcies per l'aclariment!
Efectivament, passarà a ser cada 12' i arribarà fins a la part santjustenca de Mas Lluí. Personalment em sembla una pífia, ja que penalitza la resta de temps de recorregut de la línia, quan a aquest barri ja es disposa de la L52 i futurament de la L30. Atenció a això últim:sag470 wrote:Pel que he vist, la SF1 anirà amb un cotxe més.
Re: Soler i Sauret.
I el que més crida l'atenció és que no s'ha inclòs la L51 que surt a concurs per separat. No entenc gaire per què no s'ha inclòs al paquet.
Pel que veiem, la L30 (si la volen finançar els ajnts. de la zona) serà una L51 per l'interior dels municipis; en comptes de per la N-340.
Pel que veiem, la L30 (si la volen finançar els ajnts. de la zona) serà una L51 per l'interior dels municipis; en comptes de per la N-340.
Salvem l'Estació de França!
L51
En un escenari amb JM, L30 i Tram per Laureà Mirò a Esplugues, deixarà de tenir sentit l'existència de la L51.
Potser es preveu la seva desaparició en un horitzó temporal anterior a la finalització del nou contracte (10 anys)?
Potser es preveu la seva desaparició en un horitzó temporal anterior a la finalització del nou contracte (10 anys)?
Re: Soler i Sauret.
Jo esperaria a veure el plec de l'eix Laureà Miró, per veure quins serveis seran, cosa que s'ha de publicar el mes que ve. Aquesta nova concessió hauria d'englobar les L51, L60, L61, L62 i hauria de modificar les L50, L57, L64, L65.
Re: Soler i Sauret.
La setmana vinent!! El divendres 1 es publiquen els plecs.sag470 wrote:Jo esperaria a veure el plec de l'eix Laureà Miró, per veure quins serveis seran, cosa que s'ha de publicar el mes que ve.
L'anunci de licitació parla d'"eix Laureà Miró", però no de tot l'eix N-340 fins Martorell. Quan es parla de Laureà Miró se sol referir fins a Sant Feliu/Molins; no Llobregat enllà.sag470 wrote:Aquesta nova concessió hauria d'englobar les L51, L60, L61, L62 i hauria de modificar les L50, L57, L64, L65.
De totes formes, en una setmana llegirem els plecs i sortirem de dubtes.
Salvem l'Estació de França!
Re: Soler i Sauret.
En teoria publiquen els plecs el 1/6, perque els de Rosanbus havien de sortir el 31/3 i no s'han publicat encara.
Concurs L51
Hi ha cap novetat respecte el concurs de la L51 i companyia? L'enllaç que adjuntava en m.h.t. ja no funciona, i no he trobat enlloc el plec que s'havia de publicar fa ja una quinzena.