Propers talls del metro
Re: Propers talls del metro
Tiene mucho sentido esto de poner dos servicios de bus especial en este caso. Si bien bajo tierra el metro une de forma rápida Torras i Bages con el resto de estaciones, en superficie esto ya no están ágil.
Si se mira el mapa se ve que Trinitat Vella no está en el mismo "eje" Torras-Baro-SantaColoma-Fondo. Con lo que un único bus especial tendría que dar un rodeo por Trinitat Vella. A mi parecer han acertado con esta propuesta.
Si se mira el mapa se ve que Trinitat Vella no está en el mismo "eje" Torras-Baro-SantaColoma-Fondo. Con lo que un único bus especial tendría que dar un rodeo por Trinitat Vella. A mi parecer han acertado con esta propuesta.
Re: Propers talls del metro
Sí. Creo que será para ahorrar tiempo. Si el autobús tuviera que parar en todas tendría que dar más vuelta en Trinitat Vella.metring wrote:Heu vist que pel tall de la L1, que començarà dilluns, hi han dos serveis especials substitutoris de bus? Un només de Torras i Bages a Trinitat Vella i l'altre, de T i B a Fondo sense passar per TV, anant cap a Baró de Viver.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Propers talls del metro
Lógicamente. Cuando el metro hace eses absurdas (el error, a mi juicio no fue llevarlo a Trinidad, sino desviarlo luego haciendo otra vuelta absurda a Baró de Viver) y uno de los puntos está en el fin del infierno, un bus no puede entrar en Trini, parar lo más cerca posible del metro, que no está precisamente cerca de las arterias principales del barrio, y volver a salir para coger Baró del Viver. La única èga que tiene el sustitutorio es que la gente que vaya de la Trini a Baró de Viver, tiene que hacerlo a patita.
Hubiera sido mejor lo del B19 con articulados y reforzado, ya que cubre el tramo de L3 y el de L1 entre Torras y Fondo.
Hubiera sido mejor lo del B19 con articulados y reforzado, ya que cubre el tramo de L3 y el de L1 entre Torras y Fondo.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Topall d'alta tecnologia per Tall L3
Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...
- Attachments
-
- IMG_20170822_211935.jpg (51.07 KiB) Viewed 4924 times
Re: Topall d'alta tecnologia per Tall L3
El FMB no sol usar toperes a plena línia. Bàsicament posen un senyal triangular de triple disc vermell que vindria a ser un equivalent de senyal de parada absoluta.metring wrote:Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...
Aquests ja són posats (ahir al matí no hi eren), un és uns metres després de Vall d'Hebron, i l'altre entre Vall d'Hebron i Montbau en la via direcció Zona Universitària.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Topall d'alta tecnologia per Tall L3
Això ja se sap, no es tracta de si posen o no topall, era ironia, el tema és què feia una tanca d'obra allà, els mateixos treballadors flipaven.Miquel wrote:El FMB no sol usar toperes a plena línia. Bàsicament posen un senyal triangular de triple disc vermell que vindria a ser un equivalent de senyal de parada absoluta.metring wrote:Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...
Aquests ja són posats (ahir al matí no hi eren), un és uns metres després de Vall d'Hebron, i l'altre entre Vall d'Hebron i Montbau en la via direcció Zona Universitària.
Re: Topall d'alta tecnologia per Tall L3
Doncs la tanca delimita la zona d'obres amb la zona de circulació de trens. Pensa que les obres són a poc més de 100 metres del final de l'andana. No se, no ho veig pas gaire estrany què hi hagi una tanca per a tal finalitat.metring wrote:Això ja se sap, no es tracta de si posen o no topall, era ironia, el tema és què feia una tanca d'obra allà, els mateixos treballadors flipaven.Miquel wrote:El FMB no sol usar toperes a plena línia. Bàsicament posen un senyal triangular de triple disc vermell que vindria a ser un equivalent de senyal de parada absoluta.metring wrote:Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...
Aquests ja són posats (ahir al matí no hi eren), un és uns metres després de Vall d'Hebron, i l'altre entre Vall d'Hebron i Montbau en la via direcció Zona Universitària.
Òbviament, la tanca no fa de topera.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propers talls del metro
No comments.
Re: Propers talls del metro
Francament l'empresa s'està lluint amb la informació...
M'he trobat que alguns motoristes no avisen per megafonia del final de línia. D'altres si diuen algo, s'enrotllen tant que parlen massa i no diuen res. Amb prou feines hi ha personal a Lesseps per avisar als guiris i a tot despistat que el tren finalitza el seu recorregut, de tant en tant entra algú de seguretat però poca cosa.
No hagués estat gens malament cobrir els termòmetres dels trens amb un adhesiu provisional a la part afectada explicant com moure's pel tram afectat i senyalitzant el tram afectat. En fi... TMB.
M'he trobat que alguns motoristes no avisen per megafonia del final de línia. D'altres si diuen algo, s'enrotllen tant que parlen massa i no diuen res. Amb prou feines hi ha personal a Lesseps per avisar als guiris i a tot despistat que el tren finalitza el seu recorregut, de tant en tant entra algú de seguretat però poca cosa.
No hagués estat gens malament cobrir els termòmetres dels trens amb un adhesiu provisional a la part afectada explicant com moure's pel tram afectat i senyalitzant el tram afectat. En fi... TMB.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Recuperació de la normalitat... amb vestigis
Ahir al matí, em vaig fixar que un dels termòmetres a l'estació de Lesseps (concretament, l'últim de l'andana sentit Trinitat Nova) encara duia els adhesius que tapaven el tram tallat. Realment costa tant fer les coses mínimament bé i prestar atenció a retirar tota la senyalització provisional?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Propers talls del metro
CCOO INFORMA
Possible tall L2 a l’Agost 19/06/2018
La representació de l’Empresa ens comunica que pot haver un tall a línia 2 entre Paral·lel i Universitat des del 30 de juliol fins el 2 de... https://t.co/trxci81n5U
Possible tall L2 a l’Agost 19/06/2018
La representació de l’Empresa ens comunica que pot haver un tall a línia 2 entre Paral·lel i Universitat des del 30 de juliol fins el 2 de... https://t.co/trxci81n5U
Re: Propers talls del metro
Vaja, i sense servei de bus alternatiu. Més a l'agost amb les freqüències de m* que hi ha. Per no parlar que a la nit i primera hora del matí no hi ha alternativa.metring wrote:CCOO INFORMA
Possible tall L2 a l’Agost 19/06/2018
La representació de l’Empresa ens comunica que pot haver un tall a línia 2 entre Paral·lel i Universitat des del 30 de juliol fins el 2 de... https://t.co/trxci81n5U
Com sempre, TMB fotent la pota fins al fons allà on s'hi pot "empantanar" fins adalt. Sembla que practiquin per fer-ho pitjor...
En fi, jo volia un tall a L3 també, però vaja, veig que l'agulla de Lesseps encara no s'ha de tocar. Una llàstima per la meva vena friki
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Propers talls del metro
Eso es para promocionar:Miquel wrote:Vaja, i sense servei de bus alternatiu. Més a l'agost amb les freqüències de m* que hi ha. Per no parlar que a la nit i primera hora del matí no hi ha alternativa.metring wrote:CCOO INFORMA
Possible tall L2 a l’Agost 19/06/2018
La representació de l’Empresa ens comunica que pot haver un tall a línia 2 entre Paral·lel i Universitat des del 30 de juliol fins el 2 de... https://t.co/trxci81n5U
Com sempre, TMB fotent la pota fins al fons allà on s'hi pot "empantanar" fins adalt. Sembla que practiquin per fer-ho pitjor...
En fi, jo volia un tall a L3 també, però vaja, veig que l'agulla de Lesseps encara no s'ha de tocar. Una llàstima per la meva vena friki
de día la nueva D50 de TMB.
Y de noche los refuerzos del N6
Ya era hora de que cortaran la L2 en verano... ya se nos hacía raro que no lo hicieran.
¿Qué os jugáis a que como alternativa te mandan al D50?
Pero si el año pasado se cortó la L3 entre Lesseps y Valle Hebrón. ¿Qué pasó con esa aguja? ¿La arreglaron mal?
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Propers talls del metro
El darrer D50 surt de Ciutat Meridiana a les 22:30. El primer N6 passa per Universitat aprox a les 23:30. El darrer N6 (cap a Paral·lel) és a les 05:50, i el primer D50 en diumenges no inicia fins les 6 del matí, i fins que hi arribi te 30-40 minuts.França451 wrote:Eso es para promocionar:Miquel wrote:Vaja, i sense servei de bus alternatiu. Més a l'agost amb les freqüències de m* que hi ha. Per no parlar que a la nit i primera hora del matí no hi ha alternativa.metring wrote:CCOO INFORMA
Possible tall L2 a l’Agost 19/06/2018
La representació de l’Empresa ens comunica que pot haver un tall a línia 2 entre Paral·lel i Universitat des del 30 de juliol fins el 2 de... https://t.co/trxci81n5U
Com sempre, TMB fotent la pota fins al fons allà on s'hi pot "empantanar" fins adalt. Sembla que practiquin per fer-ho pitjor...
En fi, jo volia un tall a L3 també, però vaja, veig que l'agulla de Lesseps encara no s'ha de tocar. Una llàstima per la meva vena friki
de día la nueva D50 de TMB.
Y de noche los refuerzos del N6
Ya era hora de que cortaran la L2 en verano... ya se nos hacía raro que no lo hicieran.
¿Qué os jugáis a que como alternativa te mandan al D50?
Pero si el año pasado se cortó la L3 entre Lesseps y Valle Hebrón. ¿Qué pasó con esa aguja? ¿La arreglaron mal?
A la inversa en Diumenges, el darrer N6 passa sobre les 6 del matí i el primer D50 no inicia fins les 7 del matí.
La cosa no es que l'empresa vulgui promocionar una línia ordinària, si no que ha de prestar un servei alternatiu lògic i en el mateix horari (i en principi freqüència) del tram aturat. Ja està vist que darrerament els hi costa molt fer aquest tipus de servei, fins i tot en interrupcions de metro per incidència on envien a tothom al bus ordinari sense cap tipus de reforç.
Així no es fan les coses.
Sobre Lesseps, res jajajajja Coses meves, que hi hagi talls ferroviaris sempre te la seva gràcia al veure maniobres en estacions poc habituals, etc. Això sóc jo que tinc ganes de festa metrera
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propers talls del metro
¿Y por qué no cortan en Montbau? Podrían reprogramar los 3000 para que digan "Montbau, final de línia"Miquel wrote:Sobre Lesseps, res jajajajja Coses meves, que hi hagi talls ferroviaris sempre te la seva gràcia al veure maniobres en estacions poc habituals, etc. Això sóc jo que tinc ganes de festa metrera
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Propers talls del metro
Jo firmava ara mateix jajajajja Per fer final a Montbau han de tocar alguna cosa entre camí de Mundet i Canyelles. La bretelle de Canyelles no se si s'ha tocat mai. Oficialment, i si no recordo malament, aquest tram ha estat tallat per obres per quan la connexió entre Canyelles i Trinitat, ara farà 10 anys.Renfe445 wrote:¿Y por qué no cortan en Montbau? Podrían reprogramar los 3000 para que digan "Montbau, final de línia"Miquel wrote:Sobre Lesseps, res jajajajja Coses meves, que hi hagi talls ferroviaris sempre te la seva gràcia al veure maniobres en estacions poc habituals, etc. Això sóc jo que tinc ganes de festa metrera
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propers talls del metro
Fa pocs minuts, hem agafat els meus nens i jo un H6 a la parada final, i el gran ha vist, quan el bus canviava el lletrero de destinació que per un instant posava "Susbstitució L2".
Re: Propers talls del metro
Doncs al final, el tall serà a la L5, de Can Vidalet a Sants! Ja ho diuen a les estacions per megafonia i els panells.
Re: Propers talls del metro
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... mana-obresmetring wrote:Doncs al final, el tall serà a la L5, de Can Vidalet a Sants! Ja ho diuen a les estacions per megafonia i els panells.
Atenció a l’error garrafal: a la notícia diu que entre Collblanc i Pl Sants es pot fer servir la D50!!!!!!!
- Attachments
-
- 60DFA034-B91A-42BC-A4D0-9C855D1B1349.jpeg (98.06 KiB) Viewed 5597 times
-
- AC42ADC6-9D42-48BE-B1DB-6EC1A7A1F036.jpeg (37.38 KiB) Viewed 5601 times
Last edited by SrYeri on Wednesday 27/06/2018 14:41, edited 1 time in total.
Re: Propers talls del metro
Però només serà el cap de setmana, ara restem a l'espera de si es fa el tall de la L2, amb la pista del bus H6 que he explicat abans.