Potser fóra bo de fusionar els temes: així quedaria més clara la història de com va arribar fins a Villa Bugatti i en quin estat es troba, que queda molt ben explicat al tema enllaçat.TramviaBlau wrote:Fotos de tal com es trobava el novembre de 2013. Pel preu ofert es un regal. Costarà mes moure'l.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 32#p227369
Tramvia Blau al Wallapop??
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Re: Tramvia Blau al Wallapop??
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
La página del Tramvia ha desaparegut!!!! L'hauran venut? L'han tret per la polèmica que ha portat????
Potser no, per poder concentrar en aquest fil el seguiment del tramvia, que ara mateix precisament, no sabem on és...Fran-Ikarus wrote:Potser fóra bo de fusionar els temes: així quedaria més clara la història de com va arribar fins a Villa Bugatti i en quin estat es troba, que queda molt ben explicat al tema enllaçat.TramviaBlau wrote:Fotos de tal com es trobava el novembre de 2013. Pel preu ofert es un regal. Costarà mes moure'l.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 32#p227369
ÚLTIMA HORA: torna a sortir en venda al preu de... 1€!!!!!!!!
Qui vulgui participar en possible compra i trasllat, si us plau, envieu missatge privat amb telèfon, ens estem coordinant per muntar grup de WhatsApp.
Doncs sembla que al final s'ha venut. Aquí les proves:
Avui dijous 28/6/2018@10:45, AP7 sentit nord a l'alçada de Cardedeu si fa o no fa.
Avui dijous 28/6/2018@10:45, AP7 sentit nord a l'alçada de Cardedeu si fa o no fa.
Moltíssimes gràcies per la teva informació i foto, ara cal esbrinar qui l'ha comprat i cap a on va.
BREAKING NEWS
Encara no ho sé tot, però m'informen de què el Tramvia es queda a Catalunya!!!!
Encara no ho sé tot, però m'informen de què el Tramvia es queda a Catalunya!!!!
I suposo que això em fulmina una idea, poc probable però possible, i que em neguitejava pel cap. El comprador no és una empresa de ferralla. Cert?
Pinta que no, el venedor no hagués volgut això.awe wrote:
I suposo que això em fulmina una idea, poc probable però possible, i que em neguitejava pel cap. El comprador no és una empresa de ferralla. Cert?
- TramviaBlau
- N6
- TramviaBlau
- N6
Es veritat que va anar a parar a Figueres?
Jo personalment no n'he sentit a parlar enlloc.
El metro de Barcelona amb motoristes!