Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
No, no seran com els Siemens de l'S-Bahn de Berlin, no seran tan quadrats de frontal; peseu que seran Stadler, doncs pot ser una pista, i molt semblants lateralment al 113-114, la disposició de portes mana molt. Salut!
Jo crec que seràn alguna cosa així però acord a les característiques de la línia del Vallès (tema 3 portes i tal).
122-042-132 wrote:No, no seran com els Siemens de l'S-Bahn de Berlin, no seran tan quadrats de frontal; peseu que seran Stadler, doncs pot ser una pista, i molt semblants lateralment al 113-114, la disposició de portes mana molt. Salut!
No pueden ser FLIRT ni GTW por varias razones. FGC pedía que la cabina tuviera unas características similares a las 113/114. Y ni los FLIRT ni los GTW cumplen esta función. Por otro lado, en el caso de los FLIRT, estos tienen bogies compartidos y la mayoría de los trenes de la línea del Vallès no lo tienen. A priori tendrá que ser un diseño específico y exclusivo para esta línea.
Per cert, que encara no sabem res de la imatge virtual... i ja fa uns quants mesos.
Ja m'han passat el pdf del disseny dels nous trens i m'han agradat bastant. Com ja es comentava seran bastant semblants als actuals de les series 113 i 114 però amb algunes millores que m'han agradat bastant.
mfuentesll2 wrote:Ja m'han passat el pdf del disseny dels nous trens i m'han agradat bastant. Com ja es comentava seran bastant semblants als actuals de les series 113 i 114 però amb algunes millores que m'han agradat bastant.
que ganas de probarlas ya, aun ni se habran empezado a fabricar y ya estoy desando verlas para estrenarlas
, eso si el testero preferiria el de las 113-114 pero si van aser asi estan de lujo!
El diseño se ve mucho más cuidado, los faros superiores son redondos en lugar de los horrorosos faros rectangulares de los 113 y 114. A ver cómo serán en la realidad.
Bones,
Gracies per les respostes, reconeixo que hem costa definir realitat de Photoshop
A la LL-A amb la reforma de rentat de cara de les 213 no crec que comprin res de nou fins d'aqui 10 anys ja que actualment les 213 mes antigues nomes tenen 20 anys.
Sobre la nova unitat, la veritat es que m'agrada molt més que les 113, 114.
ortegote wrote:Bones,
Gracies per les respostes, reconeixo que hem costa definir realitat de Photoshop
A la LL-A amb la reforma de rentat de cara de les 213 no crec que comprin res de nou fins d'aqui 10 anys ja que actualment les 213 mes antigues nomes tenen 20 anys.
Sobre la nova unitat, la veritat es que m'agrada molt més que les 113, 114.
Salutacions.
El render està molt ben fet, cada cop costa més diferenciar realitat de foto, però al no haver sortit el tren en cap mitjà, he imaginat que no era real.
La veritat és que el disseny del tren en general és una meravella, tant per dins com per fora. La veritat és que Stadler s'ho ha currat. És una evolució a millor de la sèrie 113-114...
ortegote wrote:Bones,
Gracies per les respostes, reconeixo que hem costa definir realitat de Photoshop
A la LL-A amb la reforma de rentat de cara de les 213 no crec que comprin res de nou fins d'aqui 10 anys ja que actualment les 213 mes antigues nomes tenen 20 anys.
Sobre la nova unitat, la veritat es que m'agrada molt més que les 113, 114.
Salutacions.
El render està molt ben fet, cada cop costa més diferenciar realitat de foto, però al no haver sortit el tren en cap mitjà, he imaginat que no era real.
Encara no s'han començat a fabricar, tot just s'està en la fase de disseny del projecte i plec de condicions definitiu, tria de materials i components. Ja us vaig comentar que a nivell de disseny serien molt semblants al seus antecesors, els 112, i 113/114. El programa i plec de condicions inicial era molt limitatiu.
A nivell de disseny frontal, el render, tot i les lloances que li feu te certes mancances de proporcions. L'original millorarà molt; però per arribar al primer tren operatiu encara falten mooolts mesos; molt a finals del 2019, i ja veurem. Salut!