Diari de Girona, 27 de maig de 2018 wrote:
El projecte «absurd» de dur el TAV a Vilobí Una ponència elaborada per quatre economistes de la Universitat de Barcelona qualifica d´«ocurrència» el projecte de convertir l´Aeroport de Girona-Costa Brava en la quarta pista del Prat
[...]
No estic a favor de les tesis que defensa l'article, però crec que sempre és bo tenir més informació.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 24 de juliol de 2018 wrote:
El subdelegat del Govern qüestiona el baixador del TAV a l'aeroport Bramon demanarà si Barcelona vol apostar per la connexió i si és possible fer arribar la via de tren convencional a prop de la terminal Insisteix que les instal·lacions de Vilobí s'han de convertir en la quarta pista del Prat i que es treballa en bona direcció per «ampliar les ofertes»
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 24 de juliol de 2018 wrote:
El subdelegat del Govern qüestiona el baixador del TAV a l'aeroport Bramon demanarà si Barcelona vol apostar per la connexió i si és possible fer arribar la via de tren convencional a prop de la terminal Insisteix que les instal·lacions de Vilobí s'han de convertir en la quarta pista del Prat i que es treballa en bona direcció per «ampliar les ofertes»
[...]
I és ben normal, a l'AVE només li falta fer una parada a Sils i convertir-se en un regional. Es pot fer una variant i es poden modernitzar vies per poder posar trens a més altes velocitats. Però aeroports amb estacions d'alta velocitat segurament jo diria que només Barcelona, Madrid i potser Sevilla, però sobretot seria més interessant que hi hagués més trens regionals de velocitat alta i d'alta velocitat per tal de permetre les connexions.
Diari de Girona, 2 de febrer de 2021 wrote:
Eleccions catalanes 14F Comuns, CUP i Vox veuen innecessari el baixador del TAV Els candidats de JxCat, ERC, PDeCAT, PSC, PP i Ciutadans, en canvi, defensen que s'ha de tirar endavant, tot i que discrepen quan parlen de qüestions com la gestió i els costos
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 17 de juny de 2021 wrote:
Opinió: David Céspedes El camp d’aviació
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 26 d'agost de 2021 wrote:
Opinió: David Céspedes Potenciar l’aeroport
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 11 de febrer de 2022 wrote:
Preocupació a Vilobí pel pla que preveu ampliar l’aeroport Els veïns amb cases o terrenys afectats es mostren angoixats perquè no saben si se’ls hauran d’expropiar, quan serà i quant cobraran
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 15 de febrer de 2022 wrote:
«L’ampliació de l’aeroport és una bogeria especulativa» L’enginyer aeronàutic i veí de Vilobí Marc Chicharro considera que les previsions del pla dierctor d’Aena són totalment desmesurades tenint en compte el volum de passatgers actual
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 11 de març de 2022 wrote:
Oposició ecologista a l’ampliació de l’aeroport de Girona SOS Costa Brava, els Naturalistes, Rebel·lió o Extinció i Zeroports presentaran al·legacions al Pla Director al considerar que preveu obres «faraòniques» que no se sustenten amb cada dada que ho acrediti [...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 14 de març de 2022 wrote:
«Fa més de setze anys que vivim hipotecats per l’ampliació de aeroport» Els veïns de Vilobí afectats pel possible creixement de la infraestructura demanen a Aena que aclareixi si els expropiarà o, almenys, que estableixi uns barems i un calendari
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Diari de Girona, 11 de desembre de 2022 wrote:
Vint anys de Ryanair a l'aeroport de Girona El 5 de desembre de 2002 es va enlairar el vol inaugural, en direcció Frankfurt
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Ryanair ofereix 29 rutes des de Girona per la temporada d'estiu Una part dels itineraris s'activaran a finals de març Redacció - VIA Empresa | Vilobí d'Onyar. 08 de març de 2023 09:48 https://www.viaempresa.cat/territori/ry ... 6_102.html
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Girona tindrà vols a 47 destinacions aquest estiu, 9 més que l'any passat La terminal gironina connectarà per primera vegada amb Aalborg, Beni Mellal, Bari, Pardubice, Paderborn i Zagreb Redacció VIA Empresa | 10 de maig de 2024 13:13 https://www.viaempresa.cat/economia/gir ... 5_102.html