A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-Res de nou.
A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
-Han tret les barreres tarifàries, les han substituït per una validadora.
-Han avançat bastant amb el nou revestiment del pas inferior, també hi estan instal.lant nou paviment, parte del mateix podotàctil.
-A les escales no hi han fet res encara.
-A nivell d'andanes, igual que ahir.
A Mollet-Santa Rosa (R3):
-Ja han acabat d'empènyer el calaix del pas inferior, que ja es troba a sota de les vies.
-Han eliminat la marquesina de l'andana de vies 1/3.
-Han tancat la sortida al carrer del costat nord de l'edifici, on hi estan construïnt un mur de rajola, i sembla que hi instal.laran tancaments anti-frau.
-Han començat la construcció d'una rampa per accedir cap a la part de sota la marquesina de l'andan de via 2 (edifici de viatgers), pel cantó Parets de l'andana.
-Han tret totes les vores d'andana de la part de via 2 que encara no té el paviment nou.
-Les obres ja han passat l'equador.
A Parets del Vallès (R3):
-Obres finalitzades.
-Han acabat la instal.lació dels nous tancaments anti-frau. En aquest cas realment han tancat l'estació: per entrar a la mateixa per alguna banda diferent de la porta ara s'ha de fer una volta de prop d'un quilòmetre, i en condicions dolentes.
-Ni rastre de la subestació encara, però alguna cosa em diu que sé on anirà: intueixo que serà fora d'andana, i a l'espai ocupat per la via en cul de sac.
-Només falten tres coses més: una, barreres tarifàries; dos, la reforma d'accessibilitat de l'estació (que vindrà amb el desdoblament), i tres, teleindicadors.
A Balenyà-Tona-Seva (R3):
-Obres encara no finalitzades.
-Falten per instal.lar uns metres de tancament anti-frau (del de color verd), costat Taradell, més enllà del moll de mercaderies (que per certo està en mal estat).
-El del bar està de vacances, i es nota molt, l'estació està feta una porqueria, plena de fullaraca. Això sí, no s'ha oblidat de posar el cartell dient que està de vacances amb el seu habitual estil humorístic.
A Cornellà (R1/R4):
-He descobert com a mínim dues zones susceptibles d'instal.lació de nous tancaments anti-frau: la porta de servei, que té unes tanques antigues que, tot i ser punxegudes, són poc ferotges perquè són molt baixetes, i les escales del pas superior, on he estat testimoni de passatgers saltant per les mateixes i cometent frau.
-Un dels teleindicadors de l'andana direcció Martorell no funciona (el que està costat Hospitalet).
A Martorell (R4/R8):
-Res de nou.
A Gelida (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A L'Arboç (R4):
[des del tren]
-Tancada la via 2 (principal direcció Barcelona), s'entén que per obres, tot i que no hi havia ni rastre de les mateixes. Entenc que els trens direcció Barcelona circulen per la via 4 (la desviada de l'edifici de viatgers), tot i que no ho he pogut comprovar.
Al Vendrell (R4):
[des del tren]
-Què bèsties!, han tornat a posar en servei la via 1, amb el gàlib dinàmic sense corregir, pero l'andana sí. Resultat: el forat que hi ha entre tren i andana és tan gran, que una persona despistada fàcilment pot caure a la via.
A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):
-Noves pantalles del vestíbul ja en servei.