Dic que la capacitat es pot reduir per que he llegit els manuals de ERTMS de la UIC (públics a internet). Respecte dels cantons mòbils, de moment no és més que ciència ficció. A l´AVE amb prou feines s´ha posat el nivell 2, el nivell 3 és bonic però irreal de moment.victorcasta wrote:Com saps que reduirà la capacitat? Coneixes bé algun sistema de seguretat amb cantons mòbils o virtuals? Saps com funcionen?Toni wrote:És evident que no hi ha ni un euro. Ara, com que l´Alcalde i el Conseller saben tant, segur que si treuen uns dinerons el que es farà serà posar el ERTMS, que és el més útil i segur que serà moltissim més segur que el que tenim ara.... l´amic Alcalde i l´amic Conseller no saben que el ERTMS no hagués evitat per exemple els xocs del Clot (té la opció de sobrepassar els senyals en vermell exactament igual que ara) i que probablement el ERTMS reduirà la capacitat dels túnels. Però això és igual, proposem gestió conjunta de les inversions que nosaltres els de la Generalitat en sabem molt..... i si no mireu la L9.... Lamentable.
Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Quan fa dies et treia l'exemple de l'L9 ho deia pels cantons virtuals, on allà són una realitat.
Ja sé que és una explotació més petita i més homogènia, però la infraestructura és la mateixa. Tant se val la llargada del tren (que en aquest cas és uniforme), perquè el tren emet una senyal de ràdio sobre la posició del seu cap i de la seva cua, i el sistema de seguretat recalcula contínuament les corbes de frenada de tots els trens per atrapar al tren de davant a una distància de 20 metres de seguretat. Un sistema així pot ajudar a exprimir al màxim la capacitat dels túnels ferroviaris.
A partir d'això, hi han els peròs. I és la gran varietat de trens que circulen ara mateix per túnels de rodalia, que haurien de destinar-se únicament a rodalia.
Ja sé que és una explotació més petita i més homogènia, però la infraestructura és la mateixa. Tant se val la llargada del tren (que en aquest cas és uniforme), perquè el tren emet una senyal de ràdio sobre la posició del seu cap i de la seva cua, i el sistema de seguretat recalcula contínuament les corbes de frenada de tots els trens per atrapar al tren de davant a una distància de 20 metres de seguretat. Un sistema així pot ajudar a exprimir al màxim la capacitat dels túnels ferroviaris.
A partir d'això, hi han els peròs. I és la gran varietat de trens que circulen ara mateix per túnels de rodalia, que haurien de destinar-se únicament a rodalia.
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Les diferències son moltes entre la xarxa d´ADIF i la L9. La L9 és tot un túnel (o plataforma restringida en el futur) mentre que els altres van per tot arreu i no precisament amb plataforma restringida. Al túnel de la L9 no hi ha res de res (fins i tot les estacions estan totalment tancades) mentres que els altres tenen de tot a la via... gent passejant, obstacles col.locats per delinqüents, cotxes que cauen dels ponts, coses que porta el vent..... Els trens de la L9 son tots iguals i van tots al mateix lloc (excepte la bifurcació L9-L10) mentre que els altres van a tot arreu i el raro és que no es perdin pel camí amb les bifurcacions que hi ha.... i cada tren és del seu pare i la seva mare. Les instal.lacions de la L9 son totes homogènies i les dels altres cada una és del seu pare i la seva mare... Enfí, una cosa i l´altre és dificilment comparable.victorcasta wrote:Quan fa dies et treia l'exemple de l'L9 ho deia pels cantons virtuals, on allà són una realitat.
Ja sé que és una explotació més petita i més homogènia, però la infraestructura és la mateixa. Tant se val la llargada del tren (que en aquest cas és uniforme), perquè el tren emet una senyal de ràdio sobre la posició del seu cap i de la seva cua, i el sistema de seguretat recalcula contínuament les corbes de frenada de tots els trens per atrapar al tren de davant a una distància de 20 metres de seguretat. Un sistema així pot ajudar a exprimir al màxim la capacitat dels túnels ferroviaris.
A partir d'això, hi han els peròs. I és la gran varietat de trens que circulen ara mateix per túnels de rodalia, que haurien de destinar-se únicament a rodalia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Insisteixo, tot i la diferència de les xarxes, el plantejament del sistema de seguretat és vàlid per a totes dues.
Una de bona...
Una perla més d'aquelles que es diuen...
En aquesta notícia posa...
http://www.lavanguardia.com/vida/201202 ... neral.html
Miguel Ángel Remacha señala que el servicio de trenes de Catalunya "en muchas cosas es del siglo XXI y en otras no"
Jo hagués dit...
Miguel Ángel Remacha señala que el servicio de trenes de Catalunya "en muchas cosas es del siglo XIX y en otras no"
La de coses que s'arriben a dir...
En aquesta notícia posa...
http://www.lavanguardia.com/vida/201202 ... neral.html
Miguel Ángel Remacha señala que el servicio de trenes de Catalunya "en muchas cosas es del siglo XXI y en otras no"
Jo hagués dit...
Miguel Ángel Remacha señala que el servicio de trenes de Catalunya "en muchas cosas es del siglo XIX y en otras no"
La de coses que s'arriben a dir...
Salutacions des de Figueres.
ERTMS 3 i no conducció automàtica
Els possibles obstacles a la via són els motius pels quals no es pot instal·lar la conducció automàtica a la xarxa d'Adif, però no te res a veure amb el nivell 3 de l'ERTMS.Toni wrote:Les diferències son moltes entre la xarxa d´ADIF i la L9. La L9 és tot un túnel (o plataforma restringida en el futur) mentre que els altres van per tot arreu i no precisament amb plataforma restringida. Al túnel de la L9 no hi ha res de res (fins i tot les estacions estan totalment tancades) mentres que els altres tenen de tot a la via... gent passejant, obstacles col.locats per delinqüents, cotxes que cauen dels ponts, coses que porta el vent..... Els trens de la L9 son tots iguals i van tots al mateix lloc (excepte la bifurcació L9-L10) mentre que els altres van a tot arreu i el raro és que no es perdin pel camí amb les bifurcacions que hi ha.... i cada tren és del seu pare i la seva mare. Les instal.lacions de la L9 son totes homogènies i les dels altres cada una és del seu pare i la seva mare... Enfí, una cosa i l´altre és dificilment comparable.
Les bifurcacions a les rutes no hi tenen res a veure, ni amb una cosa ni amb l'altra. La conducció automàtica el que fa és només regular la velocitat del tren i controlar la posició del tren, mentre que les desviacions es controlen amb un altre sistema independent, que de fet ja està pràcticament automatitzat 100% (i dic pràcticament per no pillar-me, però diria que fa temps que és totalment automàtic).
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
El govern espanyol proposa a l'exconseller de CiU Pere Macias coordinar el pla de Rodalies de Catalunya
El govern espanyol ha proposat a l'exconseller de Política Territorial i Obres Públiques en època de CiU Pere Macias coordinar el pla de Rodalies de Catalunya, segons ha avançat 'La Vanguardia' i han confirmat fonts de l'executiu estatal a l'ACN. Es tracta d'un càrrec de nova creació del Ministeri de Foment que té per objectiu actualitzar la planificació estratègica dels plans d'actuació de Rodalies de Catalunya. Macias, que ha manifestat la seva predisposició a acceptar el càrrec, ja havia fitxat pel govern municipal d'Ada Colau per coordinar la interlocució entre els diferents agents implicats en el projecte per enllaçar les dues línies de tramvia.
https://www.lavanguardia.com/vida/20180 ... lunya.html
El govern espanyol ha proposat a l'exconseller de Política Territorial i Obres Públiques en època de CiU Pere Macias coordinar el pla de Rodalies de Catalunya, segons ha avançat 'La Vanguardia' i han confirmat fonts de l'executiu estatal a l'ACN. Es tracta d'un càrrec de nova creació del Ministeri de Foment que té per objectiu actualitzar la planificació estratègica dels plans d'actuació de Rodalies de Catalunya. Macias, que ha manifestat la seva predisposició a acceptar el càrrec, ja havia fitxat pel govern municipal d'Ada Colau per coordinar la interlocució entre els diferents agents implicats en el projecte per enllaçar les dues línies de tramvia.
https://www.lavanguardia.com/vida/20180 ... lunya.html
Salvem l'Estació de França!
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Jo refrescant de tant en tant aquesta pàgina
http://www.adif.es/es_ES/infraestructur ... tura.shtml
a veure si havien publicat el pla de Catalunya i pel que sembla encara no l'han començat. Baia.
http://www.adif.es/es_ES/infraestructur ... tura.shtml
a veure si havien publicat el pla de Catalunya i pel que sembla encara no l'han començat. Baia.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Pere Macias: "Hem de fer sortir trens de l'aeroport cada 10 minuts enlloc de cada 30"
Recent designat coordinador del Pla de Rodalies de Barcelona, esbossa el futur de la xarxa ferroviària i enterra la destral de guerra amb Renfe i Adif
https://totbarcelona.elmon.cat/politica ... 69102.html
Com a fragments destacats de l'entrevista:
Recent designat coordinador del Pla de Rodalies de Barcelona, esbossa el futur de la xarxa ferroviària i enterra la destral de guerra amb Renfe i Adif
https://totbarcelona.elmon.cat/politica ... 69102.html
Com a fragments destacats de l'entrevista:
I, per primer cop, es parla obertament del manteniment de BCN França un cop oberta SagreraTOT Barcelona wrote:Amb quines mesures concretes podem guanyar capacitat?
Un exemple molt fàcil: si es compren més combois, podrem fer tots els trens dobles i transportar més gent. Un altre: tenim mitja dotzena d’entroncaments de vies mal resolts. Cada cop que un tren ha de creuar una via, el que s’anomena un ‘cisallament’, perdem molta capacitat. Si fem que la creuï a una cota diferent amb un ‘salt de moltó’ podem augmentar de forma notable la capacitat fins i tot amb els mateixos trens.
Els túnels que creuen Passeig de Gràcia i plaça Catalunya ja no poden absorbir més trens i fins i tot els obliguen a aturar-se dins del túnel per cedir pas.
D’entrada estan desequilibrats: pel de plaça Catalunya en passen més perquè el de Passeig de Gràcia té un d’aquests cisallaments. Si fem combinacions més positives, podrem fer passar més trens pel mateix túnel. Ara bé, hi ha requeriments de seguretat estrictes que que s’han de respectar, com les distàncies entre trens. Els colls d’ampolla als accessos de Barcelona també encotillen la xarxa.
Dos punts vitals són els intercanviadors pendents a la Torrassa i Montcada. Quin termini els posa?
Són dos peces clau i ja s’hi està treballant. Hi ha molta feina feta i s’està avançant pel bon camí. Estic convençut que veurem canvis molt importants durant els propers quatre anys.
TOT Barcelona wrote:I l’Estació de França, quin futur té? Els successius governs municipals han ambicionat -sense èxit- conquerir la platja de vies que separa la Ciutadella de la Barceloneta.
Ho estudiarem amb quatre lupes, perquè és cert que perdrà funcions quan s’estreni la Sagrera. Però a Barcelona no li sobren instal·lacions ferroviàries, cal pensar-ho molt abans de suprimir una estació d’aquesta magnitud. Si volem un bon servei, hem de tenir a una distància raonable un lloc ampli on ‘dormin’ els trens. No els podem enviar a Valladolid i que tornin cada matí.
Salvem l'Estació de França!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Colls d'ampolla gràcies a qui no en té ni idea
Això ho hem d'agrair als il·luminats (per no dir qualificatius grollers, que prou se'ls mereixerien) que es van dedicar a capar alegrement accessos de quatre vies i més, venent caramelets electoralistes de mires curtes. On paren ara totes aquestes llumeneres que s'omplien tant la boca de "tancar ferides urbanes" i gracietes semblants, que els hauria de caure la cara de vergonya amb l'escabetxina que han causat?Pere Macias ha dit, més que wrote:Els colls d’ampolla als accessos de Barcelona també encotillen la xarxa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
És cert que quan es fa un cisallament es perd molt de temps pel teu propi tren en el que viatges i per la resta. Pero no han anomenat un tercer encreuament que també afecta al túnel de Catalunya (encara que físicament està a l'aire lliure). Parlo de L'Hospitalet de Llobregat. El no haber un salt de molló que faci passar els trens que provenen de Sants cap a les víes 11-18 (toperes) fa que en els dies laborables, sobre tot en les hores puntes, es creï una caravana de trens considerable davant l'entrada de L'Hospitalet. Lo cua més llarga que vaig veure per entrar a L'H era de 3 trens.
Clar, ells diuen «És que al túnel de Catalunya no hi ha cisallaments.» Sí, però bé que t'has d'esperar per entrar a L'Hospitalet...
Clar, ells diuen «És que al túnel de Catalunya no hi ha cisallaments.» Sí, però bé que t'has d'esperar per entrar a L'Hospitalet...
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Rodalies prepara mesures per descongestionar el trànsit de trens
Es desviaran els trens des de Montcada Bifurcació fins al Clot i els que van de passeig de Gràcia a l'Estació de França aniran a Sant Andreu Comtal
Ròtules o enllaços entre túnels
La solució ara per ara és interconnectar ambdós túnels i permetre que els trens de qualsevol línia puguin circular per tots dos túnels. [...] Un d’aquests punts es col·locaria a Montcada Bifurcació. [...] L’altra ròtula es col·locarà a l’estació de la Torrassa, a l’Hospitalet de Llobregat. Això permetrà que els trens que entren a la ciutat pel sud també puguin creuar Barcelona utilitzant de manera indistinta qualsevol dels dos túnels.
Eliminar el semàfor de Passeig de Gràcia
Actualment els dos túnels no tenen el mateix volum de trànsit perquè el túnel del Clot té uns semàfor a l’altura de Passeig de Gràcia. En aquest punt es troben els trens que creuen la ciutat en sentit Girona amb els que surten o arriben de l’Estació de França. [...]
Per tot plegat, la tercera mesura que explica Macias és eliminar aquest semàfor a nivell, tot portant els trens del sud fins a Sant Andreu Comtal en lloc de l’Estació de França. “Amb això aconseguirem la màxima capacitat dels dos túnels i guanyarem molta eficàcia de la xarxa”, explica el coordinador de Rodalies.
De moment no hi ha una data per a l’entrada en funcionament dels canvis, però es preveu que podran absorbir uns 80.000 nous passatgers.
https://beteve.cat/mobilitat/mesures-de ... -rodalies/ (vídeo a l'enllaç)
Es desviaran els trens des de Montcada Bifurcació fins al Clot i els que van de passeig de Gràcia a l'Estació de França aniran a Sant Andreu Comtal
Ròtules o enllaços entre túnels
La solució ara per ara és interconnectar ambdós túnels i permetre que els trens de qualsevol línia puguin circular per tots dos túnels. [...] Un d’aquests punts es col·locaria a Montcada Bifurcació. [...] L’altra ròtula es col·locarà a l’estació de la Torrassa, a l’Hospitalet de Llobregat. Això permetrà que els trens que entren a la ciutat pel sud també puguin creuar Barcelona utilitzant de manera indistinta qualsevol dels dos túnels.
Eliminar el semàfor de Passeig de Gràcia
Actualment els dos túnels no tenen el mateix volum de trànsit perquè el túnel del Clot té uns semàfor a l’altura de Passeig de Gràcia. En aquest punt es troben els trens que creuen la ciutat en sentit Girona amb els que surten o arriben de l’Estació de França. [...]
Per tot plegat, la tercera mesura que explica Macias és eliminar aquest semàfor a nivell, tot portant els trens del sud fins a Sant Andreu Comtal en lloc de l’Estació de França. “Amb això aconseguirem la màxima capacitat dels dos túnels i guanyarem molta eficàcia de la xarxa”, explica el coordinador de Rodalies.
De moment no hi ha una data per a l’entrada en funcionament dels canvis, però es preveu que podran absorbir uns 80.000 nous passatgers.
https://beteve.cat/mobilitat/mesures-de ... -rodalies/ (vídeo a l'enllaç)
Salvem l'Estació de França!
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Sort que Macias tenia intenció de salvar EdF. Ara només podran entrar trens per el Nord, que actualment no n' entra cap?m.h.t. wrote:Rodalies prepara mesures per descongestionar el trànsit de trens
Es desviaran els trens des de Montcada Bifurcació fins al Clot i els que van de passeig de Gràcia a l'Estació de França aniran a Sant Andreu Comtal
Ròtules o enllaços entre túnels
La solució ara per ara és interconnectar ambdós túnels i permetre que els trens de qualsevol línia puguin circular per tots dos túnels. [...] Un d’aquests punts es col·locaria a Montcada Bifurcació. [...] L’altra ròtula es col·locarà a l’estació de la Torrassa, a l’Hospitalet de Llobregat. Això permetrà que els trens que entren a la ciutat pel sud també puguin creuar Barcelona utilitzant de manera indistinta qualsevol dels dos túnels.
Eliminar el semàfor de Passeig de Gràcia
Actualment els dos túnels no tenen el mateix volum de trànsit perquè el túnel del Clot té uns semàfor a l’altura de Passeig de Gràcia. En aquest punt es troben els trens que creuen la ciutat en sentit Girona amb els que surten o arriben de l’Estació de França. [...]
Per tot plegat, la tercera mesura que explica Macias és eliminar aquest semàfor a nivell, tot portant els trens del sud fins a Sant Andreu Comtal en lloc de l’Estació de França. “Amb això aconseguirem la màxima capacitat dels dos túnels i guanyarem molta eficàcia de la xarxa”, explica el coordinador de Rodalies.
De moment no hi ha una data per a l’entrada en funcionament dels canvis, però es preveu que podran absorbir uns 80.000 nous passatgers.
https://beteve.cat/mobilitat/mesures-de ... -rodalies/ (vídeo a l'enllaç)
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Equilibrar el trànsit
Vist fredament, Montcada Bifurcació oferiria un avantatge respecte l'Estació de França si s'hi acaba habilitant aquesta "ròtula": tindria accés als dos túnels passants de Barcelona, cosa que, a més d'equilibrar el trànsit ferroviari, també permetria desviar circulacions més fàcilment en cas d'incidència a un dels túnels.
Ara bé, els trens que es pretén fer acabar a Sant Andreu Comtal, seria ideal que es duguessin a l'Estació de França, sobretot per una qüestió de capacitat. A més, en creuar igualment la ciutat, farien parada a la que serà una de les dues estacions importants (Sants) i a una cèntrica (Passeig de Gràcia). És clar que, per a mantenir l'agilitat del trànsit, la desviació d'Aragó hauria de fer-se en salt de moltó, obra que en aquest cas seria més complicada que de costum en tractar-se d'una via soterrada de partida. Però de més verdes han madurat.
En general, després d'anys d'asfíxia progressiva dels accessos ferroviaris a Barcelona fins a límits insuportables, noto un canvi de tendència, amb propostes serioses per part de persones que, tot i tenir un passat ambigu en relació amb el ferrocarril, sí que tenen una certa autoritat pel que fa a la presa de decisions polítiques. Al capdavall, no cal oblidar que en política compta el present i el passat s'oblida amb molta (massa) facilitat. Per una vegada, deixem que això sigui un avantatge i no un inconvenient.
Ara bé, els trens que es pretén fer acabar a Sant Andreu Comtal, seria ideal que es duguessin a l'Estació de França, sobretot per una qüestió de capacitat. A més, en creuar igualment la ciutat, farien parada a la que serà una de les dues estacions importants (Sants) i a una cèntrica (Passeig de Gràcia). És clar que, per a mantenir l'agilitat del trànsit, la desviació d'Aragó hauria de fer-se en salt de moltó, obra que en aquest cas seria més complicada que de costum en tractar-se d'una via soterrada de partida. Però de més verdes han madurat.
En general, després d'anys d'asfíxia progressiva dels accessos ferroviaris a Barcelona fins a límits insuportables, noto un canvi de tendència, amb propostes serioses per part de persones que, tot i tenir un passat ambigu en relació amb el ferrocarril, sí que tenen una certa autoritat pel que fa a la presa de decisions polítiques. Al capdavall, no cal oblidar que en política compta el present i el passat s'oblida amb molta (massa) facilitat. Per una vegada, deixem que això sigui un avantatge i no un inconvenient.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
No entenc lo de moure els trens a Clot. Vol dir que passarien per la via de SAC i Sagrera? Al ramal de Meridiana no hi ha cap estació a Clot.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
No busques respuestas, Edu. Se trata de una milonga para asfixiar aún más la red. En primer lugar quien ha hecho el plano tiene la misma idea de Rodalies que un pato en un supermercado. En SAC ni hay ni habrá espacio para meter los trenes allí por la sencilla razón de que se cargaron la estación que sí tenía espacio para apartarlos. Y desde Bifurcaciò, el único sitio por donde puedes meter los trenes es por el Ramal de las Aguas, como todo el mundo sabe, es decir, pasando por SAC al clot R2 y abres túnel a Passeig de Gràcia.Aeduh wrote:No entenc lo de moure els trens a Clot. Vol dir que passarien per la via de SAC i Sagrera? Al ramal de Meridiana no hi ha cap estació a Clot.
La Torrassa, es un cuento chino como la copa de un pino, en el sentido de que donde lo van a hacer, las vías de Hospi y las de Bellvitge no están a nivel, con lo cual, procedente de Bellvitge, no puedes entrar al túnel de Catalunya y viceberzas. Lo que, como indica el dibujo sí podrás hacer es cambiar de tren de una línea a la otra, y como todos sabemos no hay espacio para "ups" saltos de carnero, por lo cual, la única forma de pasar los trenes por este punto de un túnel al otro es cizallando camino de Sants. En todo caso, el resultado sería algo así como la estación del Tejar en Madrid, con dos vías a diferente nivel y las rampitas de acceso. Dado que la sarta de sandeces que llevamos ya dichas son de una absurdez mayúscula, si lo hacen se van a llevar el premio al eslabón perdido de la inteligencia humana, pero tengo mis dudas de que ADIF permita semejante despropósito.
Y por si la sarta de sandeces no fuera suficiente, tenemos que para pasar los trenes procedentes de Bif vía SAC al túnel de Catalunya por Arco de triunfo, hay otra vez que "ups" cizallar la R2 para meter esos trenes en el Clot por la vía de Mataró.
En todo caso, podemos decir que esto es sólo una estrategia para liquidar la Estaciò de França, y luego dejar el resto de cosas como están. Dado que en SAC no pueden meter los trenes que van a EdF porque literalmente éstos no caben, o se los llevan a Bifurca, que tampoco es que esté muy boyante de vías, o los mandan a alguna estación a tomar vientos, tipo La Llagosta o alguna de esas bombilladas, como hacen ahora con los MD de Girona, que los mandan a Gavà y gastamos luz y electricidad teniendo los trenecitos todo el día recorriendo kilómetros muertos cruzando la provincia de un lado a otro sin coger viajeros que los ven pasar por delante de sus narices.
En serio, dejen ya de meterse tiza en polvo, por favor. A alguien le han sentado mal las cervezas del pasado sábado.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
En la estación no hay sitio pero más adelante están los talleres, donde hay una immensa playa de vías donde se pueden estacionar.França451 wrote:En SAC ni hay ni habrá espacio para meter los trenes allí por la sencilla razón de que se cargaron la estación que sí tenía espacio para apartarlos.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Claro que sí. Cizallando nuevamente, a los que vengan de Bifurca, entre otros.Adolescent barceloní wrote:En la estación no hay sitio pero más adelante están los talleres, donde hay una immensa playa de vías donde se pueden estacionar.França451 wrote:En SAC ni hay ni habrá espacio para meter los trenes allí por la sencilla razón de que se cargaron la estación que sí tenía espacio para apartarlos.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Aquell tram no te una freqüència ni de lluny tan alta per a que de tant en tant, els trens entrin a tallers. A banda, en uns anys, si ho acaben, l'estació de SAC ja tindrà més vies.França451 wrote:Claro que sí. Cizallando nuevamente, a los que vengan de Bifurca, entre otros.Adolescent barceloní wrote:En la estación no hay sitio pero más adelante están los talleres, donde hay una immensa playa de vías donde se pueden estacionar.França451 wrote:En SAC ni hay ni habrá espacio para meter los trenes allí por la sencilla razón de que se cargaron la estación que sí tenía espacio para apartarlos.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Actualmente, pero si metemos los trenes del Ramal de las Aguas y los de SAC, la cosa cambia. Tienes que verlo con la óptica de todos los trenes de la R2 más algunos de la R3 y R4, no con las frecuencias actuales con los horarios de la R2 en la mano.Miquel wrote: Aquell tram no te una freqüència ni de lluny tan alta per a que de tant en tant, els trens entrin a tallers. A banda, en uns anys, si ho acaben, l'estació de SAC ja tindrà més vies.
Respecto a SAC, lamento decirte que será una estación tipo Gavà/Sant Andreu Arenal: es decir cuatro vías, dos generales y dos desviadas. Con eso no te da para absorber toda la R2 Sur, y no olvidemos que si liquidan el tramo PdG-EdF, todos el mogollón de regionbales de cuatro líneas tienen que ir por vía Clot-SAC, lo cual agrava aún el tema de cizallar.
Es que las noticias son muy subversivas cuando quieren. Información y propaganda subliminal: nadie habló de los regionales, para que no nos demos cuenta de que la medida era un completo despropósito, y en las próximas elecciones, se vote tan ricamente al partido de turno, pues no olvidemos también que próximas unas elecciones, esta noticia apesta a propaganda electoralista. Que puede serlo o no, no digo que necesariamente lo sea, digo que apesta pero no tiene en absoluto que serlo. Lo que sí sería es lo de los regionales. Y con los regionales en SAC, cizallar a talleres, es sólo "un poquitín más complicado".
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...