A les 15:45 de Balaguer surt el tren especial amb el Maragall a dintre cap a La Pobla... No sé si tindràs prou temps per arribar-t'hi...megapauer wrote:Per cert, la inaguració del dissabte, algú sap a quina hora és? Perquè he d'anar a Madrid i intentaria ser-hi abans d'agafar el meu primer Alvia.
Gràcies....
Notícies línia de La Pobla de Segur
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Doncs no ho crec, perquè ho he sabut amb massa poca anticipació tot plegat...Jordi Freixas wrote:Espero que el molt honorable President de TrensCat hi serà, no?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Però com pot dir la nota de premsa que les estacions de Balaguer, Tremp i la Pobla han estat millorades????? NO és veritat...Trenscat wrote:Es veu que ha sigut posar els "meus" horaris a La Pobla i penjar informació a la seva web (la de FGC).
PDF amb un dossier de la reobertura de la línia: http://212.101.75.163/notes/nota_186_cat.pdf
ATENCIÓ! Demà (dia 3) el Maragall va a la línia de La Pobla:
http://212.101.75.163/notes/nota_185_cat.pdf
A Balaguer ja hi havien rètols nous a "l'època RENFE"...Sky wrote:^^ Potser consideren "renovació" haver col·locat rètols nous.
http://img272.imageshack.us/img272/2784 ... 0235iu.jpg
http://img454.imageshack.us/img454/9053/221205259ci.jpg
Com no els hagin "FGCeizat"...
Suposo que és això al que es refereix...posar rètols com els de La Pobla...UT596001 wrote:A Balaguer ja hi havien rètols nous a "l'època RENFE"...Sky wrote:^^ Potser consideren "renovació" haver col·locat rètols nous.
http://img272.imageshack.us/img272/2784 ... 0235iu.jpg
http://img454.imageshack.us/img454/9053/221205259ci.jpg
Com no els hagin "FGCeizat"...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Aquí està la noticia i el video dels informatius de TV3
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=127560
(per veure el video cal fer clic a la segona fotografia)
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=127560
(per veure el video cal fer clic a la segona fotografia)
Si et llegeixes tot el fil veuràs quina unitat és.Mako448 wrote:Ahir vaig veure un video per la tele del viatge inagural,però vaig veure una cosa que em va extranyar,quina unitat era?La unitat que feia el recorregut era PANTONE i diria que era molt més nova que un 593.Potser són els SUPERMAN 592.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De l'AVUI:
---------------------------
El govern estudia allargar el tren de la Pobla fins a Sort, la Seu d'Urgell i Andorra
FGC confia en la seva viabilitat com a transport de viatgers i mercaderies i tren turístic
El tram Balaguer-la Pobla es restableix avui renovat
Joan Tort
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) vol ampliar la línia de la Pobla fins a Sort, la Seu d'Urgell i Andorra. El consell d'administració de l'empresa pública ha aprovat presentar una al·legació al pla d'infraestructures del transport perquè s'estudiï la viabilitat d'aquest projecte, que, segons el president de FGC, Joan Torres, té avantatges tècnics, econòmics i grans possibilitats de negoci.
El conseller de Política Territorial, Joaquim Nadal, va confirmar que s'analitzarà la idea, però que, en tot cas, no seria efectiva abans del 2015. Així, aquesta opció passaria per davant d'ampliar la línia de Vic-Puigcerdà fins a la Seu d'Urgell, com apuntava inicialment el pla territorial de l'Alt Pirineu i l'Aran. Torres va destacar ahir a Balaguer que prolongar la línia de la Pobla fins a Andorra amplia les oportunitats de transport de viatgers, com a tren turístic i també per a mercaderies. A més, tindria connexions amb el TGV a Lleida i permetria captar clients de Barcelona i Madrid, que en poques hores es podrien situar a les pistes d'esquí.
Torres va recordar que només Andorra rep 12 milions de visitants a l'any i això ja és un incentiu per fer-hi arribar el tren. Així ho va explicar abans del viatge inaugural de reobertura de la línia de la Pobla, que va presidir Pasqual Maragall, i que va permetre comprovar la renovació de tota la via entre Balaguer i la Pobla.
Quinze minuts menys
La inversió inicial de FGC ja supera els 20 milions i permet que el viatge s'escurci en més de 15 minuts. El servei per als viatgers es restableix avui amb vuit combois diaris entre Lleida i Balaguer i tres entre la capital de la Noguera i la Pobla.
A l'acte hi va assistir el ministre d'Urbanisme i Ordenament Territorial d'Andorra, Manel Pons, que va dir que coneixia l'interès de FGC per arribar a Andorra i connectar la línia amb el TGV. Pons va recordar que Andorra només té accessos per carretera i que el trànsit diari de catalans que treballen a Andorra suposa més de 3.000 vehicles. Per tant, va destacar que aquest ferrocarril i la reobertura de l'aeroport de la Seu permetrien millorar molt les comunicacions i la fluïdesa del trànsit al Principat.
---------------------------
El govern estudia allargar el tren de la Pobla fins a Sort, la Seu d'Urgell i Andorra
FGC confia en la seva viabilitat com a transport de viatgers i mercaderies i tren turístic
El tram Balaguer-la Pobla es restableix avui renovat
Joan Tort
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) vol ampliar la línia de la Pobla fins a Sort, la Seu d'Urgell i Andorra. El consell d'administració de l'empresa pública ha aprovat presentar una al·legació al pla d'infraestructures del transport perquè s'estudiï la viabilitat d'aquest projecte, que, segons el president de FGC, Joan Torres, té avantatges tècnics, econòmics i grans possibilitats de negoci.
El conseller de Política Territorial, Joaquim Nadal, va confirmar que s'analitzarà la idea, però que, en tot cas, no seria efectiva abans del 2015. Així, aquesta opció passaria per davant d'ampliar la línia de Vic-Puigcerdà fins a la Seu d'Urgell, com apuntava inicialment el pla territorial de l'Alt Pirineu i l'Aran. Torres va destacar ahir a Balaguer que prolongar la línia de la Pobla fins a Andorra amplia les oportunitats de transport de viatgers, com a tren turístic i també per a mercaderies. A més, tindria connexions amb el TGV a Lleida i permetria captar clients de Barcelona i Madrid, que en poques hores es podrien situar a les pistes d'esquí.
Torres va recordar que només Andorra rep 12 milions de visitants a l'any i això ja és un incentiu per fer-hi arribar el tren. Així ho va explicar abans del viatge inaugural de reobertura de la línia de la Pobla, que va presidir Pasqual Maragall, i que va permetre comprovar la renovació de tota la via entre Balaguer i la Pobla.
Quinze minuts menys
La inversió inicial de FGC ja supera els 20 milions i permet que el viatge s'escurci en més de 15 minuts. El servei per als viatgers es restableix avui amb vuit combois diaris entre Lleida i Balaguer i tres entre la capital de la Noguera i la Pobla.
A l'acte hi va assistir el ministre d'Urbanisme i Ordenament Territorial d'Andorra, Manel Pons, que va dir que coneixia l'interès de FGC per arribar a Andorra i connectar la línia amb el TGV. Pons va recordar que Andorra només té accessos per carretera i que el trànsit diari de catalans que treballen a Andorra suposa més de 3.000 vehicles. Per tant, va destacar que aquest ferrocarril i la reobertura de l'aeroport de la Seu permetrien millorar molt les comunicacions i la fluïdesa del trànsit al Principat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
escriu jordi freixas:
Ja veig que no haurà servit de res tanta historia...
Doncs potser que els hi preguntis a la gent de Tremp o de la Pobla....
Ells en comptes de jugar a trens en son els seus usuaris i segurament pensen de manera molt diferent al teu catastrofisme.
Hi han pressupostats 60 milions per les obres, fins ara n'han gastat 20 i en queden 40, entre d'altres coses per comprar material mòbil i arreglar les estacions.
osti quin país, no sabem mai estar en el terme mig, o som els mes collonuts del món (que no es el cas) o tot es una porqueria (que tampoc).
si senyor freixas, tranta historia està començant a servir per a molt.
Ja veig que no haurà servit de res tanta historia...
Doncs potser que els hi preguntis a la gent de Tremp o de la Pobla....
Ells en comptes de jugar a trens en son els seus usuaris i segurament pensen de manera molt diferent al teu catastrofisme.
Hi han pressupostats 60 milions per les obres, fins ara n'han gastat 20 i en queden 40, entre d'altres coses per comprar material mòbil i arreglar les estacions.
osti quin país, no sabem mai estar en el terme mig, o som els mes collonuts del món (que no es el cas) o tot es una porqueria (que tampoc).
si senyor freixas, tranta historia està començant a servir per a molt.
Mira... per començar, l'única innovació de la nova línia, és que tardes un quart d'hora menys que abans a recorrer la línia, i que... no sé si és que ara hi ha un tren més fins a Balaguer. De Balaguer a La Pobla, segueixen havent-hi tres trens al dia. D'aquesta manera, no aconseguiran MAI reactivar la línia, per més moderns que siguin els trens i les vies.
Això que dius es mentida. A poble la gent s'adapta a un horari de tren.
A Barcelona el tren s'adapta a la gent.
No calen freqüències de 5 minuts a la pobla. No hi pujaria ningú i seria un total malgastament de recursos.
També compta molt que es perdi la sensació de lentitud i que hi hagi confort, comoditat als trens.
A Barcelona el tren s'adapta a la gent.
No calen freqüències de 5 minuts a la pobla. No hi pujaria ningú i seria un total malgastament de recursos.
També compta molt que es perdi la sensació de lentitud i que hi hagi confort, comoditat als trens.