La sèrie 211, marginada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
jn4519
N2
N2
Posts: 19
Joined: Sunday 16/04/2006 22:33

Post by jn4519 »

Trenscat wrote:Segons informacions de FGC sobre les 211: "Es completaran els estudis i es decidirà sobre la millor opció per a la renovació del parc de les 10 UT 211 en procés d'obsolescència tècnica".
No cal gastar-se diners per fer un informe "fulminant" on s'indiqui que les 211 s'han quedat obsoletes i que el millor que es pot fer és comprar més 213 i així de pas deixar el parc mòbil totalment uniforme.

Salut!
Last edited by jn4519 on Saturday 03/06/2006 19:42, edited 1 time in total.
Jordilar

Post by Jordilar »

Les 211 no són tan antigues per dir que estan obsoletes tècnicament. Amb una reforma suficient deixarien de tenir aquesta suposada obsolència. Més antigues són les 111 i no passa res :(
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Bon dia,no fa gaire, vaig veure una 211 fent un S7,concretament el que passa per St.Andreu de la Barca a les 13.51 direcció Barcelona.
Espero que les 211 tornin a prestar servei, pq ara es tope de aburridisim la LL-A,tota l'estona 213 i la majoria de vegades en simple.
No fa gaire vaig pujar a les 211, i oh!!! :roll: QUINS RECORDS.
User avatar
awe
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 14/05/2005 13:49
Location: Tossa de Mar / Móra la Nova

Post by awe »

Jo crec que si s'opta per comprar 213 i oblidar-se de les 211, aquestes trobarien comprador sense cap problema. Podrien interessar-li a Feve, per exemple. Per més que parlin d'obsolescència, a aquest material li pot quedar vida útil per molts anys.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

One more decade

Post by JaMiRo! »

Hola!

Jo l'únic problema que els hi veig, fonamentalment, és l'assumpte de la seva no-adaptació a PMR. Per la resta, jo crec que encara poden donar joc una dècada més.

I, en cas contrari, que almenys les venguin a qualsevol altre operador de via estreta que les necessiti. Que no les desballestin, vamos...

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Jordilar wrote:Les 211 no són tan antigues per dir que estan obsoletes tècnicament. Amb una reforma suficient deixarien de tenir aquesta suposada obsolència. Més antigues són les 111 i no passa res :(
De fet sobre les 111 en aquesta mateixa informació diu:

"Increment de l'oferta i extensió del Metro del Vallès

(...)

- Increment del parc de trens. S'hauran d'endegar els estudis de definició de les característiques del futur nou parc de trens de 4 cotxes per a poder atendre les millores de l'oferta en el moment en què estiguin disponibles les millores de les infrastructures. Aquesta adquisició s'haurà de fer simultàniament amb la decisió sobre la renovació o substitució del parc d'UT 111 de 3 cotxes"

Així doncs, entenc que preveuen comprar trens nous a mig termini, que espero que siguin diferents de les 112 per alegrar una mica la vista... :roll:
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Avistament!

Post by JaMiRo! »

Hola!

Ahir (8/6/2006), dues fantàstiques 211 en servei de Metro L8; les vaig veure mentre feia fotos a Sant Boi... :D

També n'hi havien quatre aparcades, com sempre, a les vies d'apartador prop de l'estació santboienca.

Salut!

EDITO: HAVIA POSAT SÈRIE 213 EN COMPTES DE SÈRIE 211; LES QUE HE VIST EREN LES 211...ON TENIA EL CAP?
Last edited by JaMiRo! on Saturday 10/06/2006 0:10, edited 1 time in total.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
metrobaix
N6
N6
Posts: 185
Joined: Friday 22/07/2005 21:40

Post by metrobaix »

santboià / santboiana... jejej :P ;)
jn4519
N2
N2
Posts: 19
Joined: Sunday 16/04/2006 22:33

Post by jn4519 »

Poques reformes necessitarien de fet:

111 i 211
-Avís acústic propera parada.
-Panells de LEDS per informar propera parada, portes de sortida, temperatura...(millor si fossin monitors multifuncionals, però per començar ja estaria bé)
-Intercomunicació diafana entre cotxes

211
-Teleindicadors de LEDS
-Plataforma elevadora o sol.lució equivalent.

Opcionalment:
-Nou enllumentat
-Nous seients

Exteriorment es podria pensar en una nova combinació del blanc i taronja que els hi donés un aspecte més modern.

Salut!
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Enganxada de dits...

Post by JaMiRo! »

Hola!
metrobaix wrote:santboià / santboiana... jejej :P ;)
Per això ho havia posat en cursiva, per si de cas m'enganxava els dits com m'ha passat...Gràcies per l'aclaració! ;)
jn4519 wrote:Poques reformes necessitarien de fet:

111 i 211
-Avís acústic propera parada.
-Panells de LEDS per informar propera parada, portes de sortida, temperatura...(millor si fossin monitors multifuncionals, però per començar ja estaria bé)
-Intercomunicació diafana entre cotxes

211
-Teleindicadors de LEDS
-Plataforma elevadora o sol.lució equivalent.

Opcionalment:
-Nou enllumentat
-Nous seients

Exteriorment es podria pensar en una nova combinació del blanc i taronja que els hi donés un aspecte més modern.
No pateixis per les 111, aquestes encara tenen per estona...

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Ahir,amb l'S7 de les 16.51 que passa per Sant Andreu i jo anava cap a Barcelona vaig veure la 211.04 a la via morta de Molí Noi,i la 211.01a Cornellà-Riera fent un L8 cap a Molí Nou,dos L8 seguits amb 211.Quan tornava,era tard,el primer tren q sortia era un L8,i si era 211,pujaria,peró com era 213,vaig haber de torna r amb l'S8
Quina rábia!!! :'(
L'altre dia un noi em va dir que va veure una composició 3+2 d'fgc,la setmana passada la va veure,va dir que anava a Barcelona fent un S7 o S8.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Perdó,3+2 de 211,esque he dit 3+3d'fgc,jejeje
User avatar
abegot
N8
N8
Posts: 739
Joined: Thursday 02/06/2005 11:39
Location: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Post by abegot »

Puc estar equivocat, moltes vegades (darrerament) sento coses que diuen, que els 211 tenen defectes de construcció i/o mecanització a les rodes, ...
User avatar
Serie-1000-metro
N7
N7
Posts: 506
Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contact:

Post by Serie-1000-metro »

Hola.

Jo el que se esque a les nostres estimades unitats 211, no els i queda massa de vida, d'aqui poc ja no seràn amb nosaltres.

Salut!
User avatar
Serie-1000-metro
N7
N7
Posts: 506
Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contact:

Post by Serie-1000-metro »

Una altra serie que sen va a fer companyia als 1000ls del metro, el record, les fotos, o sigi que van a la xatarra.....

Descansi en pau....

Salut!

D'això encara falta, pero no massa, disfrutem ara que encara podem d'elles, igual que dic dels 1000ls.
jn4519
N2
N2
Posts: 19
Joined: Sunday 16/04/2006 22:33

Post by jn4519 »

abegot wrote:Puc estar equivocat, moltes vegades (darrerament) sento coses que diuen, que els 211 tenen defectes de construcció i/o mecanització a les rodes, ...
Si mal no recordo, em sembla haver llegit a la pàgina de Trenscat o la de Wefer, que les 211 disposen de 2 motors al cotxe tractor amb 375 CV cadascún, total 750 CV repartits en 2 bogies(?). Potser es poca potència i mal distribuïda, si ho comparem amb les seves col.legues 111 que disposen de 4 motors totalitzant 1500 CV repartits en 4 bogies(?)

Salut!
User avatar
abegot
N8
N8
Posts: 739
Joined: Thursday 02/06/2005 11:39
Location: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Post by abegot »

jn4519 wrote:
abegot wrote:Puc estar equivocat, moltes vegades (darrerament) sento coses que diuen, que els 211 tenen defectes de construcció i/o mecanització a les rodes, ...
Si mal no recordo, em sembla haver llegit a la pàgina de Trenscat o la de Wefer, que les 211 disposen de 2 motors al cotxe tractor amb 375 CV cadascún, total 750 CV repartits en 2 bogies(?). Potser es poca potència i mal distribuïda, si ho comparem amb les seves col.legues 111 que disposen de 4 motors totalitzant 1500 CV repartits en 4 bogies(?)

Salut!
La reconstrucció i manteniment d'aquestes UT de FGC les fará una empresa (no se quina) aliena a FGC.

S'admeten apostes: Alstom? CAF? .... 8) :D
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Alstom!

Post by JaMiRo! »

Alstom... 8)

Bé, ho dic perquè ara estan molt posats amb el tema de reconstrucció i manteniment de material ferroviari... :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Avui he vist la 211.02 per Pallejà circulant de buit cap a Martorell. Podeu veure la foto com a "foto destacada" a la portada de http://www.trenscat.cat ja que l'he caçada a la petita variant provisional que s'ha fet a Pallejà per a la segona fase de les obres de soterrament. La veritat és que he tingut sort :D i almenys així compenso haver perdut un potasser que pujava del Port per 5 minuts :| Reconec que fins no fa massa temps les 211 no em deien res però ara que costen tant de veure els començo a agafar "carinyu" i m'ha fet una il·lusió veure-la venir!! :) :D
David
N4
N4
Posts: 59
Joined: Thursday 12/01/2006 17:01

Post by David »

Com us entereu de circulacions de l'estil d'aquest potasser que volies anar a fotografiar? Teniu contactes a FGC? o fa una ruta regular?
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”