De fet els que van per aquesta via no s'estalvien res, ja que l'AP-7 és gratuïta entre Torredembarra i Salou.Oriolix wrote:Digueu-me barceloní, centralista i el que sigui, però més li valdria a l'estat acabar el pont de Castellbisbal, la b-40 entre Abrera i Terrassa, el túnel de Vallirana i l'enllaç entre la C-32 i l'A2 a Sant Boi, que no fer 6km d'autovia per la gent que es vol estalviar 1,50€ entrant a l'AP7 per Torredembarra en comptes de fer-ho per Tarragona.
Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
https://www.autopistas.com/sites/defaul ... yap2_0.pdfBCN2008 wrote:De fet els que van per aquesta via no s'estalvien res, ja que l'AP-7 és gratuïta entre Torredembarra i Salou.Oriolix wrote:Digueu-me barceloní, centralista i el que sigui, però més li valdria a l'estat acabar el pont de Castellbisbal, la b-40 entre Abrera i Terrassa, el túnel de Vallirana i l'enllaç entre la C-32 i l'A2 a Sant Boi, que no fer 6km d'autovia per la gent que es vol estalviar 1,50€ entrant a l'AP7 per Torredembarra en comptes de fer-ho per Tarragona.
Tarragona - Barcelona : 9,10€
Altafulla - Barcelona: 7,45€
(vehicles lleugers, que inclou cotxes)
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Si fas Barcelona Tarragona sortint a Altafulla i tornant a entrar costa 7,45e. I sortint de l'Ap7 a Altafulla i St Sadurní costa 5,80 de Barceloba fins Salou enlloc de 10,50e
N-340 | Desdoblament La Móra-Torredembarra
El desdoblament no és pel preu ( ), sinó pels embussos, perquè el tram ara és un embut, i no només quan apareixen els barcelonins, sinó que és un embut cada dia.
Està clar que la variant de Vallirana és prioritària, però dóna la casualitat que al contrari del tram La Móra-Torredembarra, que no està iniciat, la variant de Vallirana ja està en obres de fa temps i està avançada, no crec que passi de finals de 2017/inici de 2018 sense que l'obrin.
Sobre els enllaços de Castellbisbal i Sant Boi i el tram Abrera-Viladecavalls (Viladecavalls-Terrassa fa temps que funciona), aquí ja no m'hi fico, més que res perquè no són a Tarragona, i aquí del què es parla és de carreteres de Tarragona.
Està clar que la variant de Vallirana és prioritària, però dóna la casualitat que al contrari del tram La Móra-Torredembarra, que no està iniciat, la variant de Vallirana ja està en obres de fa temps i està avançada, no crec que passi de finals de 2017/inici de 2018 sense que l'obrin.
Sobre els enllaços de Castellbisbal i Sant Boi i el tram Abrera-Viladecavalls (Viladecavalls-Terrassa fa temps que funciona), aquí ja no m'hi fico, més que res perquè no són a Tarragona, i aquí del què es parla és de carreteres de Tarragona.
N-340 | Desdoblament La Móra-Torredembarra
Diari de Tarragona (29/11/2017)
Primer paso para reconvertir la N-340 en autovía desde La Móra hasta Torredembarra
Fomento somete a información pública este trazado de más de cinco kilómetros con un presupuesto estimado de casi 59 millones.
La carretera N-340 en el tramo objeto de este proyecto, es actualmente una carretera convencional con sección transversal de dos carriles de 3,50 m de ancho para cada sentido de circulación y arcén de 2,50 m, que discurre paralela y muy próxima a la autopista AP-7.
Este tramo sirve de conexión de importantes poblaciones turísticas, como Altafulla y Torredembarra, urbanizaciones densamente pobladas y numerosos accesos a playas que provocan elevadas intensidades de tráfico principalmente en época estival.
Lo anterior, unido a la transición de 2 carriles por sentido de la A-7 a solo un carril en la N-340 a partir de La Móra, genera en sentido Barcelona problemas de congestión en la N-340 que no se solucionan hasta que, a unos 6 kilómetros al norte, los vehículos se desvían para acceder a la AP-7 en el enlace de Torredembarra.
El objeto de la actuación consiste en la duplicación de la actual carretera N-340, aprovechando al máximo la calzada y estructuras existentes, y mejorando el sistema de enlaces. De esta forma, se prolongará la autovía A-7 hasta realizar la conexión con la AP-7 en Torredembarra, aliviando los problemas de congestión existentes. [...]
[...] El trazado final de la A-7 dispondrá de tres enlaces: el enlace de La Móra, el enlace La Riera de Gaià, que posibilita la conexión con la carretera T-202, y el enlace Torredembarra, tipo glorieta elevada sobre la futura A-7 y que conecta con la localidad de Torredembarra a través de la carretera T-214 y con la AP-7.
En este último enlace se registran unas intensidades de tráfico elevadas, por lo que se amplía su capacidad para mejorar la fluidez del tráfico.
A-7: desdoblament N-340, tram La Móra-Torredembarra
Ministerio de Fomento (25/09/2018)
INECO: SOLUCIONES PROPUESTAS AL TRÁFICO DURANTE LA EJECUCIÓN DE LAS OBRAS del tramo de la autovía A-7 entre las localidades de La Mora y La Pobla de Montornés. (PDF)En la provincia de Tarragona
Fomento aprueba el proyecto de trazado del tramo de la A-7 entre La Mora y La Pobla de Montornés
Con esta actuación se prolongará la autovía A-7 desde La Mora hasta realizar la conexión con la AP-7 en Torredembarra aliviando los problemas de congestión existentes en la N-340
El presupuesto estimado de las obras es de 58,7 millones de euros
25-09-2018 - El Ministerio de Fomento, según se publica en el BOE de hoy, ha aprobado el expediente de información pública y definitivamente el proyecto de trazado “Autovía del Mediterráneo, A-7. Tramo: La Mora-La Pobla de Montornés”, en la provincia de Tarragona.
La actual carretera N-340, que conecta Cádiz y Barcelona, en el tramo objeto del presente proyecto, se inicia en el enlace de La Mora, donde conecta con el tramo anterior de la A-7 entre Tarragona-La Mora, y finaliza en el enlace de Torredembarra, en la comarca Tarragonés de la provincia de Tarragona.
El objeto de la actuación es la duplicación de la actual carretera N-340, aprovechando al máximo la calzada y estructuras existentes, y mejorando el sistema de enlaces. De esta forma, se prolongará la autovía A-7 hasta realizar la conexión con la AP-7 en Torredembarra, aliviando los problemas de congestión existentes.
Características técnicas
Esta actuación comprende la construcción de un nuevo tramo de autovía A-7 entre el enlace de La Mora (p.k. 1.171 de la N-340) y el Enlace de Torredembarra. Discurre por los términos municipales de Tarragona, Riera de Gaià, Altafulla y Torredembarra, durante una longitud de 5,56 km.
El trazado final de la A-7 dispondrá de tres enlaces: el enlace de La Mora, el enlace Riera de Gaià, que posibilita la conexión con la carretera T-202, y el enlace Torredembarra, tipo glorieta elevada sobre la futura A-7 y que conecta con la localidad de Torredembarra a través de la carretera T-214 y con la AP-7. En este último enlace se registran unas intensidades de tráfico elevadas, por lo que se amplía su capacidad para mejorar la fluidez del tráfico.
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Ahir em vaig trobar tallada la rotonda de la sortida 32 de l'AP7 al costat mar:
Es desvia el trànsit per la N340 fins la següent sortida direcció Tgna, una sortida que es va construir al seu dia i que, posats a comentar, no ha tingut mai cap utilitat, doncs no porta enlloc. Després torna a la 340 en sentit contrari fins la rotonda un altre cop
Una autèntica animalada tant pels que surten de l'autopista (en els dos sentits, incloent els que aprofitem per no pagar peatge) com els que vénen dels pobles del voltant (la Riera, Vespella, la Nou de Gaià) direcció Torredembarra.
Algú sap alguna cosa?
Es desvia el trànsit per la N340 fins la següent sortida direcció Tgna, una sortida que es va construir al seu dia i que, posats a comentar, no ha tingut mai cap utilitat, doncs no porta enlloc. Després torna a la 340 en sentit contrari fins la rotonda un altre cop
Una autèntica animalada tant pels que surten de l'autopista (en els dos sentits, incloent els que aprofitem per no pagar peatge) com els que vénen dels pobles del voltant (la Riera, Vespella, la Nou de Gaià) direcció Torredembarra.
Algú sap alguna cosa?
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Diría el van a continuar l'autovia en aquell tramSanato wrote:Ahir em vaig trobar tallada la rotonda de la sortida 32 de l'AP7 al costat mar:
Es desvia el trànsit per la N340 fins la següent sortida direcció Tgna, una sortida que es va construir al seu dia i que, posats a comentar, no ha tingut mai cap utilitat, doncs no porta enlloc. Després torna a la 340 en sentit contrari fins la rotonda un altre cop
Una autèntica animalada tant pels que surten de l'autopista (en els dos sentits, incloent els que aprofitem per no pagar peatge) com els que vénen dels pobles del voltant (la Riera, Vespella, la Nou de Gaià) direcció Torredembarra.
Algú sap alguna cosa?
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Aquest desviament està com minim desde agost
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Sé que aquesta és la idea, però no hi ha cap treball començat...albert28 wrote:Diría el van a continuar l'autovia en aquell tram
I no se sap perquè???davida wrote:Aquest desviament està com minim desde agost
EDITO: Ja ho he trobat
https://www.diarimes.com/noticies/camp_ ... _1093.html
Hay que jod...
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
-
- N4
- Posts: 43
- Joined: Thursday 25/10/2018 13:19
Bloqueig rotonda a Torredembarra que uneix l'N-340 i l'AP-7
Portem amb la "punyetera" rotonda tallada desde finals d'estiu i sembla que no faran rés al respecte.
Ara sembla que volen que s'insti Foment a estudiar la viabilitat de tornar a recuperar la rotonda en el seu estat original. Total que segur que ens quedem com estem
Tenen uns collons.........
https://tarragonadigital.com/baix-gaia/ ... s-diputats
Ara sembla que volen que s'insti Foment a estudiar la viabilitat de tornar a recuperar la rotonda en el seu estat original. Total que segur que ens quedem com estem
Tenen uns collons.........
https://tarragonadigital.com/baix-gaia/ ... s-diputats
-
- N5
- Posts: 125
- Joined: Monday 15/01/2018 17:48
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
L'han tallat precisament perque la gent no faci el que fa, que lo de sortir i tornar a entrar a l'autopista ho fa una quantitat altissima de cotxes.
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Primer: feta la llei, feta la trampa. Això és com a la C-32 a Arenys de Mar: la gent surt i paga el peatge de sortida i entra i ja és el tram gratuït. Segon: els qui usen la sortida per tal d'anar a Torredembarra tenen dret que no els impedeixin el pas.mfuentesll2 wrote:L'han tallat precisament perque la gent no faci el que fa, que lo de sortir i tornar a entrar a l'autopista ho fa una quantitat altissima de cotxes.
-
- N4
- Posts: 43
- Joined: Thursday 25/10/2018 13:19
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Però s'esta fent igualmentmfuentesll2 wrote:L'han tallat precisament perque la gent no faci el que fa, que lo de sortir i tornar a entrar a l'autopista ho fa una quantitat altissima de cotxes.
-
- N5
- Posts: 117
- Joined: Tuesday 16/08/2011 20:34
- Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
- Location: Segur de Calafell
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Havia entés que la rotonda s'havia tallat per questió de fluïdesa de tràfic i seguretat, al fer-ho tanta gent lo de entrar i sortir de l'AP-7 això provocaba retencions a la sortida de la N-340 direcció Barcelona ; com a mesura sembla excessiva però ho deuen entendre com un mal menor fins que no es desdobli la N-340 fins precisament aquest punt i/o millorin els enllaços.
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Fluïdesa o no, aquest invent de Torredembarra ja ha costat com a mínim un mort.RogerHernan95 wrote:Havia entés que la rotonda s'havia tallat per questió de fluïdesa de tràfic i seguretat, al fer-ho tanta gent lo de entrar i sortir de l'AP-7 això provocaba retencions a la sortida de la N-340 direcció Barcelona ; com a mesura sembla excessiva però ho deuen entendre com un mal menor fins que no es desdobli la N-340 fins precisament aquest punt i/o millorin els enllaços.
A veure quan s'hi posen, amb el desdoblament de La Móra-Torredembarra de la N-340/A-7, que fa moltíssima falta.
Per altra banda, han reprès les obres del tram Valls Nord (Masmolets)-Lilla, de l'autovia A-27.
Inclou el túnel de Lilla, problemàtic perquè a la zona hi ha argiles expansives, cosa que en complicarà la construcció.
Després d'això, quedarà pendent el tram Lilla-Montblanc, ja parcialment desdoblat entre la intersecció amb la C-14 i l'enllaç amb la AP-2, i l'adequació de l'enllaç entre AP-2 i A-27 a Montblanc.
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Queda demostrat que el tall de la rotonda de Torredembarra era per tocar els collons als conductors que evitàvem el peatge:
https://www.diaridetarragona.com/costa/ ... -0008.html
Los operrarios retiran los bloques de hormigón de la rotonda de Torredembarra. Foto: Plataforma Reobrint Rotonda.
Retirados los New Jersey de la rotonda de Torredembarra
Durante esta madrugada los operarios han retirado los bloques de hormigón y mañana se restablecerá la circulación interna de la rotonda
31/08/2021 12:02 | actualizado a 31/08/2021 12:02
Faltan escasas horas para que la AP-7 desde Tarragona hasta La Jonquera pase a ser gratuita. Con el levantamiento de barreras, a partir de esta media noche, se restablecerá la circulación interna de la rotonda aérea de Torredembarra. De hecho, la señalización y los bloques de hormigón han sido retirados durante esta madrugada y en su lugar se han puesto unos conos provisionales que, según informan miembros de la plataforma Reobrint Rotonda, «esta misma noche serán retirados por los operarios».
Precisamente, fue la entrada en vigor de la gratuidad de la AP-7 entre Tarragona y Alicante, en agosto de 2018, y la obligación de trasladar el trasporte de mercancías a las vías rápidas (fueran de pago o autovías), el motivo causante de la colocación de los bloques de hormigón en la rotonda. Estos New Jersey, que han permanecido en la rotonda durante 3 años, cerraban en dos hileras separadas por una veintena de metros la circulación interna y obligaban a dar una vuelta de unos 3 kilómetros para acceder a Torredembarra.
La decisión de colocar estos bloques amarillos causó muchas protestas por parte de los vecinos torrenses, de los pueblos de alrededor y, sobre todo, de los habitantes de la urbanización de Brises del Mar de Altafulla, una de las zonas más perjudicadas. En su momento, ante las múltiples quejas vecinales, Carreteras del Estado ya se comprometió a restablecer la circulación de la rotonda, de forma inmediata, una vez suspendidos los peajes en la autopista AP-7 puesto que el tráfico en la rotonda disminuiría considerablemente.
https://www.diaridetarragona.com/costa/ ... -0008.html
Los operrarios retiran los bloques de hormigón de la rotonda de Torredembarra. Foto: Plataforma Reobrint Rotonda.
Retirados los New Jersey de la rotonda de Torredembarra
Durante esta madrugada los operarios han retirado los bloques de hormigón y mañana se restablecerá la circulación interna de la rotonda
31/08/2021 12:02 | actualizado a 31/08/2021 12:02
Faltan escasas horas para que la AP-7 desde Tarragona hasta La Jonquera pase a ser gratuita. Con el levantamiento de barreras, a partir de esta media noche, se restablecerá la circulación interna de la rotonda aérea de Torredembarra. De hecho, la señalización y los bloques de hormigón han sido retirados durante esta madrugada y en su lugar se han puesto unos conos provisionales que, según informan miembros de la plataforma Reobrint Rotonda, «esta misma noche serán retirados por los operarios».
Precisamente, fue la entrada en vigor de la gratuidad de la AP-7 entre Tarragona y Alicante, en agosto de 2018, y la obligación de trasladar el trasporte de mercancías a las vías rápidas (fueran de pago o autovías), el motivo causante de la colocación de los bloques de hormigón en la rotonda. Estos New Jersey, que han permanecido en la rotonda durante 3 años, cerraban en dos hileras separadas por una veintena de metros la circulación interna y obligaban a dar una vuelta de unos 3 kilómetros para acceder a Torredembarra.
La decisión de colocar estos bloques amarillos causó muchas protestas por parte de los vecinos torrenses, de los pueblos de alrededor y, sobre todo, de los habitantes de la urbanización de Brises del Mar de Altafulla, una de las zonas más perjudicadas. En su momento, ante las múltiples quejas vecinales, Carreteras del Estado ya se comprometió a restablecer la circulación de la rotonda, de forma inmediata, una vez suspendidos los peajes en la autopista AP-7 puesto que el tráfico en la rotonda disminuiría considerablemente.
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Les barreres new jersey a la rotonda sud de l'accés a l'AP-7 a Torredembarra es van posar poc després d'establir la gratuïtat de l'autopista entre Salou i Torredembarra. Això va ser molt abans que caigués el peatge de l'AP-7 de Salou cap al sud.
Salut.
Salut.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Aquí et confons, es va fer gratuit el tram Salou-Torredembarra a finals dels 90, ho recordo pq jo baixava molt en aquella època al Delta de l'Ebre, i les barreres es van posar quan van alliberar l'AP7 de Salou cap avallgenissimon wrote: ↑Wednesday 01/09/2021 15:21 Les barreres new jersey a la rotonda sud de l'accés a l'AP-7 a Torredembarra es van posar poc després d'establir la gratuïtat de l'autopista entre Salou i Torredembarra. Això va ser molt abans que caigués el peatge de l'AP-7 de Salou cap al sud.
Salut.
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Estat aprova mesures per millorar carreteres a Tarragona
Les new jersey hi eren abans d'alliberar el peatge Salou-València. Les van instal.lar a l'agost del 2018. La fi de la concessió d'Aumar va ser el 31 de desembre de 2019.
Salut.
Salut.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.