Retards, avaries i deficiències a TMB
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Despreniments del sostre de la Sagrera
Cau part del sostre a l'estació de metro de la Sagrera
La incidència ha tingut lloc a l'andana de la L1 i no ha causat ferits
https://www.ara.cat/societat/Cau-sostre ... 05285.html
La incidència ha tingut lloc a l'andana de la L1 i no ha causat ferits
https://www.ara.cat/societat/Cau-sostre ... 05285.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Busos llançadora entre Sagrera i Sagrada Família de la L5 per atropellament a Sant Pau-Dos de Maig.
https://twitter.com/emergenciescat/stat ... 9983749120
https://twitter.com/emergenciescat/stat ... 3461314560
https://twitter.com/emergenciescat/stat ... 9983749120
https://twitter.com/emergenciescat/stat ... 3461314560
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
L'estat de la via entre El Maresme-Fòrum i Selva de Mar és deplorable. Fa anys que te limitació de velocitat i la vibració del tren és comparable al tram entre Puigcerdà i la Torre de Querol de la R3. Al final, ha passat el que havia de passar:
Una incidència deixa l’L4 sense servei gairebé una hora
El trencament d’un carril a la Selva de Mar ha obligat a cancel·lar la circulació de trens fins a la Pau
Mentre ha durat la incidència TMB ha recomanat als usuaris fer servir les línies V29 i V31 com a alternativa.
http://beteve.cat/incidencia-metro-l4-selva-de-mar/
Una incidència deixa l’L4 sense servei gairebé una hora
El trencament d’un carril a la Selva de Mar ha obligat a cancel·lar la circulació de trens fins a la Pau
Mentre ha durat la incidència TMB ha recomanat als usuaris fer servir les línies V29 i V31 com a alternativa.
http://beteve.cat/incidencia-metro-l4-selva-de-mar/
Salvem l'Estació de França!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Continua sense informar-se de l'alternativa Rodalies R2S entre Pg. de Gràcia i Barceloneta en casos d'incidència a la L4 com aquest.
Mentre gestionar un bus llançadora triga un temps, derivar el passatge a l'Estació de França és inmediat i eficaç:
Tall a la L4 del metro per una avaria a Barceloneta
Un bus llançadora cobreix el tram sense servei, entre les estacions de Passeig de Gràcia i Bogatell
La línia 4 del metro de Barcelona funciona amb restriccions a causa d’una fallada tècnica a l’estació de metro de Barceloneta, segons ha informat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). L’avaria, en hora punta del matí, cap a les 7.45 hores, ha deixat sense servei el tram entre les estacions de Passeig de Gràcia i Bogatell, cosa que ha afectat nombrosos usuaris. L’empresa ha posat un autobús llançadora per cobrir el tram afectat. El servei entre Trinitat Nova i Passeig de Gràcia i entre Bogatell i La Pau no està afectat.
http://www.elperiodico.cat/ca/barcelona ... ta-6926028
Mentre gestionar un bus llançadora triga un temps, derivar el passatge a l'Estació de França és inmediat i eficaç:
Tall a la L4 del metro per una avaria a Barceloneta
Un bus llançadora cobreix el tram sense servei, entre les estacions de Passeig de Gràcia i Bogatell
La línia 4 del metro de Barcelona funciona amb restriccions a causa d’una fallada tècnica a l’estació de metro de Barceloneta, segons ha informat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). L’avaria, en hora punta del matí, cap a les 7.45 hores, ha deixat sense servei el tram entre les estacions de Passeig de Gràcia i Bogatell, cosa que ha afectat nombrosos usuaris. L’empresa ha posat un autobús llançadora per cobrir el tram afectat. El servei entre Trinitat Nova i Passeig de Gràcia i entre Bogatell i La Pau no està afectat.
http://www.elperiodico.cat/ca/barcelona ... ta-6926028
Salvem l'Estació de França!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aquesta tarda. L3 ha estat funcionant entre Zona Universitària i Sants - Estació per una banda, i de Pral·lel a Zona Universitària per l'altre.
Inicialment s'ha dit que s'usi la D20 de bus per cobrir el tram afectat, i finalment, s'han dignat a posar un servei de bus entre Paral·lel i Sants. Sembla ser que una incidència tècnica. Probablement a l'estació d'Espanya.
Inicialment s'ha dit que s'usi la D20 de bus per cobrir el tram afectat, i finalment, s'han dignat a posar un servei de bus entre Paral·lel i Sants. Sembla ser que una incidència tècnica. Probablement a l'estació d'Espanya.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Tren amb megafonia massa "ràpida" :
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aquest matí, tot d'afectacions derivades de la tempesta d'aquesta matinada. A la L3, els trens no s'aturen a la via Zona Universitària de Poble Sec ni a Paral·lel en cap via, accessos tancats a Espanya L1, a moltes altres estacions andanes mullades...
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Tela avui el metro amb la pluja:
I ara la L2 funciona correctament, però al matí...
I ara la L2 funciona correctament, però al matí...
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
El colector de Paral·lel no dóna per més....
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Fa poca estona m'ha passat de llarg un tren de la L3 a l'estació de Catalunya sentit Trinitat Nova. El tren no ha parat i darrere seu ha deixat una olor i fum a cremat important, com si fos algun químic. La gent que estàvem a l'andana ens hem hagut de tapar la boca. A les següents estacions quan hi hem parat amb el següent tren també hi feia aquella olor.
Algú en sap alguna cosa?
Algú en sap alguna cosa?
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
yo en el caso de la linea 1 los 4000 muchas veces dejan un olor muy fuerte como si fuese a hierro quemado, pero nose es una cosa rara la verdad ya que los 6000 y demas no lo hacen pero los 3000 y 4000 si lo hacen ambos. supongo que seran las pastillas o los discos de freno de estos trenes o incluso podrian ser las propias mordazas por mal mantenimiento que hagan frigcion al frenar y rozen estas con los discos y se recalienten y dejen ese olor a hierro quemado ya que solo son los 4000 quienes dejan ese olor tan fuerte en el aire en el casi de la linea 1bigcoaster wrote:Fa poca estona m'ha passat de llarg un tren de la L3 a l'estació de Catalunya sentit Trinitat Nova. El tren no ha parat i darrere seu ha deixat una olor i fum a cremat important, com si fos algun químic. La gent que estàvem a l'andana ens hem hagut de tapar la boca. A les següents estacions quan hi hem parat amb el següent tren també hi feia aquella olor.
Algú en sap alguna cosa?
Last edited by David.F.C.M.B.1000 on Thursday 18/10/2018 1:31, edited 1 time in total.
Cuestión de gustos
Personalmente a mí me encanta esa olor a frenos (creo que son los frenos, a lo mejor es otra cosa ) requemados de los 4000.David.F.C.M.B.1000 wrote:yo en el caso de la linea 1 los 4000 muchas veces dejan un olor muy fuerte como si fuese a hierro quemado, pero nose es una cosa rara la verdad ya que los 6000 y demas no lo hacen pero los 3000 y 4000 si lo hacen ambos. supongo que seran las pastillas o los discos de freno de estos trenes o incluso podrian ser las propias mordazas por mal mantenimiento que hagan frigcion al frenar se recalienten y dejen ese olor a hierro quemado ya que solo son los 4000 quienes dejan ese olor tan fuerte en el aire,
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Cuestión de gustos
nose, yo pienso que seran del sistema de frenos pero añado que yo vi vez en una estacion una 447 frenar en seco y dejo olor a quemado pero fue instantaneo no como en el caso de los 3000 y 4000 que dejan ese olor tan fuerte que se queda por minutos en el ambiente...Renfe445 wrote:Personalmente a mí me encanta esa olor a frenos (creo que son los frenos, a lo mejor es otra cosa ) requemados de los 4000.David.F.C.M.B.1000 wrote:yo en el caso de la linea 1 los 4000 muchas veces dejan un olor muy fuerte como si fuese a hierro quemado, pero nose es una cosa rara la verdad ya que los 6000 y demas no lo hacen pero los 3000 y 4000 si lo hacen ambos. supongo que seran las pastillas o los discos de freno de estos trenes o incluso podrian ser las propias mordazas por mal mantenimiento que hagan frigcion al frenar se recalienten y dejen ese olor a hierro quemado ya que solo son los 4000 quienes dejan ese olor tan fuerte en el aire,
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Probablement dugués un bogie o eix parcial o totalment frenat i d'aquí la olor i el anar directe a retiro.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Així és, anava frenat i el van retirar del servei a Plaça Espanya i cap a cotxeres a Sant Genís.Miquel wrote:Probablement dugués un bogie o eix parcial o totalment frenat i d'aquí la olor i el anar directe a retiro.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Efectes de la pluja a la L3
A primera hora d'aquest matí, la L3 ha estat tallada entre Vall d'Hebron i Passeig de Gràcia. Jo l'he agafada amb Vallcarca sense servei en sentit Zona Universitària (els trens no hi feien parada).
Ara bé, TMB s'hauria de fer mirar a fons la seva política de comunicació. No pot ser que el conductor avisi que no farà parada a Vallcarca després de sortir de Penitents. He sentit una dona que es queixava que si hagués avisat abans, hauria baixat. No en faig directament responsable el motorista, sinó que TMB hauria de tenir un protocol definit per aquestes situacions i indicar clarament als motoristes que avisin ja abans d'entrar a l'estació anterior. Evidentment, això requereix formació, requereix invertir en personal i TMB n'és molt enemic (llevat de la cúpula directiva, és clar, on seria molt més rendible posar màquines escurabutxaques).
Ara bé, TMB s'hauria de fer mirar a fons la seva política de comunicació. No pot ser que el conductor avisi que no farà parada a Vallcarca després de sortir de Penitents. He sentit una dona que es queixava que si hagués avisat abans, hauria baixat. No en faig directament responsable el motorista, sinó que TMB hauria de tenir un protocol definit per aquestes situacions i indicar clarament als motoristes que avisin ja abans d'entrar a l'estació anterior. Evidentment, això requereix formació, requereix invertir en personal i TMB n'és molt enemic (llevat de la cúpula directiva, és clar, on seria molt més rendible posar màquines escurabutxaques).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Efectes de la pluja a la L3
Imaginé que el corte era por la lluvia otra vez. Lo raro es que Paralel haya ido bien esta vez.Guigui wrote:A primera hora d'aquest matí, la L3 ha estat tallada entre Vall d'Hebron i Passeig de Gràcia. Jo l'he agafada amb Vallcarca sense servei en sentit Zona Universitària (els trens no hi feien parada).
això requereix formació, requereix invertir en personal i TMB n'és molt enemic .
Con respecto a los recursos, alucina: tenía pensado sugerir a Vidal que en la sección de bus crease salas con personal específicas para líneas problemáticas, por ejemplo el H6 y que todo el personal de esa sala se dedicase exclusivamente a esa línea, con conductores de reserva en la cochera para que en caso de llevar un bus a cubrir un puntoi determinado lo hicieran directamente desde ahí y no mandando los de otras líneas. Ya veo que TMB en general para eso no invierte en recursos.
Creo sinceramente que lo que tendrían que mirarse es el tema de las lluvias. No puede ser que cada vez que cae una tromba de agua impresionante, se corten líneas, y tengas que entrar y salir de las estaciones en canoa. El barrio de Roquetes en Nou Barris se construyó su propio alcantarillado en los 80 y hasta donde yo sé mucho no se ha reformado por allí, y las líneas de metro que atraviesan la zona y zonas cercanas (L11, L4, L3) no escucho que por allí haya problemas de filtraciones por la lluvia.
O el sistema de alcantarillado de agua del centro de la ciudad está obsoleto no, lo siguiente, o sinceramente no lo entiendo. Si mal no recuerdo, después de 1962, en Barcelona y Catalunya se mejoró el tema de las lluvias y su afectación a las ciudades y comunicaciones. O no hicieron ni el huevo o la compañía del Metro de Barcelona de aquel entonces estaba jugando al parchís en ese momento y TMB no hizo mucho en los años posteriores...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...