Bé, jo penso que sense tocar la infraestructura encara hi ha molt marge de millora. Ja feia temps que em rumiava pel cap i finalment m'he decidit a fer una proposta d'horaris per la línia Llobregat Anoia.
Hi hauria 3 tipus de serveis: Locals (metro L8), Suburbans (S3, S4, S8) i ràpids (R5, R50, R6, R60). Desapareix la S9, i passa a ser S3, però hi ha la possibilitat de ser perllongat a Quatre Camins quan es vulgui.
Els horaris que proposo donarien els intervals de pas següents:
- Entre Plaça Espanya i Molí Nou: 2-3 minuts. Mitjana de 2,4 minuts. Excepte a les estacions de Magòria, Gornal, Almeda i Cornellà, on seria de: 2-5 minuts. Mitjana de 2,5 minuts
- Entre Molí Nou i Can Ros: 1-6 minuts. Mitjana de 4 minuts. Excepte a les estacions de Colònia Güell i Sta. Coloma de Cervelló, on seria de: 12 min. Menció especial per Sant Vicenç dels horts, on hi pararien els serveis ràpids, i per tant, l'interval de pas seria de: 1-5 minuts. Mitjana de 3 minuts.
- Entre Can Ros i Martorell Central: 5-7 minuts. Mitjana de 6 minuts.
- Més enllà no ho he calculat per dos motius, perquè el tram que limita la capacitat és el Bcn-Martorell, i perquè hi ha trams de via única.
Bé, primer de tot, termòmetre de la línia, i després els horaris en format "cru" i en gràfica on es poden veure bé els avançaments. A la taula els avançaments estan senyalats en groc. Els horaris estan fets per franges de 12 minuts. He fet dues franges, per veure com queda l'horari més complet. Per tant, el que veureu, està fet per una franja de 24 minuts, en hora punta presumiblement.
- termòmetre FGC llobregat-anoia amb nous horaris.png (223.67 KiB) Viewed 13227 times
- Proposta horaris línia llobregat-anoia en imatge 2.png (37.42 KiB) Viewed 13227 times
- Proposta horaris línia llobregat-anoia en imatge.png (167.77 KiB) Viewed 13227 times
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.