Notícies de Tusgsal
Re: Notícies de Tusgsal
MILLORES A LA LÍNIA B20
Des del 13 de novembre, la línia B20 incrementa la seva freqüència de pas per tal de donar un millor servei
Els dies feiners , de dilluns a divendres, l’interval de pas és de 15 minuts en comptes de 20 minuts.
Els dissabtes de tot l’any i els dies feiners del mes d’agost també millora la seva freqüència passant cada 20 minuts en comptes de cada 30 minuts.
https://www.tusgsal.cat/cat/8-noticies/ ... a-b20.html
Ja tocava!! . La B20 va a petar des de fa temps, i els estàndards curts (MAN Lyon's City 10 m) amb la freq. actual no suporten tanta gent.
El proper pas hauria de ser tornar als estàndards (12 m), sobretot quan la B25 passi a circular per Gran Via.
Des del 13 de novembre, la línia B20 incrementa la seva freqüència de pas per tal de donar un millor servei
Els dies feiners , de dilluns a divendres, l’interval de pas és de 15 minuts en comptes de 20 minuts.
Els dissabtes de tot l’any i els dies feiners del mes d’agost també millora la seva freqüència passant cada 20 minuts en comptes de cada 30 minuts.
https://www.tusgsal.cat/cat/8-noticies/ ... a-b20.html
Ja tocava!! . La B20 va a petar des de fa temps, i els estàndards curts (MAN Lyon's City 10 m) amb la freq. actual no suporten tanta gent.
El proper pas hauria de ser tornar als estàndards (12 m), sobretot quan la B25 passi a circular per Gran Via.
Last edited by m.h.t. on Sunday 11/11/2018 21:39, edited 1 time in total.
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
Y como dije por twitter, ojalá en esta noticia incluya que se cambien los coches por estandars...m.h.t. wrote:MILLORES A LA LÍNIA B20
Des del 13 de novembre, la línia B20 incrementa la seva freqüència de pas per tal de donar un millor servei
Els dies feiners , de dilluns a divendres, l’interval de pas és de 15 minuts en comptes de 20 minuts.
Els dissabtes de tot l’any i els dies feiners del mes d’agost també millora la seva freqüència passant cada 20 minuts en comptes de cada 30 minuts.
Aquesta línia connecta d’una manera ràpida i àgil Sta. Coloma de G. (des de Les Oliveres i Singuerlín) amb St. Adrià de Besòs i el centre de Barcelona, passant pel Poblenou, el 22@ i el Parc de la Ciutadella. Aquesta línia també dóna cobertura al nou barri de la Catalana.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
¿Pero cómo puedes contestar tan deprisa? Justo lo había editado para comentarlo.Renfe445 wrote:Y como dije por twitter, ojalá en esta noticia incluya que se cambien los coches por estandars...
Va a ser complicado porque ahora mismo tienen demasiado midi y estándard corto (10 m), y los de 12m no llegan para tanta línea.
Los MAN Lion's City de 10m se quedan ya cortos para esta línea. La mayor parte del día es una cafetera. Por ello la incorporación de más turnos.
Y ya no hablemos cuando la B25 pase a circular por Gran Via.... O TMB mueve ficha con la 136 o la B20 deberá asumir toda la demanda de Llull/Pujades + el tramo ya saturado Diag. Mar-Sant Adrià-Sta. Rosa-Oliveres.
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
Lo que no entiendo es qué les pasó por la cabeza para decidir comprar esos MAN para la B20, sí, era para llevar a la B29 los autobuses que llevaba la B20 antes de la "midificación", pero por qué no quisieron comprar estandard?m.h.t. wrote:¿Pero cómo puedes contestar tan deprisa? Justo lo había editado para comentarlo.Renfe445 wrote:Y como dije por twitter, ojalá en esta noticia incluya que se cambien los coches por estandars...
Va a ser complicado porque ahora mismo tienen demasiado midi y estándard corto (10 m), y los de 12m no llegan para tanta línea.
Los MAN Lion's City de 10m se quedan ya cortos para esta línea. La mayor parte del día es una cafetera. Por ello la incorporación de más turnos.
Y ya no hablemos cuando la B25 pase a circular por Gran Via.... O TMB mueve ficha con la 136 o la B20 deberá asumir toda la demanda de Llull/Pujades + el tramo ya saturado Diag. Mar-Sant Adrià-Sta. Rosa-Oliveres.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Estándar podrían coger de los que salen por la noche y tienen en cochera. Ahora mismo sí no me equivoco están circulando del 574 al 581. De dónde sacarán los dos coches para los dos turnos que he leído que incorpora?
Re: Notícies de Tusgsal
Exactamente circulan estos... No sé si podrían moverlos a líneas como la B7, o no sé sí serían adecuados también para la B6, la B8 o la B9.jlr wrote:Estándar podrían coger de los que salen por la noche y tienen en cochera. Ahora mismo sí no me equivoco están circulando del 574 al 581. De dónde sacarán los dos coches para los dos turnos que he leído que incorpora?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Això no arreglarà ñl grue problema que la NXB ha deixat al Poblenou, deixant-lo pèssimanet comunitat del centre i de les tradicionals zones perifèriques tradicionals com la Verneda, Badalona y Santa coloma. En tot cas benvingut sigui
Re: Notícies de Tusgsal
Suposo que Baixbus estarà fent la formació amb el 1369 (Volvo B9LA Hispano), l'únic articulat que ténen a hores d'ara.
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
Me pregunto si los que van a conducir los articulados en TUSGSAL serán los mismos que llevaron los Monotrales de la B28 y la B25.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Notícies de Tusgsal
¿¡Cómo!? ¿Pierde la conexión con el centro de Barcelona? Buf, no sé hasta qué punto será bueno o malo...jlr wrote:Genial. B24 que se convertirá en M24 y parece que acortará el recorrido a Clot
Por otra parte, se agradece que vayan a meter articulados, ya que los laborables en hora punta, esa línea va a petar.
Re: Notícies de Tusgsal
Un día yo tomé la B24 en Verneda durante un día de huelga de metro, cuando llegó estaba totalmente lleno. Lo curioso es que cuando llegamos a Urquinaona sólo éramos cuatro pasajeros. Creo que cuando íbamos por Clot todavía éramos bastantes.El Maño amañado wrote:¿¡Cómo!? ¿Pierde la conexión con el centro de Barcelona? Buf, no sé hasta qué punto será bueno o malo...jlr wrote:Genial. B24 que se convertirá en M24 y parece que acortará el recorrido a Clot
Por otra parte, se agradece que vayan a meter articulados, ya que los laborables en hora punta, esa línea va a petar.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Seients encorxats, pantalla d'informació,.... ¡TUSGSAL, no te reconozco!
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
A mí me encanta todo, desde la pintura exterior a como han colocado el interior. Los asientos reservados pintados en amarillo molan.
Ojalá que muy pronto estén estás mejoras disponibles para toda la flota.
Ojalá que muy pronto estén estás mejoras disponibles para toda la flota.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Apa, lo del B24 ja és el remate final. Sembla que Tusgsal s'alii amb TMB per carregar-se tots els busos que porten al centre des de la zona Besos. De veritat, em treuen tots els busos que faig servir. Em quedaré amb l'H12, l'H10 retallat i segur que tard o d'hora es carregar el 33.
M'agraden els nous models de bus, sobretot perquè els seients per fi seran còmodes.
M'agraden els nous models de bus, sobretot perquè els seients per fi seran còmodes.
Re: Notícies de Tusgsal
La responsabilidad de que se cambien las líneas es de la AMB. La tusgsal sólo se encarga de poner los autobuses en circulación.Rutiger wrote:Apa, lo del B24 ja és el remate final. Sembla que Tusgsal s'alii amb TMB per carregar-se tots els busos que porten al centre des de la zona Besos. De veritat, em treuen tots els busos que faig servir. Em quedaré amb l'H12, l'H10 retallat i segur que tard o d'hora es carregar el 33.
M'agraden els nous models de bus, sobretot perquè els seients per fi seran còmodes.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
También tienen que habilitar el taller para los articulados. Supongo que cuando acaben las obras esas tres lineas volverán a Can Ruti. Tmb también tubo que adaptar las paradas con los solaris y Volvos. También tendrán que adaptar las de la M28
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Mal precedent
I no ho ha fet. Però d'això ja es parla al fil adequat.jlr wrote:Tmb también tubo que adaptar las paradas con los solaris y Volvos.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Notícies de Tusgsal
En la web de tusgsal dice lo siguiente sobre la B24 a partir de este lunes:
Des del 26 de novembre, la línia B24 canvia el seu recorregut al tram d’entrada a Barcelona passant per La Sagrera i el Pont del Treball Digne. D’aquesta manera, es reforça el caràcter transversal de la línia i s’evitaran solapaments amb les línies H10 i 33 de la nova xarxa de bus de Barcelona (TMB).
Aquest canvi de recorregut no afecta ni als horaris ni a les freqüències de pas que seguiran com sempre.
De cara al primer trimestre del 2019, està prevista una millora en el servei d’aquesta línia i la incorporació de nous vehicles amb més capacitat, més còmodes i més sostenibles.
Des del 26 de novembre, la línia B24 canvia el seu recorregut al tram d’entrada a Barcelona passant per La Sagrera i el Pont del Treball Digne. D’aquesta manera, es reforça el caràcter transversal de la línia i s’evitaran solapaments amb les línies H10 i 33 de la nova xarxa de bus de Barcelona (TMB).
Aquest canvi de recorregut no afecta ni als horaris ni a les freqüències de pas que seguiran com sempre.
De cara al primer trimestre del 2019, està prevista una millora en el servei d’aquesta línia i la incorporació de nous vehicles amb més capacitat, més còmodes i més sostenibles.
Re: Notícies de Tusgsal
En parades de Gupuscoa també surt anunciat. Una vegada més em sembla ridícul el canvi, perquè deixes de passar per un carrer molt transitat com Guipusoca, deixant-lo així sense enllaç directe amb el centre(Pl.Urquinaona- Catalunya) enviant-lo pel carrer gran de la Sagrera, i tot per la maleïda excusa de coincidir amb l'H10 i el 33. Al final, dos grans carrer tradicionals que uneixen Barcelona amb barris perifèrics i Badalona, com son Gran Via i Guipuscua, no tenen cap línia de tussal(i en realitat cap línia de bus) que els porti al centre directament. (en uns mesos crec que la B25 anirà per Gran Via, pero fins aleshores res).
Parlant personalment, de nou més canvis de bus que m'afecten, peque molts cops jo l'he agafat aquest a Gupuscua(gràcies a no tenir línies a Gran Via i enviar superlluny el B25 i B20), i també he de dir que mai m'he trobat amb solapament de línies, donada la freqüencia de pas del B24.En fi, algun dia em creuré de veritat que la NBX i els canvis que es fan estan pesats només per fotre'm a mi xd. Francament l'AMB podria estar-se quieta i no tocar res, perquè ja prou esta afectant la NXb com per tocar també els de tusgsal
També he de dir que ho podrien haver anunciat amb més antelació, perquè els paperets informatius els vaig veure ahir per primer cop.
Parlant personalment, de nou més canvis de bus que m'afecten, peque molts cops jo l'he agafat aquest a Gupuscua(gràcies a no tenir línies a Gran Via i enviar superlluny el B25 i B20), i també he de dir que mai m'he trobat amb solapament de línies, donada la freqüencia de pas del B24.En fi, algun dia em creuré de veritat que la NBX i els canvis que es fan estan pesats només per fotre'm a mi xd. Francament l'AMB podria estar-se quieta i no tocar res, perquè ja prou esta afectant la NXb com per tocar també els de tusgsal
També he de dir que ho podrien haver anunciat amb més antelació, perquè els paperets informatius els vaig veure ahir per primer cop.