Fran-Ikarus wrote:Del 124, si és que encara existeix com es deia alguns missatges enrere, com és possible que, amb tanta afició al ferrocarril, i malgrat trobar-se suposadament en instal·lacions militars, no hi hagi cap foto? (a les visites a recintes militars normalment et permeten fer fotografies si es tracta d'indrets i el·lements "no estratègics")
El cotxe 124, el que va anar a Campamento, després d'ésser "vandalitzat", va passar a millor vida. Ens haurem d'acontentar solament amb el 126 i amb la visió de les fotografies del passat. Respecte a un possible Museu del Transport, jo no seria gaire optimista, tot i que és important que el material preservat estigui de moment sota cobert. La Fundació de TMB, és una Fundació o una ONG? No hi ha gens d'interès pel que fa a un possible museu. No hi ha intenció, ni gent preparada. No ho viuen. Els falta ganes. Viuen aïllats del que és un museu del transport. De moment la seva tasca és dir que tenen tants vehicles, però suposo que esperen que sigui l'Ajuntament el que parli del museu, però tampoc els veig per la tasca. Una prova de tot això és el 90 aniversari del Transversal. Vaig formar part de la comitiva que l'altre dia en varen convocar a Santa Eulàlia i l'únic que va valdre la pena escoltar va ésser a l'Alfred Puig, la resta patètic. Una exposició amb unes fotografies amb uns cavallets. Això no ho he vist a cap lloc i una companyia com TMB, ha de fer les coses d'una altra manera. Però a quin món viuen! No hi haurà Museu, mentre no sigui la societat civil qui ho arranqui. I quan parlo de societat civil, vull dir gent amb ganes de mullar-se, no de formar part d'una comissió que es reuneix per a xerrar. El temps va passant i sempre estem com sempre. Les institucions tenen altres interessos.
jms