ARXIU HISTÒRIC DEL METRO DE BARCELONA

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Post Reply
eliotsuburbano
N1
N1

ARXIU HISTÒRIC DEL METRO DE BARCELONA

Post by eliotsuburbano »

Hola! Sóc estudiant de l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya. Estic realitzant un treball documental sobre la història del metro a Barcelona. He trobat una mica d'arxiu fotogràfic a internet però si algú tingués i volgués cedir-me fotos, ho agrairia molt. Estacions, tallers, cotxeres .. De mitjans dels anys 80 fins a l'any 1999.

Si algú vol col·laborar podem interactuar per aquí doncs tinc molts dubtes i preguntes.

Moltes gràcies.
Eliot
metring
Administrador

Re: ARXIU HISTÒRIC DEL METRO DE BARCELONA

Post by metring »

Hola, bon dia,

Ara per ara, i per limitacions de temps, el què puc fer és recomanar-te que donis un passeig pel subfòrum d'història, i que consultis la nostra wiki https://transport.cat/wiki/index.php?ti ... _principal

Em sap greu, però de moment no puc fer gaire cosa més
oscsanchez6
N5
N5

Post by oscsanchez6 »

Hi ha un llibre editat per TMB de l’aniversari de 90 anys de Metro.
Segurament ja el tindràs en les teves mans però si no és així envia’m un missatge privat.
busbcn
N3
N3

Post by busbcn »

Más información sobre la historia del metro y otros transportes públicos de Barcelona en www.autobusesbcn.es
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”