Entre Sant Vicenç de Calders i Vilafranca del Penedès (R4):
[des del tren]
-A tot el tram tret d'estacions i ponts, travesses tirades al costat de la via direcció Tarragona.
Entre Vilafranca del Penedès i La Granada (R4):
[des del tren]
-Via direcció Tarragona ja renovada amb travesses de doble ample. Si hi ha hagut limitació de velocitat, ja no sembla haver-n'hi.
-El tram renovat té un tall (probable canvi de mà?), i s'acaba poc abans de les agulles d'entrada a La Granada.
-Excavant els ciments per als nous pals d'electrificació a la via direcció Tarragona.
A La Granada (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Entre La Granada i Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-A tot el tram tret d'estacions i ponts, travesses tirades al costat de la via direcció Tarragona.
-Excavant els ciments per als nous pals d'electrificació a la via direcció Tarragona.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Entre Lavern-Subirats i Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-A tot el tram tret d'estacions i ponts, travesses tirades al costat de la via direcció Tarragona.
-Travesses de doble ample acumulades a l'antiga derivació particular de Sant Sadurní, aquí és on es formen els trens de travesses.
-Excavant els ciments per als nous pals d'electrificació a la via direcció Tarragona.
-Vistos dos nous pals d'electrificació tirats al costat de la via direcció Tarragona.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Entre Sant Sadurní d'Anoia i Gelida (R4):
[des del tren]
-Via direcció Tarragona ja renovada amb travessa de doble ample entre poc abans de la boca sud del túnel del Puig i l'entrada a Gelida (excepte ponts). Limitació de velocitat direcció Tarragona.
-Excavant els ciments per als nous pals d'electrificació a la via direcció Tarragona.
A Gelida (R4):
[des del tren]
-Han acabat l'excavació i cimentació de la vora d'andana de l'extrem Sant Sadurní de l'andana direcció Vilafranca/Sant Vicenç. Estan reinstal.lant les vores d'andana velles, però ja a la posició nova. Desconec si aplicaran això mateix a la part de l'andana on paren els trens, o si ho faran amb vores d'andana noves (com les de Passeig de Gràcia, per entendre'ns).
Entre Gelida i Bifurcació Seat (R4):
[des del tren]
-Vía direcció Tarragona ja renovada amb travessa de doble ample entre el costat Martorell del pont del riu Anoia i poc abans del ramal sud de la bifurcació Seat. Limitació de velocitat direcció Tarragona.
-Excavant els ciments per als nous pals d'electrificació a la via direcció Tarragona.
Entre Bifurcació Seat i Martorell (R4):
[des del tren]
-A tot el tram tret de la bifurcació mateixa i ponts, travesses tirades al costat de la via direcció Tarragona.
-Túnel de Martorell en molt mal estat, amb limitació a 30km/h, i a la zona de la boca sud del mateix, trossos caiguts del sostre del túnel al mig de la via direcció Tarragona.
A Martorell (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Entre Martorell i Castellbisbal (R4/R8):
[des del tren]
-Únic tram entre El Papiol i Sant Vicenç de Calders sense travesses tirades al costat de la via.
-Túnel de Castellbisbal en molt mal estat, limitació a 30km/h a la zona de la boca sud del mateix.
-Just a la boca sud del túnel de Castellbisbal, travessa monobloc trencada i en posició perillosa a la via direcció Tarragona.
-Trinxera entre la boca sud del túnel de Castellbisbal i el pas sota l'autovia A-2 en molt mal estat, limitació a 30km/h. Aquesta trinxera està partida en dos trams pel pas sota la línia Barcelona-Manresa de FGC.
-Desmunt entre la boca nord del túnel de Castellbisbal i l'estació de Castellbisbal en molt mal estat, despreniments constants, queda fora de la plataforma i separada de la mateixa per un camí. Limitació a 50km/h.
Entre Castellbisbal i El Papiol/Rubí (R4/R8):
[des del tren]
-A tot el tram tret d'estacions i ponts, travesses tirades al costat de la plataforma de totes dues vies.