Bus del barri
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Bus del barri
El bus del barri de la linia 114 modifica el seu recorregut, en direcció can Baró, amb una nova parada al Passeig Sant Joan just al davant del nou mercat de l´Abaceria. De la Travessera de Gràcia, ara baixa per Passeig Sant Joan fins al carrer Indústria, on gira i torna a pujar per Passeig Sant Joan fins a Pare Claret, on té la nova parada al davant del nou mercat. Després puja per Passeig Sant Joan i recupera el seu recorregut habitual. Les parades del 39 i del 55 no es mouen i segueixen igual. Això molta gent encara no ho sap, i molts criden al conductor quan veuen que tomba Passeig Sant Joan cap avall: "oiga,oiga, que se ha equivocado"
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Re: Bus del barri
Doncs avui, al casal d'avis del meu barri a Parc Vall d'Hebron s'ha realitzat la xerrada de presentació de la nova línia 135 de la xarxa, integrada dins el sistema de Bus de Barri.
El resum, indignació.
Us explico. La zona de Vall d'Hebron, que inclou Sant Genís, Montbau, Parc VH, La Clota i Horta tenen, de sempre un sistema de transport en superfície limitat degut a la complexa orografia dels barris i a la trama urbana. Les línies de bus tradicionalment han anat pels corredors on hi poden accedir.
Això en un principi no suposava un gran problema en les primeres dècades de vida dels barris, però que amb els pas d'anys i anys, la seva població ha passat a ser de les més envellides de la ciutat, vivint en un terreny que poc o res te a veure amb l'Eixample o d'altres barris de la zona baixa o centre de la ciutat.
Fa anys i panys que des d'aquí es reclama un bus de barri que satisfaci la mobilitat ja no anecdòtica o de necessitat, si no directament la quotidiana. El que havia de servir per connectar els racons d'aquests barris ha quedat en un no res, o com a mínim només n'han sortit parcialment contents els de Montbau.
Com ja vaig dir fa un parell d'anys, la primera proposta era fer que la 185 fes aquest nou recorregut, i a causa d'això es recuperava la 112. Finalment la 112 va renàixer pel que s'entenia que la nova línia (d'alguna manera) vindria a satisfer les necessitats però no.
Al final la nova línia 135 serà circular. No te un inici de línia (i parades) encara definits.
Pel plànol provisional (que després posaré quan posi la imatge al tw) vindria a fer les següents parades: (tot provisional, al plànol s'havien deixat parades han dit).
1- Av. Jordà - Judea
2- Pg. Vall d'Hebron - Basses d'Horta
3- Palau d'Esports de la Vall d'Hebron
4- Pare Mariana - Metro Montbau (Nova)
5- Juan de Mena (Nova)
6- Arquitecte Moragas - Jorge Manrique (Nova)
7 - Jorge Manrique - C. E Hispà Francès
8- Berruguete - Can Travi (Nova)
9- Berruguete - Pl. Joan Cornudella (Nova)
10- Pg. Vall d'Hebron - INS Narcís Monturiol
11- Pg. Vall d'Hebron - Metro Montbau
12- Palau d'Esports de la Vall d'Hebron
13- Arquitectura - Pl. Zurbarán (Nova)
14- Àngel Marquès - Arquitectura (Nova)
15- Àngel Marquès - Plà de Montbau (Nova)
16- Poesia - Jardins de Montbau
17- Harmonia - Jardins de Montbau (Nova)
18- Harmonia - LLars Mundet (Nova)
19- Joan Sales - Harmonia (Nova)
20- Joan Sales - Jardins de Montbau (Nova)
21 - Poesia - Benlliure (Nova)
22- Roig i Solé - Música (Nova)
23 Roig i Solé - Arquitectura (Nova)
24- Sant Genís dels Agudells
25- Camí de Sant Genís - Natzaret
26- Av. Jordà - Natzaret
27- Av. Jordà - Nínive
Per si fos poc, a la línia circularà 1 únic cotxe, que serà un dels nous 4200 que han comprat amb la seva irrisòria capacitat. Amb totes aquestes voltes i un vehicle, TB estima que la freqüència serà de 40~45 minuts.
Per tant, ja d'entrada ens trobem una línia amb una freqüència inútil, dins uns barris de muntanya on majoritàriament hi viuen avis. Posen un bus minúscul per a fer la vida diària, vida diària que consisteix principalment en:
1- Anar a l'hospital / CAP's de referència.
2- Anar a comprar.
Si la gent fa servir el bus per anar a comprar, posar un bus diminut no ajuda ja que amb 4 persones ja l'has omplert. Òbviament amb la freqüència que te doncs és més inútil encara. Cal tenir present que la zona no te pas cap establiment o zona comercial més enllà d'un Consum a Pl. Joan Cornudella i 4 botigues allà i a l'eix de Ventura Rodríguez, tot dins el centre del barri de Parc Vall d'Hebron.
Si no vas aquí a comprar has d'anar al Mercat de la Vall d'Hebron, a Sant Genís, o a Horta. A Montbau només hi queden 4 botiguetes (si hi arriba) pel menjar del dia. Això fa que hi hagi força mobilitat en cotxe d'altres barris cap a la única zona comercial. Molt trist però cert.
Sobre el tema hospitals, resol les connexions a mitges. Arriba a Vall d'Hebron, Sant Rafael (a mitges) però no la fan baixar ni a Clota ni a Horta. Per tant els de Parc Vall d'Hebron seguim despenjats. Els únics que surten guanyant són els de Montbau on se'ls hi ha fet el recorregut per anar al seu hospital més proper (Residència) i a les zones de comerç de forma directa (Sant Genís primer, mercat VH segon, i la petita zona comercial de Parc Vall d'Hebron en tercer lloc abans d'enfilar el barri).
En canvi, Parc Vall d'Hebron no queda connectada amb Horta, no tens connexió més directa amb el mercat de Vall d'Hebron ja que has de fer tota la volta per Montbau i Sant Genís. I per anar als hospitals, doncs més del mateix, però han fet que en comptes de pujar com el V21 per Arquitectura, continui fins al Palau d'Esports, el punt més proper d'aquests equipaments per a que el bus donés la volta i s'han quedat tant amples. Per tant, no para ni davant dels hospitals ni al mercat.
Bàsicament si passa per Parc de Vall d'Hebron es per a que els de Montbau baixin a comprar i no resol cap de les nostres necessitats. Per no dir que als de la Clota els hi han pres el pel.
El parell de responsables han dit que això és per començar i que intentaran posar-hi millores si hi ha demanda (però es que així no n'hi haurà), i esperar que es pugui posar un segon cotxe i així, augmentar freqüència i recorregut.
Si no tiren enrere res després de la calenta xerrada d'avui, la línia es posarà en servei aproximadament als volts del 20 de Febrer.
Ara posaré una foto del plànol.
El resum, indignació.
Us explico. La zona de Vall d'Hebron, que inclou Sant Genís, Montbau, Parc VH, La Clota i Horta tenen, de sempre un sistema de transport en superfície limitat degut a la complexa orografia dels barris i a la trama urbana. Les línies de bus tradicionalment han anat pels corredors on hi poden accedir.
Això en un principi no suposava un gran problema en les primeres dècades de vida dels barris, però que amb els pas d'anys i anys, la seva població ha passat a ser de les més envellides de la ciutat, vivint en un terreny que poc o res te a veure amb l'Eixample o d'altres barris de la zona baixa o centre de la ciutat.
Fa anys i panys que des d'aquí es reclama un bus de barri que satisfaci la mobilitat ja no anecdòtica o de necessitat, si no directament la quotidiana. El que havia de servir per connectar els racons d'aquests barris ha quedat en un no res, o com a mínim només n'han sortit parcialment contents els de Montbau.
Com ja vaig dir fa un parell d'anys, la primera proposta era fer que la 185 fes aquest nou recorregut, i a causa d'això es recuperava la 112. Finalment la 112 va renàixer pel que s'entenia que la nova línia (d'alguna manera) vindria a satisfer les necessitats però no.
Al final la nova línia 135 serà circular. No te un inici de línia (i parades) encara definits.
Pel plànol provisional (que després posaré quan posi la imatge al tw) vindria a fer les següents parades: (tot provisional, al plànol s'havien deixat parades han dit).
1- Av. Jordà - Judea
2- Pg. Vall d'Hebron - Basses d'Horta
3- Palau d'Esports de la Vall d'Hebron
4- Pare Mariana - Metro Montbau (Nova)
5- Juan de Mena (Nova)
6- Arquitecte Moragas - Jorge Manrique (Nova)
7 - Jorge Manrique - C. E Hispà Francès
8- Berruguete - Can Travi (Nova)
9- Berruguete - Pl. Joan Cornudella (Nova)
10- Pg. Vall d'Hebron - INS Narcís Monturiol
11- Pg. Vall d'Hebron - Metro Montbau
12- Palau d'Esports de la Vall d'Hebron
13- Arquitectura - Pl. Zurbarán (Nova)
14- Àngel Marquès - Arquitectura (Nova)
15- Àngel Marquès - Plà de Montbau (Nova)
16- Poesia - Jardins de Montbau
17- Harmonia - Jardins de Montbau (Nova)
18- Harmonia - LLars Mundet (Nova)
19- Joan Sales - Harmonia (Nova)
20- Joan Sales - Jardins de Montbau (Nova)
21 - Poesia - Benlliure (Nova)
22- Roig i Solé - Música (Nova)
23 Roig i Solé - Arquitectura (Nova)
24- Sant Genís dels Agudells
25- Camí de Sant Genís - Natzaret
26- Av. Jordà - Natzaret
27- Av. Jordà - Nínive
Per si fos poc, a la línia circularà 1 únic cotxe, que serà un dels nous 4200 que han comprat amb la seva irrisòria capacitat. Amb totes aquestes voltes i un vehicle, TB estima que la freqüència serà de 40~45 minuts.
Per tant, ja d'entrada ens trobem una línia amb una freqüència inútil, dins uns barris de muntanya on majoritàriament hi viuen avis. Posen un bus minúscul per a fer la vida diària, vida diària que consisteix principalment en:
1- Anar a l'hospital / CAP's de referència.
2- Anar a comprar.
Si la gent fa servir el bus per anar a comprar, posar un bus diminut no ajuda ja que amb 4 persones ja l'has omplert. Òbviament amb la freqüència que te doncs és més inútil encara. Cal tenir present que la zona no te pas cap establiment o zona comercial més enllà d'un Consum a Pl. Joan Cornudella i 4 botigues allà i a l'eix de Ventura Rodríguez, tot dins el centre del barri de Parc Vall d'Hebron.
Si no vas aquí a comprar has d'anar al Mercat de la Vall d'Hebron, a Sant Genís, o a Horta. A Montbau només hi queden 4 botiguetes (si hi arriba) pel menjar del dia. Això fa que hi hagi força mobilitat en cotxe d'altres barris cap a la única zona comercial. Molt trist però cert.
Sobre el tema hospitals, resol les connexions a mitges. Arriba a Vall d'Hebron, Sant Rafael (a mitges) però no la fan baixar ni a Clota ni a Horta. Per tant els de Parc Vall d'Hebron seguim despenjats. Els únics que surten guanyant són els de Montbau on se'ls hi ha fet el recorregut per anar al seu hospital més proper (Residència) i a les zones de comerç de forma directa (Sant Genís primer, mercat VH segon, i la petita zona comercial de Parc Vall d'Hebron en tercer lloc abans d'enfilar el barri).
En canvi, Parc Vall d'Hebron no queda connectada amb Horta, no tens connexió més directa amb el mercat de Vall d'Hebron ja que has de fer tota la volta per Montbau i Sant Genís. I per anar als hospitals, doncs més del mateix, però han fet que en comptes de pujar com el V21 per Arquitectura, continui fins al Palau d'Esports, el punt més proper d'aquests equipaments per a que el bus donés la volta i s'han quedat tant amples. Per tant, no para ni davant dels hospitals ni al mercat.
Bàsicament si passa per Parc de Vall d'Hebron es per a que els de Montbau baixin a comprar i no resol cap de les nostres necessitats. Per no dir que als de la Clota els hi han pres el pel.
El parell de responsables han dit que això és per començar i que intentaran posar-hi millores si hi ha demanda (però es que així no n'hi haurà), i esperar que es pugui posar un segon cotxe i així, augmentar freqüència i recorregut.
Si no tiren enrere res després de la calenta xerrada d'avui, la línia es posarà en servei aproximadament als volts del 20 de Febrer.
Ara posaré una foto del plànol.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Bus del barri
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Bus del barri
En si era lo que se esperava.
Lo que hay, que no lo entiendo mucho, es el bucle al pavellón de subida, y me sorprende el intervalo, porque creo que es excesivo para el recorrido (en 30 min creo que se podria realizar).
Lo que hay, que no lo entiendo mucho, es el bucle al pavellón de subida, y me sorprende el intervalo, porque creo que es excesivo para el recorrido (en 30 min creo que se podria realizar).
Re: Bus del barri
el recorrido esta condicionado a las calles y sentidos del barrio lo que obliga al doble paso por el paseo de la vall d'hebron
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Bus del barri
Vamos a ver, pero sinceramente... TMB, que se apuntó un tanto para Vidal cuando puso los bus barri los domingos, y subió las frecuencias del 13, 91 y 97, ahora está cayendo y mucho, en picado: el 133 con una frecuencia vomitiva. Y el 135, cuarto de lo mismo. Con un bus no solucionas absolutamente nada, y aún circulando cada media hora, es una frecuencia de mierda, literalmente. Y respecto a las zonas que quedan sin cubrir, no costaba nada que hiciera alguna vuelta más para conectar esos barrios, si no que ese trazado lo haga el 112.sag470 wrote:En si era lo que se esperava.
Lo que hay, que no lo entiendo mucho, es el bucle al pavellón de subida, y me sorprende el intervalo, porque creo que es excesivo para el recorrido (en 30 min creo que se podria realizar).
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Bus del barri
20/30 minutos en estas líneas es un intervalo normal, ya que normalmente pueden tener una pequeña punta de demanda a una hora determinada pero el resto del dia la demanda no suele ser mucha. Y a veces la fiabilidad en el paso es mejor que menor intervalo de paso, si tu sabes que tu bus pasa (ejemplo) cada 30 minutos te puedes organizar para no estar esperando todo el rato en la parada. a mi eso en Terrassa que tengo 2 lineas para coger si va bien saliendo unos minutos antes casi no esperas....(ya que en la parada viene el paso orientativo del bus).
por otro lado lo que lo podía hacer el recorrido el 112, no se la configuración de las calles pero igual ponerse a dar vueltas arriba y abajo es peor.....
por otro lado lo que lo podía hacer el recorrido el 112, no se la configuración de las calles pero igual ponerse a dar vueltas arriba y abajo es peor.....
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Bus del barri
Me refiero a que el 112 baje a la Clota y todo eso, ya que llega a Horta y lo tiene al lado.premixero wrote:20/30 minutos en estas líneas es un intervalo normal, ya que normalmente pueden tener una pequeña punta de demanda a una hora determinada pero el resto del dia la demanda no suele ser mucha. Y a veces la fiabilidad en el paso es mejor que menor intervalo de paso, si tu sabes que tu bus pasa (ejemplo) cada 30 minutos te puedes organizar para no estar esperando todo el rato en la parada. a mi eso en Terrassa que tengo 2 lineas para coger si va bien saliendo unos minutos antes casi no esperas....(ya que en la parada viene el paso orientativo del bus).
por otro lado lo que lo podía hacer el recorrido el 112, no se la configuración de las calles pero igual ponerse a dar vueltas arriba y abajo es peor.....
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Bus del barri
En principi anava a pujar directe per Arquitectura com el V21. Això obligava a tots els veïns de Vall d'Hebron a fer-se la volta turística per Montbau i Sant Genís abans d'arribar a l'hospital i es va decidir prolongar-lo fins a Basses d'Horta on pot donar la volta per tornar a Montbau i apropar-se uns metres a la ciutat sanitaria. Que tot i que millora la proposta inicial, tampoc ha estat la millor, ja que la parada s'ha de fer al costat mar, i el CAP de Sant Rafael queda més aprop de Vall d'Hebron.sag470 wrote:En si era lo que se esperava.
Lo que hay, que no lo entiendo mucho, es el bucle al pavellón de subida, y me sorprende el intervalo, porque creo que es excesivo para el recorrido (en 30 min creo que se podria realizar).
El recorregut és el que es ja que es tracta de donar una cobertura decent dins uns barris amb uns carrers complicats (especialment Montbau) i de muntanya al tenir un forts desnivells.
Segurament doni per 30 minuts, on perdrà temps serà només al Passeig pel tema del tràfic i la semaforització. Per dins de Montbau, tot i les voltes, no te absolutament cap semàfor pel que en menys de 10 minuts hauria d'haver fet tot el recorregut dins el barri.
Amb una freqüència normal, que jo la faria cada 20 minuts, com el 185, pot tenir una molt bona acollida. Com s'ha dit, tot i que sobre els mapes no s'aprecia, són uns barris amb uns desnivells forts i amb una població envellida i sense serveis. Uns barris amb una extensió gran i serveis essencials a punta i punta. Demanda en te, però la gent dubto que canviï els hàbits amb un bus cada 45 minuts.premixero wrote:20/30 minutos en estas líneas es un intervalo normal, ya que normalmente pueden tener una pequeña punta de demanda a una hora determinada pero el resto del dia la demanda no suele ser mucha. Y a veces la fiabilidad en el paso es mejor que menor intervalo de paso, si tu sabes que tu bus pasa (ejemplo) cada 30 minutos te puedes organizar para no estar esperando todo el rato en la parada. a mi eso en Terrassa que tengo 2 lineas para coger si va bien saliendo unos minutos antes casi no esperas....(ya que en la parada viene el paso orientativo del bus).
por otro lado lo que lo podía hacer el recorrido el 112, no se la configuración de las calles pero igual ponerse a dar vueltas arriba y abajo es peor.....
La 112 és la única que hauria d'entrar a la part inferior de la Clota i només podria en sentit ascendent, pel carrer d'Alarcón. En sentit descendent podria entrar per Marqués de Castellbell i sortir per Juan d'Ávila.França451 wrote:Me refiero a que el 112 baje a la Clota y todo eso, ya que llega a Horta y lo tiene al lado.
La 135 en canvi, es la que hauria de donar servei a la cota alta del barri de la Clota, conectant-la amb els serveis i zona comercial de Parc Vall d'Hebron pel Cardenal Vidal i Barraquer. I de retruc també l'hospital/CAP a VH, Metro L3 i busos. I si baixés a Horta, doncs connectaria amb la part baixa també.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Bus del barri
de acuerdo contigo Miquel, el tiempo de paso optimo serian 20 minutos y el maximo 30, 45 minutos son desde cualquier punto de vista inasumibles.
yo lo que decia es que si una linea es regular y cumple los horarios que ponen en las paradas, si te los conoces puedes gestionar tu tiempo mejor acortando el tiempo de espera en las paradas, ya se que eso para la gente mayor es más complicado pero si se acostumbran a que pase por ejemplo a las horas o a las medias la rutina es mejor.
en cuanto al recorrido posible yo me callo pues no conozco la zona y solo diría vaguedades....
yo lo que decia es que si una linea es regular y cumple los horarios que ponen en las paradas, si te los conoces puedes gestionar tu tiempo mejor acortando el tiempo de espera en las paradas, ya se que eso para la gente mayor es más complicado pero si se acostumbran a que pase por ejemplo a las horas o a las medias la rutina es mejor.
en cuanto al recorrido posible yo me callo pues no conozco la zona y solo diría vaguedades....
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Bus del barri
Por tanto deduzco que toda la clota ha quedado sin bus, ya que el 135 no llega y el 112 tampoco. Y el 185 no podría abarcar una parte de este barrio?Miquel wrote:En principi anava a pujar directe per Arquitectura com el V21. Això obligava a tots els veïns de Vall d'Hebron a fer-se la volta turística per Montbau i Sant Genís abans d'arribar a l'hospital i es va decidir prolongar-lo fins a Basses d'Horta on pot donar la volta per tornar a Montbau i apropar-se uns metres a la ciutat sanitaria. Que tot i que millora la proposta inicial, tampoc ha estat la millor, ja que la parada s'ha de fer al costat mar, i el CAP de Sant Rafael queda més aprop de Vall d'Hebron.sag470 wrote:En si era lo que se esperava.
Lo que hay, que no lo entiendo mucho, es el bucle al pavellón de subida, y me sorprende el intervalo, porque creo que es excesivo para el recorrido (en 30 min creo que se podria realizar).
El recorregut és el que es ja que es tracta de donar una cobertura decent dins uns barris amb uns carrers complicats (especialment Montbau) i de muntanya al tenir un forts desnivells.
Segurament doni per 30 minuts, on perdrà temps serà només al Passeig pel tema del tràfic i la semaforització. Per dins de Montbau, tot i les voltes, no te absolutament cap semàfor pel que en menys de 10 minuts hauria d'haver fet tot el recorregut dins el barri.
Amb una freqüència normal, que jo la faria cada 20 minuts, com el 185, pot tenir una molt bona acollida. Com s'ha dit, tot i que sobre els mapes no s'aprecia, són uns barris amb uns desnivells forts i amb una població envellida i sense serveis. Uns barris amb una extensió gran i serveis essencials a punta i punta. Demanda en te, però la gent dubto que canviï els hàbits amb un bus cada 45 minuts.premixero wrote:20/30 minutos en estas líneas es un intervalo normal, ya que normalmente pueden tener una pequeña punta de demanda a una hora determinada pero el resto del dia la demanda no suele ser mucha. Y a veces la fiabilidad en el paso es mejor que menor intervalo de paso, si tu sabes que tu bus pasa (ejemplo) cada 30 minutos te puedes organizar para no estar esperando todo el rato en la parada. a mi eso en Terrassa que tengo 2 lineas para coger si va bien saliendo unos minutos antes casi no esperas....(ya que en la parada viene el paso orientativo del bus).
por otro lado lo que lo podía hacer el recorrido el 112, no se la configuración de las calles pero igual ponerse a dar vueltas arriba y abajo es peor.....
La 112 és la única que hauria d'entrar a la part inferior de la Clota i només podria en sentit ascendent, pel carrer d'Alarcón. En sentit descendent podria entrar per Marqués de Castellbell i sortir per Juan d'Ávila.França451 wrote:Me refiero a que el 112 baje a la Clota y todo eso, ya que llega a Horta y lo tiene al lado.
La 135 en canvi, es la que hauria de donar servei a la cota alta del barri de la Clota, conectant-la amb els serveis i zona comercial de Parc Vall d'Hebron pel Cardenal Vidal i Barraquer. I de retruc també l'hospital/CAP a VH, Metro L3 i busos. I si baixés a Horta, doncs connectaria amb la part baixa també.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Bus del barri
Dentro de mi ignorancia por esos barrios, si tan necesario es el transporte en el barrio de la Clota, me pregunto a qué esperan los responsables vecinales en hacer lo necesario para que se cubran sus posibles demandas tal como se ve que hacen los de la parte de Montbau o de st. Genis que han estado siempre revindicando y al final consiguiendo un transporte más o menos razonable.
Como ejemplo están las presiones para volver a separar la 112 y la 185 que TMB unió.
en la parte del besos también muchos de los cambios hechos en la NXB son presiones vecinales.
y que decir de la antigua 143, la 191 la 192 o la 136 lineas que no existirían sin la presión vecinal
Como ejemplo están las presiones para volver a separar la 112 y la 185 que TMB unió.
en la parte del besos también muchos de los cambios hechos en la NXB son presiones vecinales.
y que decir de la antigua 143, la 191 la 192 o la 136 lineas que no existirían sin la presión vecinal
Re: Bus del barri
Por dentro de La Clota la 185 no puede circular pues lleva buses de la serie 4400. La 112, al llevar 4200 podría entrar pero la desviarías.França451 wrote:Por tanto deduzco que toda la clota ha quedado sin bus, ya que el 135 no llega y el 112 tampoco. Y el 185 no podría abarcar una parte de este barrio?
El plan inicial era que la 185 subiese por el lado de la Clota, hiciese servicio en Parc Vall d'Hebron i posteriormente a Montbau, dar la vuelta por Sant Genís i llegar al hospital. A su vez que se recuperaba la 112 que iría directo de Horta a Vall d'Hebron y serviría como merece Sant Genís.
En esta nueva línea, han estado las Asociaciones de vecinos de Montbau, Parc Vall d'Hebron i Clota, i al final TMB, como sólo "tiene" 1 coche para prestar servicio y "no hay dinero", se ha hecho la línea priorizando la movilidad de Montbau y dejando de lado el resto.premixero wrote:Dentro de mi ignorancia por esos barrios, si tan necesario es el transporte en el barrio de la Clota, me pregunto a qué esperan los responsables vecinales en hacer lo necesario para que se cubran sus posibles demandas tal como se ve que hacen los de la parte de Montbau o de st. Genis que han estado siempre revindicando y al final consiguiendo un transporte más o menos razonable.
Como ejemplo están las presiones para volver a separar la 112 y la 185 que TMB unió.
en la parte del besos también muchos de los cambios hechos en la NXB son presiones vecinales.
y que decir de la antigua 143, la 191 la 192 o la 136 lineas que no existirían sin la presión vecinal
Que es mejor que nada, pero la sensación fue de victoria para unos (Montbau), las migas mojadas para otros (Parc Vall d'Hebron), y no hay nada que ver para los marginados de siempre (La Clota).
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Bus del barri
SORPRESAAAA 4231 en la 155
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Bus del barri
Al Saló "Smart City Expo World Congress 2018", es va presentar aquest midibús elèctric a l´stand de TMB, destinat a les linies del "Bus del Barri". La seva capacitat per a viatgers asseguts: 6 seients + 2 seients reservats + 1 PMR.
- Attachments
-
- DSCF8569.JPG (211.46 KiB) Viewed 12137 times
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Bus del barri
Y encima con un papelajo en el cristal. En otro hilo no nos quejábamos de que sobraban MIDIS y TMB no sabía qué hacer con ellos? Leche, para tenerlos en la cochera cogiendo polvo y cucarachas, podrían estar en esta línea, en vez de meter "eso".Mikel2702 wrote: SORPRESAAAA 4231 en la 155
Y pensar que la 155 ha llevado hasta citaros... Los mismos que se pasean ahora en la 192 llevando aire.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Bus del barri
Es que no sobran midis, precisamente lo pusieron en la 155 porque faltaban midis. Nose sino porque crees que estuvo allí.
Last edited by iFercat on Friday 25/01/2019 0:44, edited 1 time in total.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Bus del barri
Hoy he visto que la 133 va con un busito, y además fijo porque lleva pegatinas especiales de la línea "arriba el nou bus del barri 133 que connecta Baró de Viver, Sant Andreu i Bon Pastor", supongo que con midi podría ir, y probablemente con standard también, espero que si se empieza a llenar no tarden mucho en poner un bus mas grande, que encima va cada 45 minutos.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Bus del barri
Con un busito va mas que sobrado.Ecomobisostrans wrote:Hoy he visto que la 133 va con un busito, y además fijo porque lleva pegatinas especiales de la línea "arriba el nou bus del barri 133 que connecta Baró de Viver, Sant Andreu i Bon Pastor", supongo que con midi podría ir, y probablemente con standard también, espero que si se empieza a llenar no tarden mucho en poner un bus mas grande, que encima va cada 45 minutos.