Poc a poc el carril central comença amb tenir trànsit, en un inici només H6. Ara H6 L79 L97 E43 Monbus M12 i les de SiS quan hi ha força trànsit al lateralmikado wrote:Atenció, la M12 té nou final a l'antiga parada de la L97, ho he possat al fil Canvi Recorregut autobusos AMB. Suposso que l'antic final de la M12 on de vegades hi coincidien fins a 3 busos feia difícil l' entrada sortida de la parada de TMB del 70-75-V3-V5 i la del 59 que és una mica més endavant. Ara l' antic final/origen de la M12 és només parada de pas .albert28 wrote:Sembla a partir de dilluns ja mouen les parades de BaixBus per a permetre els nous serveis:
L79 (futura E79) i E43
A C/Numància
Entenc que moure la L97 és per a deixar aquell espai al E98, tot i que no sè si entre el nou final de la L97 i el seu origen hi ha molt d'espai per a aturar-se 2 estandards i si s'escapen algun articulat i zona bastant transitada.
Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Pel què s'ha presentat, i segons els documents:
- B1, B6, B19, B26 i B30 a Metrobús
- M6 amb estàndards, dos dels quals elèctrics
- La M19 no modifica la ruta del B19. La nova connexió proposada per l'AMB sonava molt bé, però a dia d'avui l'eix Pg. Valldaura no es toca.
- La B24 canviarà al nou recorregut i incorpora els nous cotxes articulats, però s'ajorna el canvi a Metrobús.
- La M28 canvia a cotxes articulats, com ja sabem.
- La B29 baixa de 15 a 12 min., però encara haurà d'esperar per a ser Metrobús.
http://badalona.cat/portalWeb/badalona. ... ll_noticia
http://www.amb.cat/ca/web/amb/actualita ... 2906/11696
- B1, B6, B19, B26 i B30 a Metrobús
- M6 amb estàndards, dos dels quals elèctrics
- La M19 no modifica la ruta del B19. La nova connexió proposada per l'AMB sonava molt bé, però a dia d'avui l'eix Pg. Valldaura no es toca.
- La B24 canviarà al nou recorregut i incorpora els nous cotxes articulats, però s'ajorna el canvi a Metrobús.
- La M28 canvia a cotxes articulats, com ja sabem.
- La B29 baixa de 15 a 12 min., però encara haurà d'esperar per a ser Metrobús.
http://badalona.cat/portalWeb/badalona. ... ll_noticia
http://www.amb.cat/ca/web/amb/actualita ... 2906/11696
Salvem l'Estació de França!
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Quins documents? Jo no aconsegueixo trobar on posa que la M19 es mantingui per Pg.Valldaura.m.h.t. wrote:Pel què s'ha presentat, i segons els documents:
- B1, B6, B19, B26 i B30 a Metrobús
- M6 amb estàndards, dos dels quals elèctrics
- La M19 no modifica la ruta del B19. La nova connexió proposada per l'AMB sonava molt bé, però a dia d'avui l'eix Pg. Valldaura no es toca.
- La B24 canviarà al nou recorregut i incorpora els nous cotxes articulats, però s'ajorna el canvi a Metrobús.
- La M28 canvia a cotxes articulats, com ja sabem.
- La B29 baixa de 15 a 12 min., però encara haurà d'esperar per a ser Metrobús.
http://badalona.cat/portalWeb/badalona. ... ll_noticia
http://www.amb.cat/ca/web/amb/actualita ... 2906/11696
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
A partir del 27 de febrer la línia L97 de mohn començarà a portar articulats a tots els seus torns... també entrarà amb servei mateix dia la E97 castelldefels - Barcelona i la E98 Gava -Viladecans - Barcelona.
El dia 5 de març entra amb servei la E81 Gava - Barcelona, E86 viladecans - Barcelona... a més de la L96 que durant el mes de març incrementa freqüència de pas pasat dels 15 ala 12 minuts i festius dels 30 als 20 minuts.
El dia 5 de març entra amb servei la E81 Gava - Barcelona, E86 viladecans - Barcelona... a més de la L96 que durant el mes de març incrementa freqüència de pas pasat dels 15 ala 12 minuts i festius dels 30 als 20 minuts.
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Tú mateix t'has respost. No n'has trobat res perquè no canvia res. Aquí tens més informació al respecte.Arnau wrote:Jo no aconsegueixo trobar on posa que la M19 es mantingui per Pg.Valldaura.
Ah, i dilluns presentació a Sant Adrià:
Salvem l'Estació de França!
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Home es que hauria de ser al reves, trobar informacio de que es modifica no? Si no hi ha informacio contraria es que segueix igual. En cap lloc ni presentacio s'ha dit que es modifiqui, aixi que seguira igual que fins ara.Arnau wrote:Quins documents? Jo no aconsegueixo trobar on posa que la M19 es mantingui per Pg.Valldaura.m.h.t. wrote:Pel què s'ha presentat, i segons els documents:
- B1, B6, B19, B26 i B30 a Metrobús
- M6 amb estàndards, dos dels quals elèctrics
- La M19 no modifica la ruta del B19. La nova connexió proposada per l'AMB sonava molt bé, però a dia d'avui l'eix Pg. Valldaura no es toca.
- La B24 canviarà al nou recorregut i incorpora els nous cotxes articulats, però s'ajorna el canvi a Metrobús.
- La M28 canvia a cotxes articulats, com ja sabem.
- La B29 baixa de 15 a 12 min., però encara haurà d'esperar per a ser Metrobús.
http://badalona.cat/portalWeb/badalona. ... ll_noticia
http://www.amb.cat/ca/web/amb/actualita ... 2906/11696
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Quines seran les millores a la B20 i B23? Més freqüència? Autobusos estàndard?
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Sóc l'únic que creu que tindria més sentit que la E97 s'anomenés E98 i viceversa?
Quants passatgers agafaran la E97 a Castelldefels pensant en parar a Gavà o Viladecans i es trobaran a Barcelona?
Quants passatgers agafaran la E97 a Castelldefels pensant en parar a Gavà o Viladecans i es trobaran a Barcelona?
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
yo lo que pienso que las Exx deberían llamarse E1xx, donde la xx seria la línea a la que refuerzan ya que así no llevarían a la confusión. es incomodo tener por ejemplo un L97 y un E97 en la misma parada sobre todo si vas con prisas
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Tindria de tenir altra numeració que no sigui similar... per exemple posar-li E50 E60 o numeració semblant que no pas E97 E98... però tot depèn del que llegeix la gent o vol entendre o vulgui lleguir... la E95 es tot un exemple... o la L97 per autopista... i més del mateix pasa amb els híbrids de oliveras o rosanbus que van per hospitalet... són grocs i la gent no mira ni el matricial de línia i es pensen que es la 82 85...Lluis wrote:Sóc l'únic que creu que tindria més sentit que la E97 s'anomenés E98 i viceversa?
Quants passatg[vimeo][/vimeo]ers agafaran la E97 a Castelldefels pensant en parar a Gavà o Viladecans i es trobaran a Barcelona?
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Bona part dels busos ja circulen amb el BKB reprogramat (mostrant M26, M30, etc.) intercalant 'AMBMetrobús' amb la destinació
Avui s'han presentat els canvis a Sant Adrià, amb una presentació molt pobre amb només 2 busos.
Avui s'han presentat els canvis a Sant Adrià, amb una presentació molt pobre amb només 2 busos.
Autobusos estàndard, bàsicament. La freqüència d'ambdues ja es va millorar fa 2 mesos. Per a la M23 encara caldran més busos, i ho deixen per a més endavant.jlr wrote:Quines seran les millores a la B20 i B23? Més freqüència? Autobusos estàndard?
Salvem l'Estació de França!
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Ok. Y las indcar todavía no se han presentado. Mañana 19 empiezan algunas novedades pero no sé cuando se estrenarán las indcar
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Hola! Soc nou en aquest fòrum, a la parada Can Palmer de Viladecans están començant els preparatius per la línea E86, uns metres més endarrere de la parada hi están instal·lant un pal de parada i més plaçes per aparcar-hi autobussos.
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Despejada la duda ,Si la tireta no nos engaña la M19 actualmente B19, continuará por Valldaura y Sant Andreu a partir del miercoles de la semana que viene
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ncia=11164
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ncia=11164
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Hola, bienvenido, Creo entender que a partir del 5 de marzo y hasta final de mes empiezan la mejoras en las lineas del Baix Llobregat que entre varias mejoras incluyen la puesta en marcha de la nueva linea exprés E86; si bien desde el martes pasado ya se ha empezado mejorando la principal linea urbana de Sant Boi SB1, aumentando su capacidad y frecuencia y algunos articulados que se empeizan a ver en las lineas L14 y L97. Seguimos!hola04 wrote:Hola! Soc nou en aquest fòrum, a la parada Can Palmer de Viladecans están començant els preparatius per la línea E86, uns metres més endarrere de la parada hi están instal·lant un pal de parada i més plaçes per aparcar-hi autobussos.
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Gracias! Yo también lo leí así, la E86 va desde Av Can Palmer (Viladecans)-Pl.Espanya, es decir, que es un refuerzo (que hace falta) de las actuales L86 y L87, esta línea se debería de haber hecho hasta Pl.Catalunya, es muy incómodo tener que bajarte en Pl.Espanya y hacer trasbordo. Yo ví articulados en la L97 hace un año, solo los ponían de refuerzo en hora punta, actualmente en hora punta, salen L97 desde Castelldefels y refuerzos que comienzan en Gavá o Viladecans, así que en Viladecans el intervalo en hora punta es de 4 o 6 minutos.Eduardo wrote:Hola, bienvenido, Creo entender que a partir del 5 de marzo y hasta final de mes empiezan la mejoras en las lineas del Baix Llobregat que entre varias mejoras incluyen la puesta en marcha de la nueva linea exprés E86; si bien desde el martes pasado ya se ha empezado mejorando la principal linea urbana de Sant Boi SB1, aumentando su capacidad y frecuencia y algunos articulados que se empeizan a ver en las lineas L14 y L97. Seguimos!hola04 wrote:Hola! Soc nou en aquest fòrum, a la parada Can Palmer de Viladecans están començant els preparatius per la línea E86, uns metres més endarrere de la parada hi están instal·lant un pal de parada i més plaçes per aparcar-hi autobussos.
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Para la Diagonal lo tendrás super bien; A mi me pasa lo mismo en Sant Boi hay que transbordar en la Campana o en Espanya para ir al centro; pero es que en Barcelona ya tambien son numerosos los barrrios que han de transbordar desde que está la nova xarxa; Por ello nos ponen los expreses con el E81, E70 o el E86 en tu caso iremos directos hasta a la Campana y transbordaremos al L94-L95-E95 o H12,casi siempre viene alguno detrás o vienen todos juntos pero bueno, algo de tiempo ganaremos.hola04 wrote:Gracias! Yo también lo leí así, la E86 va desde Av Can Palmer (Viladecans)-Pl.Espanya, es decir, que es un refuerzo (que hace falta) de las actuales L86 y L87, esta línea se debería de haber hecho hasta Pl.Catalunya, es muy incómodo tener que bajarte en Pl.Espanya y hacer trasbordo. Yo ví articulados en la L97 hace un año, solo los ponían de refuerzo en hora punta, actualmente en hora punta, salen L97 desde Castelldefels y refuerzos que comienzan en Gavá o Viladecans, así que en Viladecans el intervalo en hora punta es de 4 o 6 minutos.Eduardo wrote:Hola, bienvenido, Creo entender que a partir del 5 de marzo y hasta final de mes empiezan la mejoras en las lineas del Baix Llobregat que entre varias mejoras incluyen la puesta en marcha de la nueva linea exprés E86; si bien desde el martes pasado ya se ha empezado mejorando la principal linea urbana de Sant Boi SB1, aumentando su capacidad y frecuencia y algunos articulados que se empeizan a ver en las lineas L14 y L97. Seguimos!hola04 wrote:Hola! Soc nou en aquest fòrum, a la parada Can Palmer de Viladecans están començant els preparatius per la línea E86, uns metres més endarrere de la parada hi están instal·lant un pal de parada i més plaçes per aparcar-hi autobussos.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Vergonzoso. La B24 le meten más trayecto, más paradas por sitios con más semáforos, con lo cual va a ser una línea torturante.
La M19 por Valldaura, para variar, con tropecientas líneas y doblando al H4, y el 76 dando por saco. Ni trayecto directo ni porras en vinagre, no le cambian absolutamente nada. Mismísimo recorrido, le suben la frecuencia y a eso le llaman "nueva línea". Ni trasbordo en trinidad, ni nudo ni nada de nada de nada. El 60 muriéndose y el 127 ni lo tocan.
Pero lo que de verdad me hace saltar es lo de la B35. Cada 40 minutos. Y se quedan tan anchos. No sé cuántas veces he de decir que la querida futura M29, la, según vosotros línea de referencia de Tiana, no sirve absolutamente para nada porque da muchísima vuelta por Montgat. Las pulgas de Tugsal tendrían que ir cada una en laborable cada 20 minutos, el intervalo común, que fuera cada 10, porque no sé cómo tengo que repetir que son la vía más rápida desde Tiana en llegar a la estación de Rodalies. Y luego que se vayan al ayuntamiento de Montgat y al Parc del tramvía, como hacen las demás líneas. Pues no!!!! Cada 40 minutos, y se quedan tan anchos. Le ponen un servicio a las 7:20, y a eso lo llaman "mejora"...
No tienen vergüenza.
Y La Virreina sigue desconectado de bus el centro de Tiana. Dando la vuelta por todo Montgat, pudiendo arreglar un cacho carretera, y que llege a la terminal de Can Gaietà, con eso era suficiente, porque trasbordando al B25 llegas en un momento al centro del pueblo. De Tiana, no de Montgat. La Virreina pertenece a Tiana, no se le pierde nada yendo a Montgat Nord. Podía quedarse como está pero ampliando recorrido de La Virreina a Can Gaietà. O más fácil: si por esa carreterucha no cabe un 12 metros, amplía el recorrido del B35 y lo haces llegar a La virreina. A fin de cuentas la pulga es un MIDI bus, y por una carreterita pequeña, entra sin problema.
Sinceramente: la M29 y M30 sólo van a beneficiar a Badalona y Montgat. tiana que se coma los mocos, porque Tiana lo que necesita es un mejor servicio en las Pulgas, que son las que realmente le merecen la pena. Pero como eso es pedir mucho, pues nada... ustedes a los suyo.
La M19 por Valldaura, para variar, con tropecientas líneas y doblando al H4, y el 76 dando por saco. Ni trayecto directo ni porras en vinagre, no le cambian absolutamente nada. Mismísimo recorrido, le suben la frecuencia y a eso le llaman "nueva línea". Ni trasbordo en trinidad, ni nudo ni nada de nada de nada. El 60 muriéndose y el 127 ni lo tocan.
Pero lo que de verdad me hace saltar es lo de la B35. Cada 40 minutos. Y se quedan tan anchos. No sé cuántas veces he de decir que la querida futura M29, la, según vosotros línea de referencia de Tiana, no sirve absolutamente para nada porque da muchísima vuelta por Montgat. Las pulgas de Tugsal tendrían que ir cada una en laborable cada 20 minutos, el intervalo común, que fuera cada 10, porque no sé cómo tengo que repetir que son la vía más rápida desde Tiana en llegar a la estación de Rodalies. Y luego que se vayan al ayuntamiento de Montgat y al Parc del tramvía, como hacen las demás líneas. Pues no!!!! Cada 40 minutos, y se quedan tan anchos. Le ponen un servicio a las 7:20, y a eso lo llaman "mejora"...
No tienen vergüenza.
Y La Virreina sigue desconectado de bus el centro de Tiana. Dando la vuelta por todo Montgat, pudiendo arreglar un cacho carretera, y que llege a la terminal de Can Gaietà, con eso era suficiente, porque trasbordando al B25 llegas en un momento al centro del pueblo. De Tiana, no de Montgat. La Virreina pertenece a Tiana, no se le pierde nada yendo a Montgat Nord. Podía quedarse como está pero ampliando recorrido de La Virreina a Can Gaietà. O más fácil: si por esa carreterucha no cabe un 12 metros, amplía el recorrido del B35 y lo haces llegar a La virreina. A fin de cuentas la pulga es un MIDI bus, y por una carreterita pequeña, entra sin problema.
Sinceramente: la M29 y M30 sólo van a beneficiar a Badalona y Montgat. tiana que se coma los mocos, porque Tiana lo que necesita es un mejor servicio en las Pulgas, que son las que realmente le merecen la pena. Pero como eso es pedir mucho, pues nada... ustedes a los suyo.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...