[TMB] Índex de Qualitat del Servei
-
- N4
- Posts: 47
- Joined: Tuesday 07/02/2006 20:17
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Afegides les dades estadístiques del mes de febrer. Crida l'atenció la remuntada en el compliment de les freqüències de pas a la L2 (a l'àmbit general de la xarxa la remuntada és ínfima).
A veure si me'n surto i en faig una gràfica de tot plegat per fer-ho més entenedor.
Recordar només que les modificacions les integro al primer missatge d'aquest fil.
Re: [TMB] Índex de Qualitat del Servei
L'estadística de trajectes sense interrupcions de la línia 11 en el mes de gener de 2006 és del 100%javi82 wrote:Segons el quadre q hi ha a la pàgina 13 de la revista aquesta gratuïta de puntTMB:
Code: Select all
LINIA 11 -------- Trajectes sense interrupcions ----------------------------- Set. 2005 -> 99,98% Oct. 2005 -> 99,98%
Oferta 2x1: actualització amb les dades de dos mesos d'una tacada!
Tal i com havia dit, he fet una petita fulla de càlcul amb OpenOffice per tal de poder generar gràfiques visuals de l'evolució dels diferents indicadors. Com que sóc conscient que no tothom té instal·lat aquest programari (tot i ser de franc, no com l'Office de Microsoft) n'he fet una exportació a HTML que actualitzaré periòdicament i que he publicat a l'espai web que tinc a l'Autònoma. Podeu arribar-hi fent clic aquí. Aquest enllaç també el trobareu al primer missatge d'aquest fil.
Tal i com havia dit, he fet una petita fulla de càlcul amb OpenOffice per tal de poder generar gràfiques visuals de l'evolució dels diferents indicadors. Com que sóc conscient que no tothom té instal·lat aquest programari (tot i ser de franc, no com l'Office de Microsoft) n'he fet una exportació a HTML que actualitzaré periòdicament i que he publicat a l'espai web que tinc a l'Autònoma. Podeu arribar-hi fent clic aquí. Aquest enllaç també el trobareu al primer missatge d'aquest fil.
ISO...?!
Molts matins, quan la L2 no funciona bé perquè el tren s'està 5 minutets a cada estació en algún tram, em pregunto qui va ser el gilipolles que li va donar certificació ISO a aquesta línia...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: ISO...?!
Un cop s'ha donat una certificació d'aquest tipus, hi hauria d'haver mecanismes per revocar-la. En cas contrari, ens trobem davant la picaresca de poder-les obtenir per un bon servei en un breu període de temps, el que coincideix amb el temps d'avaluació.JaMiRo! wrote:Molts matins, quan la L2 no funciona bé perquè el tren s'està 5 minutets a cada estació en algún tram, em pregunto qui va ser el gilipolles que li va donar certificació ISO a aquesta línia...
Tot i això, crec que la certificació ISO de la línia 2 té a veure amb el consum energètic de la línia i no pas amb la qualitat del servei, però no n'estic segur.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re:
Aquest tema de l'enllaç ha estat esborrat?UT596001 wrote:Els viatges on hi ha trens que se salten les estacions perquè sí...437.001 wrote:Què són els viatges exprés?
(Llegir aquest fil: http://wefer.com/forum/viewtopic.php?t=1525 )
Bé, en tot cas: feia anys que no veia això (ni ho llegia al fòrum). Ahir, però, la cosa encara va ser més bizarra, ja que fins ara ho havíem vist en trens circulant a velocitat "de creuer", però... en un que ve a poca velocitat des del túnel de maniobres, per agafar passatge a l'estació origen de línia?
Doncs sí, ahir al vespre vaig tenir el "privilegi" de veure a Paral·lel el torn 202, procedent del túnel de maniobres, aturar-se mitja andana més enllà del previst, la qual cosa va impossibilitar, evidentment, agafar-hi els seus primers passatgers de la "volta".
Després d'uns 20 segons de desconcert, el tren va tornar a posar-se en moviment cap a Sant Antoni, on devia agafar, allà sí (espero) els primers passatgers, mentre els qui hauríem d'haver-ho estat romaníem, amb cara de desconcert, esperant 6 minuts més (al torn 205, per cert)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan